abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 09:29:33 #101
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_59424611
Ik kreeg gisteren zowaar een complimentje dat mijn vlucht wel erg netjes was en mijn logboekje komt nog niet verder als 35 vluchten
pi_59435360
Nou, na 35 vluchten is het daar eindelijk wel eens tijd voor haha.
pi_59455959
Tuut
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:25:44 #104
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_59461926
Binnenkort met de CSA even een vluchtje doen
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:00:47 #105
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_59501516
ah hier was het
FCT
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:59:41 #106
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_59828521
goed topic
FCT
pi_59828865
Ik mis iets.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:37:07 #108
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_59840694
en dat zou zijn?
pi_59840819
Twee rondjes met stippen in het midden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:18:21 #110
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_59843229


Snap niet wat je er aan mist
pi_59846568
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Keiichi het volgende:
[ afbeelding ]

Snap niet wat je er aan mist
Nee, is perfect zo, bedankt!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:51:15 #112
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_59855151
Ik ga morgen trouwens trouwen.

Biertje?
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:51:47 #113
220262 HowardHughes
Never make a decision, ...
pi_59869854
Ik zal me hier ook maar eens melden.
I'm not a paranoid deranged millionaire. Damnit, I'm a billionaire.
Howard Hughes Medical Institute
Howard R. Hughes College of Engineering
The Howard Hughes Corporation
pi_59870812
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Keiichi het volgende:
Ik ga morgen trouwens trouwen.

Biertje?
Met je zweefvliegtuig?

Congrats.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:51 schreef HowardHughes het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden.
Hoe is dat nou, zo'n Spruce Goose vliegen?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:21:59 #115
220262 HowardHughes
Never make a decision, ...
pi_59872480
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:49 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hoe is dat nou, zo'n Spruce Goose vliegen?
Je bedoelt de Hughes H-4 Hercules?

Ja, hij vliegt eigenlijk best. Jammer dat hij maar één keer gebruikt is en dus niet gebruikt kon worden door onze soldaten.
Maar ik ben er toch wel trots op, zeker als ik me bedenk dat hij toch vooral van (berken)hout gebouwd is.
I'm not a paranoid deranged millionaire. Damnit, I'm a billionaire.
Howard Hughes Medical Institute
Howard R. Hughes College of Engineering
The Howard Hughes Corporation
pi_59928046
Mooi weer he?

* Koploperkopper probeert de conversatie opgang te houden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 6 juli 2008 @ 17:01:58 #117
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59928671
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Mooi weer he?
Mooi weer voor een AN225
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_59928721
ja wtf weet iemand hoelaat hij weer vertrekt ??
pi_59939617
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef firecow het volgende:
ja wtf weet iemand hoelaat hij weer vertrekt ??
quote:
Now officially confirmed: planned departure of An-225 at 19:35LT via 36L. Delays may occur for many reasons, one of them being 36L not available/suitable as departure runway at that time.
Op de 7e dus.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59942016
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:45 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]


[..]

Op de 7e dus.
Zag het ding gisteren staan toen ik van de polderbaan terug taxiede. Wat is dat ding groot en lelijk
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 7 juli 2008 @ 15:52:51 #121
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_59949810
Kist staat technisch, een achterwiel staat niet meer lekker in zijn ophanging. Toen straks even gekeken, werden we weggestuurd door de AA
  maandag 7 juli 2008 @ 16:10:50 #122
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59950231
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef Tecnix het volgende:
Kist staat technisch, een achterwiel staat niet meer lekker in zijn ophanging.
Boeiend, hij heeft er toch genoeg
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 7 juli 2008 @ 18:56:46 #123
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_59953942
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Boeiend, hij heeft er toch genoeg
Hij blijft nog zeker wel een paar dagen staan
  zondag 13 juli 2008 @ 08:13:53 #124
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_60070763
Mooi vlieg weer vandaag
pi_60071041
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:13 schreef Keiichi het volgende:
Mooi vlieg weer vandaag
Mooi genoeg inderdaad om vanaf 3000 voet boven de kust een visual op de 18R te mogen doen achter een 737 aan...

Heerlijk stabiel vanochtend...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_60071712
Bij de weg, zo heb ik ze nog nooit zien marshallen op dat apen eiland Zou London City een stuk leuker maken om naar toe te gaan.

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 13 juli 2008 @ 12:37:17 #127
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_60072836
Funny

21 Juli naar Jakarta met 747, toevallig iemand die deze gaat besturen?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_60073953
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:09 schreef The_stranger het volgende:
Bij de weg, zo heb ik ze nog nooit zien marshallen op dat apen eiland Zou London City een stuk leuker maken om naar toe te gaan.

Leuk als je zo'n lol in je werk kunt hebben.

Staan trouwens nog meer van dat soort filmpje op het internet.


Waaronder Lucifer_Doosje's favoriet;


Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 13 juli 2008 @ 17:08:17 #129
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60078000
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef Koploperkopper het volgende:

Waaronder Lucifer_Doosje's favoriet;
Jij bent anders degene die daar een harde plasser van krijgt
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 19:34:04 #130
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60080769
Volgende week Zondag naar Farnborough
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 13 juli 2008 @ 20:52:06 #131
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60082741
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef Public_NME het volgende:
Volgende week Zondag naar Farnborough
Hopen dat je dan goed weer hebt. Wegens de regen is de RIAT dit weekend afgelast.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 20:55:41 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60082812
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Hopen dat je dan goed weer hebt. Wegens de regen is de RIAT dit weekend afgelast.
Ik hoop het ook. Ik ga trouwens niet speciaal voor FIA naar London, doe het meer als een dagje uit zeg maar...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:37:33 #133
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_60731463
Wat een turbulent weer gisteren
pi_60757833
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Keiichi het volgende:
Wat een turbulent weer gisteren
Zal vandaag niet anders zijn, denk ik...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_60875820
Vraagje. Ik wil graag m'n PPL aan gaan vragen (heb m'n Groot Militair Brevet al) om af en toe zelf een kistje te kunnen huren. Ik heb al een beetje rond zitten kijken op www.ivw.nl (http://www.ivw.nl/Images/gedragslijn%20militairen%20inclusief%20MCC%20versie%202005%20na%20bespreki_tcm247-197711.pdf).

In die PDF staat het volgende:
quote:
Behoudens voor degene die ook tijdens een militair dienstverband al gebruik wil maken van een civiel Nederlands geregistreerd luchtvaartuig, bestaat er geen reden (zie noot 4) om eerder van deze regeling gebruik te maken. Dit kan zelfs nadelig zijn, aangezien na afgifte van een civiel bewijs van bevoegdheid, de daarin geplaatste bevoegdverklaringen geregeld op basis van de civiele - op JAR-FCL gebaseerde - voorwaarden verlengd dienen te worden.
Hoe nadelig is dat? Hoeveel uren moet ik maken om current te blijven, en als ik niet meer currect ben, dan zou ik toch zo weer een PPL kunnen aanvragen? Ik blijf ondertussen natuurlijk ook gewoon militair vliegen, tellen die uren dan mee voor het current blijven van m'n PPL? Ik ga van de week wel eens een keertje bellen met het IVW, maar ik wil het nu graag al weten, dus ik hoopte dat iemand hier me er wat meer over kon vertellen

Mazzel!
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:04:39 #136
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_60901500
Afgelopen week eindelijk mn eerste uurtjes pc-7... mèn, wat een geniale kist is dat!
Nee echt niet.
pi_60901922
I know... Goede herinneringen aan. Heeeeeeeerlijke bak. Wacht maar tot je er solo in zit. Doe je de 30-uurs syllabus? Dan ben je genaaid, heb je maar 1 kort solo tripje.
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:38:41 #138
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_60902178
Jup, alleen gaan de heli vliegers nog wel de VVO doen, daarin zitten nog wel een aantal solo vluchten.
Nee echt niet.
pi_60903058
Weet je al of je heli of F16 krijgt? Zo niet, wanneer hoor je dat?
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:40:35 #140
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_60903352
Nop, na afronding van de syllabus is er een "assignment night", daarin krijg je te horen hoe of wat. Meestal weet je het al iets daarvoor, maar sowieso pas na je solo.
Nee echt niet.
pi_61067403
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Vraagje. Ik wil graag m'n PPL aan gaan vragen (heb m'n Groot Militair Brevet al) om af en toe zelf een kistje te kunnen huren. Ik heb al een beetje rond zitten kijken op www.ivw.nl (http://www.ivw.nl/Images/gedragslijn%20militairen%20inclusief%20MCC%20versie%202005%20na%20bespreki_tcm247-197711.pdf).

In die PDF staat het volgende:
[..]

Hoe nadelig is dat? Hoeveel uren moet ik maken om current te blijven, en als ik niet meer currect ben, dan zou ik toch zo weer een PPL kunnen aanvragen? Ik blijf ondertussen natuurlijk ook gewoon militair vliegen, tellen die uren dan mee voor het current blijven van m'n PPL? Ik ga van de week wel eens een keertje bellen met het IVW, maar ik wil het nu graag al weten, dus ik hoopte dat iemand hier me er wat meer over kon vertellen

Mazzel!
De eisen voor PPL zijn simpel te vinden, uit mn hoofd moet je het laatste jaar dat je brevet geldig is minimaal 12 vlieguren als PIC of 1 uur instructie doen. Als je brevet verloopt moet je opnieuw een VFR examen doen om het weer geldig te krijgen. Ik denk dat IVW bedoeld dat het niet zo is dat je het gewoon kunt laten verlopen en dan onbeperkt nieuwe PPL's aanvragen.
Verder moet je opletten of je wel nog 'hogere' brevetten mag aanvragen, want het lijkt me dat je na je millitaire carriere ook nog gewoon je CPL wilt krijgen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:12:24 #142
101852 kokos
mividaloca
pi_61111545
He, wordt er nog gevlogen op Twente Airport? civiel/militair maakt me niet uit.
Zo ja, waar kan ik vinden hoelaat er wordt gevlogen?
Viva los Vatos Locos
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:03:23 #143
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_61112971
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef kokos het volgende:
He, wordt er nog gevlogen op Twente Airport? civiel/militair maakt me niet uit.
Zo ja, waar kan ik vinden hoelaat er wordt gevlogen?
Wij niet meer helaas
FCT
pi_61113198
En morgen al helemaal niet! Kekekeke!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_61114539
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Koploperkopper het volgende:
En morgen al helemaal niet! Kekekeke!
Guess again....

Rechter verbiedt staking piloten transavia.com
quote:
25-08-2008

HAARLEM - De piloten van transavia.com mogen dinsdag (26 augustus) niet staken. Dat heeft de voorzieningenrechter in Haarlem maandag besloten in het kort geding dat de luchtvaartmaatschappij had aangespannen tegen de Vereniging van Nederlandse Verkeervliegers (VNV). De VNV moet van de rechter de actie afblazen en mag voorlopig geen nieuwe staking organiseren.

De rechter wil dat de partijen eerst met een bemiddelaar om de tafel gaan zitten om tot een nieuwe cao te komen.

De VNV meldt in een eerste reactie aan Luchtvaartnieuws.nl de uitspraak te respecteren. "We houden ons aan de uitspraak en beraden ons op verdere stappen", aldus VNV-directeur Wieringa.

Met het verbieden van de staking wordt dinsdag een reischaos voorkomen. Als de acties waren doorgegaan zouden zo'n zeventig vluchten geannuleerd worden.

De piloten eisen naast een hoger loon betere werkomstandigheden. De transavia.com-directie en de VNV konden het na langdurige onderhandelingen niet eens worden over een nieuwe CAO.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_61115230
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:04 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Guess again....

Rechter verbiedt staking piloten transavia.com
[..]
Kinderachtig van ze.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:17:09 #147
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_61417363
Hallo beste mede aviators, in dit filmpje:



Zag ik dat de Fokkers hun air brakes all hadden deployed. Why?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_61417712
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo beste mede aviators, in dit filmpje:



Zag ik dat de Fokkers hun air brakes all hadden deployed. Why?
Euh, om te remmen?
pi_61417726
Dat dit topic nog bestaat joh!
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:53:38 #150
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_61418258
Sinds wanneer doen ze dat al ruim voor touchdown?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')