Ow, cool zeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
Nope Fed , Mirka, Tony Parker + Eva Longoria gisteren bij Frankrijk - Italie !
Inderdaad.quote:
Cool.quote:
Dat zeg je goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:29 schreef Norrage het volgende:
omfg wat een reclameecht, het gaat echt nergens over
Met het tennis wat hij vanaf set 3 heeft laten zien wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef TubewayDigital het volgende:
gaat hij er nog 3 pakken ?
quote:Federer: Dit is een regelrechte ramp
LONDEN - Als een murw gebeukte bokser hing Roger Federer in de touwen na zijn verlies in de nu al legendarische Wimbledon-finale. ,,Dit is met voorsprong de pijnlijkste nederlaag uit mijn carrière. Het is een regelrechte ramp,'' zei de Zwitser met rooddoorlopen ogen.
,,Dat ik verlies tegen een speler als Rafael Nadal, is geen troost. De wedstrijd is gedaan. Ik ben ontgoocheld. Ik ben gebroken. Het was waarschijnlijk een erg goede wedstrijd om naar te kijken. De tennisliefhebber is daar misschien tevreden mee, ik niet. Dit moet een tijdje bezinken. Dit is niet te vergelijken met mijn nederlaag in Roland Garros. Dat betekende niets."
Federer vond in de schemer een excuus. Het duel was ver na tienen in de Nederlandse avond pas afgelopen. ,,We hadden de partij beter maandag kunnen afmaken. Nu was het gewoon te donker. Dat maakt het extra moeilijk: 's werelds belangrijkste toernooi verliezen omdat er te weinig licht is. Ik zag bijna niet meer tegen wie ik speelde. Maar het is niet anders... Het is niet aan mij om te oordelen of dit één van de grootste wedstrijden in de geschiedenis was. Ik ben niet erg gelukkig over mijn spel in de eerste twee sets en Nadal maakte soms geweldige punten. Het werd een harde strijd. Tot het einde toe bleven we aan elkaar gewaagd. Maar er moet een winnaar zijn en een verliezer. In tennis bestaat er geen gelijkspel."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |