abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:05:23 #226
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_57986112
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef Semisane het volgende:
Ik denk dat hij plaatjes verzameld van Kluivert...gouwe bisnis dat.
Denk ik ook. Die waar ie nog mager op staat worden waardevolle collectors items.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:05:39 #227
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57986123
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je blijft er maar omheen draaien hè? Kan het het daglicht niet schuwen? Het zou namelijk lekker makkelijk zijn om jezelf verheven te zien boven 'het systeem' als je iets crimineels/illegaals doet. Zo kan iedere jandoedel dat.
Ik heb er geen behoefte aan om mijn priveleven op het internet te gooien.
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:07:11 #228
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_57986156
Ik weet het al, het is Kluivert zelf!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:10:27 #229
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57986215
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik weet het al, het is Kluivert zelf!
BINGO!
pi_57986335
Zeikerd, ga naar de Noordpool ofzo, heeft niemand last van je.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:23:43 #231
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57986442
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef kerluttwente het volgende:
tis twents
Dat is geen taal!
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_57986654
maar goed, simpel hoor; iedereen die zo denkt levert zijn staatsburgerschap in en flikkert een end op..

nergens meer aanspraak op maken ook... kom nou: als het allemaal zo klote is hoef je er ook geen gebruik van te maken.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:50:22 #233
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57986864
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt wel een kloon van BaajGuardian trouwens
Whehehehe
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:07:43 #234
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57987118
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, simpel hoor; iedereen die zo denkt levert zijn staatsburgerschap in en flikkert een end op..

nergens meer aanspraak op maken ook... kom nou: als het allemaal zo klote is hoef je er ook geen gebruik van te maken.

Hmmm, ben ik het mee oneens in mijn geval. Ik wens heel hard mijn staatsburgerschap in te leveren en Iers te worden, maar ik heb wel meer dan 25 jaar premie afgedragen in NL. Dus ik wens ook AOW te ontvangen als ik daar eenmaal aan toe ben (vooropgesteld dat het nog bestaat tegen die tijd )

En ik vind dat ik daar recht op heb ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 11-04-2008 18:26:23 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_57988460
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hmmm, ben ik het mee oneens in mijn geval. Ik wens heel hard mijn staatsburgerschap in te leveren en Iers te worden, maar ik heb wel meer dan 25 jaar premie afgedragen in NL. Dus ik wens ook AOW te ontvangen als ik daar eenmaal aan toe ben (vooropgesteld dat het nog bestaat tegen die tijd )

en jij spuugt zowat op de Nederlandse staat zoals de TS en laat je zo erover uit?

Neem aan dat jij , ondanks kritiek die er kan zijn en natuurlijk mag bestaan, anders denkend bent dan een schijnbaar voornamelijk zich afzettend pubertje?

Das dan toch heel niet te vergelijken?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57988544
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat een slap excuus zeg. Geef dan toe dat je te zwak en bang bent om iets nieuws te doen.
pi_57988854
Ik heb nou al die pagina's doorgelezen en eerlijk waar... hebben jullie wel eens de posts voor jullie gelezen? Laat ik beginnen met eens even wat dingen rechtzetten dat jullie keer op keer fout zeggen.

Ja, ik heb een hekel aan de manier waarop het Nederlandse systeem wordt gehandhaafdt. Ik weet dat in elk land negatieve en positieve dingen zijn te vinden. Ikzelf heb enkel enorme moeite met de positieve dingen van Nederland te vinden. Maar ik heb nergens vermeldt dat ik de VS als een walhalla zie of als een perfect land. Ik zei dat de VS zou kiezen om naar toe te gaan vanwege de PERSONEN die ik daar ken en al heb ontmoet.

Personen die ook niet de VS als de "American Dream" afschilderen, maar juist het tegenovergestelde. Die er op tegen zijn wat die 9/11 evenementen veroorzaakt hebben, die tegen de Patriot Acts (meervoud) waren en nog steeds tegen de verplichte chipping die in 2012 wordt ingevoerd zijn. En hoe lang denk je dat Europe daarmee zal wachten? Ik denk niet later dan 2015.

En ben niet van een of andere brug afgesprongen of dit hele bericht hier gemaakt omdat ik een of andere uitkeringstrekkende allochtoon ben die denkt dat de wereld tegen hem is. Ik ben een autochtone Nederlander, geboren in het Waterland Ziekenhuis als zoon van mijn compleet Nederlandse ouders en ik werk. Vandaag, morgen en overmorgen, dan heb ik weekend. Ik werk in 5-ploegen dienst dus heb ik op andere tijden weekend dan jullie.

Ik heb geen zin meer om nog enigzins in te gaan op die belachlijk trieste pogingen om "hard" gaten in mijn verhaal te boren of wat voor reden jullie hebben om de originele post als een persoonlijke middelvinger te zien die ik opsteek naar jullie. Dat was al gedaan in de eerste 4 pagina's en jullie hebben dat nu omhoog gebracht naar 10 pagina's. Congrats, spamwhores.

Ik verdoe mijn tijd door hier ook maar iets van te verwachten. Ik heb wel betere dingen te doen..
"When you're looking from the outside, it's so easy to judge"
  Moderator vrijdag 11 april 2008 @ 19:49:50 #238
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57988999
Je moet zeker nog werken bij de Amsterdamse haven, pallets sorteren. Of nog vis verpakken bij de visafslag.

5 ploegen moet doorgaans voor genoeg inkomen zorgen om een enkeltje te pakken naar [[een land met een beter sociaal klimaat, betere verzorgingsstaat, betere maatregelen tegen armoede]].

In ieder geval, dat denk ik dan.

Overigens, je meent het echt he? Je bent een zoon van je ouders?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_57989278
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef Renesite het volgende:
Je moet zeker nog werken bij de Amsterdamse haven, pallets sorteren. Of nog vis verpakken bij de visafslag.

5 ploegen moet doorgaans voor genoeg inkomen zorgen om een enkeltje te pakken naar [[een land met een beter sociaal klimaat, betere verzorgingsstaat, betere maatregelen tegen armoede]].

In ieder geval, dat denk ik dan.

Overigens, je meent het echt he? Je bent een zoon van je ouders?
Een paar minuten terug was het nog de Rotterdamse haven. Het gaat je helemaal niets aan waar ik werk en wat ik met m'n geld doe. Als ik goedkeuring van jou wilde voor wat ik moest doen, dan zou ik dat wel vragen. Maar ik wil helemaal niets van jou, en ik bedoel dat helemaal niet lullig of zo. Maar wat zou het voor jou in vredesnaam uitmaken wat ik met mijn leven doe?

En nee... ik ben het kind van een Lamborghini die wild verkracht werd door zeventien Boeing 757's, nu goed?

Edit: heb je eigenlijk al eens dat leuke berichtje boven jou post gelezen?
"When you're looking from the outside, it's so easy to judge"
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:09:02 #240
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_57989412

w00t, TS is terug.

* Butterscotch pakt een bakje popcorn en gaat achterover zitten
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:19:47 #241
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57989626
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:03 schreef Syldge het volgende:

[..]

Een paar minuten terug was het nog de Rotterdamse haven. Het gaat je helemaal niets aan waar ik werk en wat ik met m'n geld doe. Als ik goedkeuring van jou wilde voor wat ik moest doen, dan zou ik dat wel vragen. Maar ik wil helemaal niets van jou, en ik bedoel dat helemaal niet lullig of zo. Maar wat zou het voor jou in vredesnaam uitmaken wat ik met mijn leven doe?

En nee... ik ben het kind van een Lamborghini die wild verkracht werd door zeventien Boeing 757's, nu goed?

Als je overigens alles hebt gelezen (én begrepen, dat is misschien nog wel de grootste kunst) waarom ga je dan niet in op de zinnige posters die zich afvragen waarom je denkt dat het in de VS allemaal veel beter zal zijn dan hier op de door jou aangedragen punten?
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:17:01 #242
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57992209
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

en jij spuugt zowat op de Nederlandse staat zoals de TS en laat je zo erover uit?

Neem aan dat jij , ondanks kritiek die er kan zijn en natuurlijk mag bestaan, anders denkend bent dan een schijnbaar voornamelijk zich afzettend pubertje?

Das dan toch heel niet te vergelijken?
Nee, ik laat me niet op dergelijke manier over Nederland uit. Het is en blijft per slot van rekening mijn geboorteland. Maar ik zou er niet meer naar terugkeren. Ierland is nu mijn thuisland.
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat een slap excuus zeg. Geef dan toe dat je te zwak en bang bent om iets nieuws te doen.
Deze snap ik echt niet hoor????? Ik denk dat jij MIJN post eerder niet begrijpt. Ik woon in Ierland en kom nooit meer terug naar Nederland, althans, niet om te wonen. Maar ik vind dat ik als ik 65 ben wel recht heb op de AOW aangezien ik meer dan 25 jaar premie heb afgedragen in Nederland, wat snap je daar niet aan?? En waar precies ben ik te zwak en bang voor???
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:31:07 #243
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57992512
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:42 schreef Syldge het volgende:

Ik heb geen zin meer om nog enigzins in te gaan op die belachlijk trieste pogingen om "hard" gaten in mijn verhaal te boren
Niemand die hier een poging heeft gedaan om gaten in je verhaal te boren hoor, dat hoefte niet, want het was edammer gatenkaas om mee te beginnen...we hebben hoog uit wat plakjes af gesneden..zeg maar.

Zeg vertel nog eens hoe het zat volgens jou met de big bang en die dinosaurus botten...ik ben het even kwijt, maar het waren wonderlijke theoriën.

Ennieweggus, als je het echt zo vreselijk vind, dan laat je toch lekker alles achter en trek de wijde wereld in? Er zijn vast heel veel bedrijven in het buitenland die staan te springen om ongeschoolde arbeiders!
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_57992956
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Deze snap ik echt niet hoor????? Ik denk dat jij MIJN post eerder niet begrijpt. Ik woon in Ierland en kom nooit meer terug naar Nederland, althans, niet om te wonen. Maar ik vind dat ik als ik 65 ben wel recht heb op de AOW aangezien ik meer dan 25 jaar premie heb afgedragen in Nederland, wat snap je daar niet aan?? En waar precies ben ik te zwak en bang voor???
Sorry, ik heb je post inderdaad verkeerd begrepen. Ik dacht dat je nog in Nederland zat en je wel zei weg te willen, maar je liet tegenhouden door dat AOW excuus. Daaruit zou ik afleiden dat iemand in werkelijkheid te bang is om de onzekerheid van emigratie aan te durven en dan maar zo'n zwakke reden noemt.

Ik nam dus even aan dat je zo'n typisch persoon was die lekker loopt te zeiken op Nederland en de mond vol heeft van emigreren maar nooit daadwerkelijk stappen zet om het te doen... Beetje kort door de bocht en foute aanname zoals blijkt, dus nogmaals excuses
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:56:54 #245
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57993092
Al goed
pi_57993255
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:

Knip
Mooi stuk Syldge..Ik ben er grotendeels mee eens.
Het enige waar ik een beetje kritiek tegen kan geven is het sexualiteit verhaal.
Je gaat niet als school elk puntje vertellen aan de leerlingen..Je pakt de belangrijkste eruit en als leerlingen meer erover willen weten gaan ze of een baan die hier mee te maken vinden of ze gaan hier buiten school mee verder.
pi_57993920
quote:
gast, ga dan gewoon weg en blijf niet hier posten als een of ander aandachtzoekend kutkind.

Veel plezier in de VS
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:04:38 #248
140245 base3ball
State Of Mind
pi_57995930
quote:
Ik heb nou al die pagina's doorgelezen en eerlijk waar... hebben jullie wel eens de posts voor jullie gelezen? Laat ik beginnen met eens even wat dingen rechtzetten dat jullie keer op keer fout zeggen.

Ik heb geen zin meer om nog enigzins in te gaan op die belachlijk trieste pogingen om "hard" gaten in mijn verhaal te boren of wat voor reden jullie hebben om de originele post als een persoonlijke middelvinger te zien die ik opsteek naar jullie. Dat was al gedaan in de eerste 4 pagina's en jullie hebben dat nu omhoog gebracht naar 10 pagina's. Congrats, spamwhores.
`
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:03 schreef Syldge het volgende:
Zoals meerdere users al aangeven, je hebt alles gelezen en geeft dan aan dat wij moeten kijken wat we allemaal geplaatst hebben? Natuurlijk zijn er een hoop reacties waarin alleen of voornamelijk gebash staat, maar dat kun je verwachten als je zo'n slecht onderbouwt verhaal afsteekt. Maar zeker de helft van de reacties is wel degelijk heel zinnig, maar daar ga je dus niet op in. Ga bijvoorbeeld eens op mijn post in en nog een aantal andere users (heb geen zin om te kijken wie dat zijn, maar het zijn er genoeg).

Ik vind het bovendien heel knap dat je geen positieve punten op kunt noemen van Nederland en Nederlanders Elk land heeft wel zijn positieve punten. Zelfs het Hitler regime had zijn positieve kanten (alleen waren er veel meer slechtere). En elk land heeft wel een aantal sympathieke inwoners, dus is het onzin dat er geen leuke Nederlanders zouden zijn. Denk dan toch dat het echt aan jezelf ligt, waarschijnlijk doe jij er nooit moeite voor om iemand te leren kennen. Daarnaast denk ik dat niemand moeite zal doen voor een Nederlander die weigert Nederlands te praten (daar kan ik echt nog steeds niet bij ).

Daarnaast nog een vraag: hoeveel Amerikanen ken je, en hoe ken je ze?
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_57996275
Nou, ik zou zeggen: heel hard werken in vijf-ploegendienst. Centjes sparen en dan emigreren naar Amerika. Dan komt alles goed.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:49:54 #250
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57996406
TS is gefrustreerd omdat hij niet naar het atheneum mocht ondanks zijn CITO-score.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')