Nee, is perfect zo, bedankt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Keiichi het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet wat je er aan mist
Met je zweefvliegtuig?quote:
Hoe is dat nou, zo'n Spruce Goose vliegen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:51 schreef HowardHughes het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden.
Je bedoelt de Hughes H-4 Hercules?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, zo'n Spruce Goose vliegen?
Mooi weer voor een AN225quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef firecow het volgende:
ja wtf weet iemand hoelaat hij weer vertrekt ??
Op de 7e dus.quote:Now officially confirmed: planned departure of An-225 at 19:35LT via 36L. Delays may occur for many reasons, one of them being 36L not available/suitable as departure runway at that time.
Zag het ding gisteren staan toen ik van de polderbaan terug taxiede. Wat is dat ding groot en lelijkquote:
Boeiend, hij heeft er toch genoegquote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef Tecnix het volgende:
Kist staat technisch, een achterwiel staat niet meer lekker in zijn ophanging.
Hij blijft nog zeker wel een paar dagen staanquote:Op maandag 7 juli 2008 16:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Boeiend, hij heeft er toch genoeg
Mooi genoeg inderdaad om vanaf 3000 voet boven de kust een visual op de 18R te mogen doen achter een 737 aan...quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:09 schreef The_stranger het volgende:
Bij de weg, zo heb ik ze nog nooit zien marshallen op dat apen eilandZou London City een stuk leuker maken om naar toe te gaan.
Jij bent anders degene die daar een harde plasser van krijgtquote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Waaronder Lucifer_Doosje's favoriet;
Hopen dat je dan goed weer hebt. Wegens de regen is de RIAT dit weekend afgelast.quote:
Ik hoop het ook. Ik ga trouwens niet speciaal voor FIA naar London, doe het meer als een dagje uit zeg maar...quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hopen dat je dan goed weer hebt. Wegens de regen is de RIAT dit weekend afgelast.
Zal vandaag niet anders zijn, denk ik...quote:
Hoe nadelig is dat? Hoeveel uren moet ik maken om current te blijven, en als ik niet meer currect ben, dan zou ik toch zo weer een PPL kunnen aanvragen? Ik blijf ondertussen natuurlijk ook gewoon militair vliegen, tellen die uren dan mee voor het current blijven van m'n PPL? Ik ga van de week wel eens een keertje bellen met het IVW, maar ik wil het nu graag al weten, dus ik hoopte dat iemand hier me er wat meer over kon vertellenquote:Behoudens voor degene die ook tijdens een militair dienstverband al gebruik wil maken van een civiel Nederlands geregistreerd luchtvaartuig, bestaat er geen reden (zie noot 4) om eerder van deze regeling gebruik te maken. Dit kan zelfs nadelig zijn, aangezien na afgifte van een civiel bewijs van bevoegdheid, de daarin geplaatste bevoegdverklaringen geregeld op basis van de civiele - op JAR-FCL gebaseerde - voorwaarden verlengd dienen te worden.
De eisen voor PPL zijn simpel te vinden, uit mn hoofd moet je het laatste jaar dat je brevet geldig is minimaal 12 vlieguren als PIC of 1 uur instructie doen. Als je brevet verloopt moet je opnieuw een VFR examen doen om het weer geldig te krijgen. Ik denk dat IVW bedoeld dat het niet zo is dat je het gewoon kunt laten verlopen en dan onbeperkt nieuwe PPL's aanvragen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Vraagje. Ik wil graag m'n PPL aan gaan vragen (heb m'n Groot Militair Brevet al) om af en toe zelf een kistje te kunnen huren. Ik heb al een beetje rond zitten kijken op www.ivw.nl (http://www.ivw.nl/Images/gedragslijn%20militairen%20inclusief%20MCC%20versie%202005%20na%20bespreki_tcm247-197711.pdf).
In die PDF staat het volgende:
[..]
Hoe nadelig is dat? Hoeveel uren moet ik maken om current te blijven, en als ik niet meer currect ben, dan zou ik toch zo weer een PPL kunnen aanvragen? Ik blijf ondertussen natuurlijk ook gewoon militair vliegen, tellen die uren dan mee voor het current blijven van m'n PPL? Ik ga van de week wel eens een keertje bellen met het IVW, maar ik wil het nu graag al weten, dus ik hoopte dat iemand hier me er wat meer over kon vertellen
Mazzel!
Wij niet meer helaasquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef kokos het volgende:
He, wordt er nog gevlogen op Twente Airport? civiel/militair maakt me niet uit.
Zo ja, waar kan ik vinden hoelaat er wordt gevlogen?
Guess again....quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Koploperkopper het volgende:
En morgen al helemaal niet! Kekekeke!
quote:25-08-2008
HAARLEM - De piloten van transavia.com mogen dinsdag (26 augustus) niet staken. Dat heeft de voorzieningenrechter in Haarlem maandag besloten in het kort geding dat de luchtvaartmaatschappij had aangespannen tegen de Vereniging van Nederlandse Verkeervliegers (VNV). De VNV moet van de rechter de actie afblazen en mag voorlopig geen nieuwe staking organiseren.
De rechter wil dat de partijen eerst met een bemiddelaar om de tafel gaan zitten om tot een nieuwe cao te komen.
De VNV meldt in een eerste reactie aan Luchtvaartnieuws.nl de uitspraak te respecteren. "We houden ons aan de uitspraak en beraden ons op verdere stappen", aldus VNV-directeur Wieringa.
Met het verbieden van de staking wordt dinsdag een reischaos voorkomen. Als de acties waren doorgegaan zouden zo'n zeventig vluchten geannuleerd worden.
De piloten eisen naast een hoger loon betere werkomstandigheden. De transavia.com-directie en de VNV konden het na langdurige onderhandelingen niet eens worden over een nieuwe CAO.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Guess again....
Rechter verbiedt staking piloten transavia.com
[..]
Euh, om te remmen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo beste mede aviators, in dit filmpje:
Zag ik dat de Fokkers hun air brakes all hadden deployed. Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |