Mooi. Ik zie net dat Amanda de bek stond te schrobben. Gaat ze Mitch aan zijn huig kietelen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik switch nu naar Tommie en Brian.
Tommie wil met Brian spreken. Brian is volkomen over de zeik
Wacht maar eens tot ze zich los hebben gemaakt!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schijn geen probleem te hebben met gebonden mannen
Die laat zich wel naar huis toe rijden, all the way.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
Lekker doorzuipen Amanda! Kun je de hele zomer met het openbaar vervoer naar je gigs!
Amanda met rijbewijs...dat wordt permanente alcoholcontrole.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
Lekker doorzuipen Amanda! Kun je de hele zomer met het openbaar vervoer naar je gigs!
idd!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
Brian trekt het dus niet ze zijn nog geen uur binnen of die rat begint al te janken.
Prachtig. Normaal had ze al tegen Tommy staan schreeuwen, maar nu wil ze liever bij Mitch zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat er van tussen
Schakelen, Brian, schakelen !
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef Guuskeee het volgende:
"ik ben heel nederig naar mensen, luister maar naar mn platen"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ja, het viel mij ook al op dat Amanda heel veel haast had om de keuken uit te komen en weer naar de chill te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Prachtig. Normaal had ze al tegen Tommy staan schreeuwen, maar nu wil ze liever bij Mitch zijn.
Totaal van de pot gerukt, die gast.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef Guuskeee het volgende:
"ik ben heel nederig naar mensen, luister maar naar mn platen"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |