Die heb ik (hier) nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
De pickwick Spring Feelings staat weer bij ons in het kastje. Lekker smaakie.
Groene thee met kruiden en citroenschilletjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef D.Rose het volgende:
Die heb ik (hier) niet
Ken 'm ook nog niet, dus weet niet wat ik mis
Klinkt ok (groen/citroen heb ik wel) mits het lekker kruiden zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Groene thee met kruiden en citroenschilletjes.
Ik heb geen idee wat de kruiden zijn. Maar het smaakt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:37 schreef D.Rose het volgende:
Klinkt ok (groen/citroen heb ik wel) mits het lekker kruiden zijn.
Zal 'm eens meenemen bij mijn volgende supermarktbezoekquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de kruiden zijn. Maar het smaakt!
Waarom dat dan?quote:
Nee.quote:
pickwickquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
De pickwick Spring Feelings staat weer bij ons in het kastje. Lekker smaakie.
quote:
Ahja! Daar ben ik binnenkort ook slachtoffer vanquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:46 schreef D.Rose het volgende:
Heb een collega gestuurd. Moest even wat regelen dus had er zelf geen tijd voor
100% vers!quote:
Ik wist dat je ging happenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Waarom ben ik nou weer een kippetje? Ik tok niet zoveul toch?
Ik begin net aan mijn boterhammen ham en kaas.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef D.Rose het volgende:
Mijn broodje is op, en hij was niet zo lekker als ik had gehoopt
quote:
Mijn boterhammen zijn ook al opquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin net aan mijn boterhammen ham en kaas.
Oehquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga over een half uurtje een loempiaatje met spiegelei scoren. En een broodje bal
Oh nou, ik zit nu wel weer even vol.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:43 schreef D.Rose het volgende:
Mijn boterhammen zijn ook al op
Dadelijk in de pauze nieuwe scoren
Chinees?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OehSmakelijk
Thx, weet meteen wat ik vanavond eet
JD en ik eten vanavond lekker makkelijk, bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
OehSmakelijk
je gaat koude kliekjes bij Fles eten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OehSmakelijk
Mwah, weer nieuw; zit ook vis bij, dus ben erg benieuwd hoe 't smaakt oidquote:
Goed om te horen, lig ik iig niet met buikkrampen 's nachts het hotel te bevuilenquote:Op vrijdag 11 april 200809:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat kan daar ook inderdaad. Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar de kwaliteit van het eten is daar écht super. Ze hebben van Rob Geus ook zo'n Smaakpolitie OK sticker gehad.
Ik had woensdag een baquette met eiersalade gehaald bij Bakerstreet. Jammiequote:Op vrijdag 11 april 200811:34 schreef D.Rose het volgende:
Mijn broodje is op, en hij was niet zo lekker als ik had gehoopt [afbeelding]
Ik had zalmsalade. Normaal erg lekker, maar ben kennelijk niet in de ' zalm-mood'quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had woensdag een baquette met eiersalade gehaald bij Bakerstreet. Jammie
Ik ga morgen een pasta zalm salade makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:14 schreef D.Rose het volgende:
Ik had zalmsalade. Normaal erg lekker, maar ben kennelijk niet in de ' zalm-mood'
Gisteren zalmwraps op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga morgen een pasta zalm salade maken.
Hazelnootpasta?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga morgen een pasta zalm salade maken.
Yuckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |