kikoooooo | donderdag 10 april 2008 @ 20:18 |
Franse auto's zijn kut, dat is een feit. Maar dat zelfs de wielsleutels van kutkwaliteit zijn, had ik niet eens verwacht. Even de winterbanden van de auto van mn pa halen, en de zomerbanden eronder. Bij de eerste wielmoer brak de kop van de sleutel al af ![]() Lekker dan, als je ineens onderweg een lekke band krijgt ![]() | |
Jordy-B | donderdag 10 april 2008 @ 20:20 |
quote:Mag je je wel in de handjes knijpen dat het alleen maar een lekke band is. ![]() | |
kikoooooo | donderdag 10 april 2008 @ 20:38 |
quote:Ach, die hele bak zit vol met storingen. Storing ABS, Storing ESP Storing snelheidsbegrenzer Storing bandenspanningsmeter ![]() Maar dat hoort bij franse auto's ![]() | |
McFearless | donderdag 10 april 2008 @ 21:07 |
Om welke auto gaat het precies? | |
Gluckskafer | donderdag 10 april 2008 @ 21:10 |
Mensen die in winterbanden geloven ![]() Het vriest vannacht, leg je dan zometeen je winterbanden er weer gauw op? | |
kikoooooo | donderdag 10 april 2008 @ 21:17 |
quote:Ja, ik hang ze er vannacht direct weer onder | |
Daffodil31LE | donderdag 10 april 2008 @ 21:22 |
quote:ABS? Niet nodig als je vroeger hebt geleerd om zelf fatsoenlijk te remmen. ESP? Waarom moet een auto helderziende zijn? Snelheidsbegrenzer? Pedal to the f*cking metal! Bandenspanningsmeter? Dat zit aan de bandenpompjes bij de brandstoffenhandelaar. Blijft over: wielsleutel. Die is bij ALLE auto's kut met peren. Mede om ruimte te besparen. Tip: koop een GOEDE kruissleutel. Kun je veel meer kracht op zetten, desnoods gewoon even op stampen als het echt niet met het handje los wil. | |
kikoooooo | donderdag 10 april 2008 @ 21:44 |
quote:Goeie redenering! Waarom zitten er eigenlijk banden onder auto's of fietsen? Rijden op een metalen velg gaat ook best prima. Waarom zit er eigenlijk een uitlaat onder een auto? Rijden zonder gaat ook prima namelijk. Waarom zit er eigenlijk een dak op de meeste auto's? Beetje regen ga je niet dood van. Waarom zitten er eigenlijk remmen onder een auto? Het is toch de bedoeling om te rijden, ipv stil te staan? ![]() | |
gebrokenglas | donderdag 10 april 2008 @ 21:50 |
't is troep inderdaad. Die paar maanden dat ik in zo'n krappe 207 moest rijden, was ook een en al ergernis. ![]() | |
Yankee_One | donderdag 10 april 2008 @ 22:00 |
Franse auto's ![]() | |
SuperRogier | donderdag 10 april 2008 @ 22:23 |
Nja, als ik dat zo hoor zit iedereen liever voor lul in een opel dan dat ze een franse auto rijden ![]() Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn ![]() | |
Quantor | donderdag 10 april 2008 @ 22:26 |
quote:Euh doe eens googlen op Laguna en klachten, dan weet je gelijk waarom Renault zoveel moeite doet en veel garantie geeft op de nieuwe Laguna. | |
Diemietuhriej | donderdag 10 april 2008 @ 22:29 |
Die slotbout zeker? Die zijn écht kut bij Fransozen, vooral bij Peugeot. ![]() | |
James1988 | donderdag 10 april 2008 @ 22:39 |
Franse auto's ![]() Renault, créateur d'automobiles! ![]() ![]() | |
kikoooooo | donderdag 10 april 2008 @ 22:44 |
quote: ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 10 april 2008 @ 22:46 |
quote:Idioot. ![]() ![]() Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders. | |
Repeat | donderdag 10 april 2008 @ 22:59 |
Wie gaat er dan ook met bijgeleverde sleutel 4 banden vervangen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 10 april 2008 @ 22:59 |
Zit ik hier met mn Citroën Xsara, (nog) nergens last van ![]() | |
Repeat | donderdag 10 april 2008 @ 23:00 |
owja:![]() | |
Repeat | donderdag 10 april 2008 @ 23:02 |
quote:Een oude Peugeot klus je voor een paar tientjes de apk door, echt prima auto's. Renault is kut ja. | |
nattermann | donderdag 10 april 2008 @ 23:06 |
Ik heb een peugeot 206 uit 2000 ![]() | |
kikoooooo | donderdag 10 april 2008 @ 23:31 |
quote:Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan, maar ben vergeten naar de slager te gaan. | |
nattermann | donderdag 10 april 2008 @ 23:34 |
quote:Je moest rosbief hebben? of heeft hij al gepost in dit topic | |
SuperRogier | vrijdag 11 april 2008 @ 00:19 |
quote:Want mercedessen hebben nooit problemen ![]() ![]() ![]() | |
kikoooooo | vrijdag 11 april 2008 @ 00:26 |
quote: ![]() | |
SuperRogier | vrijdag 11 april 2008 @ 00:28 |
quote:Je hebt een opel commodore? ![]() ![]() | |
Nobu | vrijdag 11 april 2008 @ 00:29 |
quote:Bwehehehe ![]() | |
kikoooooo | vrijdag 11 april 2008 @ 00:30 |
quote: ![]() | |
James1988 | vrijdag 11 april 2008 @ 01:06 |
quote:Scénic ![]() | |
Metro2005 | vrijdag 11 april 2008 @ 09:04 |
quote:1) alle standaard meegeleverde wielsleutels zijn kut 2) als de kop afbrak heeft een randdebiel bij de garage de wielbouten VEEL te hard vastgedraaid 3) duitse auto's leveren niet eens meer een wielsleutel mee, sterker nog, niet eens meer een reservewiel dus... hulde voor de franse auto's ![]() | |
Metro2005 | vrijdag 11 april 2008 @ 09:06 |
quote:ik heb ooit 1 keer zoveel moeten betalen voor een franse auto bij de apk, en dat was een - apk - grote beurt - kleine motorrevisie ivm olieverbruik door verharde klepseals. en die bak was toen 15 jaar oud dus niet zó gek. Van alle franse merken vind ik renault nog wel het meest kut qua betrouwbaarheid, dat wel. Peugeot en citroen gaat eigenlijk nauwelijks wat aan verrot, hooguit de standaard slijtage delen. | |
Sjibble | vrijdag 11 april 2008 @ 09:54 |
Moet je eens Skoda Fiesta's rijden. De hele electronica naar de tering, rij je rond in het pikkedonker met auto's achter je aan. Met het probleem dat je lichten zijn uitgevallen (knopje stuk, verbond het circuit niet meer). Hele ding open, draadjes hier en daar insteken. | |
makkie88 | vrijdag 11 april 2008 @ 10:08 |
quote:Skoda.. ![]() | |
Ulreazj | vrijdag 11 april 2008 @ 10:14 |
Opel FTW. Renault. ![]() | |
ColtZ40 | vrijdag 11 april 2008 @ 10:17 |
Er zijn wel franse auto's die goed zijn. ![]() Bv; Peugeot 107 en Citroen C1 ![]() | |
makkie88 | vrijdag 11 april 2008 @ 10:21 |
doe mij maar een japanner.. ( al rij ik in een engelse ford fiesta) | |
Hyperdude | vrijdag 11 april 2008 @ 10:21 |
quote:Dat komt door al die Toyota onderdelen. Echte Franse auto's zien er raar uit, rijden wel aardig, en zitten k*t in elkaar geschroefd. ![]() | |
ColtZ40 | vrijdag 11 april 2008 @ 10:24 |
quote:Echt waar? ![]() Uit elkaar schroeven is helemaal kut, alles breekt af. ![]() | |
Metalfreak | vrijdag 11 april 2008 @ 10:40 |
quote: ![]() Laguna's zijn zo ongeveer de meest storingsgevoelige auto's. Hij is zo populair in de lease omdat je voor redelijk weinig geld een grote auto krijgt, maar de ellende erna ![]() En Franse vering ![]() ![]() | |
Metro2005 | vrijdag 11 april 2008 @ 10:54 |
quote:Wat is dat toch altijd voor een vreemde obsessie om altijd maar alle oneffenheden van de weg te willen voelen. Ik vind het juist HEERLIJK om niks van de weg onder me te voelen. Al dat gestuiter en gehobbel hoeft van mij niet. ![]() | |
Yankee_One | vrijdag 11 april 2008 @ 11:14 |
quote: ![]() | |
Metalfreak | vrijdag 11 april 2008 @ 12:03 |
quote:Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten... | |
Revolution-NL | vrijdag 11 april 2008 @ 12:14 |
Franse auto's ![]() Laatst had ik als vervangend vervoer een Renault Megane uit 2007 mee. Wat een ongelovelijke schijtbak. De bestuurders van franse auto's zijn trouwens nog erger, vooral citroen rijders... altijd 60 rijden waar je 70 mag, onnodig links rijden, niet in de spiegels kijken. ![]() | |
Repeat | vrijdag 11 april 2008 @ 12:26 |
quote: ![]() Als je gewoon normaal rijdt heb je geen spijkerhard onderstel nodig om te kunnen voelen wanneer het "fout gaat" | |
Metro2005 | vrijdag 11 april 2008 @ 12:28 |
quote:Ik heb zelf ook 2 xantia's gehad en ondanks dat je weinig van het wegdek onder je voelt heb je wel degelijk een prima gevoel van wat de auto doet. en met het activa veersysteem kan je zó debiel hard een bocht door dat je dat gevoel niet eens nodig hebt ![]() ![]() Geef mij maar weke vering, ik hoef niet altijd dwars door de bocht maar wil wel graag comfortabel rijden. | |
fathank | vrijdag 11 april 2008 @ 13:11 |
Oh noes, ik krijg binnenkort ook een franse auto (lees: hondenhok op wielen..) ![]() | |
Nobu | vrijdag 11 april 2008 @ 13:21 |
quote:Een Skoda Fiesta knul? ![]() | |
Bastiaan.V | vrijdag 11 april 2008 @ 13:43 |
quote:sherlock ![]() | |
Metalfreak | vrijdag 11 april 2008 @ 15:57 |
quote:Ik heb juist een hekel aan die vreselijk softe vering. Zal wel komen omdat ik ook een hekel heb aan bootjes e.d. Klotst hetzelfde ![]() | |
Metalfreak | vrijdag 11 april 2008 @ 15:58 |
quote:Ik had het nergens over een spijkerhard onderstel. Gewoon een normale standaard vering en niet dat je bij een Franse auto na 10km nog aan het nadeinen bent ![]() | |
Revolution-NL | vrijdag 11 april 2008 @ 16:11 |
quote: Een Polo is dus echt vreselijk kwa wegligging. Een snelle bocht icm met een kleine deining in de weg wil je echt niet maken met 140. | |
ColtZ40 | vrijdag 11 april 2008 @ 16:21 |
quote:Nog altijd beter dan een Clio of een 206. ![]() | |
Metalfreak | vrijdag 11 april 2008 @ 16:28 |
quote:Onderstuur heeft ie wel redelijk wat ja, maar dat is bij die auto heel erg makkelijk te corrigeren en voe je ook heel erg goed aan dat je net over de limiet gaat En welke bochten neem je ook met 140? Op een snelweg heb je er echt geen problemen mee @ 140 hoor. Een Lupo, die was pas kut qua wegligging, die wilde een richting uit en dat was rechtdoor ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 11 april 2008 @ 19:50 |
quote:Nee, een beetje Duitse auto heeft Run flat tires.. | |
Light | vrijdag 11 april 2008 @ 20:30 |
quote:Volgens mij ben je in de war met de gemiddelde amerikaanse sloep. | |
gebrokenglas | vrijdag 11 april 2008 @ 20:35 |
quote:Nee, Renault staan echt aan de top met problemen en ellende. Het is helaas gewoon een feit dat die Fransen geen goede auto's kunnen maken. Je kunt beter Ford of Audi / VW nemen, das gewoon kwalitatief beter. Just facts.... | |
Diemietuhriej | vrijdag 11 april 2008 @ 20:38 |
quote:Niets aan toe te voegen. ![]() De echte top van betrouwbaarheid? Toyota, Lexus, Honda.. | |
MrX1982 | vrijdag 11 april 2008 @ 20:40 |
Veel voor weinig daar is dan ook alles mee gezegd wat betreft Franse auto's ![]() | |
Light | vrijdag 11 april 2008 @ 21:26 |
quote:Als in veel comfort voor weinig geld ![]() | |
Metalfreak | zaterdag 12 april 2008 @ 00:58 |
quote:Nee, als in veel dingen die kapot kunnen gaan ![]() en dat ook zullen doen | |
gebrokenglas | zaterdag 12 april 2008 @ 09:12 |
Ik vind een auto die bol staat van electronische snufjes echt geweldig. Voorbeeld: mijn auto heeft voorruitverwarming, en het ding blijkt zelfs zo slim dat als het koud is hij zelf 's ochtends die voorruitverwarming activeert (en soms ook de AC), maar ook weer uit na enkele minuten... 'kep er geen omdenken meer om. Koplampen idem: doet 'ie zelf ook aan en uit naar gelang hoe donker het buiten is, en het werkt verbazend goed (hij mag ze wat mij betreft wel iets eerder aanzetten dan dat 'ie doet maargoed). Regensensor een geweldige uitvinding, electronisch dimmende binnenspiegel... als je in een auto stapt die dat niet heeft weet je pas hoe handig dat is..... ![]() Maarrrrrrr stel dat de electronica niet functioneert zoals behoort, daar heb ik dan echt een enorme pest aan.... Typische Renault kwaaltjes: Bv electroniche oliepeil meting is prima, maar dan moet 'ie niet met rooie lampjes gaan zeuren dat er geen olie meer in zit als alles op normaal peil staat, en alleen de sensor opspeelt. Of dat hij foutief constateert dat de bandenspanning te laag is en dat ook met veel misbaar kenbaar maakt. Of dat hij denkt van kom laat ik de zijruit eens naar beneden doen.... kom je na het boodschappen doen bij je auto, is je raam gewoon helemaal open (in de regen). | |
Hyperdude | zaterdag 12 april 2008 @ 09:20 |
quote:Daar zou ik dus helemaal pislink van worden. En ik ben jarenlang Alfa veteraan; zelfs daar had je niet zoveel shit mee. ![]() En meestal zijn het ook van die k*tgeintjes waar de garage slechts na 3 pogingen een antwoord op heeft. | |
AMS_FUE_Reggaeton | zaterdag 12 april 2008 @ 11:58 |
Veel staat ook met goed onderhoud en lage km stand, Maar die elektronische probleemjes is toch wel slordig. Zeker als je een auto nieuw koopt Maar ik vraag me altijd af wat die auto's hebben gelopen, soms zie je mensen die kopen een auto met 100.000 km op de teller natuurlijk trekt die dat wel maar het beste is dan toch wel van de auto af en het onderhoud wordt dan ook al meer, verder weet je in veel gevallen ook niet hoe er mee gereden is vooral die lease rijders hebber er een handje van om met koude motor flink door te trappen. Ik zou altijd gaan voor een auto met een km stand van 30.000/40.000. Een paar jaartjes oud rijd gewoon als nieuw en de grootste afschrijving heeft die dan wel gehad. Onderhoud boekjes doorkijken. Vaak hebben ze net 1 beurt gehad olie ververst. Als er dan mee geragt is dan is het gelukkig niet zo veel km geweest ![]() | |
retuow82 | zaterdag 12 april 2008 @ 12:09 |
quote:Ook Japanse auto's (tenminste de mijne) hebben geen reservewiel meer, er zit een pomp bij met een soort van vulmiddel om met je band door te rijden. Ideaal? Nee, ik geloof van niet.... Maar gezien Japanners het erin hebben gelegd geloof ik wel dat het werkt, als ik het aan moest nemen van een Fransman dan kreeg ik toch serieus mijn twijfels... | |
centenbakkie | zaterdag 12 april 2008 @ 12:22 |
quote:op een rails ja ![]() | |
Revolution-NL | zaterdag 12 april 2008 @ 13:03 |
quote: Wat een onzin ik rij 50.000km per jaar, Ik ben nu 2 jaar en 100.000km verder en buiten het normale onderhoud is er nog niks stuk gegaan aan mijn Leon en dat terwijl ik toch een stevige doorrijder ben. Dat een auto met 100.000km zijn beste tijd heeft gehad is kull, ik heb een Alfa Romeo 145 TD gehad met 395.000km op de teller en geloof het of niet motorische mankeerde er niks aan. Ik heb liever een auto van 3 jaar met 150.000km dan een auto van 5 jaar met 50.000km. Een auto slijt op de snelweg vele male minder als een boodschappen auto die alleen voor korte stukjes gebruikt wordt. | |
Repeat | zaterdag 12 april 2008 @ 14:15 |
quote:Een Alfa had dan ook niet van zulke elektronische functies. Maargoed bij de moderne duitse auto's vallen er ook onwijs veel uit door elektrische storingen. Audi A6'en bv... | |
Diemietuhriej | zaterdag 12 april 2008 @ 14:17 |
quote:De nieuwere A6'en hebben daar al stukken minder last van hoor. | |
Repeat | zaterdag 12 april 2008 @ 14:24 |
quote:Ik zal het vertellen tegen de man die iedere maand met zn A6 bij de dealer stond ![]() Optimaal hoor, als je airco alleen nog maar op de maximale hete stand blaast en jij moet nog een heel stuk rijden ![]() | |
MrX1982 | zaterdag 12 april 2008 @ 14:35 |
quote:Zo comfortabel is het niet als je tweede huis de garage is ![]() | |
MotionalFB | zaterdag 12 april 2008 @ 17:12 |
Vind franse autos zowieso kut, het design is gewoon poep van die auto's (bevalve de peugeot 607 ![]() Duitse en Japanse auto's hebben tenminste een mooi sportief design, bij franse auto's weet je niet eens of ie nou vooruit of achteruit rijd (Citroen Xsara picasso of renault megane ![]() | |
AMS_FUE_Reggaeton | zaterdag 12 april 2008 @ 21:48 |
quote:en file rijden niet zeker, daarbij neemt het aantal PK af, Doorrijden is niks mee mee mits de motor op temparatuur is en een auto met 150.000km blijft toch riskant nou maakt het wel verschil of je een 530d koopt of een twingo rijdt. Ik snap ook wel dat auto's zeker de nieuwe generatie 300.000 of meer haalt. Maar ik zal me bij de aanschaf toch echt geen 3 jaar oude 150.000km kopen als ik ook kan kiezen uit een 50.000km. dat scheelt toch wel een ton slijtage daarbij weet je nooit hoe er mee gereden is. Maar zal je bij slecht rijgedrag toch liever hebben dat het maar 50.000km is en geen 150.000km Het is niet voor niks dat de meeste garanties tot 100.000 gaat en dat je meer betaald voor een lage km stand, Het kan prima dat je auto na 150.000 nog in prima staat is maar ik sluit liever het risico uit dat er wel dingen mee gaan mankeren, dure onderdelen moeten worden vervangen etc. | |
Hyperdude | zondag 13 april 2008 @ 10:31 |
quote:Natuurlijk heb je meer kans op problemen naarmate de km-stand toeneemt. Goede auto's die niet alleen in de stad hebben gecrossed kan je tegenwoordig toch wel 200-300K kms redelijk goed op vertrouwen. Ik rij meestal door tot 275-300K kms, en koop tussen de 100 en 150K; als je pech hebt moet je een nieuwe koppeling oid. betalen, maar verder blijft onderhoud redelijk voorspelbaar. Bij BMW: quote:Bij Renault zijn ze wat zuiniger met garantie: quote:En zo zijn er vast nog veel meer. | |
Hyperdude | zondag 13 april 2008 @ 10:31 |
dubbel ![]() | |
ColtZ40 | zondag 13 april 2008 @ 12:26 |
quote:Op de nieuwe Laguna krijg je 3 jaar garantie tot 150.000km. ![]() Neemt natuurlijk niet weg dat het een gedrocht van een auto is. ![]() Ik koop het liefst een auto met 125.000km, net de duurste beurt achter de rug. ![]() | |
ColtZ40 | zondag 13 april 2008 @ 12:29 |
Ik heb een keer een auto gekocht met 6500 km op de teller, de auto was precies 5 jaar oud aangezien mevrouw niet meer mocht rijden.(75 jaar oud en afgekeurd) Gaat de kop kapot bij 8000km ![]() Weinig rijden is slecht voor een auto. | |
AMS_FUE_Reggaeton | zondag 13 april 2008 @ 13:38 |
Huisselectie van BMW is zeker wel goed, maar daar je betaal je dan ook voor. Tegenwoordig zijn die auto's van dusdanige kwaliteit dat ze idd 300.000+ meegaan. Zo'n Huisselectie Bmw zou ik ook wel willen 2 jaar garantie op alle draaiende onderdelen. sportief en best zuinig! Vraag me dan ook altijd af, of je over bv 10 jaar niet een ongelooflijk auto overschot hebt zelfs al exporteer je alle 500.000+ wagens na Polen ![]() | |
Metro2005 | dinsdag 15 april 2008 @ 18:28 |
quote:gelukkig weten ze in japan wel wat mooi is ![]() ![]() en in duitsland ![]() ![]() ![]() Er worden tegenwoordig niet echt slechte auto's meer gemaakt. SInds de jaren 90 roesten franse auto's absoluut niet meer en qua betrouwbaarheid zit het tegenwoordig ook wel goed. ELectronica problemen komt bij álle merken voor, al heeft renault soms nog wel eens wat narigheid maarja , die moeten dan ook weer in alles voorop lopen ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 15 april 2008 @ 18:42 |
quote:Garantie op alles! Na 2 jaar had ik: 1 x nieuwe telefoon 1 x nieuwe navigatie computer 2 x nieuwe achterruit 2 x nieuwe achterveer gescoord ![]() | |
tha_rizzo | dinsdag 15 april 2008 @ 23:58 |
Mijn 205 roeleert de pan uit. Keigoedkoop gekocht en na 4 jaar rijdt ie nog steeds, zonder grote klachten. Ik zou wel liever een a3 rijden.... | |
gebrokenglas | donderdag 17 april 2008 @ 07:42 |
quote:Nou lekker die 'narigheid', als je een belangrijke afspraak hebt en dat kutding wil weer eens niet starten. ![]() | |
retuow82 | donderdag 17 april 2008 @ 10:06 |
quote:Moet ik ook even een potje opentrekken met Franse gedrochten?? Renault Clio stationwagen....Renault Modus... Gran Modus.... Peugeot 1007? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En als de Japanners zo lelijk zijn waarom hebben Peugeot en Citroen hun SUV modellen gebaseerd op de Mitsubishi Outlander? ![]() ![]() ![]() Alleen het frontje is veranderd en de vering is franser afgesteld. De benzinemotor komt ook van Japan af en het interieur is ook gelijk aan de Japanner..... En vergeten we de Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo niet? Ook Japanse styling met Japanse motoren (daihatsu motoren). Nee die Fransen zijn echt goed in stylen..... | |
MrX1982 | donderdag 17 april 2008 @ 11:43 |
Die Peugeot en Citroën SUV zijn echt lelijk. Duidelijk geval van een spuit 11 wanhoopsdaad. We hebben geen SUV in het programma laten we een Jap klonen ![]() | |
Sander | donderdag 17 april 2008 @ 11:50 |
quote:Ja op je bakfiets merk je het verschil niet nee maar in een grote-mensen-auto wel hoor ![]() | |
MrDrako | donderdag 17 april 2008 @ 12:22 |
mijn 306 is anders al 4 jaar een super autootje, en ik behandel em maar met weinig respect, maar toch blijft ie door tuffen, eind dit jaar ga ik een jonge 307 kopen, peugeot is wat mij betreft 100x beter dan elk ander merk in die prijsklasse. Zelfs de duitsers hebben de 308 dit jaar als beste auto gekozen. | |
hsn | donderdag 17 april 2008 @ 12:39 |
quote:Ik dacht dat 307's niet meer geproduceerd worden, 308 is de opvolger. Of heb je het over een 2e hands bak? ![]() | |
MrDrako | donderdag 17 april 2008 @ 12:41 |
jong, niet nieuw ![]() | |
hsn | donderdag 17 april 2008 @ 12:48 |
Ah.. Zaterdag een nieuwe 207SW voor m'n deur. ![]() | |
retuow82 | donderdag 17 april 2008 @ 12:50 |
quote:Zolang je met je tengels van de 206 en de 207 (ook de CC) afblijft dan is het nog wel te doen bij Peugeot.... Renault heeft met ieder model wel onverklaarbare storingen. | |
hsn | donderdag 17 april 2008 @ 12:52 |
quote:En de SW? ![]() | |
Damzkieee | donderdag 17 april 2008 @ 12:53 |
Gisteren nog een Scenic voor de 20e keer naar de garage gebracht. Kutwagen man ![]() Waarschijnlijk aandrijfas naar de kutje, of de vernellingsbak ![]() | |
hsn | donderdag 17 april 2008 @ 12:58 |
lol, die Renaults bakken er dus niks van zo te zien, mijn oom heeft er 1, een laguna. ![]() | |
retuow82 | donderdag 17 april 2008 @ 13:02 |
quote:Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben..... Ik ken iemand die een 207 CC had en toen het begon te regenen zouden de ruitenwissers automatisch aan moeten springen. Bij hem ging de kap open.... ![]() | |
hsn | donderdag 17 april 2008 @ 13:05 |
quote:Meen je dat?! ![]() Bij mij in de straat staat er ook 1, een nieuwe 207CC, van een paar Turken. ![]() Maar na 2/3 jaar wordt de auto toch vervangen door een nieuwe dus who cares. ![]() | |
ColtZ40 | donderdag 17 april 2008 @ 13:07 |
quote:Vergeet niet de ramen die uit zich zelf open gaan en die je dan niet meer dicht kan doen. ![]() ![]() | |
hsn | donderdag 17 april 2008 @ 13:11 |
quote:Ik heb het weleens meegemaakt met een Opel Vectra, uit 2001. De volgende ochtend was de raam gewoon open, of de deuren waren niet meer op slot. Wel erg veel geluk gehad dat er niemand wat uit pakte want was midden in een stad vol met criminelen. ![]() Kan ook zijn dat ik het vergeten ben maar vergeet zulke dingen nooit, loop altijd rondje om de auto als ik weg ga. | |
gebrokenglas | donderdag 17 april 2008 @ 13:11 |
quote:Succes. Neem altijd je mobiel mee, voor als je in the middle of nowhere strandt. | |
Repeat | donderdag 17 april 2008 @ 13:16 |
quote:Klinkt wel als een behoorlijk broodje aap. | |
retuow82 | donderdag 17 april 2008 @ 15:08 |
quote:Ik geloofde het eerst ook niet maar niets is minder waar. Het was een verkeerd aangesloten sensor dus niet echt een dikke fout maar oke. Het was overigens ook 1 van de allereerste die in Nederland aankwam, kinderziektes niet uitgesloten dus. | |
gebrokenglas | donderdag 17 april 2008 @ 15:22 |
quote:Ja bijna alles is electronics aan dat ding. Dat wil dus zeggen dat als de accu leeg is (en dat is ie al binnen een week juist door die electronische shit) dat je letterlijk je auto niet meer inkunt. Moet je ergens in een minuscuul gaatjes onder de linkerdeurklink priegelen met de echte sleutel, een stukje metaal dat je uit de key-free entry creditcard moet zien te peuteren. Drama. Je kofferklep krijg je niet eens meer open. En daar liggen dan de benodigde startkabels. Vreselijk wat een gedoe. ![]() | |
MotionalFB | zondag 20 april 2008 @ 12:34 |
quote:Die eerste is idd lelijk, maar die golf en die astra is echt appels met peren vergelijken ![]() Als ik de 2CV uit (weet ik veel welk jaartal) pak en die vergelijk met een nieuwe opel corsa tsjah..... |