Dat leuke en minder leuken, is dat afhankelijk van de mensen die er meestal zijn in die forums of gewoon van de totale sfeer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat was ik !
Hangt een beetje af in welk forumonderdeel je post, er zijn zeker leuke bij en ja, ook wat mindere. En je gaat af en toe nogal te keer op een redelijk beschaafde wijze, dat wel, maar als je Nederlanders zo goed kent zou je moeten weten dat ze overal een mening over hebben maar waag het niet om wat over Nederland(ers) zelf te zeggen. Dan heb je de poppen aan 't dansen en krijg je de wind van voren.
Ik durf je nu al op een briefje mee te geven dat je in de VS, Polen, Australie of waar dan ook ook dingen gaat tegenkomen die je niet aan zullen staan.
Dat is vooral afhankelijk van de toonzetting in de openingspost van de topicstarter.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:18 schreef Syldge het volgende:
[..]
Dat leuke en minder leuken, is dat afhankelijk van de mensen die er meestal zijn in die forums of gewoon van de totale sfeer?
Ik zou zeggen: Ontwijk Onzin en Klaagbaak met zo'n bui.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:18 schreef Syldge het volgende:
[..]
Dat leuke en minder leuken, is dat afhankelijk van de mensen die er meestal zijn in die forums of gewoon van de totale sfeer?
Thanks.. dat is wel een goed topic. Best wel hulpzame informatie daarin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Ontwijk Onzin en Klaagbaak met zo'n bui.
Verenigde Staten van Amerika Deel 6
In dit topic kun je vragen kwijt aan Nederlanders die in de VS wonen. Maar eigenlijk is iedereen er welkom als het een beetje ontopic blijft.
TS valt daar zelf niet onderquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:07 schreef Ottaav het volgende:
Ik denk dat als je hier tussen de schreeuwerige reacties doorleest, je genoeg "sprankjes hoop" vindt.
Als je OP gewoon op een normale toon was geweest had ik er ook normaal op kunnen reageren. Maar je geeft zo af op een land waar 16 miljoen mensen wonen en je er misschien een paar duizend van kent. Er is door heel veel mensen heel veel moeite gedaan dit land te krijgen zoals het is, wat mij betreft is dit land goed gelukt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik heb gematigde toon als eens geprobreert. Werkte niet. Waarom zou het nou wel werken. Zoals ik zei.. hetzelfde gezeik iedere keer als ik ook maar een poging waag om hoop te vinden waarom in mijn mening Nederland niet in een onderzeeër gepropt moet worden en tot zinken gebracht worden...
En als je dit agressief noemt, dan ken je mij absoluut niet.
Dan is dat dus in mijn geval afhankelijk van hoe het land werkt op dat moment, niet? Oh, wacht, voordat je begint.. ik zal even in Engels gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is vooral afhankelijk van de toonzetting in de openingspost van de topicstarter.
Je mist het punt. In Limburg was een 10-jarig meise na haar zelfmoord compleet verlaten. Zelfs haar ouders kwamen niet op haar begravenis. En het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zich kut voelt, maar een beetje compassie mag gerust. Maar nee, iedereen loopt te praten over het Haagse geblunder rond de A1. En dat materialistische gekut hier in Nederland is één van de vele redenen dat mij zo ontzettend pissig maakt. Daarom zei ik dat dit nog mee valt. Meestal weiger ik ook om Nederlands te spreken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus omdat iemand zelfmoord pleegt moet iedereen zich kut voelen? Tja.. is balen natuurlijk, maar niet aan een land te wijten dat iemand zelfmoord pleegt. En kijk in dat soort gevallen maar naar Hart van Nederland, dan zul je genoeg mensen zien die met compassie op dit soort dingen reageren.
Dat van dat meisje is een incident. Dat soort dingen gebeuren overal. De V.S. heeft de Jerry Springer Show voort gebracht, dat zit lekker vol compassiequote:Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef Syldge het volgende:
[..]
Je mist het punt. In Limburg was een 10-jarig meise na haar zelfmoord compleet verlaten. Zelfs haar ouders kwamen niet op haar begravenis. En het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zich kut voelt, maar een beetje compassie mag gerust. Maar nee, iedereen loopt te praten over het Haagse geblunder rond de A1. En dat materialistische gekut hier in Nederland is één van de vele redenen dat mij zo ontzettend pissig maakt. Daarom zei ik dat dit nog mee valt. Meestal weiger ik ook om Nederlands te spreken.
En naar diegene die zei dat ik gekalmeerd was, da's waar. Ik ben wat kalmer, en die uitspraak van de onderzeeër valt mij, in mijn ogen. Ik zeg vaker veel scherpere dingen en die zijn veel grafischer en harder dan dat. Maar inderdaad... ik ben al wat minder opgefokt momenteel. Misschien omdat ik me steeds meer afvraag waarom ik nog de moeite doe om iets te vinden in Nederland dat de moeite waard is... of vanwege dat ene topic dat Popolun gaf.
1: Je loopt te miepen over materialistisch gekut hier in Nederland. Moet je naar de VS gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef Syldge het volgende:
[..]
Je mist het punt. In Limburg was een 10-jarig meise na haar zelfmoord compleet verlaten. Zelfs haar ouders kwamen niet op haar begravenis. En het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zich kut voelt, maar een beetje compassie mag gerust. Maar nee, iedereen loopt te praten over het Haagse geblunder rond de A1. En dat materialistische gekut hier in Nederland is één van de vele redenen dat mij zo ontzettend pissig maakt. Daarom zei ik dat dit nog mee valt. Meestal weiger ik ook om Nederlands te spreken.
En naar diegene die zei dat ik gekalmeerd was, da's waar. Ik ben wat kalmer, en die uitspraak van de onderzeeër valt mij, in mijn ogen. Ik zeg vaker veel scherpere dingen en die zijn veel grafischer en harder dan dat. Maar inderdaad... ik ben al wat minder opgefokt momenteel. Misschien omdat ik me steeds meer afvraag waarom ik nog de moeite doe om iets te vinden in Nederland dat de moeite waard is... of vanwege dat ene topic dat Popolun gaf.
Haha, toch heb je niet goed opgelet bij Nederlandse les.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
Ik was getest op Atheneum niveau
wat ben jij een mislukte teringsjappie zeg, ongelooflijkquote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
Ik was getest op Atheneum niveau, nam toen de HAVO opleiding op een school dichtbij en toen ik eenmaal door kreeg hoe dit achterlijk land daadwerkelijk werkt, ben ik direct gestopt met school en het praten met elk persoon met uitzondering van m'n familie.
En dat is vast niet omdat je pappie en mammie dat maar al te graag voor hun op de havo mislukte zoontje willen financierenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef Syldge het volgende:
Of dat ik ineens geen ruggengraat heb omdat ik niet loop te wachten op een stel achterlijke idioten die denken dat ze beter dan mij zijn omdat ik van school afgegaan ben in het laatste jaar van Havo. Maar niet eens vragen of een vervangend iets heb. Ik kan direct instromen op Yale of Harvard als ik dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |