Ik volg alleen Groep Jaap en de rest.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Briljant!
Ik zit als een kip zonder kop te switchen tussen de streams om maar niks te missen..kunnen we niet een shift afspreken of zo?
Ik hou van die gozer.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
Hoe vind je dat ik het doe?
M: Goed, je moet je alleen niet zo op je kop laten zitten. Je weet wel wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik volg alleen Groep Jaap en de rest.
Het is de laatste paar dagen heel erg gesteld met dat F5´enquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik kon jullie niet meer vinden![]()
Alleen die andere COS van Beequeen kwam na 20 keer F5 tevoorschijn.
Ik pak het kantoor welquote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Briljant!
Ik zit als een kip zonder kop te switchen tussen de streams om maar niks te
missen..kunnen we niet een shift afspreken of zo?
bij "Nieuwe topics" staan ze meteen!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik kon jullie niet meer vinden![]()
Alleen die andere COS van Beequeen kwam na 20 keer F5 tevoorschijn.
ik ga Desii even proberen hierheen te halen, want zij zat daar ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de laatste paar dagen heel erg gesteld met dat F5´en
You've just got to love Mitch.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef avonne het volgende:
Amanda "ik ben benieuwd wanneer mijn bezoek komt"
Mitch "ik ben jouw bezoek"
Amanda "haha, ja... ik had jou ook op mijn lijstje..."
Mitch "ik sta bovenaan jouw lijstje"
en ook
Mitch "je moet je niet zo op je kop laten zitten. Je weet heus wel wat ik bedoel"
en ook
Mitch "ik ben benieuwd wat er gebeurd 22 mei. Als die tunnelvisie verdwijnt en je ook weer andere mensen ontmoet"
Je hebt het ook door he?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef schatje het volgende:
Die Sebastian is echt een zak hooi. Gaat hem niet worden.
Het is een goede boer, die moeten ze vanacht op die skelter zetten. Die kan hij volgens mij heel goed besturen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Dementor het volgende:
Sebastiaan is geen sterke gastspeler dat zie ik nu al, daar hoef je niets van te verwachten.
Ze mag best een beetje slapen, maar brak zal ze zijn...brak zal ze zijn...brak zal ze zijn...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze de hele nacht doorgaan kan amanda bijslapen wat ze wil maar brak zal ze zijn!
TOP uitspraak... De spijker recht op z'n kop. Mitch is the man!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef avonne het volgende:
Amanda "ik ben benieuwd wanneer mijn bezoek komt"
Mitch "ik ben jouw bezoek"
Amanda "haha, ja... ik had jou ook op mijn lijstje..."
Mitch "ik sta bovenaan jouw lijstje"
en ook
Mitch "je moet je niet zo op je kop laten zitten. Je weet heus wel wat ik bedoel"
en ook
Mitch "ik ben benieuwd wat er gebeurd 22 mei. Als die tunnelvisie verdwijnt en je ook weer andere mensen ontmoet"
Okeeeej, bedanktquote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bij "Nieuwe topics" staan ze meteen!
yep, zoveel mogelijk aandacht van zoveel mogelijk mannenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Scandalous het volgende:
Mitch doet het goedHij zegt dat hij benieuwd is hoe het na 22mei gaat. Amanda zegt dat ze weet wat ze wil.
Mooi. Ik zie net dat Amanda de bek stond te schrobben. Gaat ze Mitch aan zijn huig kietelen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik switch nu naar Tommie en Brian.
Tommie wil met Brian spreken. Brian is volkomen over de zeik
Wacht maar eens tot ze zich los hebben gemaakt!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schijn geen probleem te hebben met gebonden mannen
Die laat zich wel naar huis toe rijden, all the way.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
Lekker doorzuipen Amanda! Kun je de hele zomer met het openbaar vervoer naar je gigs!
Amanda met rijbewijs...dat wordt permanente alcoholcontrole.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
Lekker doorzuipen Amanda! Kun je de hele zomer met het openbaar vervoer naar je gigs!
idd!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
Brian trekt het dus niet ze zijn nog geen uur binnen of die rat begint al te janken.
Prachtig. Normaal had ze al tegen Tommy staan schreeuwen, maar nu wil ze liever bij Mitch zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat er van tussen
Schakelen, Brian, schakelen !
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef Guuskeee het volgende:
"ik ben heel nederig naar mensen, luister maar naar mn platen"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ja, het viel mij ook al op dat Amanda heel veel haast had om de keuken uit te komen en weer naar de chill te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Prachtig. Normaal had ze al tegen Tommy staan schreeuwen, maar nu wil ze liever bij Mitch zijn.
Totaal van de pot gerukt, die gast.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef Guuskeee het volgende:
"ik ben heel nederig naar mensen, luister maar naar mn platen"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |