bigshadow +1quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef bigshadow het volgende:
Queen.
He, de eerste heeft een band gedaan die jij zeker geen warm hart toedraagt. Ten sharp heeft een band gedaan die recentelijk echt weer helemaal actueel is.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef ranja het volgende:
je vraagt behalve de eerste net degene die ik niet gezien heb
16 down en ten sharp weet ik niet
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:56 schreef belsen het volgende:
Grof geschut > The Police![]()
16 down > Prodigial Sons
Judith > Janis Joplin
Kane > U2![]()
![]()
![]()
postman > Bob Marley![]()
Ten sharp > REM![]()
Blof > Doe Maar & Counting Crows![]()
Volgens mij een aantal 'diversen' shows en daarna een Crowded House tour, toch....?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:07 schreef ranja het volgende:
Hm ik heb andere info over Ten Sharp zie ik
edit: aangepasthttp://rateyourmusic.com/list/arjan/marlboro_flashback/
http://www.lyonpartners.nl/ten_sharp.htmlquote:Als ze in 1996 worden gevraagd voor de eerste show van de Marlboro Flashback Tour, sluit dat naadloos aan op de al ingeslagen weg. De groep wordt verzocht nummers te spelen van hun helden, hun grote invloeden. De serie concerten, waarin het trio met hun muzikanten liedjes speelt van o.a. The Eagles, Steely Dan, Crowded House, Hall & Oates, E.L.O., Steve Miller, The Rolling Stones en The Beatles, is een daverend succes. Om het moment voor de eeuwigheid te bewaren wordt tijdens de tour Roots-Live opgenomen.
De twee jaren die daarop volgen worden besteed aan de Roots-promotietour, een tweede Flashback-tournee waarin louter werk van de gebroeders Finn (Crowded House, Split Enz) wordt gespeeld, en een 35 zalen tellende theatertournee. De plannen voor een nieuwe studio plaat worden daardoor vooruit geschoven.
Ik wist alleen REMquote:Op donderdag 10 april 2008 15:07 schreef ranja het volgende:
Hm ik heb andere info over Ten Sharp zie ik
edit: aangepasthttp://rateyourmusic.com/list/arjan/marlboro_flashback/
Volgens het popinstituut was dat League of XO gentlemen dus heb ik die maar toegevoegd.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:14 schreef bigshadow het volgende:
Aanvulling nog, Rudeboy deed Public Enemy volgens 3voor12.
Ah, dat lijkt me meer voor de hand liggen inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens het popinstituut was dat League of XO gentlemen dus heb ik die maar toegevoegd.
Welke song?quote:Well did I tell you before
When l was up
Anxiety was bringing me down
l'm tired of listening to you
Talking in rhymes
Twisting round to think
You're straight down the line
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:02 schreef cafca het volgende:
talk talk - talk talk
Madmaster +1quote:Op donderdag 10 april 2008 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Psychedelic furs - Talk talk Talk
Wat van wie?quote:Used to think that life was sweet,
Used to think we were so complete,
I can't believe you'd throw it away.
Look everyone, he's coming through the doorsquote:Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef bartrid het volgende:
cliff richard - we dont talk anymore..
tuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:57 schreef Burnett het volgende:
jonathan demme
quote:Featuring concert footage of legendary Los Angeles punk bands, and interviews both with band members and with the punks who made up their audience, the film offers a look into a subculture that was largely ignored by the rock music press of the time.
Rot as hell!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef bartrid het volgende:
Niemand die dit weet? Die westerse samenleving toch....
Zonder enige kennis van zaken, maar ik ruik een hint:quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef bartrid het volgende:
Niemand die dit weet? Die westerse samenleving toch....
Haha. idd. Wat een smeerlap!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die Grobbel is wel de Hit 'n' Run-koning van 2008 aan het worden, he?
It's Almost The End Of A Shitty Week Of Work...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:32 schreef ranja het volgende:
de titel heeft ook een beetje met het einde van iets te maken.
schaap +1quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:40 schreef schaap001 het volgende:Hi!
1991: The Year Punk Broke heet die film
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Berkery het volgende:
Almost Famous
Ha, ik ga ook naar de zwarte kraaien met oorlogskleuren...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:21 schreef schaap001 het volgende:
Met Kate Hudson (die in de film Penny Lane heet). Haar ex-man ga ik vanavond aanschouwen in de HMH.
Dat wordt weer lekker 3 uur lang jammen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, ik ga ook naar de zwarte kraaien met oorlogskleuren...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat wordt weer lekker 3 uur lang jammen!
MadeMaster +1quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Magnificent Seven
En weer vanaf huis:quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:05 schreef belsen het volgende:
Lennaert Nijgh?
Burnett +1quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:45 schreef Burnett het volgende:
adele bloemendaal
belsen +1quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef belsen het volgende:
Meester Prikkebeen
En misschien ook nog wel de Kauwgomballenboom...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:08 schreef Burnett het volgende:
Ramses Shaffy & Liesbeth List?
Cafca +1quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:23 schreef cafca het volgende:
The Knack - My Sharona?
Die van mij is lekker completer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:36 schreef Burnett het volgende:
gene vincent
D'r staan inderdaad meer personen op de foto, dus dit was het antwoord dat ik zocht, sorry Burnettquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:48 schreef Burnett het volgende:
nooit geweten, van die blue caps
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:49 schreef belsen het volgende:
Marilyn Manson?
Sommige herken ik er niet helemaal in, maar vooruit...quote:Similar Artists
Love Tractor
Talking Heads
R.E.M.
The Mumps
Was (Not Was)
Martini Ranch
The Cucumbers
The Cramps
Thee Oh Sees
Sigue Sigue Sputnik
Polyrock
Cristina
Chi-Pig
Revillos
Josie Cotton
Lene Lovich
The Go-Go's
Haysi Fantayzee
XTC
Tom Tom Club
They Might Be Giants
Er zijn nog kaarten nu...quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef ranja het volgende:
Oeh. Daar wil ik denk ik ook wel heen.
Waar speelt dit zich af?quote:To either cut down on beer or on the kid's new gear
Is a big decision...
quote:eases up on the vocal gymnastics, which is welcome. She still couldn't spot a good pop song if her ego depended on it.
The most pernicious influence on singing technique of modern times, that she doesn't engage with the songs now she's stopped squealing is no surprise.
So the best beats money can buy become anonymous soul, no better than the legions of X Factor wannabes she's responsible for. Truly grim. 3/10
Da's een dubieuze, want die heeft inderdaad een plaat uitgebracht Tony Sheridan & the Silver Beetles (als ik het goed heb), maar die tel ik niet mee als Beatle-release.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:29 schreef ranja het volgende:
Tony Sheridan?
Myrna1989 + 1quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef Myrna1989 het volgende:
Matthew Barney is de vriend van Björk! Wist alleen niet dat ie er zo uit zag.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Burnett het volgende:
Ik zou ook Tony Sheridan gezegd hebben...
Gokje op Billy Preston
Burnett +1quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:58 schreef Burnett het volgende:
en nu even in één keer goed:
The Cure - Staring At The Sea - The Singles
quote:LP titled: Standing on a Beach
CD titled: Staring at the Sea
Dat idee had ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:25 schreef Burnett het volgende:
Ik heb het idee dat de getoonde hoes de lp-versie is die "Standing On The Beach" heet en dat de cd-versie, die Staring At The Sea" heet een deel van die lp-hoesfoto is...
belsen +1quote:Op zondag 13 april 2008 04:58 schreef belsen het volgende:
Nicky Hopkins heeft langdurig opgenomen met The Kinks.
Lyrics bij gebrek aan inspiratie. Wat van wie?quote:Het is nu donker, buiten is het stil
Ik stel me weer de vraag is het dit nu wat ik wil
Dit duurt duizend keer langer dan ik dacht
Wat passioneel begint
Heb je zelden in je macht
lubje 25 +1quote:Op zondag 13 april 2008 14:11 schreef lubje25 het volgende:
Passie- clouseau
Aha, net als schaap002, tong81, brother53, etc.quote:Op zondag 13 april 2008 14:58 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
lubje26
ok, dat terzijde. die grap is vast al 3402 keer gemaakt
schaap783 inmiddels ongeveerquote:Op zondag 13 april 2008 15:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Aha, net als schaap002, tong81, brother53, etc.
Zingt die ook al?quote:Op zondag 13 april 2008 23:30 schreef Burnett het volgende:
Ben Affleck?
juist!!quote:Op maandag 14 april 2008 08:53 schreef schaap001 het volgende:
Is het Marc Broussard (zonder baard)?
Die zijn het niet. Het zijn twee bekende heren: eentje zeer zeer bekend (van naam en oude band) en eentje wat minder bekend (van naam dan; zijn oude band is wel zeer bekend).quote:Op maandag 14 april 2008 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Ze doen me denken aan de heren Schönberg en Boublil, de schrijvers van de musical les Miserables, maar die vormen geen band...
Wacht maar!quote:Op maandag 14 april 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Meneer links zegt me niks, ook niet met denkbeeldig haar op z'n kruin...
quote:Op maandag 14 april 2008 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Nu denk ik de gitarist wel te weten, ik zat voor meneer rechts eerder aan John McVie te denken...
Carbon is goed: bij Pammie moet je het in een -ahum- detail van haar zoeken....quote:
Tuurlijk! Dát heeft lang geduurd, zeg!quote:Het zijn in elk geval Tony James en Mick Jones.
Goed genoeg: Carbon/Silicon!quote:
Dat heb ik niet gezegd...quote:
Daarvan kan ik wel zeggen dat ze het niet zijn...quote:Fratellis, misschien?
dat was toch faithless?quote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef ranja het volgende:
Zijn dat die malloten die een remix van een Cure nummer hebben gemaakt waar Robert nog aan meewerkte ook?
quote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef ranja het volgende:
Zijn dat die malloten die een remix van een Cure nummer hebben gemaakt waar Robert nog aan meewerkte ook?
Nee, uit een ander nabij gelegen land...quote:
Had ik ook, totdat ik die CD-single afgelopen platenbeurs weer in een bak zag staan.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Safri Duo?
Ik zie een vervolgvraag opdoemen...quote:
quote:Original song is better, so is the video
quote:Cover from "The Cure", isn't it?
quote:why did blank and jones pick robert miles to sing this song? Just curious
vervolgvrraag...quote:Up to now we sailed through every storm
And I've always had your tender lips to keep me warm
Oh, I need to have the strength that flows from you
Don't let me drift away, my dear, when love can see me through
quote:Our love is like a ship on the ocean
We've been sailing with a cargo full of love and devotion
schaap784 +1quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef schaap001 het volgende:
Rock The Boat van Forrest in dit geval
Dat is een neger (ofwel een Afro-American), je bedoelt waarschijnlijk Kid Rock maar die is het ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef ranja het volgende:
Chris Rock?
die jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:16 schreef schaap001 het volgende:
je bedoelt waarschijnlijk Kid Rock maar die is het ook niet.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:39 schreef Burnett het volgende:
walkabouts?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef Burnett het volgende:
drive by truckers
Zou best kunnen, kan me dat niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef ranja het volgende:
ik dat dat BtBB met 5 waren...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef schaap001 het volgende:
Gooien ze nou een blik Campbell Soup? Op de één of andere manier denk ik dan al meteen niet meer aan nederlanders... (terwijl je dat spul hier ook best kunt kopen).
Volgens mij zien die er anders uit.... En er zit ook een meisje bij, toch?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zouden het op basis daarvan de Dandy Warhols moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |