Ik weiger een uitkerig, zelfs al zou ik met een hernia zitten. Ik werk in een medisch-productie bedrijf.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef VoreG het volgende:
Maar je hebt dus alleen maar de basisschool afgemaakt. Hoe kom je dan aan je geld? Toch niet via een verderfelijke uitkering van de verderfelijke Nederlandse overheid?
of 100quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet lol hebben in je leven. Je bent gewoon een derpi kneus. Neem s een pil of zo.
Neem er zelf ook ff 300quote:
Ik heb er meer van gezien dan jou geloof ik. Ik weet dat de VS het eerste land is die mensen een chip in gaat brengen en ik weet dat de NSA daar streng bezig is. Maar ik betwijfel of jij weet dat kinderen daar beter terecht zijn dan hier in Nederland. En ik betwijfel of jij al door hebt dat de jeugdzorg in veel staten beter werkt dan hier. En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt en 4 keer zo weinig domme mensen om je heen die blind alles accepteren dat de overheid ze voorschotelt. Ik betwijfel of jij ook maar iets van het echte Amerika weet in plaats van hoe het wordt afgeschildert in de media.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog niet veel van de VS gezien zeker.
nou..neequote:
Ja, het land dat als ze het uitkomt de halve wereld plat bombardeert, daar zijn de mensen natuurlijk beter dan het land dat wereldwijd het grootste percentage van hun BNP aan ontwikkelinghulp uitgeeft.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef Syldge het volgende:
[..]
Het liefst ga ik naar Amerika toe. Niet omdat ik denk dat het land zelf daar beter is. Maar omdat de mensen daar beter zijn dan de Nederlanders die ik in mijn leven ben tegen gekomen.
"Grab your fresh iron kaki pair of pantsquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Renesite het volgende:
Nederland is kut, hup, ik wil naar Amerika.
Had je school afgemaakt!
(Ik kon duidelijk niet slapen)
Geen land zo tof als Nederland... dat ontdek je wel, of je moet al naar iets als Zweden gaan
Dat bedrag zou drastisch moeten verminderen als dit land niet van de afgrond wilt raken... dat terzijdequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, het land dat als ze het uitkomt de halve wereld plat bombardeert, daar zijn de mensen natuurlijk beter dan het land dat wereldwijd het grootste percentage van hun BNP aan ontwikkelinghulp uitgeeft.
Mensen als jou hebben we in dit mooie land niet nodig, ga alsjeblieft snel weg..
Ben blij dat je uberhaubt educatie krijgt hier joh lamhaasquote:Educatie in dit land is ook een compleet lachertje. Toen ik nog naar school ging werd er tegen mij gezegd dat ik m'n huiswerk MOEST maken, dat ik naar de docenten MOEST luisteren, dat ik dit MOEST en dat MOEST. Het enige dat een mandatorisch gegeven is in leven dat je MOET doen is sterven. De rest is alleen maar optie. Je kan je huiswerk maken, of op je kop krijgen van de docent. Je kan naar de docent luisteren of iets anders doen. Je kan eten of honger lijden. Je kan ademen, of sterven. Je kan drinken, of uitdrogen. Maar alleen aan doodgaan is geen ontsnapping.
Kerel als ze ergens alles voor zoete koek aannemen van authoriteiten, of het nu media, overheid of religie is, dan is het wel de VS.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik heb er meer van gezien dan jou geloof ik. Ik weet dat de VS het eerste land is die mensen een chip in gaat brengen en ik weet dat de NSA daar streng bezig is. Maar ik betwijfel of jij weet dat kinderen daar beter terecht zijn dan hier in Nederland. En ik betwijfel of jij al door hebt dat de jeugdzorg in veel staten beter werkt dan hier. En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt en 4 keer zo weinig domme mensen om je heen die blind alles accepteren dat de overheid ze voorschotelt. Ik betwijfel of jij ook maar iets van het echte Amerika weet in plaats van hoe het wordt afgeschildert in de media.
1. Wat gaf jou de indruk dat ik niet al weg was uit dit land als ik kon?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, het land dat als ze het uitkomt de halve wereld plat bombardeert, daar zijn de mensen natuurlijk beter dan het land dat wereldwijd het grootste percentage van hun BNP aan ontwikkelinghulp uitgeeft.
Mensen als jou hebben we in dit mooie land niet nodig, ga alsjeblieft snel weg..
Ja, want het gaat inderdaad heel slecht met een van de meest welvarende landen ter wereld, overigens veel welvarender en gemiddeld rijker, langere levensverwachting en gezonder dan in de V.S.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat bedrag zou drastisch moeten verminderen als dit land niet van de afgrond wilt raken... dat terzijde
Alles is stom en ik ben de goeistequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Syldge het volgende:
[..]
"Grab your fresh iron kaki pair of pants
Do the Bill Geraldi Rivera Dance"
Mij hoor je niet zeggen dat ik ontevreden ben, maar er zijn zeker vlakken die wel een miljoentje kunnen gebruiken hier en daar. De overheid is hier en daar toch wel krenterig hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat inderdaad heel slecht met een van de meest welvarende landen ter wereld, overigens veel welvarender en gemiddeld rijker, langere levensverwachting en gezonder dan in de V.S.
Niet kunnen is flauwekul. Als je echt wil kan je makkelijk wegquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Syldge het volgende:
[..]
1. Wat gaf jou de indruk dat ik niet al weg was uit dit land als ik kon?
Kennelijk heb jij geen flauw benul van hoe het daar daadwerkelijk aan toe gaat, hé?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Kerel als ze ergens alles voor zoete koek aannemen van authoriteiten, of het nu media, overheid of religie is, dan is het wel de VS.
![]()
serieus ga eens met de prof. hulpverlening praten
Zoek het maar op, dan weet je wat ik bedoel. Je bent de Nederlandse variant van het Rivera Dance volk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles is stom en ik ben de goeiste!
Amerika is dat niet dat land met die gave politieseries?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig is in Amerika alles beter![]()
Hebben ze daar laatst niet de mensenrechten afgeschaft?
Kinderen zijn daar beter afquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Syldge het volgende:
[..]
Ik heb er meer van gezien dan jou geloof ik. Ik weet dat de VS het eerste land is die mensen een chip in gaat brengen en ik weet dat de NSA daar streng bezig is. Maar ik betwijfel of jij weet dat kinderen daar beter terecht zijn dan hier in Nederland. En ik betwijfel of jij al door hebt dat de jeugdzorg in veel staten beter werkt dan hier. En ik betwijfel of jij al door hebt dat je daar voor hetzelfde geld 4 keer zo veel ruimte hebt en 4 keer zo weinig domme mensen om je heen die blind alles accepteren dat de overheid ze voorschotelt. Ik betwijfel of jij ook maar iets van het echte Amerika weet in plaats van hoe het wordt afgeschildert in de media.
*draait ogen* *zucht*quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:13 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Niet kunnen is flauwekul. Als je echt wil kan je makkelijk weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |