Nasty... ziet er sportief uit inderdaad, die approach. Ook geen belachelijk lange baan ofzo...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:59 schreef Public_NME het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7428890.stm Worst nightmare![]()
Maarja, die approach (zonder ILS) maakt je ook niet echt vrolijk, zeker niet als het in slecht weer is.
Was trouwens een ex-Martin Air bus, lease geloof ik.
Hoezo? Dat is toch juist perfect bij zo'n kistje? Lekker langzaam aangedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef Alternate het volgende:
[..]
Stallwarning horen bij het landen is een rondje bier!
Nee dat is niet perfect een verkeerde windstoot en je gaat onderuit. Je moet altijd zorgen dat je genoeg marge houd tov van een stall situatie, zeker laag bij de grond!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch juist perfect bij zo'n kistje? Lekker langzaam aangedaan.
Is 5 kts wind dikke wind? Als je 5 kts over hebt dan is 5kts wind dus al genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:15 schreef Lightning_NL het volgende:
Je hebt altijd nog wel een dikke 5 knots over. En een verkeerde windstoot? Ja, als er zat wind staat ga je natuurlijk sowieso sneller landen.
En als door bv de propwash op dat moment 1 metertje boven de baan je linkervleugel overtrekt dan is het je vleugel die de tuch and go maakt. Landen met stallwarning is te voorkomen als je techniek goed is, dus waarom zou je onnodig risico nemen? Dat is pure luiheid of onkunde.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:35 schreef mando_diao het volgende:
tijdens je flare een stallwarning krijgen moet toch kunnen inderdaad..mits je op goede hoogte je flare maakt en niet 10ft boven de baan ofzo. Als je tijdens je flare in de go around moet dan wordt het over t algemeen toch wel een touch & go, al is het alleen maar je main gear die de baan aantikt.
Nee, is perfect zo, bedankt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Keiichi het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet wat je er aan mist
Met je zweefvliegtuig?quote:
Hoe is dat nou, zo'n Spruce Goose vliegen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:51 schreef HowardHughes het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden.
Je bedoelt de Hughes H-4 Hercules?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, zo'n Spruce Goose vliegen?
Mooi weer voor een AN225quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef firecow het volgende:
ja wtf weet iemand hoelaat hij weer vertrekt ??
Op de 7e dus.quote:Now officially confirmed: planned departure of An-225 at 19:35LT via 36L. Delays may occur for many reasons, one of them being 36L not available/suitable as departure runway at that time.
Zag het ding gisteren staan toen ik van de polderbaan terug taxiede. Wat is dat ding groot en lelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |