...en dat het, bij vrouwen, ook altijd maar een tijdelijke blijdschap isquote:Op vrijdag 18 april 2008 02:08 schreef Petre het volgende:
Vandaar dat je blij wordt van chocolade eten
Ja, dat vroeg ik me ook meteen af.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:40 schreef Alicey het volgende:
Wat ik me hierbij afvraag; wat wordt er allemaal in de war gestuurd wanneer je dat neurale netwerk kwijt raakt? Ik kan me voorstellen dat dit bij ernstige ongevallen sommige mensen is overkomen - Zijn daar studies naar gedaan?
Bij vrouwen ook, als ze slikkenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:05 schreef Curri het volgende:
Daar komen vlinders in de buik vandaan!
En vandaar het gezegde; liefde gaat door de maag bij mannen
Onder andere irritaties en infecties in de maag- en darmstreek geloof ik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook meteen af.
Niks interessanter dan mensen die een stukje van hun hersenen missen en de effecten daarvan. Afasie, mensen die geen gezichten kunnen herkennen etc. Eindeloos fascinerend, hoewel best sneu voor de betreffende personen.
verkapte kijk-mij-eens-elitair-sletterig-zijn postquote:Op zondag 20 april 2008 14:14 schreef Stali het volgende:
Oh, ik dacht dat het bij mannen nog wat lager zat toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |