abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57973518
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:10 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja dat was ik !

Hangt een beetje af in welk forumonderdeel je post, er zijn zeker leuke bij en ja, ook wat mindere. En je gaat af en toe nogal te keer op een redelijk beschaafde wijze, dat wel, maar als je Nederlanders zo goed kent zou je moeten weten dat ze overal een mening over hebben maar waag het niet om wat over Nederland(ers) zelf te zeggen. Dan heb je de poppen aan 't dansen en krijg je de wind van voren.

Ik durf je nu al op een briefje mee te geven dat je in de VS, Polen, Australie of waar dan ook ook dingen gaat tegenkomen die je niet aan zullen staan.
Dat leuke en minder leuken, is dat afhankelijk van de mensen die er meestal zijn in die forums of gewoon van de totale sfeer?

Ik weet dat er overal dingen zijn die mij niet aan zullen staan. Maar zolang ik hier ben wordt dit alleen maar erger, hoe ik er over voel dan. En in Amerika zijn er wel mensen die aan mij hebben bewezen dat ik ze gewoon goed kan vertrouwen. Hier in Nederland niet. Dat is waarom ik daarheen wil. Niet omdat ik denk dat de VS een perfect land is. Elk land heeft voordelen en nadelen. Nederland zal ze gerust ook wel ergens verborgen hebben in een klein hoekje.
"When you're looking from the outside, it's so easy to judge"
  vrijdag 11 april 2008 @ 02:20:19 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57973524
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:18 schreef Syldge het volgende:

[..]

Dat leuke en minder leuken, is dat afhankelijk van de mensen die er meestal zijn in die forums of gewoon van de totale sfeer?

Dat is vooral afhankelijk van de toonzetting in de openingspost van de topicstarter.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 11 april 2008 @ 02:22:05 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57973539
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:18 schreef Syldge het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Ontwijk Onzin en Klaagbaak met zo'n bui.

Verenigde Staten van Amerika Deel 6
In dit topic kun je vragen kwijt aan Nederlanders die in de VS wonen. Maar eigenlijk is iedereen er welkom als het een beetje ontopic blijft.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57973553
TT is plausibel.

Maar de OP is 1 grote aaneenschakeling van bullshitbingo geschreven door een schoolverlater
Boehoe, op school wordt mij niet verteld op welke frequentie emoties zitten
pi_57973554
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:22 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Ontwijk Onzin en Klaagbaak met zo'n bui.

Verenigde Staten van Amerika Deel 6
In dit topic kun je vragen kwijt aan Nederlanders die in de VS wonen. Maar eigenlijk is iedereen er welkom als het een beetje ontopic blijft.
Thanks.. dat is wel een goed topic. Best wel hulpzame informatie daarin.
  vrijdag 11 april 2008 @ 02:26:00 #131
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57973558
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:07 schreef Ottaav het volgende:
Ik denk dat als je hier tussen de schreeuwerige reacties doorleest, je genoeg "sprankjes hoop" vindt.
TS valt daar zelf niet onder
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57973559
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef Syldge het volgende:
[..]

Ik heb gematigde toon als eens geprobreert. Werkte niet. Waarom zou het nou wel werken. Zoals ik zei.. hetzelfde gezeik iedere keer als ik ook maar een poging waag om hoop te vinden waarom in mijn mening Nederland niet in een onderzeeër gepropt moet worden en tot zinken gebracht worden...

En als je dit agressief noemt, dan ken je mij absoluut niet.
Als je OP gewoon op een normale toon was geweest had ik er ook normaal op kunnen reageren. Maar je geeft zo af op een land waar 16 miljoen mensen wonen en je er misschien een paar duizend van kent. Er is door heel veel mensen heel veel moeite gedaan dit land te krijgen zoals het is, wat mij betreft is dit land goed gelukt.
Natuurlijk zijn er dingen niet goed, zoals in elk land, maar ik denk dat je in dit land er heel goed vanaf komt, en een van de fijnste landen ter wereld is. Dit blijkt ook iedere keer weer uit onderzoeken over welvaart en gezondheid (waar we telkens boven de V.S. eindigen).

In je posten na de OP ben je steeds wat rustiger en redelijker, het gaat steeds beter. Alleen een beetje jammer van die onderzeeer.. waar is dat nou voor nodig? Als het je hier niet bevalt kun je weg (ja, dat kan als dat belangrijk genoeg voor je is), dan hoef je ons nog niet allemaal dood te wensen. Ja, dat is wat je doet als je ons allemaal tot zinken wenst.

Een normale toon veroorzaakt normale reactie's, schreeuw je en zeik je, dan kun je het zelfde terug verwachten. Jij geeft en dreun en verwacht dan een hand.
pi_57973579
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat is vooral afhankelijk van de toonzetting in de openingspost van de topicstarter.
Dan is dat dus in mijn geval afhankelijk van hoe het land werkt op dat moment, niet? Oh, wacht, voordat je begint.. ik zal even in Engels gaan.

So the moodswings of the original poster set the vibe for the entire forum-experience, according to you. In my personal case, that would equal the frequency that I'm feeling to spew innate gall in the faces of The Hague. Because quite honestly, if an anorexic 10-year old from Limburg can commit suicide and nobody would even care about it or if I feel so disgruntled about living here that it literally feels like I'm dieing a slow and agonizing death, then it's pretty much accurate to say that I'm becoming an antagonist towards anything remotely connected to the way that this country functions.
pi_57973595
Wat is dit godverdomme voor een homo topic?

sterf enzo

vrijdag 11 april 2008 @ 02:34:51 #135
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_57973602
hehe eindelijk een fatsoenlijke uitspraak
pi_57973612
Dus omdat iemand zelfmoord pleegt moet iedereen zich kut voelen? Tja.. is balen natuurlijk, maar niet aan een land te wijten dat iemand zelfmoord pleegt. En kijk in dat soort gevallen maar naar Hart van Nederland, dan zul je genoeg mensen zien die met compassie op dit soort dingen reageren.
pi_57973624
Ik schaam me voor mensen die zich schamen voor hun nationaliteit.
pi_57973662
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus omdat iemand zelfmoord pleegt moet iedereen zich kut voelen? Tja.. is balen natuurlijk, maar niet aan een land te wijten dat iemand zelfmoord pleegt. En kijk in dat soort gevallen maar naar Hart van Nederland, dan zul je genoeg mensen zien die met compassie op dit soort dingen reageren.
Je mist het punt. In Limburg was een 10-jarig meise na haar zelfmoord compleet verlaten. Zelfs haar ouders kwamen niet op haar begravenis. En het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zich kut voelt, maar een beetje compassie mag gerust. Maar nee, iedereen loopt te praten over het Haagse geblunder rond de A1. En dat materialistische gekut hier in Nederland is één van de vele redenen dat mij zo ontzettend pissig maakt. Daarom zei ik dat dit nog mee valt. Meestal weiger ik ook om Nederlands te spreken.

En naar diegene die zei dat ik gekalmeerd was, da's waar. Ik ben wat kalmer, en die uitspraak van de onderzeeër valt mij, in mijn ogen. Ik zeg vaker veel scherpere dingen en die zijn veel grafischer en harder dan dat. Maar inderdaad... ik ben al wat minder opgefokt momenteel. Misschien omdat ik me steeds meer afvraag waarom ik nog de moeite doe om iets te vinden in Nederland dat de moeite waard is... of vanwege dat ene topic dat Popolun gaf.
pi_57973663
Plaatsvervangende schaamte treedt hier op Triest topic enzo
pi_57973717
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef Syldge het volgende:

[..]

Je mist het punt. In Limburg was een 10-jarig meise na haar zelfmoord compleet verlaten. Zelfs haar ouders kwamen niet op haar begravenis. En het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zich kut voelt, maar een beetje compassie mag gerust. Maar nee, iedereen loopt te praten over het Haagse geblunder rond de A1. En dat materialistische gekut hier in Nederland is één van de vele redenen dat mij zo ontzettend pissig maakt. Daarom zei ik dat dit nog mee valt. Meestal weiger ik ook om Nederlands te spreken.

En naar diegene die zei dat ik gekalmeerd was, da's waar. Ik ben wat kalmer, en die uitspraak van de onderzeeër valt mij, in mijn ogen. Ik zeg vaker veel scherpere dingen en die zijn veel grafischer en harder dan dat. Maar inderdaad... ik ben al wat minder opgefokt momenteel. Misschien omdat ik me steeds meer afvraag waarom ik nog de moeite doe om iets te vinden in Nederland dat de moeite waard is... of vanwege dat ene topic dat Popolun gaf.
Dat van dat meisje is een incident. Dat soort dingen gebeuren overal. De V.S. heeft de Jerry Springer Show voort gebracht, dat zit lekker vol compassie
Wij zullen het nooit eens worden, ik vind Nederland een prachtig land, en natuurlijk mankeert er nog een hoop aan, en dus wil ik zelf ook proberen mijn steentje bij te dragen het nog wat beter te maken.

Je zegt dat je je eigen uitspraken vindt meevallen, maar je valt wel over die van anderen. Het is niet zo vreemd dat als je zelf iets in een nogal harde bewoording neerzet, dat je dat dan ook zo terug krijgt.

Ik zit zelf ook nog niet zolang op dit forum, maar als je iets normaal brengt krijg je over het algemeen ook overwegend normale reacties terug.

Totslot, als het je hier echt allemaal zo dwars zit, zorg dan dat je weg kan. Dan wens ik je ook van harte succes in de V.S. en hoop dat je daar wel vindt wat je hier niet lukt.
  vrijdag 11 april 2008 @ 03:14:36 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57973825
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef Syldge het volgende:

[..]

1: Je loopt te miepen over materialistisch gekut hier in Nederland. Moet je naar de VS gaan .
2: Je zegt dat je zo kunt instromen op Harvard of Yale. Hierop is een veel gebruikte uitspraak van dit forum van toepassing: Pics or it didn't happen.
3: Je zit zelf vol vooroordelen over zaken waar je geen ene ruk van afweet. Neem je uitspraak "ga hardcore luisteren ofzo".

Dit zijn dingen die ik er nu ff in 2 minuten uitgevist heb. Laat me hier morgen op voortborduren als ik wakker ben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 april 2008 @ 04:52:13 #142
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_57974092
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
Ik was getest op Atheneum niveau
Haha, toch heb je niet goed opgelet bij Nederlandse les.
Verbeter je taalfouten en zit niet zo te zeveren, als het je niet bevalt dan ga je toch lekker ergens anders heen.
En begin niet te zeveren dat je niet weg kan: waar een wil is, is een weg.
Je bent bijna 19, je zit nergens aan vast.

[ Bericht 16% gewijzigd door Quacker op 11-04-2008 05:15:01 ]
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
pi_57974108
TS heeft zeker een proefwerk morgen, ik ken dat wel
Jusqu'ici tout va bien...
pi_57974161
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:

Ik was getest op Atheneum niveau, nam toen de HAVO opleiding op een school dichtbij en toen ik eenmaal door kreeg hoe dit achterlijk land daadwerkelijk werkt, ben ik direct gestopt met school en het praten met elk persoon met uitzondering van m'n familie.
wat ben jij een mislukte teringsjappie zeg, ongelooflijk
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_57974176
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef Syldge het volgende:
Of dat ik ineens geen ruggengraat heb omdat ik niet loop te wachten op een stel achterlijke idioten die denken dat ze beter dan mij zijn omdat ik van school afgegaan ben in het laatste jaar van Havo. Maar niet eens vragen of een vervangend iets heb. Ik kan direct instromen op Yale of Harvard als ik dat wil.
En dat is vast niet omdat je pappie en mammie dat maar al te graag voor hun op de havo mislukte zoontje willen financieren Harvard en Yale kunnen niet wachten totdat jij, een van neerlands grootste intellectuele talenten (doch, nogmaals, mislukt op de havo) zich aanmeldt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_57974243
of je schaamt je voor de mensheid denk ik.
en daar is heel wat voor te zeggen natuurlijk.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:32:51 #147
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57974460
tering.. wat een tekst, nu geen tijd voor
op mn vrije dag maar es lezen.

verkapte tvp
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_57975899
Moet dit niet naar r&p ?
of ben ik de 10e die deze opmerking maakt?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:36:08 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57975996
Ik heb geen idee hoe ik hier nu weer tactisch op moet reageren .

Ik zeg dus maar niets .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57976224
Ik zou zeggen:

VERTREK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')