Owja, welke?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maaar, maarrr...je landgenoot scoorde?
Zenith - Fiorentina natuurlijk!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat wordt de finale jongens?![]()
Ik zeg nog steeds Bayern maar als ik ze vandaag zag spelen...
Nou neequote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij was toch van Italiaanse komaf?
Hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij was toch van Italiaanse komaf?
Fiorentina word eruit gezet want die hebben een speler opgesteld die geschorst wasquote:
1 april is al geweest, bovendien zijn ze psv nietquote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Fiorentina word eruit gezet want die hebben een speler opgesteld die geschorst was
Waar zou ik dat gepost hebben? Kan me er niks van herinnerenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meende het van de week te hebben gelezen. Maar schijnbaar zag ik vogels vliegen...
In het liververslagtopic van PSV-Fiorentina. Maar nogmaals, ik zag wel vogels vliegenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar zou ik dat gepost hebben? Kan me er niks van herinneren
Ik heb daar geen eens in gepostquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het liververslagtopic van PSV-Fiorentina. Maar nogmaals, ik zag wel vogels vliegen
Ah gut tochquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef fokuserdetiende het volgende:
Moet hier even zeggen dat ik het schandalig vind dat het woord mof zo vaak genoemd wordt!
*proestquote:Maar dat komt denk ik ook met name omdat ze de klasse hebben om het geluk af te dwingen.
als jij de Bundesliga de laatste 10 jaar gevolgd had dan had je anders geantwoord. Op europees niveau misschien een ander verhaal maar kijk eens naar de Liga. Verschrikkelijk.quote:quote:Maar dat komt denk ik ook met name omdat ze de klasse hebben om het geluk af te dwingen.
*proest
Wat je allemaal nou noemt is toch echt wat anders dan geluk afdwingen dmv klassequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:07 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
als jij de Bundesliga de laatste 10 jaar gevolgd had dan had je anders geantwoord. Op europees niveau misschien een ander verhaal maar kijk eens naar de Liga. Verschrikkelijk.
Is het niet een mazzel doelpunt dan is het wel de scheidsrechter die ze weer ff matst. Geld ist Macht.
En Würstle Ulli heeft macht zat om steeds weer van alles voor elkaar te krijgen bij de DFB.
Waar een speler van Werder 4 wedstrijden geschorst wordt krijgt een Bayern speler voor de zelfde voorval misschien 1 of helemaal niets (zie bijvoorbeeld van Bommel met een elleboog check tegen Pardo van VfB vorig seizoen. Schandalig)
He, een Duitse versie van een PSV-supporter. Wie sagt mann '' Calimero" im Deutsch?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:07 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
als jij de Bundesliga de laatste 10 jaar gevolgd had dan had je anders geantwoord. Op europees niveau misschien een ander verhaal maar kijk eens naar de Liga. Verschrikkelijk.
Is het niet een mazzel doelpunt dan is het wel de scheidsrechter die ze weer ff matst. Geld ist Macht.
En Würstle Ulli heeft macht zat om steeds weer van alles voor elkaar te krijgen bij de DFB.
Waar een speler van Werder 4 wedstrijden geschorst wordt krijgt een Bayern speler voor de zelfde voorval misschien 1 of helemaal niets (zie bijvoorbeeld van Bommel met een elleboog check tegen Pardo van VfB vorig seizoen. Schandalig)
Als je uitdoelpunten dubbel laat tellen moet je dat in de verlenging ook doen, het thuisteam heeft namelijk wel 30 minuten langer thuisvoordeel.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef MadMarine het volgende:
Bijzonder slechte zaak en kneuzig van de UEFA dat 'uit' gescoorde doelpunten in de verlenging nog steeds dubbel tellen.
Beide teams hebben dan tenslotte al 90 min 'thuisvoordeel' gehad, voor zover je daarvan kan spreken in Europese wedstrijden.
uitdoelpunten dubbel is wel goed op zich, wel lullig dat in verlening zo zwaar teltquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je uitdoelpunten dubbel laat tellen moet je dat in de verlenging ook doen, het thuisteam heeft namelijk wel 30 minuten langer thuisvoordeel.
Maar ik ben ook van mening dat dat hele uitdoelpunten systeem belachelijk is. Te veel returns worden gewoon te vroeg beslist door een uitdoelpunt, waardoor de spanning meteen weg is.
Slaat ook zowiezo nergens op dat een 2-1 thuiswinst beter is dan een 3-2 thuiswinst.
Bayern Monaco?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
He, een Duitse versie van een PSV-supporter. Wie sagt mann '' Calimero" im Deutsch?!
check vanaf 4 minuut 52quote:
Pwnedquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef belanov het volgende:
[..]
check vanaf 4 minuut 52
Kahn mept van Bommel recht in z'n gezicht
plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef belanov het volgende:
[..]
check vanaf 4 minuut 52
Kahn mept van Bommel recht in z'n gezicht
plaatje:
[ afbeelding ]
vind je het gek, na 6 minuten met 10 manquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:41 schreef Dos37 het volgende:
Dat ist och niet te geloven
Maarja als je dit nog uit handen geeft als Getafe verdien je het ook niet
Fiorentina heeft zondag een cruciale pot op het programma staan tegen 1 van de 2 overgebleven concurrenten voor plek 4 en dus (voorrronde) CL, Sampdoria (de beste ploeg uit de terugronde). Dus de tactiek van vanavond was te verwachten.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een matige pot is Rangers v Fiorentina toch.
Ik heb het idee dat als Fiorentina echt aanzet ze Rangers helemaal ondersteboven lopen maar ze blijven op deze manier makkelijk op de been.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |