Zometeen op nos ookquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef M0NTANA het volgende:
Voor de geinteresseerden, op Sporza is er een ruime samenvatting bezig.
Hallo, het blijven Duitsers he... er is nog genoeg verlenging en blessuretijd van de verlenging overquote:
Ik was inderdaad al bang dat Bayern er op en er over zou gaan, ook omdat Getafe al de hele wedstrijd met een man minder speelt natuurlijk. Maar dit is wel heel vet hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef M0NTANA het volgende:
Na zo'n tegenslag (late gelijkmaker) toch nog zo terugkomen, zeer knap!
Is dat toevallig die 1e klas lompe houthakker?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef DemonCleaner het volgende:
Wat een fout van Lucio
Alavesquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
Gekke Spaanse ploegen de laatste jaren.
Alaves, Villarreal en nu Getafe
Net als FCG tegen Fiorentina.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente
30' Wielaert (1-0)
117' Engelaar (2-2)
120' Zomer (3-2) 3 - 2
Getafe CF
100' Belenguer (1-1)
103' Granero (1-2)
Arbiter: I. Bibek (Kro)
Toeschouwers: 13.200
Rood
72' Nkufo Rood
Bijzonderheden:
64' Nkufo (FC Twente) mist strafschop
93' Manuel (Getafe CF) mist strafschop
We waren er zo dichtbij tegen Getafe
Kuffour is zeker beterquote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat toevallig die 1e klas lompe houthakker?
Totaal niet te vergelijken imo.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef Zwoerd het volgende:
En Twente had Getafe er nog bijna uitgeknikkerd
Ik heb m ook weleens naar voren zien lopen en een paar man zien uitspelen maar dit had meer weg van een houthakker jaquote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat toevallig die 1e klas lompe houthakker?
Hup getafe!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ze zijn nu op Sporza live aan het uitzenden.
Halve finale en finale gewoon met tien man beginnen!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef RayMania het volgende:
Lekker hoor, en dan ook gewoon de hele wedstrijd met tien man spelen. Laat Getafe maar de Cup winnen!
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hallo, het blijven Duitsers he... er is nog genoeg verlenging en blessuretijd van de verlenging over
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
Nou, kratje voor de 3-3 in 120'?
Jawel.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
Uitdoelpunten in de verlenging tellen niet dubbel, toch?
Je bent mod, verwijder hem dan gewoon.quote:
Jazeker wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
En dan komen de laatste vijf minuten er nog aan, de periode waarin Duitsers het best zijn.
Bij Ajax - Dinamo Zagreb niet, hoor.quote:
Jawel tellen wel dubbel.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
En dan komen de laatste vijf minuten er nog aan, de periode waarin Duitsers het best zijn.
Jawelquote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik heb m ook weleens naar voren zien lopen en een paar man zien uitspelen maar dit had meer weg van een houthakker ja
Jawel hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij Ajax - Dinamo Zagreb niet, hoor.
Dat was overall 3-3 met drie uitgoals voor Zagreb.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt geen zak van he...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zijn Belgen?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom heeft sporza geen tijd waarneming
Jawel want beide wedstrijden waren in reguliere speeltijd 0-1quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
3-3 is genoeg, dan is het overall 4-4 en wint Bayern op basis van uitdoelpunten. Drie tegenover één van Getafe.quote:
nee 3-2 is genoegquote:
Ik heb wel een adresje voor jullie in Rotterdam. Tien kratten mogen daarheen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
Ach, het is Ray maarquote:
Er staat toch niet "10 kratjes"?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb wel een adresje voor jullie in Rotterdam. Tien kratten mogen daarheen.
Dat was dan wel weer mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kahn slaat van Bommel vol voor z'n bek.
Dat zal ze daar een rotzorg zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Trieste vertoning van Bayern. Getafe veel beter met 10 man. Bayern onverdient
ben je bangquote:Op donderdag 10 april 2008 23:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er staat toch niet "10 kratjes"?
En terecht.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal ze daar een rotzorg zijn.
Express?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer mooi![]()
Hij had hem nog wel wat harder mogen raken.
Over 120 minuten genomen is een gelijkspel terecht maar respect voor Getafe.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Trieste vertoning van Bayern. Getafe veel beter met 10 man. Bayern onverdient
Sjonge jonge.. Anderlecht, Bayern,.. zou niet graag in jouw plaats zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
en afgelopen
prachtig
forza bayern
hebben ze ook, finale halen ze zekerquote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef ruud_fr het volgende:
blij zijn alsof ze de cup al hebben gewonnen
Deed me een beetje aan de Feyenoord supporters denken nadat van Hooydonk de 1-1 maakte in blessuretijd tegen PSV.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef ruud_fr het volgende:
blij zijn alsof ze de cup al hebben gewonnen
ben je nou weer voor Bayern?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hebben ze ook, finale halen ze zeker
bij elke andere club was het prachtig geweest, die duitsers trekken zometeen hun sokken uit en stappen relaxed onder de douche. Another day at the office.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
On-ge-lo-fe-lijk!!!
Wel een prachtig scenario natuurlijk.
De Russen kunnen nog beter counteren dan de Duitsers.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou ze moeten tegen die russen nu, die leverkusen afslachten in eigen huisquote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deed me een beetje aan de Feyenoord supporters denken nadat van Hooydonk de 1-1 maakte in blessuretijd tegen PSV.
Je verwijt Ajacieden arrogant te zijn, maar ik geloof dat jij de arrogantste debiel bent van dit forum.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat moest er nog bijkomenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nooit voor getafe geweest hoor
durf je geen antwoord te geven?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mijn club is het niet en ik had het erg leuk gevonden als Getafe het had gered, maar dit is natuurlijk wel een fantastische ontknoping. Pure reclame voor het voetbal. Net als Liverpool-Arsenal dinsdag al. Wat dat betreft zijn er saaiere Europese speelrondes geweestquote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef Blawh het volgende:
BayernWunderbar
Echt niet normaal, wat een ontknoping.
Ik vind het gewoon een prachtvolk.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn club is het niet en ik had het erg leuk gevonden als Getafe het had gered, maar dit is natuurlijk wel een fantastische ontknoping. Pure reclame voor het voetbal. Net als Liverpool-Arsenal dinsdag al. Wat dat betreft zijn er saaiere Europese speelrondes geweest.
De nieuwe FOK!-prijsvraag, wie het werkelijke aantal het meest benadert, wint de hoofdprijs.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:23 schreef TheZapster het volgende:
Van hoeveel clubs is jorien "fan" ?
Het zijn aardige gasten ja, die Bayern supporters. Heb me prima vermaakt toen Ajax daar speelde. Op de Oktoberfestenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een prachtvolk.
Hadden wij hun mentaliteit maar, dan hadden we een volle prijzenkast gehad
De vraag kan je interpreteren als of ik eerst voor getafe was en nu voor bayern.quote:
En de hoofdprijs? Een vip-arrangement naar Brussel en vervolgens een meat & great met de helden van Jorien?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De nieuwe FOK!-prijsvraag, wie het werkelijke aantal het meest benadert, wint de hoofdprijs.
Nee, heel Getafe kwam niet voor in de vraagquote:Op donderdag 10 april 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De vraag kan je interpreteren als of ik eerst voor getafe was en nu voor bayern.
ik ben niet voor getafe geweest, en ja ben voor bayern
En het antwoord is 1, nl. Getafe?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:23 schreef TheZapster het volgende:
Van hoeveel clubs is jorien geen "fan" ?
Dat heb ik ook, voor en na de wedstrijd heb ik me prima vermaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn aardige gasten ja, die Bayern supporters. Heb me prima vermaakt toen Ajax daar speelde. Op de Oktoberfesten.
De wedstrijd heb ik verdrongen.
Opdat we niet vergeten dat van Bommel de absolute nachtmerrie van elke Ajax-supporter hoort te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer mooi![]()
Hij had hem nog wel wat harder mogen raken.
[sarcasmemodus]Maar hij gaat wel naar de finale he!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jorien is inmiddels wel de FOK clubhoer pur sang.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten dat van Bommel de absolute nachtmerrie van elke Ajax-supporter hoort te zijn.
Meerdere finales zelfs!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[sarcasmemodus]Maar hij gaat wel naar de finale he![sarcasmemodus]
hij zegt WEER, als of ik gewisseld heb van clubkeuze in die wedstrijdquote:Op donderdag 10 april 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, heel Getafe kwam niet voor in de vraag.
Nachtmerrie nee,het is gewoon een ongelofelijke lul. Ik heb nog wel trauma's als ik Queen - We will Rock you hoor, dan zie ik weer al die doelpunten van van Nistelrooij voorbij komenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten dat van Bommel de absolute nachtmerrie van elke Ajax-supporter hoort te zijn.
Ik ga er niet meer op in, dit was de laatste keer. Je bent te kansloos.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zegt WEER, als of ik gewisseld heb van clubkeuze in die wedstrijd
Jij komt echt net van de peuterspeelzaal zetten of niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo kan je het echt zien hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij komt echt net van de peuterspeelzaal zetten of niet?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hele uitdoelpunten-systeem zo snel mogelijk afschaffen wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef MadMarine het volgende:
Bijzonder slechte zaak en kneuzig van de UEFA dat 'uit' gescoorde doelpunten in de verlenging nog steeds dubbel tellen.
Beide teams hebben dan tenslotte al 90 min 'thuisvoordeel' gehad, voor zover je daarvan kan spreken in Europese wedstrijden.
Sowieso slaat het uitgescoorde-punten-tellen-dubbel mijns inziens tegenwoordig kant nog wal, maar met dit soort praktijken maken ze zichzelf en de sport écht belachelijk.
En als je het dan toch perse niet kunt laten, doe dan net alsof elk van de teams in de verlenging 1 helft 'thuis' speelt, zoals vanavond is een beetje voetbal-onwaardig
Beetje KNVB-meets-play-offs-niveau als je het mij vraagt![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bedankt voor al die momenten dat ik om je kan lachen
kan je toch echt zien als of ik gewisseld was van team in de wedstrijd getafe-bayern.quote:ben je nou weer voor Bayern?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo zie je maar, wekelijks spijbelen om je stats hier op FOK op te krikken was achteraf niet zo slim geweest.
wat zijn de halve finales?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat wordt de finale jongens?![]()
Ik zeg nog steeds Bayern maar als ik ze vandaag zag spelen...
Ik denk dat iedereen zenit onderschat ik denk dat de finale wordt zenit-fiorentinaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Fiorentina-Glasgowquote:
Mee eensquote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef MadMarine het volgende:
Bijzonder slechte zaak en kneuzig van de UEFA dat 'uit' gescoorde doelpunten in de verlenging nog steeds dubbel tellen.
Beide teams hebben dan tenslotte al 90 min 'thuisvoordeel' gehad, voor zover je daarvan kan spreken in Europese wedstrijden.
Sowieso slaat het uitgescoorde-punten-tellen-dubbel mijns inziens tegenwoordig kant nog wal, maar met dit soort praktijken maken ze zichzelf en de sport écht belachelijk.
En als je het dan toch perse niet kunt laten, doe dan net alsof elk van de teams in de verlenging 1 helft 'thuis' speelt, zoals vanavond is een beetje voetbal-onwaardig
Beetje KNVB-meets-play-offs-niveau als je het mij vraagt![]()
Owja, welke?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maaar, maarrr...je landgenoot scoorde?
Zenith - Fiorentina natuurlijk!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou neequote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij was toch van Italiaanse komaf?
Hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij was toch van Italiaanse komaf?
Fiorentina word eruit gezet want die hebben een speler opgesteld die geschorst wasquote:
1 april is al geweest, bovendien zijn ze psv nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Fiorentina word eruit gezet want die hebben een speler opgesteld die geschorst was
Waar zou ik dat gepost hebben? Kan me er niks van herinnerenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meende het van de week te hebben gelezen. Maar schijnbaar zag ik vogels vliegen...
In het liververslagtopic van PSV-Fiorentina. Maar nogmaals, ik zag wel vogels vliegenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar zou ik dat gepost hebben? Kan me er niks van herinneren
Ik heb daar geen eens in gepostquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het liververslagtopic van PSV-Fiorentina. Maar nogmaals, ik zag wel vogels vliegen
Ah gut tochquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef fokuserdetiende het volgende:
Moet hier even zeggen dat ik het schandalig vind dat het woord mof zo vaak genoemd wordt!
*proestquote:Maar dat komt denk ik ook met name omdat ze de klasse hebben om het geluk af te dwingen.
als jij de Bundesliga de laatste 10 jaar gevolgd had dan had je anders geantwoord. Op europees niveau misschien een ander verhaal maar kijk eens naar de Liga. Verschrikkelijk.quote:quote:Maar dat komt denk ik ook met name omdat ze de klasse hebben om het geluk af te dwingen.
*proest
Wat je allemaal nou noemt is toch echt wat anders dan geluk afdwingen dmv klassequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:07 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
als jij de Bundesliga de laatste 10 jaar gevolgd had dan had je anders geantwoord. Op europees niveau misschien een ander verhaal maar kijk eens naar de Liga. Verschrikkelijk.
Is het niet een mazzel doelpunt dan is het wel de scheidsrechter die ze weer ff matst. Geld ist Macht.
En Würstle Ulli heeft macht zat om steeds weer van alles voor elkaar te krijgen bij de DFB.
Waar een speler van Werder 4 wedstrijden geschorst wordt krijgt een Bayern speler voor de zelfde voorval misschien 1 of helemaal niets (zie bijvoorbeeld van Bommel met een elleboog check tegen Pardo van VfB vorig seizoen. Schandalig)
He, een Duitse versie van een PSV-supporter. Wie sagt mann '' Calimero" im Deutsch?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:07 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
als jij de Bundesliga de laatste 10 jaar gevolgd had dan had je anders geantwoord. Op europees niveau misschien een ander verhaal maar kijk eens naar de Liga. Verschrikkelijk.
Is het niet een mazzel doelpunt dan is het wel de scheidsrechter die ze weer ff matst. Geld ist Macht.
En Würstle Ulli heeft macht zat om steeds weer van alles voor elkaar te krijgen bij de DFB.
Waar een speler van Werder 4 wedstrijden geschorst wordt krijgt een Bayern speler voor de zelfde voorval misschien 1 of helemaal niets (zie bijvoorbeeld van Bommel met een elleboog check tegen Pardo van VfB vorig seizoen. Schandalig)
Als je uitdoelpunten dubbel laat tellen moet je dat in de verlenging ook doen, het thuisteam heeft namelijk wel 30 minuten langer thuisvoordeel.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef MadMarine het volgende:
uitdoelpunten dubbel is wel goed op zich, wel lullig dat in verlening zo zwaar teltquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je uitdoelpunten dubbel laat tellen moet je dat in de verlenging ook doen, het thuisteam heeft namelijk wel 30 minuten langer thuisvoordeel.
Maar ik ben ook van mening dat dat hele uitdoelpunten systeem belachelijk is. Te veel returns worden gewoon te vroeg beslist door een uitdoelpunt, waardoor de spanning meteen weg is.
Slaat ook zowiezo nergens op dat een 2-1 thuiswinst beter is dan een 3-2 thuiswinst.
Bayern Monaco?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
He, een Duitse versie van een PSV-supporter. Wie sagt mann '' Calimero" im Deutsch?!
check vanaf 4 minuut 52quote:
Pwnedquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef belanov het volgende:
[..]
check vanaf 4 minuut 52
Kahn mept van Bommel recht in z'n gezicht
plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef belanov het volgende:
[..]
check vanaf 4 minuut 52
Kahn mept van Bommel recht in z'n gezicht
plaatje:
[ afbeelding ]
vind je het gek, na 6 minuten met 10 manquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:41 schreef Dos37 het volgende:
Dat ist och niet te geloven
Maarja als je dit nog uit handen geeft als Getafe verdien je het ook niet
Fiorentina heeft zondag een cruciale pot op het programma staan tegen 1 van de 2 overgebleven concurrenten voor plek 4 en dus (voorrronde) CL, Sampdoria (de beste ploeg uit de terugronde). Dus de tactiek van vanavond was te verwachten.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een matige pot is Rangers v Fiorentina toch.
Ik heb het idee dat als Fiorentina echt aanzet ze Rangers helemaal ondersteboven lopen maar ze blijven op deze manier makkelijk op de been.
Tot nog toe dacht elke tegenstander van Zenit dat ze beter dan hen waren en namen ze zelf het initiatief in handen waardoor Zenit scherp kon counteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:06 schreef Radegast het volgende:
Glasgow Rangers.![]()
Volgens mij gaan ze de cup nog winnen ook met dat afbraakvoetbal, denk niet dat Zenit door die muur heen zal komen...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Valt nog af te wachten hoe Zenit tegen een muur gaat spelen, eigenlijk ...
quote:'Schaam je Bayern!'
München - "Schaam jullie Bayern! Jullie blameren Duitsland en laten Kahn in de steek". De opening van de sportsectie van de Duitse boulevardkrant Bild laat weinig aan duidelijkheid te wensen over. Bayern München werd donderdag in St. Petersburg afgedroogd door Zenit St. Petersburg (4-0) en loopt hierdoor de finale van de UEFA-Cup mis.
"Mega-Blamage voor het grote Bayern", gaat Bild verder. Trainer Ottmar Hitzfeld is het grotendeels eens met de krant: "We hebben een zwarte dag een een blamage meegemaakt. Op zit niveau mag je niet zulke verdedigingsfouten maken."
Luca Toni geeft in Spiegel aan dat hij zijn excusses aan wil bieden aan de Duitse supporters: "Dit was de slechtse wedstrijd die ik me kan herinneren."
Ook Die Welt spreekt van een zwarte avond. "Waar Bayern had gehoopt een volgende stap te zetten op weg naar de triple, werden de Duitse bekerwinnaars afgeslacht."
Doelman Oliver Kahn speelde zijn laatste Europese wedstrijd. De 38-jarige Duitser houdt het na dit seizoen voor gezien. Alle kranten zijn boos op de tien andere spelers, die hun aanvoerder in de steek lieten, terwijl hij een mooi afscheid had verdiend.
Ze kunnen misschien deze vent nog eens terughalen om ze op hun plichten te wijzen ?quote:
quote:Russische bond geeft FC Zenit weken vrij
03 mei 2008
FC Zenit krijgt van de Russische bond alle gelegenheid om zich voor te bereiden op de UEFA Cup-finale tegen Glasgow Rangers. Alle competitieduels die vlak voor of na de eindstrijd gepland stond, zijn door de bond uit het programma gehaald.
Zelfs de wedstrijd van komende zondag, tegen CSKA Moskou, gaat niet door. Verder zijn ook de duels van 7, 11 en 16 mei bij voorbaat afgelast. Dit betekent dat FC Zenit pas na het EK in Oostenrijk en Zwitserland weer in actie hoeft te komen.
De UEFA Cup-finale tussen Zenit en Rangers staat gepland voor 14 mei.
Het staat iedere bond vrij om zo'n beslissing te nemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef DeTolk het volgende:
Zo, hoezo competitievervalsing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |