Verdorie ik zie dit topic dus nu pas!
bedankt voor de tip, ElisabethRBen ook Les Misérables fan! In juli 2001 was ik in NY en we hadden zin in een musical, konden we ook zeggen dat we er een op Broadway hadden gezien. Daarvoor had ik wel af en toe een musical gezien maar slechts sporadisch. Les Mis heeft me gek gemaakt. Ik vond het zo mooi en zo super en zo heftig dat ik na "One day more" bijna was weggegaan omdat ik dacht dat het een show zonder pauze was.

Na het échte einde kon je me helemaal opvegen. Nog half jankend zijn m'n vriendin en ik terug naar het hotel gesjokt, we hadden even nergens zin meer in en wilden alleen maar de hele dag de pas gekochte Broadway Cast Recording luisteren op de kamer.
Na die eerste 'ontmoeting' met Les Mis ben ik nog 3 keer geweest in Londen, de cast verschilde steeds een beetje. Hans Peter Janssens als Valjean was een zwaar dieptepunt. Dat was volgens mij in 2004 en daarna ben ik niet meer geweest.
En toen kwam het naar Nederland.

Komende zondag ga ik voor de vierde keer naar deze productie, dit keer zit ik op de eerste rij. Het is lang geleden dat ik zo dichtbij zat, vind het leuk om bij shows die ik al vaker heb gezien te focussen op de details en het ensemble. Op 4 januari ga ik nog een keer naar de laatste Luxor-show en dan is de koek op.
Totdat vriendinnen me vast wel weer over weten te halen nog een keertje Carré te doen natuurlijk. I'm a sucker.