Crash of the Titans is toch zoiets?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:
[..]
Crash of the Titans is toch zoiets?
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]En waarom is Sega Rally eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titansquote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:
[..]
Crash of the Titans is toch zoiets?
ik zeg alleen LOL omdat ik het grappig vind. Ik heb die hele sega rally niet gespeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom is Sega Rally eenspel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
doet me goedquote:Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss.
Ergens heb je wel een punt, maar iedereen is er wel gewend aan geraakt om de nieuwsberichten in één keer zichtbaar voorgeschoteld te krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
Het is alweer een jaar geleden dat ik hem heb gespeeld, maar wat ik mij ervan kan herinneren vond ik het rijden erg vreemd, en je auto slipte alle kanten op, en vooral dat het dicht met DIRT kwam, was dat voor mij toch echt de reden om DIRT te halen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom is Sega Rally eenspel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
En welke winkel mag dat zijn dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor net dat ik mijn gta 4 special edition de 24e (waarschijnlijk) kan ophalen
Hier heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.
Hmm, had niet verwacht dat het zo'n 6je game zou zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titans
Geen idee. Is hij nog GAM-mod? Hebben we hier uberhaupt nog mods?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zwijnenstal is dit toch geworden. Heeft Demon vervroegd vakantie genomen trouwens?
http://www.zuiderpark-games.nl/quote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En welke winkel mag dat zijn dan?
of is het die winkel van een kennis van je (tenminste dat dacht ik ooit te lezen, dat je goeie vrienden was met iemand van een game winkel)
Fallout 3 kijk ik het meest naar uit! Ik hoop echt dat dat spel gewoon goed gaat wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview
With no magazine to finish this week, executive editor Shawn Elliott and editor-in-chief Jeff Green went to a hotel in downtown San Francisco in the middle of the day, sat down on a couch, and got a demo of Fallout 3 from Bethesda's Pete Hines. Here is their report.
Jeff Green: I've played a lot of games in my life, and a lot of weird games, and a lot of weird games that have had weird beginnings. But I don't know if I've ever played a game that started with me emerging from my mother's womb.
Shawn Elliot: Prey's sphincters are as close as I've come, but sure, Fallout 3's "opening" moments are more than a perineum away. I'm sorry. I really wrote that. Seriously, though, the cunning way that Bethesda takes the thinking behind traditional tutorials and character creation interfaces and naturally integrates these game conventions into the game's narrative is impressive. You crawl around a playpen in first-person perspective; you press a button to cry and call for daddy; you learn about strength, perception, endurance, charisma, intelligence, and other RPG traits by browsing children's books -- has any game truly attempted to tell the story of a life from birth to death?
Jeff: This is great. Now anyone who Googles "womb" and "sphincter" will come straight to this article.
Shawn: And perineum -- where heaven meets hell. T'aint an RPG, t'aint an FPS.
Jeff: Uh, anyway. Yeah, Bethesda did that same kind of cool in-game character creation in Oblivion -- but this one is so startling because of this whole birth/baby thing. I mean, it's kind of a bold and strange thing to do given how many (male) gamers need their testosterone validated in their games. And Fallout 3 does have this dark, badass image to it. So gamers are going to bring the game home, rip open the box, and think they're about to start blowing the heads off radiated mutants...and instead they're going to be crawling around in a playpen saying "Dada." Yes, this is essentially just the opening tutorial and won't take up more than 10 minutes, but still, I can see tons of guys yelling "WTF" at their screens, and praying that their brother or mom or friends don't walk in to see them playing the baby simulator.
Shawn: Ten minutes of infancy, that is. Then comes the jump cut that brings us to our 10th birthday/introduction to dialog trees. No matter how hard you try to guarantee that you'll grow into a freckle-faced, pig-nosed person in need of a Youtube video blog, you can rest assured that the other Garbage Pail kids at your party are uglier than you'll ever be. Bethesda's faces are far, far better here than any in Oblivion, but to be frank, I doubt that Vault 101, where we're born, is really radioactivity-free.
The neat thing is, as you choose to be bratty or craven with these kids, your karma stats change to reflect your behavior. Oh, and the other 10-year-olds whispering about forming a Greaser Snake gang? Bethesda's Pete Hines leads us to think that we'll encounter them later in life after they've done just that.
Jeff: Yeah, with all due respect to Bethesda's immense talent in many areas, I don't think I'd go to them for plastic surgery. Anyway, yes, karma factors big in Fallout 3, and the choices you make, starting way back from that 10th birthday party of yours, will follow you throughout your life, affect how NPCs will react to you (start being a bad guy, and other bad guys will come out of the woodwork to...do bad things with you) and even affect the game's ending. Bethesda is promising something like a zillion endings -- okay, 500, but that sounds equally preposterous -- all based on the decisions you make and actions you take, however minute they might seem to you at the time. And though what I wrote makes it sound like I don't believe they can pull it off, I actually do. The original Fallout did that very thing.
Okay, so back to the demo: They skipped the rest of the childhood stuff at this point -- including the key narrative events that lead you to leave Vault 101 and begin the real game -- and then show us hooking up with good ol' Dogmeat, the canine companion from the original game who fanboys prayed would make it into this one. Well, he did. Note, however, that this is not the same Dogmeat, since this game takes place over 100 years after the first two games. I think I might like this Dogmeat better though -- he does some cool tricks. Being able to send him out on missions to fetch items you need should reduce time spent wandering the world yourself looking for crap. I thought that was a cool touch.
Shawn: Totally. He fights for you, too. And when you order him to hunt for weapons or food, he'll wander around the world actually searching for stuff. In other words, he won't simply slip off-screen and suddenly return with whatever bounty an algorithm bestows on him. And if you take proper care of your pet, he'll follow you to the finale of what Hines is now saying is a 70-hour long game. And that's about as much time Jeff has spent with his real bitch.
Here's what I'm wondering. Players develop addictions to the performance enhancing drugs they take, as well as the curative alcohol they drink. We know that Dogmeat heals with the same stimpack treatment, but does he develop similar addictions? Is that an asinine question? When Fallout 3 allegedly offers over 500 outcomes, it's tempting to think that things are as deep as that. After all, this is the developer whose Elder Scrolls RPGs made vampirism a viable survival strategy. However, I was a bit bummed when Hines said we won't be able to become mutants.
Jeff: And that bitch's name is Shawn Elliott. So Dogmeat -- well the other Dogmeat -- fought for you in Fallout as well. Dogmeat 2 here is more versatile and better trained. And, yeah, I liked the fact that the canine will only find items that actually really exist in the game world -- items you yourself could find. Very cool.
I don't think the dog can get addicted to drugs, no. You'll have to make that game yourself. (And, wow, I'm glad you didn't ask that question at the demo, or I would have had to pretend I didn't know you.) I do hear you though -- Bethesda does tend to go deep when thinking things through in their world-building. And to be clear, when they say "500 endings," I think we are talking about granularity mostly. Like, there are probably just a few real endings on the big plot points, but you'll hear anecdotes in voice-overs, and/or maybe with art montages, saying what happened to this person, or that town, depending on your actions throughout the game. Or maybe I'm just making all that up. And I keep wanting to type now that your idea of the player becoming a mutant is a stupid one, except, unfortunately, the more I think about it, the cooler that sounds.
Shawn: Nor did I ask about downloadable Dogmeat armor. That wouldn't have been funny, but then it wasn't funny when another media dude at this demo watched what has got to be one of the finest opening scenes in a first-person game this side of BioShock and Half-Life 2, and then decided to ask about downloadable content. Really? Hines says 500 endings and, what, you want to buy a five-hundred-and-first?
Interestingly, the fact that we'll have different Fallout 3 stories to tell when we meet at the nonexistent watercooler or Brawndo vending machine bothers a few anal-retentive types. I've read message board posts by people saying they'll feel shortchanged if they can't experience every possible outcome in a single play-through. They'd rather not miss a moment than make any meaningful decisions, such as whether or not to nuke the town of Megaton (where detonating the dormant atom bomb in the city's center will wipe the place and its population off the map).
Jeff: Well, yeah, but the game is an RPG, and RPGs are ostensibly about making decisions. At some point you need to (or should) commit. If you need to see every available outcome of every action, then play the game 500 times or shut up. Let the rest of us actually enjoy taking the risk, since most games don't offer any.
The other big decision that I guess you'll constantly be making is how to approach combat. Do you just play it shooter-style, guns blazing? Or do you take the time to pause and use V.A.T.S (Vault-tec Assisted Targeting System), which approximates, sort of, the turn-based combat of the original Fallout games by letting you spend action points to target specific body parts. The latter will provide more precision, and will assist those who are shooter- or twitch-challenged. And thank god for V.A.T.S., because without it, well, the game really is just a shooter. Which is another thing -- or maybe the biggest thing -- that is pissing off the angrier of the nerdcore fans. We asked if you could just play the game and win without ever going into V.A.T.S, and the answer was "yes". You can run and gun your way through this game if that's how you want to do it. And I don't know how I feel about that yet either. Maybe I'm an angry nerdcore guy too.
Shawn: Elder Scrolls IV: Oblivion isn't an RPG? I agree that role-playing means making decisions, but not with the assumption regarding die rolls, real or virtual. I appreciate that I can choose to manually target opponents or opt for V.A.T.S. In fact, I suspect that every player, no matter how comfortable he or she is with FPS-style combat, will want to flip back and forth between both options. If I'm bleeding and boxed in, a V.A.T.S.-enabled string of slo-mo headshots increases my odds of surviving. But say I'm feeling fine and stumble upon another Radscorpion -- why prolong a petty encounter? I appreciate that I can play the entire game from first- or third-person perspectives. Oh, and I appreciate that I'm able to be good or bad or anything totally in between the two. Hines' says it best in this snippet from our interview:
See the V.A.T.S. battle system in action for yourself here.
1Up Fallout 3 Preview
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen meequote:Op donderdag 10 april 2008 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.
Inderdaad. Dat is de enige reden waarom ik hier post. Omdat je gewoon een beetje lekker over alles en niets kan praten. Gewoon wel een beetje in de richting Xbox 360, dat we het hier niet over het bereiden van een cake gaan hebben ofzo, maar een beetje afdwalen mag toch wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
auw. Die doet pijnquote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook mijn laatste off-topic post.
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook mijn laatste off-topic post.
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen mee
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.
Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorLaten we het hier gewoon over de 360 hebben, slowchatten doe je maar lekker via msn/hyves/etc. Zo af en toe is heus niet erg, maar de laatste topics zijn echt belachelijk
zo, ook mn laatste off-topic
Zonder dat is het niet compleetquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
We moeten bijvoorbeeld nog wel gewoon AQuila360 kunnen blijven uitlachen met z'n waardeloze gamessmaak.
Doei hequote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
Als iets succesvol is, waarom zou je het dan niet namaken? Zo werkt het al jaren in het bedrijfsleven. Als add-on zie ik het nog best wel eens succes hebben, zeker als de prijs van de arcade onder de Wii blijft. Het is een slimme manier om te concurreren met Nintendo, maar toch ook de echte gamer blijven steunen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.
Maar ik snap Microsoft (en Sony) wel. Ze investeren miljoenen in next-gen technologie, beconcureren elkaar met de meest high-end tech. En dan komt Nintendo met een GC 1.5, en verslaat ze qua verkoopaantallen allebei.
Het zou mij verbazen als ze met de volgende generatie consoles weer voor brute kracht gaan.
veel plezier daarquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
Dit is het Games en Consoles sector. We praten over dus over alles met betrekking tot het onderwerp. Zaken als hoe erg voetbal wel niet zuigt, hoe hard jij zuigt en duidelijk wil maken welke game je moet kopen door overdreven een poll neer te zetten zal in ieder geval aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.
Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
heeeeeel slecht..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je liever naar het volgende adres.
quote:Xbox 360 Specificaties
Specificaties
De Xbox 360 is de krachtigste, meest gebruiksvriendelijke next-gen console op de markt. De Xbox 360 is uitermate krachtige, met drie aparte CPU core”™s, elke met een kloksnelheid van 3,2 GHZ. De Xbox 360 is uitgerust met de beste GPU die er bestaat en alles werkt nauw met elkaar samen om de beste High-Definition ervaring af te leveren. Hieronder vind je de uitgebreide specificaties van de Xbox 360.
Custom IBM PowerPC-based CPU
Ӣ Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each
Ӣ Two hardware threads per core; six hardware threads total
Ӣ VMX-128 vector unit per core; three total
Ӣ 128 VMX-128 registers per hardware thread
Ӣ 1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
Ӣ 9 billion dot product operations per second
Custom ATI Graphics Processor
Ӣ 500MHz processor
Ӣ 10 MB of embedded DRAM
Ӣ 48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines
Ӣ Unified shader architecture
Polygon Performance
Ӣ 500 million triangles per second
Pixel Fill Rate
Ӣ 16 gigasamples per second fill rate using 4x MSAA
Shader Performance
Ӣ 48 billion shader operations per second
Memory
Ӣ 512 MB of GDDR3 RAM
Ӣ 700 MHz of DDR
Ӣ Unified memory architecture
Memory Bandwidth
Ӣ 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
Ӣ 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
Ӣ 21.6 GB/s front-side bus
Overall System Floating-Point Performance
Ӣ 1 teraflop
Storage
Ӣ Detachable and upgradeable 20GB hard drive
Ӣ 12x dual-layer DVD-ROM
Ӣ Memory Unit support starting at 64 MB
I/O
Ӣ Support for up to four wireless game controllers
Ӣ Three USB 2.0 ports
Ӣ Two memory unit slots
Optimized for Online
Ӣ Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies or listening to music
Ӣ Built-in Ethernet port
Ӣ Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b and 802.11g
Ӣ Video camera ready
Digital Media Support
Ӣ Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, AVI, DivX, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Ӣ Ability to stream media from portable music devices, digital cameras and Windows XP-based PCs
Ӣ Ability to rip music to the Xbox 360 hard drive Ӣ Custom playlists in every game
Ӣ Built-in Media Center Extender for Windows XP Media Center Edition 2005
Ӣ Interactive, full-screen 3-D visualizers
High-Definition Game Support
Ӣ All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
Ӣ Standard-definition and high-definition video output supported
Audio
Ӣ Multichannel surround sound output
Ӣ Supports 48KHz 16-bit audio
Ӣ 320 independent decompression channels
Ӣ 32-bit audio processing
Ӣ Over 256 audio channels
System Orientation
Ӣ Stands vertically or horizontally
Ӣ Customizable Face Plates
Ӣ Interchangeable to personalize the console
Nee, 500 posts over gezeik dat er alleen maar kutposts staan en het niet genoeg over de 360 gaat, daar zitten we op te wachten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is het Games en Consoles sector. We praten over dus over alles met betrekking tot het onderwerp. Zaken als hoe erg voetbal wel niet zuigt, hoe hard jij zuigt en duidelijk wil maken welke game je moet kopen door overdreven een poll neer te zetten zal in ieder geval aan mijn reet roesten.
Dan verwijs ik je liever naar het volgende adres.
Mee eens. Met add-ons die mass appeal hebben valt zeker veel geld te verdienen op de casual markt. Zie Guitar Hero en Singsong. Maar die afstandbediening van M$ is wel heel erg nagemaakt. Doet me denken aan die Chinese nep-Wii of nep-iPhones.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef kepler het volgende:
Als iets succesvol is, waarom zou je het dan niet namaken? Zo werkt het al jaren in het bedrijfsleven. Als add-on zie ik het nog best wel eens succes hebben, zeker als de prijs van de arcade onder de Wii blijft. Het is een slimme manier om te concurreren met Nintendo, maar toch ook de echte gamer blijven steunen.
Ik denk dat ze volgende generatie ook weer voor brute kracht gaan, want in de volgende generatie kan je niet nog een keer de Wii verkopen. De Wii is in principe tijdloos, want de mensen die Wii kopen (zeg maar de nieuwe mensen) kopen die Wii echt niet voor de graphics. Maar ze kopen hem omdat het leuk is, anders is en iedereen het er over heeft.
Het zou niet slim zijn als we de volgende generatie alleen maar Wii-controls krijgen, want er valt nog gigantisch veel te verdienen in de huidige game-markt. Kijk maar eens naar de software-verkopen en accessoire-verkopen, daar maken ze nog meer dan genoeg winst op.
Dit is het enige topic waar Feyenoorders en Ajaxieden lief samen gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Wessiej het volgende:
Maar als die mensen die het nog niet snappen wat iedereen hier wilt en dat ook niet wilt doen, gaan ze toch hier niet meer posten? Iedereen blij.
ik snap dat je FOK als een heel belangrijk deel in je leven ziet, sorry dat ik het niet serieus neem.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lang niet zo slecht als jou inbreng hier op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |