Mag je je wel in de handjes knijpen dat het alleen maar een lekke band is.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker dan, als je ineens onderweg een lekke band krijgt
Ach, die hele bak zit vol met storingen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mag je je wel in de handjes knijpen dat het alleen maar een lekke band is.
Ja, ik hang ze er vannacht direct weer onderquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die in winterbanden geloven
Het vriest vannacht, leg je dan zometeen je winterbanden er weer gauw op?
ABS? Niet nodig als je vroeger hebt geleerd om zelf fatsoenlijk te remmen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ach, die hele bak zit vol met storingen.
Storing ABS,
Storing ESP
Storing snelheidsbegrenzer
Storing bandenspanningsmeter![]()
Maar dat hoort bij franse auto's
Goeie redenering! Waarom zitten er eigenlijk banden onder auto's of fietsen? Rijden op een metalen velg gaat ook best prima.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
ABS? Niet nodig als je vroeger hebt geleerd om zelf fatsoenlijk te remmen.
ESP? Waarom moet een auto helderziende zijn?
Snelheidsbegrenzer? Pedal to the f*cking metal!
Bandenspanningsmeter? Dat zit aan de bandenpompjes bij de brandstoffenhandelaar.
Blijft over: wielsleutel. Die is bij ALLE auto's kut met peren. Mede om ruimte te besparen. Tip: koop een GOEDE kruissleutel. Kun je veel meer kracht op zetten, desnoods gewoon even op stampen als het echt niet met het handje los wil.
Euh doe eens googlen op Laguna en klachten, dan weet je gelijk waarom Renault zoveel moeite doet en veel garantie geeft op de nieuwe Laguna.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
Idioot.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef James1988 het volgende:
Franse auto's
Renault, créateur d'automobiles!![]()
Een oude Peugeot klus je voor een paar tientjes de apk door, echt prima auto's. Renault is kut ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idioot.Wacht maar tot je zelf een keer je Renault of Peugeot naar de APK mag brengen.
Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders.
Je moest rosbief hebben? of heeft hij al gepost in dit topicquote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan, maar ben vergeten naar de slager te gaan.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Want mercedessen hebben nooit problemenOf met je Opel
![]()
Bwehehehequote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
Scénicquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idioot.Wacht maar tot je zelf een keer je Renault of Peugeot naar de APK mag brengen.
Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders.
1) alle standaard meegeleverde wielsleutels zijn kutquote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
Franse auto's zijn kut, dat is een feit.
Maar dat zelfs de wielsleutels van kutkwaliteit zijn, had ik niet eens verwacht.
Even de winterbanden van de auto van mn pa halen, en de zomerbanden eronder. Bij de eerste wielmoer brak de kop van de sleutel al af![]()
Lekker dan, als je ineens onderweg een lekke band krijgt
ik heb ooit 1 keer zoveel moeten betalen voor een franse auto bij de apk, en dat was eenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idioot.Wacht maar tot je zelf een keer je Renault of Peugeot naar de APK mag brengen.
Als je dan 800 euro voor je lagunatje oid naar de garage mag brengen piep je wel anders.
Skoda..quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef Sjibble het volgende:
Moet je eens Skoda Fiesta's rijden.
De hele electronica naar de tering, rij je rond in het pikkedonker met auto's achter je aan.
Met het probleem dat je lichten zijn uitgevallen (knopje stuk, verbond het circuit niet meer).
Hele ding open, draadjes hier en daar insteken.
Dat komt door al die Toyota onderdelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:17 schreef ColtZ40 het volgende:
Er zijn wel franse auto's die goed zijn.![]()
Bv; Peugeot 107 en Citroen C1
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat komt door al die Toyota onderdelen.
Echte Franse auto's zien er raar uit, rijden wel aardig, en zitten k*t in elkaar geschroefd.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Franse vering ftw, en aangezien de laguna een populaire leasebak is zal het ook weer niet zo slecht zijn
Wat is dat toch altijd voor een vreemde obsessie om altijd maar alle oneffenheden van de weg te willen voelen. Ik vind het juist HEERLIJK om niks van de weg onder me te voelen. Al dat gestuiter en gehobbel hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laguna's zijn zo ongeveer de meest storingsgevoelige auto's. Hij is zo populair in de lease omdat je voor redelijk weinig geld een grote auto krijgt, maar de ellende erna
En Franse veringLaatst nog in de Xantia van een vriend van me gereden, ik dacht dat ik door de stoel heen zakte, zo zacht was die vulling en enig gevoel met de weg was er totaal niet meer
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef makkie88 het volgende:
doe mij maar een japanner.. ( al rij ik in een engelse ford fiesta)
Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor een vreemde obsessie om altijd maar alle oneffenheden van de weg te willen voelen. Ik vind het juist HEERLIJK om niks van de weg onder me te voelen. Al dat gestuiter en gehobbel hoeft van mij niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten...
Ik heb zelf ook 2 xantia's gehad en ondanks dat je weinig van het wegdek onder je voelt heb je wel degelijk een prima gevoel van wat de auto doet. en met het activa veersysteem kan je zó debiel hard een bocht door dat je dat gevoel niet eens nodig hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je weet dan precies wat de auto wilt doen en voelt veel beter situaties aan. Veel veiliger naar mijn mening. Bij een Franse auto heb ik altijd het idee dat je pas te laat erachter komt dat het mogelijk fout gaat. Als ik wil relaxen ga ik wel op de bank voor de tv zitten...
Een Skoda Fiesta knul?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef Sjibble het volgende:
Moet je eens Skoda Fiesta's rijden.
De hele electronica naar de tering, rij je rond in het pikkedonker met auto's achter je aan.
Met het probleem dat je lichten zijn uitgevallen (knopje stuk, verbond het circuit niet meer).
Hele ding open, draadjes hier en daar insteken.
Ik heb juist een hekel aan die vreselijk softe vering. Zal wel komen omdat ik ook een hekel heb aan bootjes e.d. Klotst hetzelfdequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 2 xantia's gehad en ondanks dat je weinig van het wegdek onder je voelt heb je wel degelijk een prima gevoel van wat de auto doet. en met het activa veersysteem kan je zó debiel hard een bocht door dat je dat gevoel niet eens nodig hebtZachte vering en prima wegligging kunnen namelijk prima hand in hand gaan en hobbelbakken kunnen ook een schijtwegligging hebben. (prachtig voorbeeld: suzuki swift en voor that matter zo'n beetje alles wat uit japan komt., wat een schijthokkerige ik-wil-altijd-rechtuit-maar-ik-ben-zo-stug-dat-ik-over-een-euro-munt-kan-rijden-en-kan-weten-uit-welk-land-de-munt-komt hokken op wielen zijn dat.
Ik had het nergens over een spijkerhard onderstel. Gewoon een normale standaard vering en niet dat je bij een Franse auto na 10km nog aan het nadeinen bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal rijdt heb je geen spijkerhard onderstel nodig om te kunnen voelen wanneer het "fout gaat"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |