Meerdere finales zelfs!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[sarcasmemodus]Maar hij gaat wel naar de finale he![sarcasmemodus]
hij zegt WEER, als of ik gewisseld heb van clubkeuze in die wedstrijdquote:Op donderdag 10 april 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, heel Getafe kwam niet voor in de vraag.
Nachtmerrie nee,het is gewoon een ongelofelijke lul. Ik heb nog wel trauma's als ik Queen - We will Rock you hoor, dan zie ik weer al die doelpunten van van Nistelrooij voorbij komenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten dat van Bommel de absolute nachtmerrie van elke Ajax-supporter hoort te zijn.
Ik ga er niet meer op in, dit was de laatste keer. Je bent te kansloos.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zegt WEER, als of ik gewisseld heb van clubkeuze in die wedstrijd
Jij komt echt net van de peuterspeelzaal zetten of niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo kan je het echt zien hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij komt echt net van de peuterspeelzaal zetten of niet?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hele uitdoelpunten-systeem zo snel mogelijk afschaffen wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef MadMarine het volgende:
Bijzonder slechte zaak en kneuzig van de UEFA dat 'uit' gescoorde doelpunten in de verlenging nog steeds dubbel tellen.
Beide teams hebben dan tenslotte al 90 min 'thuisvoordeel' gehad, voor zover je daarvan kan spreken in Europese wedstrijden.
Sowieso slaat het uitgescoorde-punten-tellen-dubbel mijns inziens tegenwoordig kant nog wal, maar met dit soort praktijken maken ze zichzelf en de sport écht belachelijk.
En als je het dan toch perse niet kunt laten, doe dan net alsof elk van de teams in de verlenging 1 helft 'thuis' speelt, zoals vanavond is een beetje voetbal-onwaardig
Beetje KNVB-meets-play-offs-niveau als je het mij vraagt![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bedankt voor al die momenten dat ik om je kan lachen
kan je toch echt zien als of ik gewisseld was van team in de wedstrijd getafe-bayern.quote:ben je nou weer voor Bayern?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo zie je maar, wekelijks spijbelen om je stats hier op FOK op te krikken was achteraf niet zo slim geweest.
wat zijn de halve finales?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat wordt de finale jongens?![]()
Ik zeg nog steeds Bayern maar als ik ze vandaag zag spelen...
Ik denk dat iedereen zenit onderschat ik denk dat de finale wordt zenit-fiorentinaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat wordt de finale jongens?![]()
Ik zeg nog steeds Bayern maar als ik ze vandaag zag spelen...
Fiorentina-Glasgowquote:
Mee eensquote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef MadMarine het volgende:
Bijzonder slechte zaak en kneuzig van de UEFA dat 'uit' gescoorde doelpunten in de verlenging nog steeds dubbel tellen.
Beide teams hebben dan tenslotte al 90 min 'thuisvoordeel' gehad, voor zover je daarvan kan spreken in Europese wedstrijden.
Sowieso slaat het uitgescoorde-punten-tellen-dubbel mijns inziens tegenwoordig kant nog wal, maar met dit soort praktijken maken ze zichzelf en de sport écht belachelijk.
En als je het dan toch perse niet kunt laten, doe dan net alsof elk van de teams in de verlenging 1 helft 'thuis' speelt, zoals vanavond is een beetje voetbal-onwaardig
Beetje KNVB-meets-play-offs-niveau als je het mij vraagt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |