echt waar?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef 2live het volgende:
Als amanda morgen niet slaagt mag ze pas weer in september examen doen.
Klopt, dat hoorde ik Huub ook al zeggen. Dit ivm de grote drukte bij het CBR. En nu maar hopen dat ze zakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef 2live het volgende:
Als amanda morgen niet slaagt mag ze pas weer in september examen doen.
Als je iemand echt leuk vindt dan kan je dat niet verbergen...Amanda straalt gewoon...hahahahaha wat leuk..quote:
Maakt niet uit!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht GeBoor, omdat hij morgen 2 verstandskiezen kwijt raakt
Dat zei Huub net.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
echt waar?Op de andere kant hoor ik allerlei plannen om haar wakker te houden de hele nacht met opmerkingen als±
´je staat op een gelijkwaardige kruising en moet hier rechtaf...MAG DAT???'
Zeker weten!!quote:
Als ze de hele nacht doorgaan kan amanda bijslapen wat ze wil maar brak zal ze zijn!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Het theorie examen is pas morgen middag laat
Ik probeer dat al een tijdje duidelijk te maken maar schijnbaar wil het niet bij iedereen doordringen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten!!
Wat zou het een stom en saai programma zijn zonder die twee
Briljant!quote:
Uhh..leren is niet belangrijk..eerst Mitch opgeilen (denkt ze), morgenochtend een kater..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Het theorie examen is pas morgen middag laat
Ik volg alleen Groep Jaap en de rest.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Briljant!
Ik zit als een kip zonder kop te switchen tussen de streams om maar niks te missen..kunnen we niet een shift afspreken of zo?
Ik hou van die gozer.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
Hoe vind je dat ik het doe?
M: Goed, je moet je alleen niet zo op je kop laten zitten. Je weet wel wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |