Goed punt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[...] Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.
ik spreek mezelf nu wel een beetje tegen want ook die mensen moet je kunnen accepteren zoals zij zijn, maar ik kan wel begrijpen als er mensen zijn die de opgedrongenheid van zon acceptatie niet echt geweldig vinden. 9maar dat is dan weer een ander iets dan echte homofobie.
????????????quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
dus eigenlijk is TS gewoon een latente homo?
Hoezo latent?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
dus eigenlijk is TS gewoon een latente homo?
Ik ben er volledig van overtuigd dat dat zeker wel 1 van de factoren is voor het "ontwikkelen/bepalen"(heb er ff geen goed woord voor in deze zin) van homosexualiteit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Homofilie is geen keuze, homoseksualiteit wel.
Maar je kunt je afvragen hoe fijn je leven is als je homofiel bent, terwijl je in een heteroseksueel keurslijf wordt gedwongen.
Verder heb ik er ook geen problemen mee als mensen het een afwijking noemen, want dat is het nu eenmaal wel.
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat homo's nergens goed voor zijn(las een paar jaar geleden een artikel in Psychologie Magazine over homoseksualiteit in het dierenrijk en daar had het echt duidelijke voordelen). Verder doet een homo niemand kwaad met zijn seksuele voorkeur, dus niks aan de hand, lijkt me
.
Verder geloof ik absoluut niet dat homoseksualiteit (mede) bepaald wordt door de omstandigheden waarin je opgroeit. Wel is het vast zo dat een heleboel mensen zich voorheen niet bewust waren van hun homoseksualiteit, omdat er niet over gesproken werd. Ze hadden misschien het gevoel dat er iets ontbrak, maar slaagden er niet in datgene wat ontbrak te definiëren.
Ja want elke man komt ooit een dag tegen waarop je kiest tussen homo of hetero worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..
dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?
en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?
ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Die opmerking was sarcastisch. Een (echte)homo heeft die keuze nooit kunnen maken, die keuze is voor hem gemaakt. Als iemand geen erectie krijgt van een vrouw maar wel van een man is toch heldere taal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef multiculti-2008 het volgende:
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.
Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Je ontwijkt me vraagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:15 schreef tinoz het volgende:
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?quote:
Ik welquote:
Mag ik een Ja of Nee?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:22 schreef tinoz het volgende:
[..]
lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo benquote:
Bi?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:37 schreef tinoz het volgende:
[..]
nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |