Ja, dat roepen we bij elke trainerquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben denk ik een heel optimistisch ingesteld persoon.
En slechter dan Koster gaat het niet worden.
Dan maar op eigen kracht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA. [ afbeelding ].
Valt ook lekker te vergelijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, eerst de aankopen nog eens afwachten.
Als dat even wazig wordt als zijn selectiebeleid bij Oranje, wordt het weer niks met Ajax.
Ik smsquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Chill, FCG-AFCA zenden ze zondag uit in de sportsbar op mijn verzoek. Nu nog iemand vinden die me de tussenstand van FCT doorsmssed.
Dus het is "ik heb gesms't"quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik sms
Jij/hij/zij sms't
Wij sms'en
Weet je dat ook weer
quote:
quote:Gebiedende wijs
bv. `Ga weg!`
sms
40 mln is 2/3 vd omzet geloof ik? Dan heeft Ajax geen keus denk ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:52 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop inderdaad ook dat Huntelaar blijft, maar als er inderdaad clubs zijn die 40 miljoen voor hem over hebben . . . . .
Moeilijke keuze hoor, je kunt daar hele leuke spelers voor halen.
En aan de andere kant gun ik Huntelaar ook een mooie topclub in het buitenland.
Een jongen met zo een bewonderenswaardige instelling verdient een mooie transfer.
eeeh.. wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:43 schreef toma het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar blijft nu hij de beste spitsen van de afgelopen 30 jaar bij Ajax trainen.
De afgelopen 30 jaar. Nu zitten we dus in het jaar 2008-30 jaar is 1978. In deze lange periode tussen waren Marco en Bergkamp niet te stoppen, door geen enkele speler op de wereld. En ze speelde dus bij ons alller AFCAquote:
Als ik Ajax was zou ik die 40 miljoen dan ook gewoon pakken. Maar stel, je bent ervan overtuigd dat ie echt zo goed is dan zal ie na een seizoen van weer 30+ goals niet verschrikkelijk veel minder waard zijn.. Dat zou ook een redenatie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
40 mln is 2/3 vd omzet geloof ik? Dan heeft Ajax geen keus denk ik...
Dat snap ik ook wel dickhead.. lees ff wat er staatquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De afgelopen 30 jaar. Nu zitten we dus in het jaar 2008-30 jaar is 1978. In deze lange periode tussen waren Marco en Bergkamp niet te stoppen, door geen enkele speler op de wereld. En ze speelde dus bij ons alller AFCA
Suarez geblesseerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat hoop ik trouwens dat Bruno en Suarez zondag in de slotsecondes een doelpunt maken en die lelijke groentjes hun mond snoeren
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel dickhead.. lees ff wat er staat
Dat zou matig zijnquote:
En niemand geloofde het.quote:
Wrongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |