quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij blij: eindelijk kon je laten zien wat jouw aanwezigheid waard isquote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef NanKing het volgende:
JB maakte de sluitpost en zei dat ze geen nieuwe wilde openen, vandaar.
Whehehe. Och, het is al een wonder dat ik 't voorstelede want ik haat nieuwe topics openenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jij blij: eindelijk kon je laten zien wat jouw aanwezigheid waard is
Deze is toch best okee? Dat is wel het nadeel van dit niet-zo-snel-lopende topic: dan is het opeens heel belangrijk wat de titel isquote:Op donderdag 10 april 2008 10:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe. Och, het is al een wonder dat ik 't voorstelede want ik haat nieuwe topics openen.
Ik weet nooit leuke TT's
Ik heb er problemen mee, ik heb lang gedacht dat ik gewoon dom was. Maar gelukkig een hoop bijgeleerd en gelukkig kan ik het goed compenseren.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
*Bedoel je trouwens niet belachelijk te maken ofzo hierissie! Lijkt me zeker geen pretje om constant dat onvermogen te voelen
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb er problemen mee, ik heb lang gedacht dat ik gewoon dom was. Maar gelukkig een hoop bijgeleerd en gelukkig kan ik het goed compenseren.
tevens een tvp
Geloof dat ik hem zo gauw niet kon vinden, maar hij staat nog wel op de lijst, ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:26 schreef NanKing het volgende:
Precies, want het topic staat er wel even.
@wonderer, ik heb je ooit geadviseerd om een keertje "venus boys" te kijken, heb je dat eik nog gedaan?
VInd het echt een film voor jou.
Gewricht verstuikt?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb zo'n pijn in mijn kaak dat ik niet fatsoenlijk kan eten nu en geen idee waarvan
hele fijne vakantiequote:Op donderdag 10 april 2008 17:33 schreef wonderer het volgende:
Zo. koffertje gepakt, straks het huis schoonmaken, dan kunnen we morgen met gerust hart weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |