abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57976469
zeg TS, moeten we nu een enkeltje New York nu voor je gaan sponsoren ofzo?

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator vrijdag 11 april 2008 @ 10:11:51 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57976699
Overigens, ik geef TS echt een goed advies:
Praat, face to face, met mensen! Haal je informatie niet uit kranten, maar als je geinteresseerd bent in zaken als de erbarmelijke omstandigheden in Nederland dan moet je met de mensen praten. Ik ben tijdens het werk vaak genoeg in contact met bijstandsouders, met mensen die leven, en soms zelfs werken, op het bijstandsniveau... Het is écht niet zo zwart wit als jij denkt.

Overigens reageer ik niet eens op jouw reactie tegen mij.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:14:15 #153
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_57977859
Téring zeg, wat een verhaal. En dan ook dat mismoedige toontje erbij, je ziet hem ook echt zo achter zijn PC zitten, met zijn oogklepvisie over Nederland én het buitenland.

Als dit een kloon is ben ik er jaloers op, wat een literair genie is TS dan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_57977977
Wow, ik denk dat we dé Huilie-prijs van het jaar 2008 alvast kunnen uitreiken, gefeliciteerd TS
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:22:02 #155
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_57977994
Dat iemand zich niet Ok voelt in Nederland, prima dat is gewoon een beleving die iemand heeft. Als TS het zo voelt dan is het gewoon zo. Ik denk dat de meesten hier dat gewoon kunnen accepteren.

Echter... US > NL? What the fook?! Dat is denk hetgeen wat de mensen niet kunnen behappen. Ik heb familie en zat vrienden in de US wonen. Dat is echt niet beter dan NL.
Nederland is een verzorgingsstaat en US is verre van dat.

Als je statistieken enz. gaat vergelijken doe dat dan ook pro rato. Kijk naar het totaal aantal inwoners en neem dat mee in je vergelijkingen.
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:25:03 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57978065
quote:
Op [url=http://forhttp://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sub.gif
vrijdag]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/sub.gifum.fok.nl/topic/1144375/3/50#57973179]vrijdag 11 april 2008 01:41[/url] schreef Syldge het volgende:

Het is niet dat ik geen ruggengraat heb.. het is gewoon hetzelfde liedje. Iedereen kijkt gewoon niet langer dan z'n neus lang is. Zoveel mensen in ditzelfde topic bewijzen dat maar.

Kijk maar naar die post van dat ik niet weet dat we in Nederland provincies enzo hebben. In Nederland is het gemeente-streek-provincie-regering. In Amerika is het municle-county-region-state-senetator-senate-white house-president.
Zou het in Nederland handig zijn om op nog lager niveau als gemeente te gaan werken? Blijkbaar weet jij niet hoe het in Den Haag in elkaar steekt met je gemeente-streek-provincie-regering. Wat dacht je van 1e Kamer, 2e kamer, provinciale staten, het kabinet, de oppositie. Het woordje regering dekt maar een hele kleine lading van hoe de situatie precies in elkaar steekt.

Wat zou er moeten veranderen aan de bestuurlijke vorm van Nederland om net zo geweldig als de USA te worden? Met hun geweldige economie, hun fantastischte sociale vangnet voor morons zoals jij, hun geweldige schoolsysteem etc etc
quote:
Of dat ik ineens geen ruggengraat heb omdat ik niet loop te wachten op een stel achterlijke idioten die denken dat ze beter dan mij zijn omdat ik van school afgegaan ben in het laatste jaar van Havo. Maar niet eens vragen of een vervangend iets heb. Ik kan direct instromen op Yale of Harvard als ik dat wil.
Op grond waarvan ben jij beter dan iemand die wel zijn middelbare school heft afgemaakt, en vervolgens is gaan studeren. Omdat jij in de donkere hoekjes van het internet leest hoe de "echte" wereld in elkaar steek? . En nogmaals over het instromen op Harvard of Yale..Pics or it didn't happen. Ik kan ook wel roepen dat ik een lul heb van 30 centimeter, maar er zullen maar weinig mensen zijn die dat geloven.
quote:
En dan die post dat er mensen zijn die het beter weten dan ik. Natuurlijk zijn die er. Ik geef het toe. Ik heb nooit gezegd of ooit opzettelijk de indruk gegeven dat die er niet zijn.
Je komt anders wel heel betweterig over, en je probeert een maatschappij onderuit te halen waarvan je zelf al een jaar of 20 profiteert. Feit blijft dat je een wereldvreemde koekebakker bent, die z'n wijsheden van de donkere hoekjes van het internet afhaalt. En alles wat op internet staat is waar.
quote:
Waarom denk je dat ik dit topic maakte, om te kijken of de mensen gelijk hadden dat ik te veel generaliseerde dat Nederland vol zit met arrogante kloothommels die zomaar iets aannemen en altijd gelijk moeten hebben. Het meeste dat ik hier in dit topic is lees is bevestiging van dat ik gelijk had met hoe het Nederlandse volk tegenwoordig is. Natuurlijk zullen er wel een paar uitzondering zijn... maar het overgroote deel kan van mij geschoten worden, om het zo te zeggen.
Je bent zelf een arrogante kloothommel die zomaar wat dingen op internet gelezen heeft, het vervolgens tot waarheid bombardeert en jezelf daarna uitroepen als profeet van je nieuwe geloof. Je wilt zelf van geen kant wijken, en iedereen die het niet met je eens is, is een mak schaap dat alles voor zoete koek slikt.
quote:
Of denken dat mijn taal gebruik gelijk staat aan mijn intelligentie. Ik ben benieuwd hoe goed jou Nederlands is als je de afgelopen 3 jaar Engels denkt, schijft, praat en leest. En natuurlijk konden jullie dat niet weten, maar ik toch maar een domkop die niets van de wereld weet, he? Flikker toch even lekker op en ga weer even Hardcore luisteren of zoiets.
Ga je alsjeblieft niet verschuilen achter slechte excuses. In mijn werk heb ik dagelijks te maken met engelse collega's, vakliteratuur en chef's die hun rapportages in het engels willen. En owja, die opmerking over hardcore gaan luisteren laat je er niet heel erg intelligent uitzien. Intelligentie koppelen aan een muziekstroming . Als je hoogbegaafd bent mag je zeker alleen The Beatles en The Rolling Stones luisteren .
quote:
En omdat ik weet dat jullie niet zo veel Engels luisteren, hier is iets dat een briljante Amerikaan zei.
"So, do you want to get to know me? I mean, do you suppose you could be my friend? I don't think you really want to know me, because if you knew me, you would probably show me the reason why I don't ever leave my home and go, meet with people I know. Because people don't seem to know how to be close, so don't approach me, please leave me alone, I don't need to be treated like a ho."
Je plaatst jezelf hier weer op een veel te groot voetstuk. "En omdat ik weet dat jullie niet zo veel Engels luisteren". Dat zal komen omdat er niet zoveel Nederlanders dezelfde onzin willen lezen. Amerikanen blijkbaar wel...

Conclusie: Je bent een irritant, betweterig, leugenachtig wereldvreemd mannetje dat claimt alles te weten over wat het beste zou zijn voor iedereen. Waarom ben jij dan nog geen Minister-President. Ik zou zeggen, pleeg een staatsgreep, en bevrijdt ons van de hedendaagse politiek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:25:50 #157
157922 fathank
pi_57978085
Ik kan niet geloven dat ik al deze moeite heb genomen .
pi_57978102
Lijkt wel een kloon van BaajGuardian trouwens
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:28:07 #159
108809 Butterscotch
pi_57978139
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef fathank het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik al deze moeite heb genomen .
pi_57978231
wat een leuk topic zo op de vrijdagmorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:33:33 #161
157922 fathank
pi_57978252
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:28 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Volgens mij is dat serieus mijn langste post ooit op fok. Scheelt dat ik een vrij dagje heb, anders had ik er de tijd niet voor gehad, en ook niet genomen. Ben benieuwd of TS nog terugkomt. Vast wel, want hij praat toch niet meer met andere mensen .
pi_57978284
quote:
'En nogmaals over het instromen op Harvard of Yale..Pics or it didn't happen. Ik kan ook wel roepen dat ik een lul heb van 30 centimeter, maar er zullen maar weinig mensen zijn die dat geloven."
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:37:17 #163
108809 Butterscotch
pi_57978319
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens mij is dat serieus mijn langste post ooit op fok. Scheelt dat ik een vrij dagje heb, anders had ik er de tijd niet voor gehad, en ook niet genomen. Ben benieuwd of TS nog terugkomt. Vast wel, want hij praat toch niet meer met andere mensen .
Kom op, geef toe! Dit is een ontzettend vermakelijk onderwerp voor op de vrijdag

Alhoewel ik toch een beetje het idee krijg dat we vet in de zeik worden genomen
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:48:12 #164
157922 fathank
pi_57978550
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Kom op, geef toe! Dit is een ontzettend vermakelijk onderwerp voor op de vrijdag

Alhoewel ik toch een beetje het idee krijg dat we vet in de zeik worden genomen
Het is inderdaad vermakelijk, ik wacht alleen op een reactie van TS. Ik heb immers niet de hele dag de tijd om hier te F5'en.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 april 2008 @ 12:00:01 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57978802
Een enkeltje Mars... zou dat wat zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:07:08 #167
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_57978973
Ik schaam mij voor pessimisten zoals TS. Mensen die zich gedragen als 13-jarige gothics en denken dat de hele wereld tegen hen is. Ts is bovendien zo naïef als een klein kind door te denken dat in Amerika alles veel beter is.

Als dit topic serieus is, ga alsjeblieft verhuizen. Ik heb zelden zo'n narcistisch lulverhaal gelezen. Je praat helemaal met niemand, behalve je familie? Gast, je bent psychisch compleet gestoord. Ik zou serieuze hulp gaan zoeken voor jouw problemen, want dit land is niet het probleem, JIJ bent het probleem.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_57979009
Tijdens het lezen van deze topic voelde ik me ongelofelijk opgefokt, ik heb dan ook geen idee waar ik moet beginnen met mijn antwoord.

Ik wil in ieder geval ingaan op het feit dat Amerika in jouw ogen stukken beter is, omdat je mensen daar kent (Internetfriends anyone?) en die zeggen dat. Jazeker, dat is wat zij jou zeggen! Wauw... wat een bron. Los van het feit dat dit een ongelofelijk klein percentage Amerikanen is met een net zo'n klein beeld van Amerika, en het feit dat zij het beloofde land waarschijnlijk nóg rooskleuriger over doen komen dan het is... Los daarvan dus, ben je waarschijnlijk met deze mensen in contact gekomen via een forum, game of andere community. Denk je dat je dan een representatief beeld van de Amerikanen hebt? Dit zijn sowieso niet de lui die weten hoe het is om onder de armoedegrens te lezen, zoals zovelen in Amerika, aangezien zij de tijd en het geld hebben om op hun luie reet te zitten internetten.

Je hebt me ongelofelijk gefrustreerd met je topic. Ik ben geen nationalistisch figuur, ik vind Nederland prima, maar je toon... Ik denk dat je een soort autistisch bent, ook al ken ik je natuurlijk amper. Ik ken een aantal autistische mensen, en je hele denkwijze en narcisme komt absoluut overeen met hun manier van spreken/schrijven. Het frustrerende voor "ons", als lezers hieraan, is dat we weten dat je je mening niet zult bijstellen. Het kan je geen kloot schelen wat wij hier schrijven, want het is allemaal een bevestiging van onze domheid/naiviteit/vulmaarin. Je hebt oogkleppen op en hebt geen flauw idee hoe de wereld werkt, je weet alleen wat je op internet leest, en mijns inziens zijn je bronnen niet betrouwbaar genoeg om zo'n OP te mogen schrijven als jij dat nu doet.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:15:36 #169
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57979162
Ik ervaar eigenlijk nu best wel een soort van plaatsvervangende schaamte wat betreft het gebrek aan algemene kennis van de TS.

Je had nooit van school af moeten gaan. Wat staat er een zooi onzin in de OP, kan dit niet beter naar Truth?

Overigens hoef je niet trots te zijn op Nederland imho, maar zorg er tenminste voor dat je argumenten een beetje kloppen. Dat zou jouw geloofwaardigheid goed doen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:10:08 #170
140245 base3ball
State Of Mind
pi_57980442
Er zijn zoveel punten waarop ik kan inhaken bij jouw verhaal TS, maar heel veel is al gezegd en zo niet dan doe ik dat later nog wel.

Kritiek op Nederland moet kunnen en is zeer zeker gerechtvaardigd. Ik ben zelf ook altijd heel kritisch, maar besef mij wel degelijk dat het helemaal zo slecht nog niet is in Nederland.

Als je kritiek heb op iets en met voorbeelden komt (bijstandmoeders), kom dan met een bron waarin dergelijke cijfers staan. Ik kan ook wel een heleboel zaken gaan roepen die Nederland verdedigen of Amerika afkraken, maar als ik ook slechts voorbeelden ga noemen die zo incidenteel zijn dan hebben we er niet veel aan.

Ik (en velen met mij) krijgen de indruk dat je zelf nog nooit in Amerika geweest bent (ik zelf helaas ook nog niet, al zal dat voor vakantie of werk zijn en niet om te emigreren). Als je er zelf nog niet geweest bent is je beeld van zo'n land te gekleurd om het als waarheid aan te nemen. Zo hebben wij allemaal wel een beeld van een ander land door de media en/of mensen die wij kennen uit dat land. Dit beeld is totaal niet representatief voor de werkelijkheid.

Jij geeft zelf aan dat je geen normale mensen (normaal kan ook voor wat anders staan) in Nederland. Geef eens voorbeelden van het type Nederlanders die jij kent, zodat wij een beeld krijgen van de Nederlanders die jij spreekt, zodat wij kunnen zien of dat representatief is.

Om terug te komen op het woord kritiek. Jij suggereert dat wij alles wat wij op school geleerd hebben en alles wat de overheid ons verteld als zoete koek slikken. Blijkbaar lees en hoor jij alleen maar wat je zelf wilt, want er is in Nederland juist heel veel kritiek op de overheid. Nederland heeft nu eenmaal een klaagcultuur (wat ons land juist zo leuk en vervelend maakt). Dus jouw aanname is gewoon fout.

Bovendien vind ik het onzin dat je het rechtvaardigt om met school te stoppen, omdat je zo kritisch bent en niet alles voor waarheid aanneemt. Ik denk zelf dat je er alleen maar beter van wordt als je juist kritisch bent op school/werk enz. Je denkt dan namelijk meer en veel beter na over de stof die je krijgt aangereikt. Op veel plekken vind men het daarnaast juist goed als iemand opbouwende kritiek heeft. Daar kunnen zij namelijk alleen maar beter van worden. Belangrijk daarbij is wel dat je jouw kritiek goed onderbouwd met echte argumenten en dus geen drogredenen.

Een goede argumentatie staat of valt bij een goede onderbouwing en die vind ik bij jou nogal ontbreken. Het roepen van loze woorden helpt jou niet bij het versterken van jouw standpunt. Zelfs het meest waardeloze standpunt kan ijzersterk uit de bus komen als je maar de goede argumenten aandraagt. En het beste standpunt kan volledig onderuit gehaald worden als het slecht onderbouwt is. Jouw standpunt hangt hier ergens tussen in (het is niet slecht noch goed), maar jouw onderbouwing is zo ontstellend zwak dat je ook niet echt serieuze antwoorden kunt verwachten, aangezien jij ook niet echt serieus te nemen bent.

Zo zijn je opmerkingen over hardcore luisteren, Nederland in een onderzeeër enz nou niet bepaald van het hoogste en slimste niveau. Daarnaast is je arrogante houding wat betreft jouw Engels echt stuitend. Ik vind sowieso mensen die in hun eigen land hun eigen taal weigeren te spreken te belachelijk voor woorden . Maar misschien komt dit allemaal beter over als ik het in het Engels doe?

Nou is mijn reactie weer veel te lang
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:28:21 #171
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57980824
Hoe oud is TS?
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:36:24 #172
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57981002
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe oud is TS?
Aan zijn "argumentatie" te zien, niet ouder dan 15, maar wellicht ligt dat wel aan het feit dat hij rond die leeftijd van school ging?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:36:38 #173
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57981010
Amerika is ook gewoon veel bete... nah toch maar niet rellen.

Ts je wordt afgeslacht hier, snap je waarom? Blijkbaar hebben je landgenoten een geheel andere beleving van hun omgeving. Gebruik dat als referentiekader, gedraag je als een man, en stop met je psychotisch gebazel. Altijd zal je geconfonteerd worden met ongelijkheid, onrecht, macht, de staat, falende politie, te licht/te sterk optredende justitie, waar je ook heen gaat.

Een Amerikaans self-help-boekje over optimisme zou je goed doen.
Zyggie.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:39:22 #174
157922 fathank
pi_57981072
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Zyggie het volgende:
Amerika is ook gewoon veel bete... nah toch maar niet rellen.

Ts je wordt afgeslacht hier, snap je waarom? Blijkbaar hebben je landgenoten een geheel andere beleving van hun omgeving. Gebruik dat als referentiekader, gedraag je als een man, en stop met je psychotisch gebazel. Altijd zal je geconfonteerd worden met ongelijkheid, onrecht, macht, de staat, falende politie, te licht/te sterk optredende justitie, waar je ook heen gaat.

Een Amerikaans self-help-boekje over optimisme zou je goed doen.
Nee joh, ts wordt niet afgeslacht. Dit topic is HET bewijs van zijn superioriteit.
pi_57981081
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef Syldge het volgende:

[..]

dieing a slow and agonizing death,

Dieing. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties