Is dat niet voor nieuws van binnen- en buitenland?quote:
Je kan goed lezen, niet waar? Ik ben een autochtone Nederlander, mijn ouders zijn geboren in ditzelfde land en mijn grootouders ook.quote:
Mmm, bad luck mate.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
maar op dit ogenblik kan ik dat nog niet.
Dat zie ik...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
Ik weet niet in welk forum jullie dit willen hebben, dus plaats ik het maar hier... En voordat iemand vraagt, ik heb dit nergens vandaag gejat. Ik ben een lyricist en muzikant, waardoor ik een bepaalde manier met worden heb. Dit is geen plagiarism.
Het liefst ga ik naar Amerika toe. Niet omdat ik denk dat het land zelf daar beter is. Maar omdat de mensen daar beter zijn dan de Nederlanders die ik in mijn leven ben tegen gekomen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Mindstate het volgende:
Ik hou van NederlandNaar welk land wilde je zelf toegaan dan? Denk je dat het ergens anders beter is?
If you only knew the half of it..quote:
Je kunt niets meer doen, ze laten dit land naar de kloten gaan...zij, die regering!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef MouzurX het volgende:
En wat wil je er aan doen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef Syldge het volgende:
[..]
Het liefst ga ik naar Amerika toe. Niet omdat ik denk dat het land zelf daar beter is. Maar omdat de mensen daar beter zijn dan de Nederlanders die ik in mijn leven ben tegen gekomen.
Buahahhahahahahquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef Syldge het volgende:
[..]
Het liefst ga ik naar Amerika toe. Niet omdat ik denk dat het land zelf daar beter is. Maar omdat de mensen daar beter zijn dan de Nederlanders die ik in mijn leven ben tegen gekomen.
Gedeeltelijk... bepaalde dingen zijn persoonlijke ervaringen met hoe dit land werkt en andere dingen zijn van hoe ik gewoon zie hoe het land werkt.. of beter gezegd, niet werkt. Zoals de scholen die perspectieven je strot doorstouwen als feiten, als de zogenaamde "Liefdadigheidsfondsen" die de directeuren een nieuw BMW sponsoren, zoals de medische en psychische zorg die teveel van de "pilletje"-mentaliteit aanneemt en hoe je tegenwoordig schuldig bent totdat je onschuld bewezen is, in plaats van anders om.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:57 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij zijn dit eerder persoonlijke problemen.
Mensen zijn geneigd deze te extrapoleren naar politiek en dergelijke omdat ieder mens zich heel belangrijk voelt.
Ik weiger een uitkerig, zelfs al zou ik met een hernia zitten. Ik werk in een medisch-productie bedrijf.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef VoreG het volgende:
Maar je hebt dus alleen maar de basisschool afgemaakt. Hoe kom je dan aan je geld? Toch niet via een verderfelijke uitkering van de verderfelijke Nederlandse overheid?
of 100quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet lol hebben in je leven. Je bent gewoon een derpi kneus. Neem s een pil of zo.
Neem er zelf ook ff 300quote:
Ik heb er meer van gezien dan jou geloof ik. Ik weet dat de VS het eerste land is die mensen een chip in gaat brengen en ik weet dat de NSA daar streng bezig is. Maar ik betwijfel of jij weet dat kinderen daar beter terecht zijn dan hier in Nederland. En ik betwijfel of jij al door hebt dat de jeugdzorg in veel staten beter werkt dan hier. En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt en 4 keer zo weinig domme mensen om je heen die blind alles accepteren dat de overheid ze voorschotelt. Ik betwijfel of jij ook maar iets van het echte Amerika weet in plaats van hoe het wordt afgeschildert in de media.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog niet veel van de VS gezien zeker.
nou..neequote:
Ja, het land dat als ze het uitkomt de halve wereld plat bombardeert, daar zijn de mensen natuurlijk beter dan het land dat wereldwijd het grootste percentage van hun BNP aan ontwikkelinghulp uitgeeft.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef Syldge het volgende:
[..]
"Grab your fresh iron kaki pair of pantsquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Renesite het volgende:
Nederland is kut, hup, ik wil naar Amerika.
Had je school afgemaakt!
(Ik kon duidelijk niet slapen)
Geen land zo tof als Nederland... dat ontdek je wel, of je moet al naar iets als Zweden gaan
Dat bedrag zou drastisch moeten verminderen als dit land niet van de afgrond wilt raken... dat terzijdequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, het land dat als ze het uitkomt de halve wereld plat bombardeert, daar zijn de mensen natuurlijk beter dan het land dat wereldwijd het grootste percentage van hun BNP aan ontwikkelinghulp uitgeeft.
Mensen als jou hebben we in dit mooie land niet nodig, ga alsjeblieft snel weg..
Ben blij dat je uberhaubt educatie krijgt hier joh lamhaasquote:Educatie in dit land is ook een compleet lachertje. Toen ik nog naar school ging werd er tegen mij gezegd dat ik m'n huiswerk MOEST maken, dat ik naar de docenten MOEST luisteren, dat ik dit MOEST en dat MOEST. Het enige dat een mandatorisch gegeven is in leven dat je MOET doen is sterven. De rest is alleen maar optie. Je kan je huiswerk maken, of op je kop krijgen van de docent. Je kan naar de docent luisteren of iets anders doen. Je kan eten of honger lijden. Je kan ademen, of sterven. Je kan drinken, of uitdrogen. Maar alleen aan doodgaan is geen ontsnapping.
Kerel als ze ergens alles voor zoete koek aannemen van authoriteiten, of het nu media, overheid of religie is, dan is het wel de VS.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik heb er meer van gezien dan jou geloof ik. Ik weet dat de VS het eerste land is die mensen een chip in gaat brengen en ik weet dat de NSA daar streng bezig is. Maar ik betwijfel of jij weet dat kinderen daar beter terecht zijn dan hier in Nederland. En ik betwijfel of jij al door hebt dat de jeugdzorg in veel staten beter werkt dan hier. En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt en 4 keer zo weinig domme mensen om je heen die blind alles accepteren dat de overheid ze voorschotelt. Ik betwijfel of jij ook maar iets van het echte Amerika weet in plaats van hoe het wordt afgeschildert in de media.
1. Wat gaf jou de indruk dat ik niet al weg was uit dit land als ik kon?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, het land dat als ze het uitkomt de halve wereld plat bombardeert, daar zijn de mensen natuurlijk beter dan het land dat wereldwijd het grootste percentage van hun BNP aan ontwikkelinghulp uitgeeft.
Mensen als jou hebben we in dit mooie land niet nodig, ga alsjeblieft snel weg..
Ja, want het gaat inderdaad heel slecht met een van de meest welvarende landen ter wereld, overigens veel welvarender en gemiddeld rijker, langere levensverwachting en gezonder dan in de V.S.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat bedrag zou drastisch moeten verminderen als dit land niet van de afgrond wilt raken... dat terzijde
Alles is stom en ik ben de goeistequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Syldge het volgende:
[..]
"Grab your fresh iron kaki pair of pants
Do the Bill Geraldi Rivera Dance"
Mij hoor je niet zeggen dat ik ontevreden ben, maar er zijn zeker vlakken die wel een miljoentje kunnen gebruiken hier en daar. De overheid is hier en daar toch wel krenterig hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat inderdaad heel slecht met een van de meest welvarende landen ter wereld, overigens veel welvarender en gemiddeld rijker, langere levensverwachting en gezonder dan in de V.S.
Niet kunnen is flauwekul. Als je echt wil kan je makkelijk wegquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Syldge het volgende:
[..]
1. Wat gaf jou de indruk dat ik niet al weg was uit dit land als ik kon?
Kennelijk heb jij geen flauw benul van hoe het daar daadwerkelijk aan toe gaat, hé?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Kerel als ze ergens alles voor zoete koek aannemen van authoriteiten, of het nu media, overheid of religie is, dan is het wel de VS.
![]()
serieus ga eens met de prof. hulpverlening praten
Zoek het maar op, dan weet je wat ik bedoel. Je bent de Nederlandse variant van het Rivera Dance volk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles is stom en ik ben de goeiste!
Amerika is dat niet dat land met die gave politieseries?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig is in Amerika alles beter![]()
Hebben ze daar laatst niet de mensenrechten afgeschaft?
Kinderen zijn daar beter afquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik heb er meer van gezien dan jou geloof ik. Ik weet dat de VS het eerste land is die mensen een chip in gaat brengen en ik weet dat de NSA daar streng bezig is. Maar ik betwijfel of jij weet dat kinderen daar beter terecht zijn dan hier in Nederland. En ik betwijfel of jij al door hebt dat de jeugdzorg in veel staten beter werkt dan hier. En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt en 4 keer zo weinig domme mensen om je heen die blind alles accepteren dat de overheid ze voorschotelt. Ik betwijfel of jij ook maar iets van het echte Amerika weet in plaats van hoe het wordt afgeschildert in de media.
*draait ogen* *zucht*quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:13 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Niet kunnen is flauwekul. Als je echt wil kan je makkelijk weg
En de dollar onderhand 4 keer zo waardeloos is geworden in het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Syldge het volgende:
[..]
En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt
1. loop naar de grens, en draai je nooit meer om. Tuurlijk kan dat als je graag genoeg wil.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Syldge het volgende:
[..]
1. Wat gaf jou de indruk dat ik niet al weg was uit dit land als ik kon?
2. Groote percentage van BNP aan ontwikkelingshulp? Ja, naar Afrika. Waar bepaalde stammen die "ontwikkelinshulp" terugsturen voor wapens.
3. Amerika heeft atoomwapens, ja. Maar dat heeft Frankrijk, Europe, Denemarken, India, China, Taiwan, Korea, Japan en Australie ook. En ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse overheid goed was.
ik zie ook niet in waarom je niet weg kan.quote:
Kinderen zijn daar beter af. Hier in Nederland fokken uitkeringsmoeders maar aan om kinderen te krijgen en een hogere bijstand te krijgen. In Amerika moet je aantonen dat het kind in een goed huis opgevoed zal worden, anders ben je hem/haar in 30 dagen kwijt. Dat wordt om de zoveel maanden gecontroleerd. Veel van de situaties hier in Nederland kunnen daar in Amerika niet eens voorkomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar beter af. Als je pappie rijk is ja, dan ben je beter af. Als jij 3 banen nodig hebt om rond te komen, nobody gives a fuck. Geen verzekering, sterf dan maar op de operatietafel.
Ga alsjeblieft naar Amerika omdat het daar zoveel beter is. Kijk alleen al naar de financiële positie van Amerika. Als China en Japan hun geld terughalen is het binnen een paar jaar gebeurd daar.
veel plezier in een dollar landquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar beter af. Hier in Nederland fokken uitkeringsmoeders maar aan om kinderen te krijgen en een hogere bijstand te krijgen. In Amerika moet je aantonen dat het kind in een goed huis opgevoed zal worden, anders ben je hem/haar in 30 dagen kwijt. Dat wordt om de zoveel maanden gecontroleerd. Veel van de situaties hier in Nederland kunnen daar in Amerika niet eens voorkomen.
En je wil zeggen dat de Euro zo veel beter is? Lonen omlaag, prijzen in de winkel omhoog vanwege de Euro. Lonen nog meer omlaag, belasting naar 21%. Ik denk toch dat de Dollar een betere mogelijk is.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar beter af. Hier in Nederland fokken uitkeringsmoeders maar aan om kinderen te krijgen en een hogere bijstand te krijgen. In Amerika moet je aantonen dat het kind in een goed huis opgevoed zal worden, anders ben je hem/haar in 30 dagen kwijt. Dat wordt om de zoveel maanden gecontroleerd.
1. Dan zit ik nog steeds in Europa en nog steeds in dezelfde shit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
1. loop naar de grens, en draai je nooit meer om. Tuurlijk kan dat als je graag genoeg wil.
2. Niet alleen naar Afrika, en ja tuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar het grootste deel komt waar het hoort.
3. de burgers kiezen hun overheid, en ik heb al die andere landen Irak niet zien platbombarderen, jij? En dan kan je nog zeggen dat het nodig was van Irak, oke, dat is weer in hele andere discussie, maar Vietnam dan?
Sta op en loop naar grens.. en kom alsjeblieft nooit meer terug, een stop ook met in het Nederlands te praten,schrijven of denken, je bent onze taal niet waard.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar beter af. Hier in Nederland fokken uitkeringsmoeders maar aan om kinderen te krijgen en een hogere bijstand te krijgen. In Amerika moet je aantonen dat het kind in een goed huis opgevoed zal worden, anders ben je hem/haar in 30 dagen kwijt. Dat wordt om de zoveel maanden gecontroleerd. Veel van de situaties hier in Nederland kunnen daar in Amerika niet eens voorkomen.
En je wil zeggen dat de Euro zo veel beter is? Lonen omlaag, prijzen in de winkel omhoog vanwege de Euro. Lonen nog meer omlaag, belasting naar 21%. Ik denk toch dat de Dollar een betere mogelijk is.
En dan? Komt het kind in een tehuis? Bij de jeugdzorg? Wat??quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
In Amerika moet je aantonen dat het kind in een goed huis opgevoed zal worden, anders ben je hem/haar in 30 dagen kwijt.
Klopt, maar dat geld is ook wel ergens anders te halen. Bijvoorbeeld afschaffing van de hypotheekrenteaftrek (oeps.. ik zei het h-woordquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeggen dat ik ontevreden ben, maar er zijn zeker vlakken die wel een miljoentje kunnen gebruiken hier en daar. De overheid is hier en daar toch wel krenterig hoor![]()
Hier worden zoveel kinderen gebaardquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
De AIVD heeft nog niet door dat we tegenwoordig mobiel bellen?quote:De AIVD luistert al je telefoon af. Wanneer je een echo hoort in de telefoon, dat wordt in de audio-industrie "leakage" genoemd. Het is wanneer je gesprek via de opname-apparatuur van de AIVD wordt opgenomen en dan weer iets later terug komt in de telefoon kabel.
Kortzichtig mannetje. Ben je nog niet weg?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat ik dit vandaan haal?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef Verluste het volgende:
[..]
![]()
Nog altijd liever de Euro dan die zwakke dollar die een slechte, erg slechte toekomst voor de boeg heeft.
En over de bijstandsmoeders: wanneer is de laatste tijd dat jij je onder de mensen hebt begeven? En met mensen bedoel ik geen... nou ja, laat maar, anders wordt het geflame.
Het enige wat MOET volgens hem is doodgaan. Dus weggaan zou geen probleem moeten zijn dat kan gewoonquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef roburt het volgende:
[..]
ik zie ook niet in waarom je niet weg kan.
verder over dat verhaal ""
je doet mij overkomen als iemand die het eerst in een grote stad is geweest en alles maar stom vind
Bush en John Kerry vergelijk met Hitler en Stalin. En Jan-Peter Balkenende is zeker de nieuwe Mao Zedong.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:24 schreef Syldge het volgende:
[..]
1. Dan zit ik nog steeds in Europa en nog steeds in dezelfde shit.
2. Meerdere mensen die ik ken zijn naar Afrika gegaan. Ze hebben daar gezien dat bepaalde Afrikanen de hulp die "Nederland" geeft wordt gebracht naar andere stammen voor wapens. Hoe ze Westerse toeristen uit hun auto sleuren, hun dochters en vrouwen voor de ogen van de mannen verkrachten, alvoor hun half bloedend en langzaam stervend achter te laten alleen maar om de auto te stelen. Er gaat niet wel eens iets mis. Er gaat af en toe eens iets goed.
En dan al die hulp storten naar die ontwikkelingslanden, maar wat dan van de voedselbanken hier in Nederland? Wat dan van de minimumlonen die maar 5 euro hoger liggen dan uitkeringen. En al de andere problemen hier.
3. Wie zegt dat het Amerikaanse volk voor Bush heeft gekozen omdat ze dachten dat hij zo goed was? Ze kozen voor het minste kwaad. Dat staat ongeveer gelijk aan jou de keuze geven tussen Hitler en Stalin.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:24 schreef Syldge het volgende:
Hoe ze Westerse toeristen uit hun auto sleuren, hun dochters en vrouwen voor de ogen van de mannen verkrachten, alvoor hun half bloedend en langzaam stervend achter te laten
Kut hé? Amerika.quote:3. Wie zegt dat het Amerikaanse volk voor Bush heeft gekozen omdat ze dachten dat hij zo goed was? Ze kozen voor het minste kwaad. Dat staat ongeveer gelijk aan jou de keuze geven tussen Hitler en Stalin.
Ik heb eventjes zo'n buiquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef ElizabethR het volgende:
Rustig maar Renesite.TS doet gewoon aan struisvogelpolitiek, meer niet
Ik wil even serieus weten waar je deze wijsheid vandaan hebt. Het armoede cijfer ligt in de VS vele en vele malen hoger dan in NL. Vooral als minderheid heb je veel minder kansen. Je verkijkt je op de "American Dream".quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef Syldge het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar beter af. Hier in Nederland fokken uitkeringsmoeders maar aan om kinderen te krijgen en een hogere bijstand te krijgen. In Amerika moet je aantonen dat het kind in een goed huis opgevoed zal worden, anders ben je hem/haar in 30 dagen kwijt. Dat wordt om de zoveel maanden gecontroleerd.
Maar geldt dat niet net zo goed andersom? Of voor elk land wat je met elkaar vergelijkt.quote:Veel van de situaties hier in Nederland kunnen daar in Amerika niet eens voorkomen.
1. loop wat langer door, pak een vliegtuig.. maar ga snel weg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:24 schreef Syldge het volgende:
[..]
1. Dan zit ik nog steeds in Europa en nog steeds in dezelfde shit.
2. Meerdere mensen die ik ken zijn naar Afrika gegaan. Ze hebben daar gezien dat bepaalde Afrikanen de hulp die "Nederland" geeft wordt gebracht naar andere stammen voor wapens. Hoe ze Westerse toeristen uit hun auto sleuren, hun dochters en vrouwen voor de ogen van de mannen verkrachten, alvoor hun half bloedend en langzaam stervend achter te laten alleen maar om de auto te stelen. Er gaat niet wel eens iets mis. Er gaat af en toe eens iets goed.
En dan al die hulp storten naar die ontwikkelingslanden, maar wat dan van de voedselbanken hier in Nederland? Wat dan van de minimumlonen die maar 5 euro hoger liggen dan uitkeringen. En al de andere problemen hier.
3. Wie zegt dat het Amerikaanse volk voor Bush heeft gekozen omdat ze dachten dat hij zo goed was? Ze kozen voor het minste kwaad. Dat staat ongeveer gelijk aan jou de keuze geven tussen Hitler en Stalin.
Oke, rustig meneertje Oranje hoed. Als allereerste ik maakte deze topic op MIJN menig, gebaseerd op MIJN ervarigen en dingen die IK hoor. Met woorden die IK kies en waar in vredesnaam heb ik jou ook maar voor een seconde zien aarzelen of ik waarheid of leugen spreek. Ik zou jou meteen een defensieve positie innemen en je arrogantie lucht geven. Is je ego nog niet groot genoeg om Balkenende op te volgen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kortzichtig mannetje. Ben je nog niet weg?
Je verteld al dat je wereldvreemd bent. Je praat niet eens met mensen zoals hier boven te lezen valt, hoe de FUCK DURF JIJ dingen te zeggen wat gaande is in de wereld? Hoe weet jij dat bijstandsmoeders die neuken als konijnen slechte moeders zijn? Omdat ze weinig geld hebben? Die ouders die gaan gewoon naar de zeeman. Er zijn altijd slechte personen bij, uitzonderingen, incidenten!
Wie ben jij, als schoolverlater, om ons te vertellen hoe kut dit land is terwijl je nog niet eens de kansen die je zijn aangereikt met beide handen aan te pakken? Je zag opeens het licht en dacht he verdorie zo werkt het ik keer in mezelf kom niet meer buiten ik lees boeken en maak mijn eigen waarheden?
JA inderdaad.. kinderen wegstoppen in tehuizen, moeder afnemen, gooi die moeder maar in een vrouwengevangenis voor 40 jaar wegens neuken voor het vaderland. Hoepel een flikkerend op en ga lekker naar iets wat je wel bevalt. Een goed advies: Leer te p r a t e n.
non-argument, als je het beter weet, dan word je toch niet beinvloed door misinformatie? Zeggen dat je dingen niet wilde leren is slechts je eigen onmacht om je te verdiepen in zakenquote:Ten tweede, ik ben niet van school weg gegaan omdat het niet aankon. Nee, omdat ik weiger mijzelf de illusies van de ministers als feiten te accepteren. Vraag jij je nou nooit af of wat je leert in een ANW les, in een Maatschappijleer les daadwerkelijk is gebaseert op feiten in plaats van fictie?
Nee je komt er achter door niet te studerenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:38 schreef Syldge het volgende:
Ten tweede, ik ben niet van school weg gegaan omdat het niet aankon. Nee, omdat ik weiger de feiten te accepteren. Vraag jij je nou nooit af of wat je leert in een ANW les, in een Maatschappijleer les daadwerkelijk is gebaseert op feiten in plaats van fictie?
Ja, gelukkig hebben ze in de V.S. geen tienermoeders, en bijstandsmoeders. Owh.. wacht ze hebben de tienermoeders zelf uitgevonden en bijstand aan mensen die het nodig hebben geven, dat zou nooit bij ze opkomen. Laat maar stikken is hun idee. Ja, er wonen zoveel betere mensen in de V.S.quote:Hoe ik weet dat die bijstandsmoeders neuken als konijnen en slechte moeders zijn? Nou, je kan wel pittig aannemen dat een Berkenveld een slechte moeder is als ze twee kinderen in een vuur kwijt raakt, vervolgens haar overige zoon in een tehuis stopt en de vierde naar z'n opa stuurt. Dan zichzelf weer zwanger laat neuken. En heel Nederland marcheert achter haar aan dat het zo zielig voor haar is.
En dan een tip voor jou, als je dan nagedacht hebt, kijk naar je conclusie, en bedenk je in jou geval dat je het denken beter aan andere mensen over kan laten.quote:Een goed advies voor jou: Leer te denken. Of neem anders een lobotomie.
Waar ik die informatie vandaan heb? Wat dacht je van daadwerkelijke Amerikanen die meemaken wat ik heb vermeld qua kinderbehandeling en dat soort dingen. Het armoede cijfer in de VS ligt niet vele en vele malen hoger dan NL. Het armoede cijfer van een paar individuele staten ligt hoger dan Nederland. Voor de rest is er niets van die vergelijking bruikbaar. De kleinste staat is al 3 keer groter dan de Benelux.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil even serieus weten waar je deze wijsheid vandaan hebt. Het armoede cijfer ligt in de VS vele en vele malen hoger dan in NL. Vooral als minderheid heb je veel minder kansen. Je verkijkt je op de "American Dream".
[..]
Maar geldt dat niet net zo goed andersom? Of voor elk land wat je met elkaar vergelijkt.
Ik kan tot op een bepaalde hoogte met je mee gaan (onderwijsgedachte etc). Maar op een gegeven moment kom je op een punt in je leven dat je zelf nadenkt, en dat je dingen niet voor zoete koek hoeft te slikken. Daar kun je dan heel dramatisch over doen en willen vluchten uit NL, maar dit zul je overal tegen komen.
Het lijkt er imo op dat je niet tegen mensen kan die vertellen wat je moet doet, hoe zal dit in de VS anders zijn? Je zult je overal aan moeten passen tot op een bepaalde hoogte.
Je kunt je ook in NL tegen conformistische ideeën verzetten, daar hoef je niet voor te imigreren, want dit is iets wat je overal en altijd tegen zult komen.
"boehoe zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk"quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:38 schreef Syldge het volgende:
[..]
Oke, rustig meneertje Oranje hoed. Als allereerste ik maakte deze topic op MIJN menig, gebaseerd op MIJN ervarigen en dingen die IK hoor. Met woorden die IK kies en waar in vredesnaam heb ik jou ook maar voor een seconde zien aarzelen of ik waarheid of leugen spreek. Ik zou jou meteen een defensieve positie innemen en je arrogantie lucht geven. Is je ego nog niet groot genoeg om Balkenende op te volgen?
Hoe ik weet dat die bijstandsmoeders neuken als konijnen en slechte moeders zijn? Nou, je kan wel pittig aannemen dat een Berkenveld een slechte moeder is als ze twee kinderen in een vuur kwijt raakt, vervolgens haar overige zoon in een tehuis stopt en de vierde naar z'n opa stuurt. Dan zichzelf weer zwanger laat neuken. En heel Nederland marcheert achter haar aan dat het zo zielig voor haar is.
Ten tweede, ik ben niet van school weg gegaan omdat het niet aankon. Nee, omdat ik weiger mijzelf de illusies van de ministers als feiten te accepteren. Vraag jij je nou nooit af of wat je leert in een ANW les, in een Maatschappijleer les daadwerkelijk is gebaseert op feiten in plaats van fictie?
En hoe kunnen in Godsnaam de zogenaamde "kansen" die mij zijn gegeven de wereld in een oord van vrede en welvaar maken? Heb je ooit van individuele trots gehoord? Weet jij wat het is om voor je eigen brood en eigen leven te werken in plaats van hulp van anderen te accepteren? Je komt over als een zwakzinnig persoon die meteen gelooft dat de overheid foutloos handelt.
Een goed advies voor jou: Leer te denken. Of neem anders een lobotomie.
verder zou een cursus debateren wel erg handig zijn voor je......quote:
heb je hier bronnen voor? Kan je statisch aantonen dat dit waar is? Of is 't slechts je gevoel wat dit zegt?quote:Hoe ik weet dat die bijstandsmoeders neuken als konijnen en slechte moeders zijn? Nou, je kan wel pittig aannemen dat een Berkenveld een slechte moeder is als ze twee kinderen in een vuur kwijt raakt, vervolgens haar overige zoon in een tehuis stopt en de vierde naar z'n opa stuurt. Dan zichzelf weer zwanger laat neuken. En heel Nederland marcheert achter haar aan dat het zo zielig voor haar is.
en omdat 't "JOUW" topic mogen wij onze mening niet geven? De enige ego die ik hier opmerk is die van jouwquote:Oke, rustig meneertje Oranje hoed. Als allereerste ik maakte deze topic op MIJN menig, gebaseerd op MIJN ervarigen en dingen die IK hoor. Met woorden die IK kies en waar in vredesnaam heb ik jou ook maar voor een seconde zien aarzelen of ik waarheid of leugen spreek. Ik zou jou meteen een defensieve positie innemen en je arrogantie lucht geven. Is je ego nog niet groot genoeg om Balkenende op te volgen?
het is inderdaad o zo zwak van jezelf als je kansen aaneemt die je gegeven wordenquote:En hoe kunnen in Godsnaam de zogenaamde "kansen" die mij zijn gegeven de wereld in een oord van vrede en welvaar maken? Heb je ooit van individuele trots gehoord? Weet jij wat het is om voor je eigen brood en eigen leven te werken in plaats van hulp van anderen te accepteren? Je komt over als een zwakzinnig persoon die meteen gelooft dat de overheid foutloos handelt.
Ja, klopt, want in Nederland hebben we geen provincies en gemeentesquote:En in de Verenigde Staten zit je in een compleet ander system. Je zit niet direct onder de overheid zoals hier in Nederland. Je hebt daar verschillende lagen in de structuur, welke meer naar je luisteren en je meer vrijheid geven.
dus omdat je 't niet eens bent met de mening van de users hier besluit je 't op te geven? Is dat geen zwaktebod? Zielig omdat we 't niet eens zijn met jou mening?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef Syldge het volgende:
Weet je.. ik ben weg. Ik dacht misschien iets te kunnen vinden op een Nederlands forum dat mij nog enigzins hoop kan geven in de mensen in dit land. Dat hebben jullie nu net fijn de grond in geboordt omdat jullie een andere politieke kijk hebben. Zielige acties vind ik dat, eerlijk gezegd.
Jammer dat je je op een forum zo op laat naaien door mensen die je niet kent en totaal geen binding mee hebt. Ik zie toch een aantal serieuze reacties staan waar gewoon gepost wordt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef Syldge het volgende:
Weet je.. ik ben weg. Ik dacht misschien iets te kunnen vinden op een Nederlands forum dat mij nog enigzins hoop kan geven in de mensen in dit land. Dat hebben jullie nu net fijn de grond in geboordt omdat jullie een andere politieke kijk hebben. Zielige acties vind ik dat, eerlijk gezegd.
Dit heeft niks te maken met politieke kijk. Heel je wereldbeeld is compleet vreemd/onrealistisch/incompleet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef Syldge het volgende:
Jij zeikt mijn land en de mensen die er in wonen op dusdanige wijze af, dat ik wel zo moet reageren. Je uitspraken wijzen op een kortzichtigheid die zijn weerga niet kent. Hoe verwacht je dat we reagerenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef Syldge het volgende:
wat verwacht je van iemand met een gebrekkige scholingquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jammer dat je je op een forum zo op laat naaien door mensen die je niet kent en totaal geen binding mee hebt. Ik zie toch een aantal serieuze reacties staan waar gewoon gepost wordt.
Je zit op een discussie forum, niet op een Jaknikkers forum. Je kunt er ook voor kiezen om niet te reageren op de trollpost en wel op de normale posts.
OK,quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:38 schreef Syldge het volgende:
[..]
Oke, rustig meneertje Oranje hoed. Als allereerste ik maakte deze topic op MIJN menig, gebaseerd op MIJN ervarigen en dingen die IK hoor. Met woorden die IK kies en waar in vredesnaam heb ik jou ook maar voor een seconde zien aarzelen of ik waarheid of leugen spreek. Ik zou jou meteen een defensieve positie innemen en je arrogantie lucht geven. Is je ego nog niet groot genoeg om Balkenende op te volgen?
Hoe ik weet dat die bijstandsmoeders neuken als konijnen en slechte moeders zijn? Nou, je kan wel pittig aannemen dat een Berkenveld een slechte moeder is als ze twee kinderen in een vuur kwijt raakt, vervolgens haar overige zoon in een tehuis stopt en de vierde naar z'n opa stuurt. Dan zichzelf weer zwanger laat neuken. En heel Nederland marcheert achter haar aan dat het zo zielig voor haar is.
Ten tweede, ik ben niet van school weg gegaan omdat het niet aankon. Nee, omdat ik weiger mijzelf de illusies van de ministers als feiten te accepteren. Vraag jij je nou nooit af of wat je leert in een ANW les, in een Maatschappijleer les daadwerkelijk is gebaseert op feiten in plaats van fictie?
En hoe kunnen in Godsnaam de zogenaamde "kansen" die mij zijn gegeven de wereld in een oord van vrede en welvaar maken? Heb je ooit van individuele trots gehoord? Weet jij wat het is om voor je eigen brood en eigen leven te werken in plaats van hulp van anderen te accepteren? Je komt over als een zwakzinnig persoon die meteen gelooft dat de overheid foutloos handelt.
Een goed advies voor jou: Leer te denken. Of neem anders een lobotomie.
Ik moest lollen.quote:als je je kop boven het maisveld uitsteekt.
Lol... Ik ben vaak in de USA geweest en heb ook flink wat tijd met minder bedeelden(ook jeugd) doorgebracht. Wees blij dat je in Nederland woont. Ze laten je gewoon stikken daar als je geen geld hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Syldge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |