abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57976469
zeg TS, moeten we nu een enkeltje New York nu voor je gaan sponsoren ofzo?

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator vrijdag 11 april 2008 @ 10:11:51 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57976699
Overigens, ik geef TS echt een goed advies:
Praat, face to face, met mensen! Haal je informatie niet uit kranten, maar als je geinteresseerd bent in zaken als de erbarmelijke omstandigheden in Nederland dan moet je met de mensen praten. Ik ben tijdens het werk vaak genoeg in contact met bijstandsouders, met mensen die leven, en soms zelfs werken, op het bijstandsniveau... Het is écht niet zo zwart wit als jij denkt.

Overigens reageer ik niet eens op jouw reactie tegen mij.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:14:15 #153
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_57977859
Téring zeg, wat een verhaal. En dan ook dat mismoedige toontje erbij, je ziet hem ook echt zo achter zijn PC zitten, met zijn oogklepvisie over Nederland én het buitenland.

Als dit een kloon is ben ik er jaloers op, wat een literair genie is TS dan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_57977977
Wow, ik denk dat we dé Huilie-prijs van het jaar 2008 alvast kunnen uitreiken, gefeliciteerd TS
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:22:02 #155
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_57977994
Dat iemand zich niet Ok voelt in Nederland, prima dat is gewoon een beleving die iemand heeft. Als TS het zo voelt dan is het gewoon zo. Ik denk dat de meesten hier dat gewoon kunnen accepteren.

Echter... US > NL? What the fook?! Dat is denk hetgeen wat de mensen niet kunnen behappen. Ik heb familie en zat vrienden in de US wonen. Dat is echt niet beter dan NL.
Nederland is een verzorgingsstaat en US is verre van dat.

Als je statistieken enz. gaat vergelijken doe dat dan ook pro rato. Kijk naar het totaal aantal inwoners en neem dat mee in je vergelijkingen.
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:25:03 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57978065
quote:
Op [url=http://forhttp://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sub.gif
vrijdag]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sub.gifum.fok.nl/topic/1144375/3/50#57973179]vrijdag 11 april 2008 01:41[/url] schreef Syldge het volgende:

Het is niet dat ik geen ruggengraat heb.. het is gewoon hetzelfde liedje. Iedereen kijkt gewoon niet langer dan z'n neus lang is. Zoveel mensen in ditzelfde topic bewijzen dat maar.

Kijk maar naar die post van dat ik niet weet dat we in Nederland provincies enzo hebben. In Nederland is het gemeente-streek-provincie-regering. In Amerika is het municle-county-region-state-senetator-senate-white house-president.
Zou het in Nederland handig zijn om op nog lager niveau als gemeente te gaan werken? Blijkbaar weet jij niet hoe het in Den Haag in elkaar steekt met je gemeente-streek-provincie-regering. Wat dacht je van 1e Kamer, 2e kamer, provinciale staten, het kabinet, de oppositie. Het woordje regering dekt maar een hele kleine lading van hoe de situatie precies in elkaar steekt.

Wat zou er moeten veranderen aan de bestuurlijke vorm van Nederland om net zo geweldig als de USA te worden? Met hun geweldige economie, hun fantastischte sociale vangnet voor morons zoals jij, hun geweldige schoolsysteem etc etc
quote:
Of dat ik ineens geen ruggengraat heb omdat ik niet loop te wachten op een stel achterlijke idioten die denken dat ze beter dan mij zijn omdat ik van school afgegaan ben in het laatste jaar van Havo. Maar niet eens vragen of een vervangend iets heb. Ik kan direct instromen op Yale of Harvard als ik dat wil.
Op grond waarvan ben jij beter dan iemand die wel zijn middelbare school heft afgemaakt, en vervolgens is gaan studeren. Omdat jij in de donkere hoekjes van het internet leest hoe de "echte" wereld in elkaar steek? . En nogmaals over het instromen op Harvard of Yale..Pics or it didn't happen. Ik kan ook wel roepen dat ik een lul heb van 30 centimeter, maar er zullen maar weinig mensen zijn die dat geloven.
quote:
En dan die post dat er mensen zijn die het beter weten dan ik. Natuurlijk zijn die er. Ik geef het toe. Ik heb nooit gezegd of ooit opzettelijk de indruk gegeven dat die er niet zijn.
Je komt anders wel heel betweterig over, en je probeert een maatschappij onderuit te halen waarvan je zelf al een jaar of 20 profiteert. Feit blijft dat je een wereldvreemde koekebakker bent, die z'n wijsheden van de donkere hoekjes van het internet afhaalt. En alles wat op internet staat is waar.
quote:
Waarom denk je dat ik dit topic maakte, om te kijken of de mensen gelijk hadden dat ik te veel generaliseerde dat Nederland vol zit met arrogante kloothommels die zomaar iets aannemen en altijd gelijk moeten hebben. Het meeste dat ik hier in dit topic is lees is bevestiging van dat ik gelijk had met hoe het Nederlandse volk tegenwoordig is. Natuurlijk zullen er wel een paar uitzondering zijn... maar het overgroote deel kan van mij geschoten worden, om het zo te zeggen.
Je bent zelf een arrogante kloothommel die zomaar wat dingen op internet gelezen heeft, het vervolgens tot waarheid bombardeert en jezelf daarna uitroepen als profeet van je nieuwe geloof. Je wilt zelf van geen kant wijken, en iedereen die het niet met je eens is, is een mak schaap dat alles voor zoete koek slikt.
quote:
Of denken dat mijn taal gebruik gelijk staat aan mijn intelligentie. Ik ben benieuwd hoe goed jou Nederlands is als je de afgelopen 3 jaar Engels denkt, schijft, praat en leest. En natuurlijk konden jullie dat niet weten, maar ik toch maar een domkop die niets van de wereld weet, he? Flikker toch even lekker op en ga weer even Hardcore luisteren of zoiets.
Ga je alsjeblieft niet verschuilen achter slechte excuses. In mijn werk heb ik dagelijks te maken met engelse collega's, vakliteratuur en chef's die hun rapportages in het engels willen. En owja, die opmerking over hardcore gaan luisteren laat je er niet heel erg intelligent uitzien. Intelligentie koppelen aan een muziekstroming . Als je hoogbegaafd bent mag je zeker alleen The Beatles en The Rolling Stones luisteren .
quote:
En omdat ik weet dat jullie niet zo veel Engels luisteren, hier is iets dat een briljante Amerikaan zei.
"So, do you want to get to know me? I mean, do you suppose you could be my friend? I don't think you really want to know me, because if you knew me, you would probably show me the reason why I don't ever leave my home and go, meet with people I know. Because people don't seem to know how to be close, so don't approach me, please leave me alone, I don't need to be treated like a ho."
Je plaatst jezelf hier weer op een veel te groot voetstuk. "En omdat ik weet dat jullie niet zo veel Engels luisteren". Dat zal komen omdat er niet zoveel Nederlanders dezelfde onzin willen lezen. Amerikanen blijkbaar wel...

Conclusie: Je bent een irritant, betweterig, leugenachtig wereldvreemd mannetje dat claimt alles te weten over wat het beste zou zijn voor iedereen. Waarom ben jij dan nog geen Minister-President. Ik zou zeggen, pleeg een staatsgreep, en bevrijdt ons van de hedendaagse politiek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:25:50 #157
157922 fathank
pi_57978085
Ik kan niet geloven dat ik al deze moeite heb genomen .
pi_57978102
Lijkt wel een kloon van BaajGuardian trouwens
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:28:07 #159
108809 Butterscotch
pi_57978139
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef fathank het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik al deze moeite heb genomen .
pi_57978231
wat een leuk topic zo op de vrijdagmorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:33:33 #161
157922 fathank
pi_57978252
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:28 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Volgens mij is dat serieus mijn langste post ooit op fok. Scheelt dat ik een vrij dagje heb, anders had ik er de tijd niet voor gehad, en ook niet genomen. Ben benieuwd of TS nog terugkomt. Vast wel, want hij praat toch niet meer met andere mensen .
pi_57978284
quote:
'En nogmaals over het instromen op Harvard of Yale..Pics or it didn't happen. Ik kan ook wel roepen dat ik een lul heb van 30 centimeter, maar er zullen maar weinig mensen zijn die dat geloven."
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:37:17 #163
108809 Butterscotch
pi_57978319
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens mij is dat serieus mijn langste post ooit op fok. Scheelt dat ik een vrij dagje heb, anders had ik er de tijd niet voor gehad, en ook niet genomen. Ben benieuwd of TS nog terugkomt. Vast wel, want hij praat toch niet meer met andere mensen .
Kom op, geef toe! Dit is een ontzettend vermakelijk onderwerp voor op de vrijdag

Alhoewel ik toch een beetje het idee krijg dat we vet in de zeik worden genomen
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:48:12 #164
157922 fathank
pi_57978550
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Kom op, geef toe! Dit is een ontzettend vermakelijk onderwerp voor op de vrijdag

Alhoewel ik toch een beetje het idee krijg dat we vet in de zeik worden genomen
Het is inderdaad vermakelijk, ik wacht alleen op een reactie van TS. Ik heb immers niet de hele dag de tijd om hier te F5'en.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 april 2008 @ 12:00:01 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57978802
Een enkeltje Mars... zou dat wat zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:07:08 #167
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_57978973
Ik schaam mij voor pessimisten zoals TS. Mensen die zich gedragen als 13-jarige gothics en denken dat de hele wereld tegen hen is. Ts is bovendien zo naïef als een klein kind door te denken dat in Amerika alles veel beter is.

Als dit topic serieus is, ga alsjeblieft verhuizen. Ik heb zelden zo'n narcistisch lulverhaal gelezen. Je praat helemaal met niemand, behalve je familie? Gast, je bent psychisch compleet gestoord. Ik zou serieuze hulp gaan zoeken voor jouw problemen, want dit land is niet het probleem, JIJ bent het probleem.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_57979009
Tijdens het lezen van deze topic voelde ik me ongelofelijk opgefokt, ik heb dan ook geen idee waar ik moet beginnen met mijn antwoord.

Ik wil in ieder geval ingaan op het feit dat Amerika in jouw ogen stukken beter is, omdat je mensen daar kent (Internetfriends anyone?) en die zeggen dat. Jazeker, dat is wat zij jou zeggen! Wauw... wat een bron. Los van het feit dat dit een ongelofelijk klein percentage Amerikanen is met een net zo'n klein beeld van Amerika, en het feit dat zij het beloofde land waarschijnlijk nóg rooskleuriger over doen komen dan het is... Los daarvan dus, ben je waarschijnlijk met deze mensen in contact gekomen via een forum, game of andere community. Denk je dat je dan een representatief beeld van de Amerikanen hebt? Dit zijn sowieso niet de lui die weten hoe het is om onder de armoedegrens te lezen, zoals zovelen in Amerika, aangezien zij de tijd en het geld hebben om op hun luie reet te zitten internetten.

Je hebt me ongelofelijk gefrustreerd met je topic. Ik ben geen nationalistisch figuur, ik vind Nederland prima, maar je toon... Ik denk dat je een soort autistisch bent, ook al ken ik je natuurlijk amper. Ik ken een aantal autistische mensen, en je hele denkwijze en narcisme komt absoluut overeen met hun manier van spreken/schrijven. Het frustrerende voor "ons", als lezers hieraan, is dat we weten dat je je mening niet zult bijstellen. Het kan je geen kloot schelen wat wij hier schrijven, want het is allemaal een bevestiging van onze domheid/naiviteit/vulmaarin. Je hebt oogkleppen op en hebt geen flauw idee hoe de wereld werkt, je weet alleen wat je op internet leest, en mijns inziens zijn je bronnen niet betrouwbaar genoeg om zo'n OP te mogen schrijven als jij dat nu doet.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:15:36 #169
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57979162
Ik ervaar eigenlijk nu best wel een soort van plaatsvervangende schaamte wat betreft het gebrek aan algemene kennis van de TS.

Je had nooit van school af moeten gaan. Wat staat er een zooi onzin in de OP, kan dit niet beter naar Truth?

Overigens hoef je niet trots te zijn op Nederland imho, maar zorg er tenminste voor dat je argumenten een beetje kloppen. Dat zou jouw geloofwaardigheid goed doen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:10:08 #170
140245 base3ball
State Of Mind
pi_57980442
Er zijn zoveel punten waarop ik kan inhaken bij jouw verhaal TS, maar heel veel is al gezegd en zo niet dan doe ik dat later nog wel.

Kritiek op Nederland moet kunnen en is zeer zeker gerechtvaardigd. Ik ben zelf ook altijd heel kritisch, maar besef mij wel degelijk dat het helemaal zo slecht nog niet is in Nederland.

Als je kritiek heb op iets en met voorbeelden komt (bijstandmoeders), kom dan met een bron waarin dergelijke cijfers staan. Ik kan ook wel een heleboel zaken gaan roepen die Nederland verdedigen of Amerika afkraken, maar als ik ook slechts voorbeelden ga noemen die zo incidenteel zijn dan hebben we er niet veel aan.

Ik (en velen met mij) krijgen de indruk dat je zelf nog nooit in Amerika geweest bent (ik zelf helaas ook nog niet, al zal dat voor vakantie of werk zijn en niet om te emigreren). Als je er zelf nog niet geweest bent is je beeld van zo'n land te gekleurd om het als waarheid aan te nemen. Zo hebben wij allemaal wel een beeld van een ander land door de media en/of mensen die wij kennen uit dat land. Dit beeld is totaal niet representatief voor de werkelijkheid.

Jij geeft zelf aan dat je geen normale mensen (normaal kan ook voor wat anders staan) in Nederland. Geef eens voorbeelden van het type Nederlanders die jij kent, zodat wij een beeld krijgen van de Nederlanders die jij spreekt, zodat wij kunnen zien of dat representatief is.

Om terug te komen op het woord kritiek. Jij suggereert dat wij alles wat wij op school geleerd hebben en alles wat de overheid ons verteld als zoete koek slikken. Blijkbaar lees en hoor jij alleen maar wat je zelf wilt, want er is in Nederland juist heel veel kritiek op de overheid. Nederland heeft nu eenmaal een klaagcultuur (wat ons land juist zo leuk en vervelend maakt). Dus jouw aanname is gewoon fout.

Bovendien vind ik het onzin dat je het rechtvaardigt om met school te stoppen, omdat je zo kritisch bent en niet alles voor waarheid aanneemt. Ik denk zelf dat je er alleen maar beter van wordt als je juist kritisch bent op school/werk enz. Je denkt dan namelijk meer en veel beter na over de stof die je krijgt aangereikt. Op veel plekken vind men het daarnaast juist goed als iemand opbouwende kritiek heeft. Daar kunnen zij namelijk alleen maar beter van worden. Belangrijk daarbij is wel dat je jouw kritiek goed onderbouwd met echte argumenten en dus geen drogredenen.

Een goede argumentatie staat of valt bij een goede onderbouwing en die vind ik bij jou nogal ontbreken. Het roepen van loze woorden helpt jou niet bij het versterken van jouw standpunt. Zelfs het meest waardeloze standpunt kan ijzersterk uit de bus komen als je maar de goede argumenten aandraagt. En het beste standpunt kan volledig onderuit gehaald worden als het slecht onderbouwt is. Jouw standpunt hangt hier ergens tussen in (het is niet slecht noch goed), maar jouw onderbouwing is zo ontstellend zwak dat je ook niet echt serieuze antwoorden kunt verwachten, aangezien jij ook niet echt serieus te nemen bent.

Zo zijn je opmerkingen over hardcore luisteren, Nederland in een onderzeeër enz nou niet bepaald van het hoogste en slimste niveau. Daarnaast is je arrogante houding wat betreft jouw Engels echt stuitend. Ik vind sowieso mensen die in hun eigen land hun eigen taal weigeren te spreken te belachelijk voor woorden . Maar misschien komt dit allemaal beter over als ik het in het Engels doe?

Nou is mijn reactie weer veel te lang
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:28:21 #171
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57980824
Hoe oud is TS?
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:36:24 #172
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57981002
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe oud is TS?
Aan zijn "argumentatie" te zien, niet ouder dan 15, maar wellicht ligt dat wel aan het feit dat hij rond die leeftijd van school ging?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:36:38 #173
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57981010
Amerika is ook gewoon veel bete... nah toch maar niet rellen.

Ts je wordt afgeslacht hier, snap je waarom? Blijkbaar hebben je landgenoten een geheel andere beleving van hun omgeving. Gebruik dat als referentiekader, gedraag je als een man, en stop met je psychotisch gebazel. Altijd zal je geconfonteerd worden met ongelijkheid, onrecht, macht, de staat, falende politie, te licht/te sterk optredende justitie, waar je ook heen gaat.

Een Amerikaans self-help-boekje over optimisme zou je goed doen.
Zyggie.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:39:22 #174
157922 fathank
pi_57981072
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Zyggie het volgende:

Ts je wordt afgeslacht hier, snap je waarom? Blijkbaar hebben je landgenoten een geheel andere beleving van hun omgeving. Gebruik dat als referentiekader, gedraag je als een man, en stop met je psychotisch gebazel. Altijd zal je geconfonteerd worden met ongelijkheid, onrecht, macht, de staat, falende politie, te licht/te sterk optredende justitie, waar je ook heen gaat.

Nee joh, ts wordt niet afgeslacht. Dit topic is HET bewijs van zijn superioriteit.
pi_57981081
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef Syldge het volgende:

[..]

dieing a slow and agonizing death,

Dieing. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:41:30 #176
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57981141
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh, ts wordt niet afgeslacht. Dit topic is HET bewijs van zijn superioriteit.
Ik denk het ook.
pi_57981153
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Zyggie het volgende:

Dat dus.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:52:03 #178
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57981405
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef Syldge het volgende:

[..]

Dan is dat dus in mijn geval afhankelijk van hoe het land werkt op dat moment, niet? Oh, wacht, voordat je begint.. ik zal even in Engels gaan.
In miscommunicatie ben je een ster, want dat schrijf ik helemaal niet. Ik zal het even in het Frans proberen...

C’est le ton qui fait la musique !!

C'est tout.

Au revoir, bonne chance en Amérique.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:55:41 #179
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57981496
Leuk, weer een aanval op Nederland, 's lands gebruiken, inwoners en gewoonten!
Even een paar kleine opmerkingen:
Je wil weg, maar "kan" niet: Wat is het probleem? Je hebt een baan en dus kun je sparen voor een ticket, je bent (blijkbaar) slim genoeg om naar Harvard te kunnen, wat is dan nog het probleem? Veelbelovende studenten zullen ze altijd toelaten.
Misschien, heel misschien ben je niet slim genoeg om daadwerkelijk naar Harvard te kunnen, misschien ben je zelfs niet eens een veelbelovend student!

"Waar baseer je die wijsheid op?" Zo hoor ik je vragen.
Oke dan, ten eerste:
Je taalgebruik is schokkend slecht. Ook voor iemand die weinig Nederlands praat en zich aan het " slechte" onderwijssysteem heeft onttrokken is het ver beneden de maat.

Maar er is meer:
Je legt volslagen kromme verbanden, spreekt jezelf in meer dan eens tegen en projecteert persoonlijke zaken, zoals het gemis van bepaalde interessegebieden in het onderwijs, op een heel systeem. Je benoemt zaken die je niet aanstaan in Nederland zonder erbij stil te staan dat deze in minimaal dezelfde mate ook in het Heilige Land (lees: VS) voorkomen. Je roemt een staatssysteem dat als enige presidentskandidaten, ik citeer, een Stalin en een Hitler naar voren brengt. Verder geef je bij de beschrijving van dat systeem aan dat het meer lagen kent dan het systeem in Nederland, maar lijkt even te vergeten dat er ongeveer twintig keer zoveel mensen in de VS wonen als Nederland.

Je zegt dat Nederland soldaten uitstuurt om onder onze "democratische" vlag het onrecht op de wereld te bestrijden en de democratie te verspreiden, maar impliceert dat ze daar het recht niet toe hebben. Vergeet niet dat de verkiezing van Bush zeer omstreden is en dat ze grondrechten van mensen schenden en dat ze tóch ook een oorlog in Irak zijn begonnen, op grond van onjuiste gegevens.
.
Je bekritiseert de Nederlandse samenleving op het feit van materialisme en wilt vertrekken naar juist de VS, moederstaat der materialisten. En dan aanvoeren dat er hier een meisje zelfmoord heeft gepleegd en daarna niemand is die zich om haar bekommert, kijk voor de grap eens naar de dak- en thuislozen in de VS, de illigale immigranten, de armen in achterstandswijken. Daar is iedereen bij betrokken hoor, echt, medeleven volop!

Het beeld dat je hebt gekregen van de VS van "mensen die er wonen" is eenzijdig te noemen. Natuurlijk is het niet allemaal kommer en kwel en waarschijnlijk is het doorsnee best vergelijkbaar met Nederland. Maar je mist de zaken die je van Nederland bekritiseerd omdat je daar niet midden in de samenleving staat, omdat je geen tv-zender hebt die tragische berichten als van voorgenoemd mesije bij je op de beeldbuis brengen, je hebt geen contact met mensen uit de ghetto's van grote Amerikaanse steden, of met mensen van kleine plattelandsgemeenten waar iedere afwijkende gedachte als verkeerd wordt bestempeld.

Dus:
Wat mij betreft ga je weg, je geeft toch al aan niet echt in de samenleving te staan of te willen staan. En mensen die Nederland afzeiken om het afzeiken hebben we al genoeg, dus we kunnen je missen. Maar, in godsnaam, licht jezelf goed voor en ga na waarom je weg wil. Persoonlijke issues worden niet opeens opgelost door een andere woonomgeving en het merendeel van je problemen is in sterke mate persoonlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door DivineJester op 11-04-2008 14:01:03 ]
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:03:05 #180
157922 fathank
pi_57981694
TS heeft zich vannacht van een brug af gegooid denk ik.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:09:00 #181
140245 base3ball
State Of Mind
pi_57981876
@DivineJester

Dit zal toch wel weer afgedaan worden als een: ik kan er niet tegen als Nederland wordt bekritiseerd reactie. Want dat is altijd zodra er iemand een reactie geeft op iemand die Nederland bekritiseerd.

Het hele gedweep met Amerika is toch al zo raar, want het is nou niet bepaald het land wat alles bij elkaar opgeteld het beste uit de bus komt. Ik ga niet zeggen dat Nederland beter is dan Amerika, maar andersom is zeker niet het geval. Daarbij aangetekend dat ik heel veel zaken uit Amerika zeer kan waarderen, maar dat zie ik meer als vakantie/werk zaken dan er gaan wonen.

Het zou voor de TS veel logischer zijn om landen als Canada en/of Australië te noemen. Niet dat daar alles koek en ei is, maar dit zijn landen die heel wat sterker overeind blijven met zijn vergelijking met Nederland dan Amerika.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:12:45 #182
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57981985
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:

Vrijheid is een falacisch gegeven wanneer je gedwongen wordt om bepaalde momenten in je leven overtuigingen als feiten te zien en verplicht dingen te doen zoals naar school gaan, je registreren bij het gemeetehuis en een hogere opleiding volgen en vervolgens een baan in die sector te nemen om pas te stoppen met werken bij je 65e en tegelijkertijd belasting betalen voor diezelfde mensen die bewust de economie deze fatale trap gegeven hebben. Was individuele vrijheid niet de mogelijk om te bewegen zonder restrictie, om je eigen keuzes te maken en om je eigen leven te leiden? Hoe kan het dan dat zo veel mensen Nederland nog steeds als een vrij land zien?

Natuurlijk zijn er ook ergere landen, waar je tong door hydroglorisch zuur van je lichaam wordt gescheiden om oproer tegen de dictatuur te voorkomen. Maar in hoe verre zijn wij met dit fragiele land beter dan die dictaturen? In beide landen wordt je onthoofdt als je je kop boven het maisveld uitsteekt. In beide landen werkt de overheid voor haarzelf in plaats van voor het volk.

En Nederland is dan een land waar justitie, tolerantie en eerlijkheid het langst duren? Dit is de vlag waar we militairen onder naar de dood toe sturen voor een politieke onenigheid? Dit is het land waar ik, als geboren Nederlander trots op moet zijn? Ik denk dat ik serieus nog liever m'n polsen open snij en zoutzuur in de wonden gooi.

Alleen omdat ik in dit land ter wereld ben gebracht wil nog niet zeggen dat dit land mijn wereld is of dat ik hiervoor gekozen heb. Ik zou dit land dolgraag verlaten als ik kon.. maar op dit ogenblik kan ik dat nog niet.
Eens met dit stuk.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:24:38 #183
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57982310
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef DivineJester het volgende:
*kniperdeknip
@Jester: Nobele poging om de TS wat kennis te laten opdoen?

Heldhaftig, maar totaal nutteloos, ben ik bang. We moeten het maar accepteren, maar we zijn nogmaals een ziel kwijt geraakt aan het monster-der-onwetenheid.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:25:23 #184
3647 B.R.Oekhoest
pi_57982335
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:12 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Eens met dit stuk.
Nog zo'n malloot. Bestaat er een sekte der Home Country Keyboardbashers?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:26:22 #185
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57982363
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nog zo'n malloot. Bestaat er een sekte der Home Country Keyboardbashers?
Welnee, ze zijn klonen van elkaar, denk ik...zoveel domheid kan er toch niet bestaan?
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:31:44 #186
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57982490
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Welnee, ze zijn klonen van elkaar, denk ik...zoveel domheid kan er toch niet bestaan?
Als jij niet kan zien dat het zoveel anders kan en dat vrijheid in Nederland een ilusie is dan vraag ik mij eigen af wie er nou daadwerkelijk dom is.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:32:50 #187
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_57982516
Even wat hokjes maken hoor, anders snap ik het niet meer.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
Ik weet niet in welk forum jullie dit willen hebben, dus plaats ik het maar hier... En voordat iemand vraagt, ik heb dit nergens vandaag gejat. Ik ben een lyricist en muzikant, waardoor ik een bepaalde manier met worden heb. Dit is geen plagiarism.
Je bent lyricist.
quote:
Ik ben een autochtone Nederlander wiens nationale trots met geen enkele manier minder kan worden. Het is zelfs tot zo'n punt dat wanneer ik het Wilhelmus hoor, ik letterlijk m'n maag voel ronddraaien. Dat is geen overdrijving. Ik ben gewoon te lang opgefokt door de onzin die door de overheid, scholen en media m'n strot door wordt gestouwdt met een bericht van "You ain't much if you ain't Dutch".
Je vindt Nederland te nationalistisch.
quote:
Ik was getest op Atheneum niveau, nam toen de HAVO opleiding op een school dichtbij en toen ik eenmaal door kreeg hoe dit achterlijk land daadwerkelijk werkt, ben ik direct gestopt met school en het praten met elk persoon met uitzondering van m'n familie. Dit is zowat de eerste keer dat ik tegen meer dan ook meer dan één Nederlander praat.. of in dit geval schrijf.
Je bent autist / contactgestoord.
quote:
Voordat jullie mij gaan bestempelen met weer of andere randdebiel die het oneens is met hoe z'n cijfers zijn gegeven of zoiets, lees eerst maar eens m'n argumenten.
O nee, te vroeg geoordeeld.
quote:
Justitie in dit land is compleet lachertje. Er zijn meerdere plekken in m'n stad waar ik mensen XTC zie dealen aan 12 en 13-jarige scholieren. Onder toezicht van politie. Bij m'n vorige baan kwam ik telkens op dezelfde plaats in gevecht met een stel allochtonen die al bekend waren bij de politie en een strafblad hadden. De eerste 5 keer heb ik aangifte gedaan. Maar geen enkele agent van dat bureau deed er iets aan, sterker nog, de receptioniste vertelde mij nog doodleuk "De politie is niet verantwoordelijk voor je veiligheid, daar ben JIJ verantwoordelijk voor."

Maar daarintegen wordt ik wel in de schemerig aangehouden door motoragenten die mij vertellen dat ik m'n achterlicht aan moet hebben en daarvoor een boete moet betalen. Dan kan het aan mij liggen, maar het komt bij mij over dat het een grotere misdaad is om géén achterlicht te helpen dan om een 13-jarig meisje te veranderen in een XTC-junk die nog bereid is haar longen te verkopen voor een dosis.
Je wil meer law and order in Nederland
quote:
Een goede kennis van mij wordt achtervolgt door de politie, UWV en justitie om een zogenaamde "verkrachting". Een verkrachting zogenaamd gedaan op z'n eigen zoon en pas 7 jaar na data ingedient en omdat diezelfde kennis al een strafblad had vanwege politie-corruptie wordt hij nu al zo'n beetje vanaf 2000 telkens opgepakt, mishandelt en zwartgemaakt door de politie en justitie. Dit terwijl er geen enkel concreet bewijs is dat die zogenaamde "verkrachting" ooit is gebeurdt. In tegendeel, diezelfde vader die wordt neergezet als iemand die z'n eigen zoon zo'n diep gat in gooit werkte zo'n beetje 90 uur per week om z'n zoon een goed leven te geven.
Je bent licht paranoïde.
quote:
Educatie in dit land is ook een compleet lachertje. Toen ik nog naar school ging werd er tegen mij gezegd dat ik m'n huiswerk MOEST maken, dat ik naar de docenten MOEST luisteren, dat ik dit MOEST en dat MOEST. Het enige dat een mandatorisch gegeven is in leven dat je MOET doen is sterven. De rest is alleen maar optie. Je kan je huiswerk maken, of op je kop krijgen van de docent. Je kan naar de docent luisteren of iets anders doen. Je kan eten of honger lijden. Je kan ademen, of sterven. Je kan drinken, of uitdrogen. Maar alleen aan doodgaan is geen ontsnapping.
Je bent amateurfilosoof.
quote:
En in de vakken die ik kreeg ontbrak zo veel informatie. Bijvoorbeeld biologie. Vertellen ze je daar bijvoorbeeld op welke frequentie je hersens werken en dat door in te spelen op die frequenties je emoties werken? Of bijvoorbeeld waarom Europeanen groter zijn dan Amerikanen. Of dat er nog meer sexualiteiten zijn dan hetero, homo en bi. Je hebt nog pansexueel, ook wel bekend als omnisexueel. Dat is wanneer je jezelf aangetrokken voelt tot alle sexualiteiten, ongeacht geslacht, ras of sexuele orientatie en dat je bereid bent om in alles mee te doen. Dan heb je nog asexueel. Dat is wanneer je jezelf tot niets sexueel aangetrokken voelt. Dan heb je nog hetero-flexibel. Dat is wanneer je hetero bent, maar enorm nieuwschierig bent naar ervaringen met je eigen geslacht. En dan heb je nog zoosexueel, zo noemen ze het als je jezelf sexueel aangetrokken voelt tot dieren. En dan nog metrosexueel, technosexueel en hobosexueel. Maar dat leren ze je niet op school. Nee, daar zeggen je dat je alleen maar hetero, homo of bi-sexueel kan zijn.

Ook worden de zintuigen maar tot zover uitgelegdt. Vertellen ze je dat je emoties voor 64% worden bepaaldt door wat je hoort? Dat door je zintuigen jezelf in een trance kan brengen, beter kan leren en depressies zelf overkomen? Of dat je lichaam automatisch zuinig met energie omgaat en dat je op een broodje per dag kan leven? Je lichaam past zich automatisch aan aan hoe je met je voeding omgaat.

Vertellen ze je bij maatschappij-leer ook niet zoiets dat zwaardere straffen nooit helpen? Waarom is dat dan toch een belofte die elke politieke partij blijft maken? Vertellen ze je op school ook niet dat het universum is gemaakt door de hele "Big Bang"? Maar ze vergeten je te vertellen dat dat ook een religie is. Ze pushen je expres in een hokje en ze zorgen ervoor dat je bepaalde maatschappelijke ideeën als feiten moet zien. Want bij die "Big Bang" kwam alles wat er was bij elkaar en ontplofte toen. Maar hoe kwamen die moleculen er dan die die Big Bang veroorzaakte? Hoe weten ze hoe het hele heelal is gemaakt als we nog niet eens weten hoe groot het is?

Vertellen ze je ook niet dat dinosaurussen 65 miljoen jaar geleden over de Aarde rondliepen? Hoe weten ze dat zo zeker als het al is bewezen dat de grondstoffen de fosielen zodanig toetakelen dat botten veel ouder lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn en hierdoor onmogelijk gedateerdt kunnen worden. En het broeikas-effect? De polen die omdraaien? Het is al bewezen dat dit om z'n minst 186 keer is gebeurdt sinds de dinosaurussen nog leefden. Waarom zou dat dan nu ineens de Aarde verwoesten? Het is alleen maat een klimaat verandering, niets om je zorgen over te maken.
Correctie: je bent zwaar paranoïde.
quote:
Maar voornamelijk is de regering het grootste lachertje. Europese Unie, idem ditto. De Euro werdt ingevoerd na een referendum, waarbij 63% van de Nederlandse bevolking tégen de Euro was. De Europese grondwet kreeg ook een referendum. Nederland zei massaal NEE, nu komt er een nieuwe, zonder referendum. Deze nieuwe grondwet is nu al door experts als een 96% kopie te zijn van dezelfde grondwet waar de Nederlandse bevolking tegen was.

De overheid luistert niet naar je. Kijk eens naar ze invoeren. Je moet een identeitsbewijs hebben om te bewijzen dat je adem haalt, waar je met een nummertje in een systeem bent ingevoerd. Door standaard gegevens zoals geslacht, leeftijd, woonplaats, beroep, lengte en religieuze overtuiging wordt je in hokjes ingedeeldt. De AIVD luistert al je telefoon af. Wanneer je een echo hoort in de telefoon, dat wordt in de audio-industrie "leakage" genoemd. Het is wanneer je gesprek via de opname-apparatuur van de AIVD wordt opgenomen en dan weer iets later terug komt in de telefoon kabel.

Door de scholen wordt je gedwongen om bepaalde ideeën als feiten te zien, bepaalde overtuigingen als waarheid en wanneer je hier niet aan voldoet, ben je een minderwaardige schoolverlater wiens kans op een baan sterk wordt vermindert. In andere worden, door niet blind iemand ander's visie te accepteren wordt je gestraft. Begin je de overeenkomsten te zien tussen de manier waarop de overheid subtiel werkt en hoe Hitler's Derde Reich werkte? In plaats van symbolen dat je joods bent wordt je nu al digitaal in hokjes gedeelt. In plaats van Haken-kruizen en Nazi-officieren marcheren nu de belachelijke agenten en patriotische mensen die niet verder durven te kijken dan wat hun wordt voorgekauwt. En door dit alles wordt niet de illusie opgewekt dat het Arische ras superieur is, maar dat je als European superieur bent en automatisch rechtvaardig bezig bent.

Vrijheid is een falacisch gegeven wanneer je gedwongen wordt om bepaalde momenten in je leven overtuigingen als feiten te zien en verplicht dingen te doen zoals naar school gaan, je registreren bij het gemeetehuis en een hogere opleiding volgen en vervolgens een baan in die sector te nemen om pas te stoppen met werken bij je 65e en tegelijkertijd belasting betalen voor diezelfde mensen die bewust de economie deze fatale trap gegeven hebben. Was individuele vrijheid niet de mogelijk om te bewegen zonder restrictie, om je eigen keuzes te maken en om je eigen leven te leiden? Hoe kan het dan dat zo veel mensen Nederland nog steeds als een vrij land zien?
Je bent anarchist. Én je wil een strengere politie. Hm.
quote:
Natuurlijk zijn er ook ergere landen, waar je tong door hydroglorisch zuur van je lichaam wordt gescheiden om oproer tegen de dictatuur te voorkomen. Maar in hoe verre zijn wij met dit fragiele land beter dan die dictaturen? In beide landen wordt je onthoofdt als je je kop boven het maisveld uitsteekt. In beide landen werkt de overheid voor haarzelf in plaats van voor het volk.

En Nederland is dan een land waar justitie, tolerantie en eerlijkheid het langst duren? Dit is de vlag waar we militairen onder naar de dood toe sturen voor een politieke onenigheid? Dit is het land waar ik, als geboren Nederlander trots op moet zijn? Ik denk dat ik serieus nog liever m'n polsen open snij en zoutzuur in de wonden gooi.

Alleen omdat ik in dit land ter wereld ben gebracht wil nog niet zeggen dat dit land mijn wereld is of dat ik hiervoor gekozen heb. Ik zou dit land dolgraag verlaten als ik kon.. maar op dit ogenblik kan ik dat nog niet.

Ik heb het! Je bent helemaal niet Syldge, je bent Marvin!

Ik vraag me trouwens ook af wat ' falacisch' precies betekent.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:35:04 #188
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57982576
Normaal ben ik geen voorstander van de doodstraf, maar mensen die dit zeggen verdienen het.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:35:25 #189
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57982585
Vrijheid is sowieso een illusie. Het ontkennen van nationalistische gevoelens is niet vreemd. Het gaat er alleen om dat de TS alles op een hoop gooit en zich daarbij enorm aanstelt.
Zyggie.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:35:54 #190
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57982599
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Als jij niet kan zien dat het zoveel anders kan en dat vrijheid in Nederland een ilusie is dan vraag ik mij eigen af wie er nou daadwerkelijk dom is.
Je bedoelt zeker dat absolute vrijheid binnen een maatschappij een illusie is....dat klopt ja, maar dat is dan ook absoluut wat anders dat te zeggen dat vrijheid in Nederland een "absolute" illusie is en ook al zou dat zo zijn, dan heeft de TS tot nu toe nog geen enkel argument gebruikt, dat die stelling op een goede manier onderbouwt.

Het zijn vooral persoonlijke ontevredenheden wat hij hier in het topic plaatst en verder een aantal nogal overtrokken drog-redenen.

Maar gelukkig ben jij het er volledig mee eens. Ik zou zeggen, vorm een clupje met elkaar.

vrijdag 11 april 2008 @ 14:38:44 #191
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57982661
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:32 schreef Svyatagor het volgende:
Even wat hokjes maken hoor, anders snap ik het niet meer.
Je bent lyricist.
Je vindt Nederland te nationalistisch.
Je bent autist / contactgestoord.
O nee, te vroeg geoordeeld.
Je wil meer law and order in Nederland
Je bent licht paranoïde.
Je bent amateurfilosoof.
Correctie: je bent zwaar paranoïde.
Je bent anarchist. Én je wil een strengere politie. Hm.
Ik heb het! Je bent helemaal niet Syldge, je bent Marvin!

Ik vraag me trouwens ook af wat ' falacisch' precies betekent.
Ik moest erg hard lachen, mijn collega's moesten zich erg hard afvragen of ik niet opeens totaal gestoort was geworden.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:39:10 #192
157922 fathank
pi_57982671
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:12 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Eens met dit stuk.
Doe toch niet zo achterlijk. Een land heeft nou eenmaal regels en structuur nodig. Neem anders een voorbeeld aan Somalië. Vrijheid blijheid daarzo .
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:39:59 #193
108809 Butterscotch
pi_57982689
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Mijn paps zegt altijd; 2 procent van de totale wereldbevolking is volslagen gek en 2 procent is buitengewoon intelligent. De rest zit er tussen in... Dus het antwoord op jouw vraag....
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:40:34 #194
157922 fathank
pi_57982698
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:35 schreef Zyggie het volgende:
Vrijheid is sowieso een illusie. Het ontkennen van nationalistische gevoelens is niet vreemd. Het gaat er alleen om dat de TS alles op een hoop gooit en zich daarbij enorm aanstelt.
Vrijheid is geen illusie. Kijk naar Somalië. Die lui doen en laten wat ze willen, maar of dat nu zo goed is gegaan de afgelopen jaren .
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:42:59 #195
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57982751
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Doe toch niet zo achterlijk. Een land heeft nou eenmaal regels en structuur nodig. Neem anders een voorbeeld aan Somalië. Vrijheid blijheid daarzo .
Och een land heeft opzich helemaal niks nodig, maar de meeste maatschappijen fuctioneren wel het best als er een bepaald fundament aan basisregels zijn ja. Al was het maar een bepaalde morele code ofzow

Dat de TS wellicht bedoelt dat men in Nederland te ver doorschiet met wetjes, regeltjes, verbodjes, plichtjes en andere soorten "tjes", dan zou hij daar idd wel een punt hebben, maar ja...dat zei de TS niet.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:44:52 #196
3647 B.R.Oekhoest
pi_57982794
TS is ook zo lekker consequent: aan de 1ne kant hemelt ie Amerika op vanwege de zg. vrijheid (maar daar bestaat geen vrijheid om niet te werken!!!) en aan de andere kant verfoeit hij het kapitalistische systeem. En als er nou 1 land kapitalistisch is....
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:46:00 #197
108809 Butterscotch
pi_57982817
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
TS is ook zo lekker consequent: aan de 1ne kant hemelt ie Amerika op vanwege de zg. vrijheid (maar daar bestaat geen vrijheid om niet te werken!!!) en aan de andere kant verfoeit hij het kapitalistische systeem. En als er nou 1 land kapitalistisch is....
loleconomiecrisis
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:47:59 #198
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57982872
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Mijn paps zegt altijd; 2 procent van de totale wereldbevolking is volslagen gek en 2 procent is buitengewoon intelligent. De rest zit er tussen in... Dus het antwoord op jouw vraag....
Gelukkig, zit ik toch bij 1 van die 2 procent....volslagen gek dus.

Ps. Je paps is een wijs man.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:52:35 #199
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57982984
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:35 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker dat absolute vrijheid binnen een maatschappij een illusie is....dat klopt ja, maar dat is dan ook absoluut wat anders dat te zeggen dat vrijheid in Nederland een "absolute" illusie is en ook al zou dat zo zijn, dan heeft de TS tot nu toe nog geen enkel argument gebruikt, dat die stelling op een goede manier onderbouwt.
Ik vraag mij eigen af wat jij ziet onder vrijheid, je bent verplicht om te werken omdat je verplicht bent om belasting te betalen. Niet dat dat erg is maar ik vind dat je in Nederland tegenwoordig leeft om te werken terwijl het toch echt andersom zou moeten zijn.
Je hebt tegenwoordig niet meer de vrijheid om je prive prive te houden bijv camera`s een ID plicht rekeningrijden dat werkt met een GPS enz...
En als je er niet mee meewerkt word je nog meer beperkt in je vrijheid, niemand hier ziet dat de zogenaamde vrijheid niet meer bestaat omdat het allemaal langzaam en rustig word gebracht.
quote:
Het zijn vooral persoonlijke ontevredenheden wat hij hier in het topic plaatst en verder een aantal nogal overtrokken drog-redenen.
De achterliggende gedachten snap je hopelijk toch wel?
quote:
Maar gelukkig ben jij het er volledig mee eens. Ik zou zeggen, vorm een clupje met elkaar.

Ehm nee.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:58:39 #200
108809 Butterscotch
pi_57983106
Ik hoop dat TS nog terugkomt. Het liefst voor half 5 zodat ik nog wat te lezen heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')