Mag je je wel in de handjes knijpen dat het alleen maar een lekke band is.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker dan, als je ineens onderweg een lekke band krijgt
Ach, die hele bak zit vol met storingen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mag je je wel in de handjes knijpen dat het alleen maar een lekke band is.
Ja, ik hang ze er vannacht direct weer onderquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die in winterbanden geloven
Het vriest vannacht, leg je dan zometeen je winterbanden er weer gauw op?
ABS? Niet nodig als je vroeger hebt geleerd om zelf fatsoenlijk te remmen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ach, die hele bak zit vol met storingen.
Storing ABS,
Storing ESP
Storing snelheidsbegrenzer
Storing bandenspanningsmeter![]()
Maar dat hoort bij franse auto's
Goeie redenering! Waarom zitten er eigenlijk banden onder auto's of fietsen? Rijden op een metalen velg gaat ook best prima.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
ABS? Niet nodig als je vroeger hebt geleerd om zelf fatsoenlijk te remmen.
ESP? Waarom moet een auto helderziende zijn?
Snelheidsbegrenzer? Pedal to the f*cking metal!
Bandenspanningsmeter? Dat zit aan de bandenpompjes bij de brandstoffenhandelaar.
Blijft over: wielsleutel. Die is bij ALLE auto's kut met peren. Mede om ruimte te besparen. Tip: koop een GOEDE kruissleutel. Kun je veel meer kracht op zetten, desnoods gewoon even op stampen als het echt niet met het handje los wil.
Euh doe eens googlen op Laguna en klachten, dan weet je gelijk waarom Renault zoveel moeite doet en veel garantie geeft op de nieuwe Laguna.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
Idioot.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef James1988 het volgende:
Franse auto's
Renault, créateur d'automobiles!![]()
Een oude Peugeot klus je voor een paar tientjes de apk door, echt prima auto's. Renault is kut ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idioot.Wacht maar tot je zelf een keer je Renault of Peugeot naar de APK mag brengen.
Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders.
Je moest rosbief hebben? of heeft hij al gepost in dit topicquote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan, maar ben vergeten naar de slager te gaan.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Want mercedessen hebben nooit problemenOf met je Opel
![]()
Bwehehehequote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
Scénicquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idioot.Wacht maar tot je zelf een keer je Renault of Peugeot naar de APK mag brengen.
Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders.
1) alle standaard meegeleverde wielsleutels zijn kutquote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
Franse auto's zijn kut, dat is een feit.
Maar dat zelfs de wielsleutels van kutkwaliteit zijn, had ik niet eens verwacht.
Even de winterbanden van de auto van mn pa halen, en de zomerbanden eronder. Bij de eerste wielmoer brak de kop van de sleutel al af![]()
Lekker dan, als je ineens onderweg een lekke band krijgt
ik heb ooit 1 keer zoveel moeten betalen voor een franse auto bij de apk, en dat was eenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idioot.Wacht maar tot je zelf een keer je Renault of Peugeot naar de APK mag brengen.
Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders.
Skoda..quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef Sjibble het volgende:
Moet je eens Skoda Fiesta's rijden.
De hele electronica naar de tering, rij je rond in het pikkedonker met auto's achter je aan.
Met het probleem dat je lichten zijn uitgevallen (knopje stuk, verbond het circuit niet meer).
Hele ding open, draadjes hier en daar insteken.
Dat komt door al die Toyota onderdelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:17 schreef ColtZ40 het volgende:
Er zijn wel franse auto's die goed zijn.![]()
Bv; Peugeot 107 en Citroen C1
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat komt door al die Toyota onderdelen.
Echte Franse auto's zien er raar uit, rijden wel aardig, en zitten k*t in elkaar geschroefd.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
Wat is dat toch altijd voor een vreemde obsessie om altijd maar alle oneffenheden van de weg te willen voelen. Ik vind het juist HEERLIJK om niks van de weg onder me te voelen. Al dat gestuiter en gehobbel hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laguna's zijn zo ongeveer de meest storingsgevoelige auto's. Hij is zo populair in de lease omdat je voor redelijk weinig geld een grote auto krijgt, maar de ellende erna
En Franse veringLaatst nog in de Xantia van een vriend van me gereden, ik dacht dat ik door de stoel heen zakte, zo zacht was die vulling en enig gevoel met de weg was er totaal niet meer
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef makkie88 het volgende:
doe mij maar een japanner.. ( al rij ik in een engelse ford fiesta)
Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor een vreemde obsessie om altijd maar alle oneffenheden van de weg te willen voelen. Ik vind het juist HEERLIJK om niks van de weg onder me te voelen. Al dat gestuiter en gehobbel hoeft van mij niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten...
Ik heb zelf ook 2 xantia's gehad en ondanks dat je weinig van het wegdek onder je voelt heb je wel degelijk een prima gevoel van wat de auto doet. en met het activa veersysteem kan je zó debiel hard een bocht door dat je dat gevoel niet eens nodig hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten...
Een Skoda Fiesta knul?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef Sjibble het volgende:
Moet je eens Skoda Fiesta's rijden.
De hele electronica naar de tering, rij je rond in het pikkedonker met auto's achter je aan.
Met het probleem dat je lichten zijn uitgevallen (knopje stuk, verbond het circuit niet meer).
Hele ding open, draadjes hier en daar insteken.
Ik heb juist een hekel aan die vreselijk softe vering. Zal wel komen omdat ik ook een hekel heb aan bootjes e.d. Klotst hetzelfdequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 2 xantia's gehad en ondanks dat je weinig van het wegdek onder je voelt heb je wel degelijk een prima gevoel van wat de auto doet. en met het activa veersysteem kan je zó debiel hard een bocht door dat je dat gevoel niet eens nodig hebtZachte vering en prima wegligging kunnen namelijk prima hand in hand gaan en hobbelbakken kunnen ook een schijtwegligging hebben. (prachtig voorbeeld: suzuki swift en voor that matter zo'n beetje alles wat uit japan komt., wat een schijthokkerige ik-wil-altijd-rechtuit-maar-ik-ben-zo-stug-dat-ik-over-een-euro-munt-kan-rijden-en-kan-weten-uit-welk-land-de-munt-komt hokken op wielen zijn dat.
Ik had het nergens over een spijkerhard onderstel. Gewoon een normale standaard vering en niet dat je bij een Franse auto na 10km nog aan het nadeinen bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal rijdt heb je geen spijkerhard onderstel nodig om te kunnen voelen wanneer het "fout gaat"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan die vreselijk softe vering. Zal wel komen omdat ik ook een hekel heb aan bootjes e.d. Klotst hetzelfdeIk heb bijvoorbeeld een Polo van de zaak, gewoon standaard, dus geen sportonderstel of iets. Over de wegligging kan ik alleen maar positief zijn (dat het voor de rest een vreselijk saaie kutauto is, is wat anders) maar met de vering is niets mis. Met Japanse auto's heb ik ook alleen maar goede ervaringen.
Nog altijd beter dan een Clio of een 206.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een Polo is dus echt vreselijk kwa wegligging.
Onderstuur heeft ie wel redelijk wat ja, maar dat is bij die auto heel erg makkelijk te corrigeren en voe je ook heel erg goed aan dat je net over de limiet gaat En welke bochten neem je ook met 140? Op een snelweg heb je er echt geen problemen mee @ 140 hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een Polo is dus echt vreselijk kwa wegligging.
Een snelle bocht icm met een kleine deining in de weg wil je echt niet maken met 140.
Nee, een beetje Duitse auto heeft Run flat tires..quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1) alle standaard meegeleverde wielsleutels zijn kut
2) als de kop afbrak heeft een randdebiel bij de garage de wielbouten VEEL te hard vastgedraaid
3) duitse auto's leveren niet eens meer een wielsleutel mee, sterker nog, niet eens meer een reservewiel dus... hulde voor de franse auto's
Volgens mij ben je in de war met de gemiddelde amerikaanse sloep.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had het nergens over een spijkerhard onderstel. Gewoon een normale standaard vering en niet dat je bij een Franse auto na 10km nog aan het nadeinen bent
Nee, Renault staan echt aan de top met problemen en ellende.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Want mercedessen hebben nooit problemenOf met je Opel
![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, Renault staan echt aan de top met problemen en ellende.
Het is helaas gewoon een feit dat die Fransen geen goede auto's kunnen maken. Je kunt beter Ford of Audi / VW nemen, das gewoon kwalitatief beter.
Just facts....
Als in veel comfort voor weinig geldquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Veel voor weinig daar is dan ook alles mee gezegd wat betreft Franse auto's.
Nee, als in veel dingen die kapot kunnen gaanquote:
Daar zou ik dus helemaal pislink van worden. En ik ben jarenlang Alfa veteraan; zelfs daar had je niet zoveel shit mee.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
...
Typische Renault kwaaltjes:
Bv electroniche oliepeil meting is prima, maar dan moet 'ie niet met rooie lampjes gaan zeuren dat er geen olie meer in zit als alles op normaal peil staat, en alleen de sensor opspeelt.
Of dat hij foutief constateert dat de bandenspanning te laag is en dat ook met veel misbaar kenbaar maakt.
Of dat hij denkt van kom laat ik de zijruit eens naar beneden doen.... kom je na het boodschappen doen bij je auto, is je raam gewoon helemaal open (in de regen).
Ook Japanse auto's (tenminste de mijne) hebben geen reservewiel meer, er zit een pomp bij met een soort van vulmiddel om met je band door te rijden. Ideaal? Nee, ik geloof van niet.... Maar gezien Japanners het erin hebben gelegd geloof ik wel dat het werkt, als ik het aan moest nemen van een Fransman dan kreeg ik toch serieus mijn twijfels...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1) alle standaard meegeleverde wielsleutels zijn kut
2) als de kop afbrak heeft een randdebiel bij de garage de wielbouten VEEL te hard vastgedraaid
3) duitse auto's leveren niet eens meer een wielsleutel mee, sterker nog, niet eens meer een reservewiel dus... hulde voor de franse auto's
op een rails jaquote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Goeie redenering! Waarom zitten er eigenlijk banden onder auto's of fietsen? Rijden op een metalen velg gaat ook best prima.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Veel staat ook met goed onderhoud en lage km stand, Maar die elektronische probleemjes is toch wel slordig.
Zeker als je een auto nieuw koopt
Maar ik vraag me altijd af wat die auto's hebben gelopen, soms zie je mensen die kopen een auto met 100.000 km op de teller natuurlijk trekt die dat wel maar het beste is dan toch wel van de auto af en het onderhoud wordt dan ook al meer, verder weet je in veel gevallen ook niet hoe er mee gereden is vooral die lease rijders hebber er een handje van om met koude motor flink door te trappen.
Ik zou altijd gaan voor een auto met een km stand van 30.000/40.000. Een paar jaartjes oud rijd gewoon als nieuw en de grootste afschrijving heeft die dan wel gehad. Onderhoud boekjes doorkijken. Vaak hebben ze net 1 beurt gehad olie ververst. Als er dan mee geragt is dan is het gelukkig niet zo veel km geweest
Een Alfa had dan ook niet van zulke elektronische functies.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar zou ik dus helemaal pislink van worden. En ik ben jarenlang Alfa veteraan; zelfs daar had je niet zoveel shit mee.
En meestal zijn het ook van die k*tgeintjes waar de garage slechts na 3 pogingen een antwoord op heeft.
De nieuwere A6'en hebben daar al stukken minder last van hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een Alfa had dan ook niet van zulke elektronische functies.
Maargoed bij de moderne duitse auto's vallen er ook onwijs veel uit door elektrische storingen. Audi A6'en bv...
Ik zal het vertellen tegen de man die iedere maand met zn A6 bij de dealer stondquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De nieuwere A6'en hebben daar al stukken minder last van hoor.
en file rijden niet zeker, daarbij neemt het aantal PK af, Doorrijden is niks mee mee mits de motor op temparatuur is en een auto met 150.000km blijft toch riskant nou maakt het wel verschil of je een 530d koopt of een twingo rijdt. Ik snap ook wel dat auto's zeker de nieuwe generatie 300.000 of meer haalt. Maar ik zal me bij de aanschaf toch echt geen 3 jaar oude 150.000km kopen als ik ook kan kiezen uit een 50.000km. dat scheelt toch wel een ton slijtage daarbij weet je nooit hoe er mee gereden is. Maar zal je bij slecht rijgedrag toch liever hebben dat het maar 50.000km is en geen 150.000kmquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat een onzin ik rij 50.000km per jaar, Ik ben nu 2 jaar en 100.000km verder en buiten het normale onderhoud is er nog niks stuk gegaan aan mijn Leon en dat terwijl ik toch een stevige doorrijder ben.
Dat een auto met 100.000km zijn beste tijd heeft gehad is kull, ik heb een Alfa Romeo 145 TD gehad met 395.000km op de teller en geloof het of niet motorische mankeerde er niks aan.
Ik heb liever een auto van 3 jaar met 150.000km dan een auto van 5 jaar met 50.000km.
Een auto slijt op de snelweg vele male minder als een boodschappen auto die alleen voor korte stukjes gebruikt wordt.
Natuurlijk heb je meer kans op problemen naarmate de km-stand toeneemt. Goede auto's die niet alleen in de stad hebben gecrossed kan je tegenwoordig toch wel 200-300K kms redelijk goed op vertrouwen. Ik rij meestal door tot 275-300K kms, en koop tussen de 100 en 150K; als je pech hebt moet je een nieuwe koppeling oid. betalen, maar verder blijft onderhoud redelijk voorspelbaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
...
Het is niet voor niks dat de meeste garanties tot 100.000 gaat en dat je meer betaald voor een lage km stand,
Het kan prima dat je auto na 150.000 nog in prima staat is maar ik sluit liever het risico uit dat er wel dingen mee gaan mankeren, dure onderdelen moeten worden vervangen etc.
Bij Renault zijn ze wat zuiniger met garantie:quote:- Een BMW jonger dan vijf jaar;
- Een BMW die minder dan 120.000 km gereden heeft.
....
De garantie
- Twee jaar volledige garantie;
- zonder kilometerbeperking;
- is geldig in (vrijwel) geheel Europa.
En zo zijn er vast nog veel meer.quote:De garantietermijn van 24 maanden (maximaal 40.000 kilometer) wordt gegeven op auto’s jonger dan 1 jaar. Op Renault top occasions die maximaal 5 jaar oud zijn, krijgt u 12 maanden (tot maximaal 30.000 kilometer) Renault top occasions garantie.
Op de nieuwe Laguna krijg je 3 jaar garantie tot 150.000km.quote:Op zondag 13 april 2008 10:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je meer kans op problemen naarmate de km-stand toeneemt. Goede auto's die niet alleen in de stad hebben gecrossed kan je tegenwoordig toch wel 200-300K kms redelijk goed op vertrouwen. Ik rij meestal door tot 275-300K kms, en koop tussen de 100 en 150K; als je pech hebt moet je een nieuwe koppeling oid. betalen, maar verder blijft onderhoud redelijk voorspelbaar.
Bij BMW:
[..]
Bij Renault zijn ze wat zuiniger met garantie:
[..]
En zo zijn er vast nog veel meer.
gelukkig weten ze in japan wel wat mooi isquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:12 schreef MotionalFB het volgende:
Vind franse autos zowieso kut, het design is gewoon poep van die auto's (bevalve de peugeot 607)
Duitse en Japanse auto's hebben tenminste een mooi sportief design, bij franse auto's weet je niet eens of ie nou vooruit of achteruit rijd (Citroen Xsara picasso of renault megane) .
Garantie op alles! Na 2 jaar had ik:quote:Op zondag 13 april 2008 13:38 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Huisselectie van BMW is zeker wel goed, maar daar je betaal je dan ook voor. Tegenwoordig zijn die auto's van dusdanige kwaliteit dat ze idd 300.000+ meegaan. Zo'n Huisselectie Bmw zou ik ook wel willen 2 jaar garantie op alle draaiende onderdelen. sportief en best zuinig! ...
Nou lekker die 'narigheid', als je een belangrijke afspraak hebt en dat kutding wil weer eens niet starten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
ELectronica problemen komt bij álle merken voor, al heeft renault soms nog wel eens wat narigheid maarja , die moeten dan ook weer in alles voorop lopen
Moet ik ook even een potje opentrekken met Franse gedrochten?? Renault Clio stationwagen....Renault Modus... Gran Modus.... Peugeot 1007?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gelukkig weten ze in japan wel wat mooi is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Er worden tegenwoordig niet echt slechte auto's meer gemaakt. SInds de jaren 90 roesten franse auto's absoluut niet meer en qua betrouwbaarheid zit het tegenwoordig ook wel goed. ELectronica problemen komt bij álle merken voor, al heeft renault soms nog wel eens wat narigheid maarja , die moeten dan ook weer in alles voorop lopen
Ja op je bakfiets merk je het verschil niet nee maar in een grote-mensen-auto wel hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die in winterbanden geloven
Het vriest vannacht, leg je dan zometeen je winterbanden er weer gauw op?
Ik dacht dat 307's niet meer geproduceerd worden, 308 is de opvolger. Of heb je het over een 2e hands bak?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef MrDrako het volgende:
mijn 306 is anders al 4 jaar een super autootje, en ik behandel em maar met weinig respect, maar toch blijft ie door tuffen, eind dit jaar ga ik een jonge 307 kopen, peugeot is wat mij betreft 100x beter dan elk ander merk in die prijsklasse. Zelfs de duitsers hebben de 308 dit jaar als beste auto gekozen.
Zolang je met je tengels van de 206 en de 207 (ook de CC) afblijft dan is het nog wel te doen bij Peugeot....quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef MrDrako het volgende:
mijn 306 is anders al 4 jaar een super autootje, en ik behandel em maar met weinig respect, maar toch blijft ie door tuffen, eind dit jaar ga ik een jonge 307 kopen, peugeot is wat mij betreft 100x beter dan elk ander merk in die prijsklasse. Zelfs de duitsers hebben de 308 dit jaar als beste auto gekozen.
En de SW?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zolang je met je tengels van de 206 en de 207 (ook de CC) afblijft dan is het nog wel te doen bij Peugeot....
Renault heeft met ieder model wel onverklaarbare storingen.
Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben.....quote:
Meen je dat?!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben.....
Ik ken iemand die een 207 CC had en toen het begon te regenen zouden de ruitenwissers automatisch aan moeten springen. Bij hem ging de kap open....
Vergeet niet de ramen die uit zich zelf open gaan en die je dan niet meer dicht kan doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben.....
Ik ken iemand die een 207 CC had en toen het begon te regenen zouden de ruitenwissers automatisch aan moeten springen. Bij hem ging de kap open....
Ik heb het weleens meegemaakt met een Opel Vectra, uit 2001. De volgende ochtend was de raam gewoon open, of de deuren waren niet meer op slot. Wel erg veel geluk gehad dat er niemand wat uit pakte want was midden in een stad vol met criminelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vergeet niet de ramen die uit zich zelf open gaan en die je dan niet meer dicht kan doen.![]()
Succes. Neem altijd je mobiel mee, voor als je in the middle of nowhere strandt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef hsn het volgende:
Ah..
Zaterdag een nieuwe 207SW voor m'n deur.
Klinkt wel als een behoorlijk broodje aap.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben.....
Ik ken iemand die een 207 CC had en toen het begon te regenen zouden de ruitenwissers automatisch aan moeten springen. Bij hem ging de kap open....
Ik geloofde het eerst ook niet maar niets is minder waar. Het was een verkeerd aangesloten sensor dus niet echt een dikke fout maar oke. Het was overigens ook 1 van de allereerste die in Nederland aankwam, kinderziektes niet uitgesloten dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een behoorlijk broodje aap.
Ja bijna alles is electronics aan dat ding. Dat wil dus zeggen dat als de accu leeg is (en dat is ie al binnen een week juist door die electronische shit) dat je letterlijk je auto niet meer inkunt. Moet je ergens in een minuscuul gaatjes onder de linkerdeurklink priegelen met de echte sleutel, een stukje metaal dat je uit de key-free entry creditcard moet zien te peuteren. Drama.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:08 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet maar niets is minder waar. Het was een verkeerd aangesloten sensor dus niet echt een dikke fout maar oke. Het was overigens ook 1 van de allereerste die in Nederland aankwam, kinderziektes niet uitgesloten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |