gelukkig weten ze in japan wel wat mooi isquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:12 schreef MotionalFB het volgende:
Vind franse autos zowieso kut, het design is gewoon poep van die auto's (bevalve de peugeot 607)
Duitse en Japanse auto's hebben tenminste een mooi sportief design, bij franse auto's weet je niet eens of ie nou vooruit of achteruit rijd (Citroen Xsara picasso of renault megane) .
Garantie op alles! Na 2 jaar had ik:quote:Op zondag 13 april 2008 13:38 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Huisselectie van BMW is zeker wel goed, maar daar je betaal je dan ook voor. Tegenwoordig zijn die auto's van dusdanige kwaliteit dat ze idd 300.000+ meegaan. Zo'n Huisselectie Bmw zou ik ook wel willen 2 jaar garantie op alle draaiende onderdelen. sportief en best zuinig! ...
Nou lekker die 'narigheid', als je een belangrijke afspraak hebt en dat kutding wil weer eens niet starten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
ELectronica problemen komt bij álle merken voor, al heeft renault soms nog wel eens wat narigheid maarja , die moeten dan ook weer in alles voorop lopen
Moet ik ook even een potje opentrekken met Franse gedrochten?? Renault Clio stationwagen....Renault Modus... Gran Modus.... Peugeot 1007?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gelukkig weten ze in japan wel wat mooi is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Er worden tegenwoordig niet echt slechte auto's meer gemaakt. SInds de jaren 90 roesten franse auto's absoluut niet meer en qua betrouwbaarheid zit het tegenwoordig ook wel goed. ELectronica problemen komt bij álle merken voor, al heeft renault soms nog wel eens wat narigheid maarja , die moeten dan ook weer in alles voorop lopen
Ja op je bakfiets merk je het verschil niet nee maar in een grote-mensen-auto wel hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die in winterbanden geloven
Het vriest vannacht, leg je dan zometeen je winterbanden er weer gauw op?
Ik dacht dat 307's niet meer geproduceerd worden, 308 is de opvolger. Of heb je het over een 2e hands bak?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef MrDrako het volgende:
mijn 306 is anders al 4 jaar een super autootje, en ik behandel em maar met weinig respect, maar toch blijft ie door tuffen, eind dit jaar ga ik een jonge 307 kopen, peugeot is wat mij betreft 100x beter dan elk ander merk in die prijsklasse. Zelfs de duitsers hebben de 308 dit jaar als beste auto gekozen.
Zolang je met je tengels van de 206 en de 207 (ook de CC) afblijft dan is het nog wel te doen bij Peugeot....quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef MrDrako het volgende:
mijn 306 is anders al 4 jaar een super autootje, en ik behandel em maar met weinig respect, maar toch blijft ie door tuffen, eind dit jaar ga ik een jonge 307 kopen, peugeot is wat mij betreft 100x beter dan elk ander merk in die prijsklasse. Zelfs de duitsers hebben de 308 dit jaar als beste auto gekozen.
En de SW?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zolang je met je tengels van de 206 en de 207 (ook de CC) afblijft dan is het nog wel te doen bij Peugeot....
Renault heeft met ieder model wel onverklaarbare storingen.
Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben.....quote:
Meen je dat?!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Is en blijft een 207 natuurlijk.... Maar je kunt ook geluk hebben.....
Ik ken iemand die een 207 CC had en toen het begon te regenen zouden de ruitenwissers automatisch aan moeten springen. Bij hem ging de kap open....
Vergeet niet de ramen die uit zich zelf open gaan en die je dan niet meer dicht kan doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een 207 CC had en toen het begon te regenen zouden de ruitenwissers automatisch aan moeten springen. Bij hem ging de kap open....
Ik heb het weleens meegemaakt met een Opel Vectra, uit 2001. De volgende ochtend was de raam gewoon open, of de deuren waren niet meer op slot. Wel erg veel geluk gehad dat er niemand wat uit pakte want was midden in een stad vol met criminelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vergeet niet de ramen die uit zich zelf open gaan en die je dan niet meer dicht kan doen.![]()
Succes. Neem altijd je mobiel mee, voor als je in the middle of nowhere strandt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef hsn het volgende:
Ah..
Zaterdag een nieuwe 207SW voor m'n deur.
Klinkt wel als een behoorlijk broodje aap.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet maar niets is minder waar. Het was een verkeerd aangesloten sensor dus niet echt een dikke fout maar oke. Het was overigens ook 1 van de allereerste die in Nederland aankwam, kinderziektes niet uitgesloten dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een behoorlijk broodje aap.
Ja bijna alles is electronics aan dat ding. Dat wil dus zeggen dat als de accu leeg is (en dat is ie al binnen een week juist door die electronische shit) dat je letterlijk je auto niet meer inkunt. Moet je ergens in een minuscuul gaatjes onder de linkerdeurklink priegelen met de echte sleutel, een stukje metaal dat je uit de key-free entry creditcard moet zien te peuteren. Drama.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:08 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet maar niets is minder waar. Het was een verkeerd aangesloten sensor dus niet echt een dikke fout maar oke. Het was overigens ook 1 van de allereerste die in Nederland aankwam, kinderziektes niet uitgesloten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |