abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:38:24 #81
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62125090
Wim was ziek. Donderdag ook al. Da's jammer. Ik vond hem geniaal als Valjean, lekker rauw (zo'n lieverdje is ie niet tenslotte).

Maar fijn dat je het een toffe show vindt en een leuke avond hebt gehad
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_62339913
Mijn vriend wil geen tweede keer en ik wel. Heeft er iemand zin om met mij mee te gaan tussen nu en uiterlijk begin december? Ik wil wel beneden zitten en vooraan.
Sanity is (not) statistical
  maandag 13 oktober 2008 @ 02:05:52 #83
71919 wonderer
pi_62341860
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:40 schreef Maeghan het volgende:
Mijn vriend wil geen tweede keer en ik wel. Heeft er iemand zin om met mij mee te gaan tussen nu en uiterlijk begin december? Ik wil wel beneden zitten en vooraan.
Te laat Ik had mijn laatste afgelopen vrijdag.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_62368254
Nou ja, misschien iemand anders?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:47:27 #85
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62377699
Ik heb Les Miserables in, ik dacht, augustus gezien en alleen Celiné was er niet bij. Ik zal, waarschijnlijk, nog wel een keer gaan, maar heb nog géén idee wanneer
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:39:04 #86
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840088
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Les Miserables in, ik dacht, augustus gezien en alleen Celiné was er niet bij. Ik zal, waarschijnlijk, nog wel een keer gaan, maar heb nog géén idee wanneer
ik weet wel wanneer:

(allerlaatste voorstelling)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_62840179
die voorstelling is zeker al uitverkocht

of nie?
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:52:52 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840473
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
die voorstelling is zeker al uitverkocht

of nie?
denk 't niet hoor. ik heb deze eergisteren besteld en we zitten nog op rij 5. kwestie van ff bellen of gewoon even op www.luxortheater.nl kaartjes proberen te reserveren. Dan zie je meteen welke plaatsen je krijgt.
pi_62840536
ah k, nice, ga even overwegen om nog een keer te gaan, want vind eigenlijk dat mn vriend 'm ook wel gezien moet hebben

alleen zal Freek wel niet meer meedoen door Joseph?
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:59:58 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840672
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ah k, nice, ga even overwegen om nog een keer te gaan, want vind eigenlijk dat mn vriend 'm ook wel gezien moet hebben

alleen zal Freek wel niet meer meedoen door Joseph?
Geen idee. Ik hoop het eigenlijk wel, want Freek is imo de beste uit de hele cast. Maar goed, dat zie ik op die dag zelf wel. Is de tweede keer dat ik bij de laatste voorstelling van Les Mis ben. De vorige keer in het circustheater (dat zal een jaar of 20 geleden zijn zo'n beetje) was ik er ook al bij. Toen nog zonder knorretje trouwens
pi_62840762
ik wou dat mijn vent iets meer van musicals hield

Freek vond ik qua stem het sterkst inderdaad maar ik blijf me verbazen over Jamai, hoe hij zich heeft ontwikkeld hoor dat vond ik ook een heel fijne om naar te luisteren

en ik was nog te jong om de vorige lading Les Mis mee te krijgen, ben nu 23 en was toen 6 ofzo? Mijn moeder heeft hem toen wel gezien, en was verkocht. Vorige Cast was toch 1991 tot
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:04:07 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840779
Parterre is voor die dag iig niet meer beschikbaar via internet. Stalles zijn momenteel nog de beste plaatsen. Voor veel andere dagen is parterre nog wel beschikbaar trouwens.
pi_62840844
4 januari was wel een makkelijke datum, want dan zijn we toch bij mn ouders in Den Haag de dag ervoor, dus kwam mooi uit met de motor naar Rotterdam was toen begin deze maand al ijskoud

ik zal het vanavond eens rustig voorstellen

maar wil ook niet weer zo ver weg zitten. Zat vorig keer 'eerste rang' maar wel op rij 20 ofzo? Dus zag nog steeds geen gezichtsuitdrukkingen
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:11:53 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840954
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
4 januari was wel een makkelijke datum, want dan zijn we toch bij mn ouders in Den Haag de dag ervoor, dus kwam mooi uit met de motor naar Rotterdam was toen begin deze maand al ijskoud

ik zal het vanavond eens rustig voorstellen

maar wil ook niet weer zo ver weg zitten. Zat vorig keer 'eerste rang' maar wel op rij 20 ofzo? Dus zag nog steeds geen gezichtsuitdrukkingen
Als ik nu kaarten reserveer krijg ik rij 11 aangeboden. Da's op zich niet slecht. Da's denk ik de eerste rij van het tweede deel. Geen idee hoe het met gezichtsuitdrukkingen zit op die rij. Ik weet wel dat ik alleen nog maar parterre wil zitten. Eerste keer zaten we rij 25 ofzo en dat was kut. Zagen geen reet. De tweede keer zaten we op rij 3 (volgens mij heette dat rij 6 ofzo omdat ze niet bij 1 beginnen met tellen). Nu dus rij 5, wat dan ws de tweede rij stoelen is.
pi_62841205
ok, thanks for the info
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:39:08 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62841727

Eerste keer was dus stalles rechts op rij 14. Dat was al niet echt een denderende plek. Prima zicht op het podium hoor, maar gezichtsuitdrukkingen ho maar.

Tweede keer bleek rij 7 te zijn was dus effectief rij 4 was. We hadden 3 rijen mensen voor ons.
Nu rij 5 met dus maar 1 rij mensen voor ons als het goed is

Overigens is er momenteel een kortingscode actief. Mocht iemand in November willen op woensdag, donderdag of zondag (middag of avond) dan is er voor eerste en tweede rang een korting van 50%. Moet je telefonisch reserveren en dan een code doorgeven. Die code post ik hier niet omdat in het verleden al eens dergelijke codes geblokkeerd zijn, maar als je echt interesse hebt en even een pm doet wil ik je die code wel even doorgeven. IPV 65 euro betaal je dan nog 32,50 per kaartje.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:48:53 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62842046
Ik ben vorige maand naar les miserables geweest.

Mooie musical
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

mwoa, er zijn er nog wel een paar die niet te overtreffen zijn door de Nederlandse cast.
Lea Salonga , Michael Ball, Ruthie Henshall

Maar Wilkinson en Quast zijn natuurlijk ook gewoon geweldig in hun rollen...
Lea Salonga is echt heel erg goed. In Miss Saigon was ze ook geweldig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:50:10 #98
71919 wonderer
pi_62846855
Tot en met rij 14 (mits in het midden) zit je nog wel goed. Daarna worden de gezichtsuitdrukkingen wel lastig te zien, ja.

Overigens gaan ze na 4 januari naar Carre dus het is de laatste voorstelling in het Luxor Ik denk niet dat je op Freek hoeft te rekenen.
pi_62846918
ik wil er zooo graag heen, maar niemand wil. ... haast overspannen zit ik hier zo achter de pc.. en freek gaat aanstaande woensdag voor de laatste keer wil ik heen
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:09:53 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62847405
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste keer was dus stalles rechts op rij 14. Dat was al niet echt een denderende plek. Prima zicht op het podium hoor, maar gezichtsuitdrukkingen ho maar.

Tweede keer bleek rij 7 te zijn was dus effectief rij 4 was. We hadden 3 rijen mensen voor ons.
Nu rij 5 met dus maar 1 rij mensen voor ons als het goed is

Overigens is er momenteel een kortingscode actief. Mocht iemand in November willen op woensdag, donderdag of zondag (middag of avond) dan is er voor eerste en tweede rang een korting van 50%. Moet je telefonisch reserveren en dan een code doorgeven. Die code post ik hier niet omdat in het verleden al eens dergelijke codes geblokkeerd zijn, maar als je echt interesse hebt en even een pm doet wil ik je die code wel even doorgeven. IPV 65 euro betaal je dan nog 32,50 per kaartje.
Ik heb inderdaad ook nog snel kaartjes gekocht met die code
Ik zit nu wel wat verder achteraan, want anders zat ik ver vooraan, maar dan helemaal aan de zijkant, dat leek mij ook niet super.
Ben benieuwd!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:20:23 #101
71919 wonderer
pi_62847652
Als je bij het Luxor zelf boekt, kun je op de dag zelf nog kijken of je de kaarten eventueel kunt omruilen. Zo kwam ik (last minute) van zijkant rij veertien terecht op midden rij drie (ofwel met m'n neus op het podium).
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:36:30 #102
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62849516
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef wonderer het volgende:
Als je bij het Luxor zelf boekt, kun je op de dag zelf nog kijken of je de kaarten eventueel kunt omruilen. Zo kwam ik (last minute) van zijkant rij veertien terecht op midden rij drie (ofwel met m'n neus op het podium).
Oke, dat is mooi
Ik heb mijn kaarten daar idd geboekt en moet / ga ze ook de dag zelf ophalen, dus dan kan ik dat wel even vragen...
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:47:56 #103
71919 wonderer
pi_62849847
Meestal moet je tot vijf voor acht wachten tot ze iets voor je hebben (kaarten niet opgehaald) dus je moet je kaartje niet laten afscheuren en naar binnen gaan, dan kan het niet meer
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:53:24 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62850017
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
Meestal moet je tot vijf voor acht wachten tot ze iets voor je hebben (kaarten niet opgehaald) dus je moet je kaartje niet laten afscheuren en naar binnen gaan, dan kan het niet meer
Hmm oke. Aan de telefoon zeiden ze dat ik de kaarten uiterlijk één uur voor de voorstelling moest ophalen, maar ik zal weleens kijken! Kan het bij het ophalen ook wel vragen en dan nog afwachten
Bedankt voor de tip in ieder geval
pi_62850552
Wij zaten op een goede rij, maar helemaal aan de zijkant. Toen kwam zo iemand van het theater en wees ons naar voren en ook nog meer naar het midden!!
Helemaal perfect!!
*poef* nu is het weg
pi_62871075
Nou, ik heb net maar een klacht gestuurd naar het Luxor. Ik had ook een brief gehad over die kortingsactie, maar agz ik de hele week moest werken (inclusief vandaag) waren alle mooie plaatsen natuurlijk al weg. Gisterenavond waren ze er nog wel, dus blijkbaar ben ik niet de enige die doordeweeks niet kon bellen. Wachttijden vanmiddag waren te lang om nog voor m'n werk geholpen te worden en tegen de tijd dat ik weer kon bellen (dat wil zeggen, dat ik erdoor kwam want ik kreeg op een gegeven moment gewoon een bandje met dat je later terug moest bellen omdat de wachtrij te lang was - je kwam dus niet eens meer in de rij) was de beste mogelijkheid van de hele maand november nog rij 21. Kutzooitje daar met de lange wachtrijen en de prehistorische openingstijden. Ooit meegemaakt, een theater waar je van 12 tot 18 kunt reserveren? De deelgemeente heeft verdomme nog flexibelere openingstijden.
pi_62988918
Vanavond bij het afscheid van Freek geweest... helemaal geweldig... Morgen meer, en hopelijk meer reacties van mensen die er bij waren

Nu slapen
I'm Fucking Brilliant!
  Admin donderdag 20 november 2008 @ 10:31:38 #108
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_63367919
pi_63376405
Wat stout!
Maar ik heb hem al haha. Gisteren ben ik trouwens geweest, was weer leuk!
Vond het vooral leuk om Remko te zien als Marius
En Marcel ter vervanging van Freek was eventjes wennen
  donderdag 20 november 2008 @ 17:13:28 #110
71919 wonderer
pi_63378825
Wim speelt vanavond niet, die zit bij PIa's premiere van Sunset Boulevard.
pi_63379297
Gister was hij er ook niet
  donderdag 20 november 2008 @ 17:44:08 #112
71919 wonderer
pi_63379460
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Gister was hij er ook niet
Klopt, woensdag is zijn vaste vrije dag.
pi_63402059
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef automatic_ het volgende:
Wat stout!
Maar ik heb hem al haha. Gisteren ben ik trouwens geweest, was weer leuk!
Vond het vooral leuk om Remko te zien als Marius
En Marcel ter vervanging van Freek was eventjes wennen
Ik nog steeds niet, het wil maar niet lukken

Ben wel eigenlijk wel heel erg benieuwd naar Remko in een wat meer prominente rol, we moeten toch nog maar een keer gaan Misschien met die oldtimer actie
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:11:52 #114
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63402397
Ik vond het vooral leuk om hem Lege Stoelen te horen zingen!
Er is nu alleen een actie voor de 3e rang bij Les Mis en iets waarbij een heel programma eraan zit (ook een meet en greet, maar goed; dat ging vorige keer ook al fout hoorde ik)

stom dat het niet werkt :s bij mij lukt het niet om het op cd te zetten, geen idee hoe dat moet
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:26:56 #115
71919 wonderer
pi_63408228
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond het vooral leuk om hem Lege Stoelen te horen zingen!
Er is nu alleen een actie voor de 3e rang bij Les Mis en iets waarbij een heel programma eraan zit (ook een meet en greet, maar goed; dat ging vorige keer ook al fout hoorde ik)

stom dat het niet werkt :s bij mij lukt het niet om het op cd te zetten, geen idee hoe dat moet
Moest ie nu niet lachen bij de dood van Eponine?
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:17:15 #116
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63410768
Nee, daar heb ik hem niet op kunnen betrappen. Hoezo? Deed hij dat de vorige keer toen jij ging?
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:22:23 #117
71919 wonderer
pi_63410869
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef automatic_ het volgende:
Nee, daar heb ik hem niet op kunnen betrappen. Hoezo? Deed hij dat de vorige keer toen jij ging?
Yep. Het was of stoicijns kijken of glimlachen. Misschien heeft hij eindelijk geleerd om te acteren *hoopt*
pi_63412316
vanavond geen voorstelling.10 mensen in het ensemble ziek....
*poef* nu is het weg
pi_63412833
Via de Kampioen krijg je 47 euro korting per 2 kaarten bij bestelling van minimaal 4 en maximaal 8 kaarten o.v.v. ANWB Feestmaand aanbieding.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:26:14 #120
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63414053
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:23 schreef kaatjejannie het volgende:
vanavond geen voorstelling.10 mensen in het ensemble ziek....
Wow
  Admin vrijdag 21 november 2008 @ 20:53:48 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_63414892
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yep. Het was of stoicijns kijken of glimlachen. Misschien heeft hij eindelijk geleerd om te acteren *hoopt*
hoe vaak ben jij indmiddels wel niet geweest?
en begrijp ik het verkeerd? in je sig staat een link waaruit blijkt dat je in Amerika woont??
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:12:18 #122
71919 wonderer
pi_63415487
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Danny het volgende:

[..]

hoe vaak ben jij indmiddels wel niet geweest?
en begrijp ik het verkeerd? in je sig staat een link waaruit blijkt dat je in Amerika woont??
Ik ben vier weken in Nederland geweest (half september tot half oktober) en toen heb ik hem vijf keer gezien, met verschillende bezettingen. Er staan verslagen van elke voorstelling onder die link in mijn sig
  ESF Reporter vrijdag 21 november 2008 @ 23:37:44 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_63419774
Verdorie ik zie dit topic dus nu pas! bedankt voor de tip, ElisabethR

Ben ook Les Misérables fan! In juli 2001 was ik in NY en we hadden zin in een musical, konden we ook zeggen dat we er een op Broadway hadden gezien. Daarvoor had ik wel af en toe een musical gezien maar slechts sporadisch. Les Mis heeft me gek gemaakt. Ik vond het zo mooi en zo super en zo heftig dat ik na "One day more" bijna was weggegaan omdat ik dacht dat het een show zonder pauze was. Na het échte einde kon je me helemaal opvegen. Nog half jankend zijn m'n vriendin en ik terug naar het hotel gesjokt, we hadden even nergens zin meer in en wilden alleen maar de hele dag de pas gekochte Broadway Cast Recording luisteren op de kamer.

Na die eerste 'ontmoeting' met Les Mis ben ik nog 3 keer geweest in Londen, de cast verschilde steeds een beetje. Hans Peter Janssens als Valjean was een zwaar dieptepunt. Dat was volgens mij in 2004 en daarna ben ik niet meer geweest.

En toen kwam het naar Nederland. Komende zondag ga ik voor de vierde keer naar deze productie, dit keer zit ik op de eerste rij. Het is lang geleden dat ik zo dichtbij zat, vind het leuk om bij shows die ik al vaker heb gezien te focussen op de details en het ensemble. Op 4 januari ga ik nog een keer naar de laatste Luxor-show en dan is de koek op.
Totdat vriendinnen me vast wel weer over weten te halen nog een keertje Carré te doen natuurlijk. I'm a sucker.
pi_63657277
Vanavond zijn we weer geweest en we zaten prima, alles was goed te zien. Voortaan gaan we dus zeker vooraan zitten, want je ziet echt veel minder als je op het balkon zit. Alles was nu goed te verstaan ook, dus alles bij elkaar een hele verbetering.

Doordat we dichtbij zaten, zagen we veel meer details en gezichtsuitdrukkingen, dat maakte het leuker. Verder wat andere acteurs. Carlo Boszhard was er niet. Ik weet niet wie hem verving, maar hij deed het heel anders. Carlo Boszhard is platter en lolliger (op Telekidsniveau zou ik bijna zeggen). Ik vond zijn vervanger beter zingen en acteren, maar hij was wat minder de clown aan het uithangen. Op zich vond ik dat wel fijn, aan de andere kant mag er ook best even iets luchtigs zijn. Nou ja, dat kregen we dus met name later bij de bruiloft, waar Monsieur Thenardier de stok van een bediende pakte en hem dus per ongeluk in de orkestbak liet vallen. Met een kort "excuses" pakte hij hem weer aan van de dirigent. De zaal lag plat, waarop hij nog even "Ja, wat nou!" de zaal ik blafte en toen lag helemaal iedereen plat. Dat was dan wel weer komisch.

Verder speelde Suzan ook niet. Op zich vond ik dat niet zo erg; ik ben niet zo heel erg weg van haar stem, die vind ik soms wat te schel. Aan de andere kant vond ik wel dat haar vervanger niet de chemie met Jamai had die er met Suzan wel was, die leken toch meer op elkaar ingespeeld. Op zich was haar vervanger wel overtuigend, maar ze had een heel hoge stem die bij het slot zelfs boven iedereen uit te horen was (moet ik eerlijk zeggen, ik ben erg gevoelig voor hoge tonen dus misschien valt het mij gewoon meer op). Het was me soms iets te hoog en pieperig.

Nurlaila Karim is normaal niet mijn favoriet omdat ik haar snel schreeuwerig vind zingen, maar deze keer vond ik het mooi gedaan. Verder viel me op dat ik René van Kooten toch wel een heel mooie stem vind hebben, hij heeft een aardig bereik, en het viel me opnieuw op hoe goed Jamai het eigenlijk doet.

Tot slot, jammer dat Freek er niet meer in zit. Ik vind hem honderd keer meer charme hebben dan de jongen die er nu stond. Toch deed deze het ook goed, prima qua stem en goed geacteerd. Hij mist alleen een stukje uitstraling vind ik.

De enige slechte vandaag vond ik Gavroche (en ik was niet de enige, ik hoorde mensen naast me ook al zoiets mompelen). Hij klonk slecht en miste iedere overtuigingskracht.
  maandag 22 december 2008 @ 15:59:28 #125
202348 Susi
Temple of Love
pi_64247759
Ik ben gistermiddag naar Les Mis geweest, voor mij de eerste keer de musical eens zien in plaats van enkel de liedjes luisteren. De zaal zat nog wel redelijk gevuld, verder waren René, Wim, Jamai en Nurlaila er vandaag bij, en stiekem was ik wel blij dat Suzan Seegers er niet was
Ik weet niet welke Gavroche je destijds had Maeghan, maar die van gisterenmiddag had een iel stemmetje. De kleine Cosette had daarentegen juist een goede duidelijke stem, die ontzettend hoog reikte.
Richard Groenendijk zette de stok ditmaal juist exact in het gaatje tussen het draaitoneel en het toneel, dus dat was ook wel grappig, stok zat vast.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:48:29 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64276207
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:59 schreef Susi het volgende:
Ik ben gistermiddag naar Les Mis geweest, voor mij de eerste keer de musical eens zien in plaats van enkel de liedjes luisteren. De zaal zat nog wel redelijk gevuld, verder waren René, Wim, Jamai en Nurlaila er vandaag bij, en stiekem was ik wel blij dat Suzan Seegers er niet was
Ik weet niet welke Gavroche je destijds had Maeghan, maar die van gisterenmiddag had een iel stemmetje. De kleine Cosette had daarentegen juist een goede duidelijke stem, die ontzettend hoog reikte.
Richard Groenendijk zette de stok ditmaal juist exact in het gaatje tussen het draaitoneel en het toneel, dus dat was ook wel grappig, stok zat vast.
Daar was ik ook .
Het was fantastisch . .
KuikenGuppy
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:33:21 #127
202348 Susi
Temple of Love
pi_64284245
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Daar was ik ook .
Het was fantastisch . .
Ja he ? Ik ga denk komend weekend weer
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:49:44 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64284925
Ik wil oooook!!! .
Ik wil er werken .
KuikenGuppy
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:18:36 #129
202348 Susi
Temple of Love
pi_64290613
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
Ik wil oooook!!! .
Ik wil er werken .
Kgaan denk voor de 35 euro actie en dan zondagmiddag en zondagavond. Heb nergens momenteel om mijn geld aan uit te geven

Haha als dát zou kunnnen, er werken ...
Eerst maar ergens talent vandaan halen
Of geluk hebben bij het solliciteren als jasophanger
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:32:02 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64291071
Vroeger wilde ik heeeel graag bij de musical werken, toen knipte ik alle advertenties in de krant uit . Misschien ga ik zo'n auditie gewoon een keertje écht proberen .

Klopt het trouwens dat gisteren bij het applaus de kindjes niet meeliepen? Volgens mij heb ik kleine Eponine, kleine Colette en Gavroche niet meer gezien bij het applaus. Misschien waren ze al naar bed?
KuikenGuppy
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:07:37 #131
71919 wonderer
pi_64292194
Ja, die kids moeten naar huis anders staan ze te lang op het toneel (kinderarbeid).
  maandag 29 december 2008 @ 23:19:22 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64483378
Ik kom hier even mijn nieuwe ava en signature showen ! Hoe staat het me? .
KuikenGuppy
  maandag 29 december 2008 @ 23:54:12 #133
71919 wonderer
pi_64484616
Iemand nog geweest met Wim als JVJ de afgelopen weken trouwens?
  maandag 29 december 2008 @ 23:55:43 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64484672
Edit: verkeerd gelezen.
KuikenGuppy
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:59:09 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64569946
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef Burdie het volgende:
Ik kom hier even mijn nieuwe ava en signature showen ! Hoe staat het me? .
Hij staat je heel goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 11:07:32 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_64679005
zaterdagmiddag geweest (in plaats van zondagavond. die voorstelling ging niet door ).

groter @ flickr

groter @ flickr

groter @ flickr

Eerstvolgende keer zal in Carré worden.
pi_64679184
mooie foto's
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:21:02 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64679368
SUPER SUPER SUPER!!!! Wow, mooie foto's .
Ik wil óók naar Carré! Maar vriendlief wil niet nog een keer .
KuikenGuppy
pi_64679388
mijn vriend wil uberhaupt niet
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:41:14 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64679980
Stomme vriend .
KuikenGuppy
pi_64680191
ja
Ja doei.
pi_64681684
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef Danny het volgende:
zaterdagmiddag geweest (in plaats van zondagavond. die voorstelling ging niet door ).

[ afbeelding ]
groter @ flickr

[ afbeelding ]
groter @ flickr

[ afbeelding ]
groter @ flickr

Hoeveelste keer was dat?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:16:37 #143
71919 wonderer
pi_64695940
Ik wilde ook nog Maar dat gaat niet lukken.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:24:47 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64696263
Zo hey, wat een prachtfoto's die onderste twee. De eerste is leuk voor de statistieken natuurlijk. Maar met name de tweede foto is echt grandioos. En de derde is ook een mooie sfeerplaat, jammer dat Enjolras een beetje overbelicht is, maar daar kun jij niets aan doen als er een open witte spot opstaat. Hoe heb je dat gedaan Danny? In theater fotograferen valt meestal nogal tegen, en jij maakt er prachtplaten van. Welke instellingen waren dat?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 5 januari 2009 @ 18:36:26 #145
71919 wonderer
pi_64696779
Waarschijnlijk een dSLR met een goeie lens
  maandag 5 januari 2009 @ 18:57:45 #146
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64697619
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef wonderer het volgende:
Waarschijnlijk een dSLR met een goeie lens
Ja, die heb ik ook een, maar vaak is de theaterbelichting een dwarsligger om mooie foto's te maken, moet je met een heel hoge iso werken en een statief om onbewogen scherpe foto's te krijgen.

Dus ik vraag me af hoe Danny ze gemaakt heeft, want met een statief onder je arm het theater instappen als publiek zijnde wordt niet echt getolereerd. Dan moet je al gauw een perskaart hebben.
  ESF Reporter maandag 5 januari 2009 @ 20:00:40 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_64700611
Dat wil ik dus ook weten! Mooie foto's, Danny!

Ik zou gisteravond naar de voorstelling zijn gegaan maar dat ging dus niet door vanwege het castfeestje. Heb ervoor gekozen om de kaartjes niet om te boeken. Ik kon het retour-geld wel gebruiken en daarbij kwam ook dat ik als alternatief (mijns inziens) slechtere plaatsen zou hebben. Carré is verder weg en zowel wat kaartjes als het parkeren betreft nog duurder. Dus helaas, geen NL Les Mis meer voor mij. Volgende maand ga ik weer naar Londen en ik ben toch wel weer heel benieuwd hoe de staat van de Londen productie nu is. Dus grote kans dat ik 'm dan weer zie, hoef ik toch niet af te kicken.

Ik heb trouwens gelezen dat ze voor de resterende voorstellingen nog een NIEUWE Thénardier aan gaan stellen. Iemand die niet 'uit het vak' komt, een echte BN'er en een waarvan mensen niet zouden verwachten hem in deze rol (of überhaupt op het podium) te zien.
Mijn gok: Jack van Gelder, omdat hij schijnbaar geen slechte zanger is en hij onlangs nog gesignaleerd was op een rode loper temidden van musicalmensen. Hij hintte ook ooit in een interview dat hij auditie ergens voor had gedaan.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:36:47 #148
71919 wonderer
pi_64702590
Maar de Londonse heeft geen Wim

Ik hoorde in de wandelgangen Gordon voor Thenardier
  maandag 5 januari 2009 @ 20:49:15 #149
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64703299
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef wonderer het volgende:

Ik hoorde in de wandelgangen Gordon voor Thenardier
Whehehe, ik hoop het!! Dat kan erg leuk worden.
  ESF Reporter maandag 5 januari 2009 @ 20:53:49 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_64703538
Dat zou inderdaad ook een mooie (en niet onwaarschijnlijke) zijn!
Moet ik verdorie toch misschien naar Carré want dat wil ik wel zien.
  Admin dinsdag 6 januari 2009 @ 07:13:00 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_64717427
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
Zo hey, wat een prachtfoto's die onderste twee. De eerste is leuk voor de statistieken natuurlijk. Maar met name de tweede foto is echt grandioos. En de derde is ook een mooie sfeerplaat, jammer dat Enjolras een beetje overbelicht is, maar daar kun jij niets aan doen als er een open witte spot opstaat. Hoe heb je dat gedaan Danny? In theater fotograferen valt meestal nogal tegen, en jij maakt er prachtplaten van. Welke instellingen waren dat?
was met een panasonic dmc-lx3. Da's een erg lichtgevoelige compactcamera. Het autofocuslampje uitgeschakeld. Linkerhand over het display (anders ziet heel de zaal dat je een foto maakt) en met de vinger van diezelfde hand de foto schieten vanuit de rechterschouder en dan hopen dat het goed gaat. De meesten zijn mislukt, maar er zaten een paar aardige shots bij. Puur mazzel.
  ESF Reporter dinsdag 6 januari 2009 @ 07:39:53 #152
87554 Cee
Welluk?
pi_64717606
Knap hoor.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:03:17 #153
71919 wonderer
pi_64735132
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 07:13 schreef Danny het volgende:

[..]

was met een panasonic dmc-lx3. Da's een erg lichtgevoelige compactcamera. Het autofocuslampje uitgeschakeld. Linkerhand over het display (anders ziet heel de zaal dat je een foto maakt) en met de vinger van diezelfde hand de foto schieten vanuit de rechterschouder en dan hopen dat het goed gaat. De meesten zijn mislukt, maar er zaten een paar aardige shots bij. Puur mazzel.
Nice! Zat ik er toch even naast met mijn dSLR

Voor de liefhebber heb ik hier ook nog wat foto's.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:08:24 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64745812
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 07:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Ach ja, als schouderstatieven bestaan, waarom zou een schouder dan niet voldoen

In ieder geval mooie lucky shots, en inventief. Met mijn dSLR was het zo mooi nooit en te nimmer gelukt. Dus ik moet eens even de naam van die camera opschrijven.
pi_64888729
Net toch nog maar kaartjes besteld voor de laatste voorstelling op zondagavond 22 februari
Liep er al heel lang over te twijfelen, maar ik wil m toch graag nog ook wel een keer in Carre zien...

Nu ik de knoop heb doorgehaakt, verheug ik me er echt enorm op
I'm Fucking Brilliant!
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 09:01:56 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65098008
Hey een les mis topic

ik heb de show 14x gezien, meeste in londen en daarnaast in new york, zweden, belgie en nederland.

de nederlandse cast vind ik veruit het minste sowieso gaat de kwaliteit van de nederlandse musicals erg achteruit
wim als Javert vond ik ronduit verschrikkelijk. Hij zong bij tijden vals en kan echt niet acteren...

ook Nurlaila viel me zwaar tegen. Prachtige stem, maar ze liep me iets te mooi te zingen voor fantine met weinig emotie.

De enige die ik echt goed vond waren rene en Celine, die brachten iets extras aan de rol.

toch heb ik de nederlandse versie nog een tweede kans gegeven maar tevergeefs. Ik ben na de pauze weggegaan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:10:50 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65098175
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef Danny het volgende:

[ afbeelding ]
groter @ flickr

[ afbeelding ]
groter @ flickr

[ afbeelding ]
groter @ flickr

Wat een prachtige foto's!

Speelt die ene van "op zoek naar evita" niet meer de rol van eponine?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:12:36 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098212
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Jawel, maar niet elke voorstelling he .
KuikenGuppy
  Admin vrijdag 16 januari 2009 @ 10:51:10 #159
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_65101325
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Suzan Seegers speelt Cosette. Niet Eponine (tenzij ze zo nu en dan invalt voor Celine Purcell).
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 17:55:30 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65116658
Er is hier geen plaats voor kritiek op les mis?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')