Ze gaf me troetelnaampjesquote:
Schudden voor gebruik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze gaf me troetelnaampjes
En kuste steeds lager
Ze zei, jij sportsokkendrager, rokkenjager
Je kijkt altijd naar m'n reet met de ogen van een keurslager
En lager, en lager, en lager, en lager
Zelfs dat vind ik niet te pruimen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ken er weinig van. Alleen hopjesvla. Ook erg Nederlands volgens mij.
Van koetjes komen kalfjes...quote:
We hebben maandag wat vla en andere toetjes gehaald, maar het staat er volgens mij nog steeds. Ik heb niet zo'n trek er inquote:
Da's een oud topic.quote:
Ja, net te laat om een Plein lunchdate te regelen met een collega die daar in de buurt zit. Maar es mailen voor volgende week!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een heerlijk weer is het hier in Den Haag.
Ik heb vrij, misschien zo eens naar Scheveningen lopen, de strandtenten zijn nu geopend als het goed isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, net te laat om een Plein lunchdate te regelen met een collega die daar in de buurt zit. Maar es mailen voor volgende week!
Bwech, dan heb je weer allemaal van die toeristen... Verleden week waren ze nog aan het opbouwen. Als je dan aan het begin van de avond naar het strand gaat, dan loop je daar echt in je eentje...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb vrij, misschien zo eens naar Scheveningen lopen, de strandtenten zijn nu geopend als het goed is.
Dat zal nu nog wel meevallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwech, dan heb je weer allemaal van die toeristen...
Met dit weer? Reken maar dat daar genoeg volk op afkomt...quote:
Morgen wel, maar het is vandaag een vrijdag in een gewone werkweek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit weer? Reken maar dat daar genoeg volk op afkomt...
Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel mensen dan op het strand werken met mooi weer...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
Morgen wel, maar het is vandaag een vrijdag in een gewone werkweek.
Dat had ik vanochtend nog in de Bijenkorfquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel mensen dan op het strand werken met mooi weer...
Niet alleen op het strand. gisteren die rouwkaart in de stad wezen halen (onder werktijd, maar hell, ik had ze al gezegd dat ik er niet helemaal bij was). En freaking druk op de terrasjes. Heel apartquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel mensen dan op het strand werken met mooi weer...
Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Dat had ik vanochtend nog in de Bijenkorf.
Ik lok TR s uit.quote:
Blokkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:23 schreef nectarientje het volgende:
hoewel ik zo lekker met een boek op de blokken aan de andere kant van de haven ga zitten
Klassejustitiequote:
Duh. Het komt alleen bij de verkeerde klassen terechtquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Klassejustitie![]()
Verschil moet er zijn Lit
Nu pak ik je terug voor je smsjes van gisteren: IK HEB EEN WEEK VRIJ!!!!quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu pak ik je terug voor je smsjes van gisteren: IK HEB EEN WEEK VRIJ!!!!
De uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu pak ik je terug voor je smsjes van gisteren: IK HEB EEN WEEK VRIJ!!!!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
quote:
Het scheelt vast niet als ik zeg dat je in goed gezelschap bent, wel?quote:
Dolle boel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga dinsdag vrij vragen. Begrafenis.
Nee, want ik wil bij Twists gezelschap!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef Litpho het volgende:
Het scheelt vast niet als ik zeg dat je in goed gezelschap bent, wel?
Heeft Hime mijn dieetwensen nog doorgegeven toevallig?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef nectarientje het volgende:
In mijn wereld schaar ik je zeker bij mijn gezelschap.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, want ik wil bij Twists gezelschap!
We zijn allebei vrouw, tof, slim, zelfde dag jarig![]()
![]()
Dan moet ik toch wel in haar gezelschap zijn..
dieetwensen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef AirwiN het volgende:
Heeft Hime mijn dieetwensen nog doorgegeven toevallig?
Geen kaas!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft Hime mijn dieetwensen nog doorgegeven toevallig?
Eindelijk! Iemand met een gezond verstand!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:53 schreef TwistedDarling het volgende:
In mijn wereld schaar ik je zeker bij mijn gezelschap.![]()
Ah, jij hebt nog niet doorgekregen dat je voor mij moet koken de komende dagen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:53 schreef nectarientje het volgende:
dieetwensen?
Nee, duidelijk. Ga maar naar haar toe dan...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, want ik wil bij Twists gezelschap!
We zijn allebei vrouw, tof, slim, zelfde dag jarig![]()
![]()
Dan moet ik toch wel in haar gezelschap zijn..
Ik weet van niets, maar met liefde hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef AirwiN het volgende:
Ah, jij hebt nog niet doorgekregen dat je voor mij moet koken de komende dagen?
Ohh these sour timesquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef Litpho het volgende:
Nee, duidelijk. Ga maar naar haar toe dan....
Woensdag pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef Litpho het volgende:
Nee, duidelijk. Ga maar naar haar toe dan....
Om mijn vrije week-genot compleet te maken.quote:
De wittebroodsweken zijn sinds vandaag voorbij en ze laat er geen gras over groeien...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik weet van niets, maar met liefde hoor
Hime heeft je laten zitten voor een paar ballen?
Die verkopen ze al een paar maanden niet meer...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik stel voor: turkse pizza met doner van je overburen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef AirwiN het volgende:
Die verkopen ze al een paar maanden niet meer...
Enorm.quote:
Die naast Koemans?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef nectarientje het volgende:
dat meen je niet!
verdorie, veel te lang geleden dat ik dat op heb dus..
herstel voorstel: pizza van mijn bijna-buren in de Weimarstraat
ieuw, sentimenteel gedoequote:
Die bedoelde ik niet, ik bedoelde pizza-pizza. maar Koemans is natuurlijk ook ergquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef AirwiN het volgende:
Die naast Koemans?
Vroeger, toen ik nog aan de Regentesselaan woonde, kwam ik daar best vaak. Daar heb ik mijn eerste Turkse pizza ever gehaald...
Keuzes, keuzes... Gezien het weer is Kijkduin ook nog een optie natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:05 schreef nectarientje het volgende:
Die bedoelde ik niet, ik bedoelde pizza-pizza. maar Koemans is natuurlijk ook erg
Je zal er aan moeten wennen dat ik zo overquote:
Ik ga niet wennen aan mannen die zo over wat-dan-ook pratenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Litpho het volgende:
Je zal er aan moeten wennen dat ik zo over. Utrecht
. praat
.
Zo zijn ze bijna allemaal hierquote:
gats!quote:
Hup, naar de blokken in Scheveningen. En vergeet je fles rosé niet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:12 schreef nectarientje het volgende:
misschien moet ik rennen voor het te laat is
Awwww?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga niet wennen aan mannen die zo over wat-dan-ook praten
Veel beter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Om mijn vrije week-genot compleet te maken.
Huuuuu, mannen, bah!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga niet wennen aan mannen die zo over wat-dan-ook praten
Nope, ik word daar echt heel eng vanquote:
nu al rose? Ik ben geen student meer hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef AirwiN het volgende:
Hup, naar de blokken in Scheveningen. En vergeet je fles rosé niet!
Utrecht. Mooi dorp.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zal er aan moeten wennen dat ik zo over. Utrecht
. praat
.
Dat moet je vieren, elke dag!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nu al rose? Ik ben geen student meer he
En? Jij ook?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel beter kan het niet worden.
Net dierenarts geweest, 2 minuten werk, kat is prima in orde
Met dit weer en op een vrije dag mag dat. Gewoon genieten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:18 schreef nectarientje het volgende:
nu al rose? Ik ben geen student meer he
Gelukkig schemert mijn interne macho in levende lijve beter doorquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, ik word daar echt heel eng van![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit weer en op een vrije dag mag dat. Gewoon genieten!
Van wie mag dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit weer en op een vrije dag mag dat. Gewoon genieten!
Van mij!quote:
Hard blazen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Hier schuift net een dikke stomme wolk voor de zon
Heb jij in de Regentesselaan gewoondquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die naast Koemans?
Vroeger, toen ik nog aan de Regentesselaan woonde, kwam ik daar best vaak. Daar heb ik mijn eerste Turkse pizza ever gehaald...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
Heb jij in de Regentesselaan gewoond?
Om de slowchat in het andere topic even beperkt te houden, ik denk dat je meer aanleg moet hebbenquote:
Voor het zijn van liefie_.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef liefie_ het volgende:
Aanleg?
Om niet single te zijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om de slowchat in het andere topic even beperkt te houden, ik denk dat je meer aanleg moet hebben.
Dat heb ik tot nu toe ook nooit beschouwd als een groot gemisquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Ja
En borsten heb je ook nodig
Die heb je niet geloof ik
Alles is te koop, ook borsten als men erg graag wilt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Ja
En borsten heb je ook nodig
Die heb je niet geloof ik
Die voldoen prima als externe module. Ook beter voor mijn nek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is te koop, ook borsten als men erg graag wilt.
Ik mag ze wel mn tietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe ook nooit beschouwd als een groot gemis.
Damn rightquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:21 schreef liefie_ het volgende:
Je weet niet wat je mist Litpho!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |