quote:
Op [url=http://forhttp://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sub.gif
vrijdag]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sub.gifum.fok.nl/topic/1144375/3/50#57973179]vrijdag 11 april 2008 01:41[/url] schreef Syldge het volgende:Het is niet dat ik geen ruggengraat heb.. het is gewoon hetzelfde liedje. Iedereen kijkt gewoon niet langer dan z'n neus lang is. Zoveel mensen in ditzelfde topic bewijzen dat maar.
Kijk maar naar die post van dat ik niet weet dat we in Nederland provincies enzo hebben. In Nederland is het gemeente-streek-provincie-regering. In Amerika is het municle-county-region-state-senetator-senate-white house-president.
Zou het in Nederland handig zijn om op nog lager niveau als gemeente te gaan werken? Blijkbaar weet jij niet hoe het in Den Haag in elkaar steekt met je gemeente-streek-provincie-regering. Wat dacht je van 1e Kamer, 2e kamer, provinciale staten, het kabinet, de oppositie. Het woordje regering dekt maar een hele kleine lading van hoe de situatie precies in elkaar steekt.
Wat zou er moeten veranderen aan de bestuurlijke vorm van Nederland om net zo geweldig als de USA te worden? Met hun geweldige economie, hun fantastischte sociale vangnet voor morons zoals jij, hun geweldige schoolsysteem etc etc
quote:
Of dat ik ineens geen ruggengraat heb omdat ik niet loop te wachten op een stel achterlijke idioten die denken dat ze beter dan mij zijn omdat ik van school afgegaan ben in het laatste jaar van Havo. Maar niet eens vragen of een vervangend iets heb. Ik kan direct instromen op Yale of Harvard als ik dat wil.
Op grond waarvan ben jij
beter dan iemand die wel zijn middelbare school heft afgemaakt, en vervolgens is gaan studeren. Omdat jij in de donkere hoekjes van het internet leest hoe de "echte" wereld in elkaar steek?

. En nogmaals over het instromen op Harvard of Yale..Pics or it didn't happen. Ik kan ook wel roepen dat ik een lul heb van 30 centimeter, maar er zullen maar weinig mensen zijn die dat geloven.
quote:
En dan die post dat er mensen zijn die het beter weten dan ik. Natuurlijk zijn die er. Ik geef het toe. Ik heb nooit gezegd of ooit opzettelijk de indruk gegeven dat die er niet zijn.
Je komt anders wel heel betweterig over, en je probeert een maatschappij onderuit te halen waarvan je zelf al een jaar of 20 profiteert. Feit blijft dat je een wereldvreemde koekebakker bent, die z'n wijsheden van de donkere hoekjes van het internet afhaalt. En alles wat op internet staat is waar.
quote:
Waarom denk je dat ik dit topic maakte, om te kijken of de mensen gelijk hadden dat ik te veel generaliseerde dat Nederland vol zit met arrogante kloothommels die zomaar iets aannemen en altijd gelijk moeten hebben. Het meeste dat ik hier in dit topic is lees is bevestiging van dat ik gelijk had met hoe het Nederlandse volk tegenwoordig is. Natuurlijk zullen er wel een paar uitzondering zijn... maar het overgroote deel kan van mij geschoten worden, om het zo te zeggen.
Je bent zelf een arrogante kloothommel die zomaar wat dingen op internet gelezen heeft, het vervolgens tot waarheid bombardeert en jezelf daarna uitroepen als profeet van je nieuwe geloof. Je wilt zelf van geen kant wijken, en iedereen die het niet met je eens is, is een mak schaap dat alles voor zoete koek slikt.
quote:
Of denken dat mijn taal gebruik gelijk staat aan mijn intelligentie. Ik ben benieuwd hoe goed jou Nederlands is als je de afgelopen 3 jaar Engels denkt, schijft, praat en leest. En natuurlijk konden jullie dat niet weten, maar ik toch maar een domkop die niets van de wereld weet, he? Flikker toch even lekker op en ga weer even Hardcore luisteren of zoiets.
Ga je alsjeblieft niet verschuilen achter slechte excuses. In mijn werk heb ik dagelijks te maken met engelse collega's, vakliteratuur en chef's die hun rapportages in het engels willen. En owja, die opmerking over hardcore gaan luisteren laat je er niet heel erg intelligent uitzien. Intelligentie koppelen aan een muziekstroming

. Als je hoogbegaafd bent mag je zeker alleen The Beatles en The Rolling Stones luisteren

.
quote:
En omdat ik weet dat jullie niet zo veel Engels luisteren, hier is iets dat een briljante Amerikaan zei.
"So, do you want to get to know me? I mean, do you suppose you could be my friend? I don't think you really want to know me, because if you knew me, you would probably show me the reason why I don't ever leave my home and go, meet with people I know. Because people don't seem to know how to be close, so don't approach me, please leave me alone, I don't need to be treated like a ho."
Je plaatst jezelf hier weer op een veel te groot voetstuk. "En omdat ik weet dat jullie niet zo veel Engels luisteren". Dat zal komen omdat er niet zoveel Nederlanders dezelfde onzin willen lezen. Amerikanen blijkbaar wel...
Conclusie: Je bent een irritant, betweterig, leugenachtig wereldvreemd mannetje dat claimt alles te weten over wat het beste zou zijn voor iedereen. Waarom ben jij dan nog geen Minister-President. Ik zou zeggen, pleeg een staatsgreep, en bevrijdt ons van de hedendaagse politiek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo