abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59180857
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[...] Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.

ik spreek mezelf nu wel een beetje tegen want ook die mensen moet je kunnen accepteren zoals zij zijn, maar ik kan wel begrijpen als er mensen zijn die de opgedrongenheid van zon acceptatie niet echt geweldig vinden. 9maar dat is dan weer een ander iets dan echte homofobie .
Goed punt.
Voor sommige mensen is hun persoonlijkheid gelijk aan hun sexualiteit. Hun sexualiteit bepaalt alles, van muzieksmaak en films tot demonstratief zoenen op de dam.

Ik heb geen probleem met geliefden die op straat een kusje stelen, maar wel als het pontificaal moet - zo van: zie mij eens! Ik vind het plezierig als mensen van ALLE voorkeuren bepaalde dingen niet aan anderen opdringen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:21:23 #77
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59181722
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
dus eigenlijk is TS gewoon een latente homo?
????????????
Save Us From Fashion !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:00:55 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59182685
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
dus eigenlijk is TS gewoon een latente homo?
Hoezo latent?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:09:09 #79
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59184952
wat IS latent dan ? wat is er sluimerend aan mij ?
Save Us From Fashion !
pi_59185374
www.vandale.nl

la·tent (bijvoeglijk naamwoord; latenter, latentst; latentie)
1 verborgen blijvend
pi_59187307
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Homofilie is geen keuze, homoseksualiteit wel.
Maar je kunt je afvragen hoe fijn je leven is als je homofiel bent, terwijl je in een heteroseksueel keurslijf wordt gedwongen.
Verder heb ik er ook geen problemen mee als mensen het een afwijking noemen, want dat is het nu eenmaal wel.
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat homo's nergens goed voor zijn (las een paar jaar geleden een artikel in Psychologie Magazine over homoseksualiteit in het dierenrijk en daar had het echt duidelijke voordelen). Verder doet een homo niemand kwaad met zijn seksuele voorkeur, dus niks aan de hand, lijkt me .
Verder geloof ik absoluut niet dat homoseksualiteit (mede) bepaald wordt door de omstandigheden waarin je opgroeit. Wel is het vast zo dat een heleboel mensen zich voorheen niet bewust waren van hun homoseksualiteit, omdat er niet over gesproken werd. Ze hadden misschien het gevoel dat er iets ontbrak, maar slaagden er niet in datgene wat ontbrak te definiëren.
Ik ben er volledig van overtuigd dat dat zeker wel 1 van de factoren is voor het "ontwikkelen/bepalen"(heb er ff geen goed woord voor in deze zin) van homosexualiteit.
pi_59187326
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..

dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?

en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?

ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
pi_59187408
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..

dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?

en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?

ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Ja want elke man komt ooit een dag tegen waarop je kiest tussen homo of hetero worden.

Uit die zin kan ik vrijwel zeker opmaken dat jij ook ooit met deze kwestie struikelde en toen maar geforceerd voor vrouwen koos?
pi_59187891
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.

Ik heb me er ook mee bezig gehouden, en het is overal en vooral in onze maatschappij een heel belangrijk onderwerp. Ik heb me altijd lichamelijk tot vrouwen aangetrokken gevoelen, dat is iets wat toch duidelijk is. Mentaal is ingewikkelder, ik geloof dat dit met onze maatschapppij met het Christendom te maken heeft, dat gaat heel diep hoor dat Christendom. Het is een stroming die voorschrijft dat je elkaar moet liefhebben, dus ook mannen. Als ik mannen meemaak is het best een probleem voor velen dat ze hiermee wat stribbelen, en het is een onderdeel waar m'n site ook mee te maken heeft.

Dus in onze maatschappij wordt het te lief doen bevorderd, en sommige jongens zullen dit wat letterlijk nemen, en erin tuinen en homo worden, ze zullen zeggen maar het is toch goed om lief tegen elkaar te doen? Jezus heeft het gezegd man, weet jij het beter dan Jezus? Het antwoord hierop is ingewikkeld, maargoed denkstof, leuk dat jij hier ook wat kennis van hebt van deze kwestie gezien wat je hierboven zei.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
pi_59188610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef multiculti-2008 het volgende:
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.
Die opmerking was sarcastisch. Een (echte)homo heeft die keuze nooit kunnen maken, die keuze is voor hem gemaakt. Als iemand geen erectie krijgt van een vrouw maar wel van een man is toch heldere taal?

Maar blijkbaar is dat jou visie (dat ze wel een keuze maken), en aan de hand van je laatste zin vermoede ik dat jij ooit z'n "dilemma" had.
pi_59189429
Als ik al je topics zie kom ik tot maar 1 conclusie: je hebt teveel vrije tijd.

Ga sporten, neem een baantje, maak een gezinnetje. Dan hoef je ook niet zoveel op de ander te letten.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:57:31 #87
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189596
en hoe "maak" ik dan een gezinnetje ?
Save Us From Fashion !
pi_59189657
Vrouw vinden. Neuken zonder condoom. 9 maanden wachten. En é voilá une gezin.

Naar keuze kan ook tijn of basiculum worden toegevoegd.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:08:30 #89
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189852
Vrouw vinden , en dat met behulp van een programma zoals "homo zoekt vrouw" ofzo ? en hoe moet ik een kind gaan opvoeden als ik zelf al niet geacht wordt voor mezelf te kunnen zorgen op zo een niveau dat er chronische zorg of in mijn geval nu al iig langduurige zorg bij aan te pas moet komen ? je bent wel erg grof vind ik , je zegt dat ik moet doen wat voor jou normaal is maar voor mij niet te doen lijkt , denk je dat ik er nooit aan heb gedacht ofzo ? ik zou maar al te graag huisje boompje beesje hebben maar dat is in mijn geval erg moeilijk, ik heb het de laatste tijd wel overkinderen met andere mensen maar we grappen er alleen over zo van "zullen we ons schizofrene kind dan Tinoz Jr. noemen ?" maar daar blijft het bij , schizofrenie ( zoals je vast al hebt gelezen ergens in mijn topics ) is erfelijk en daarom is het zo ie zo al moeilijk voor mij om aan kinderen te beginnen en als ik dan ga adopteren moet ik toch wel een minimale gezins situatie in stand kunnen houden met iemand waar ik op kan bouwen . Mijn aandoening is van die aard dat ik langzaam maar zeker gek word van mensen die te dicht op mijn huid zitten. Ik kan niet normaal met vrienden omgaan en ik kan niet normaal met mensen omgaan waarmee ik een relatie heb. Ik heb ook de diagnose Einzelganger gekregen voordat ik zelf merkte dat ik niet goed met anderen functioneer.

wrijf het er dus maar lekker in .
Save Us From Fashion !
pi_59189895
Ben je homo dan?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:13:06 #91
71919 wonderer
pi_59189938
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:15:27 #92
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189978
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
Save Us From Fashion !
pi_59189980
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?
De maatschapij.

Maar het is aan jou de keus om daaraan te houden of niet.
pi_59189987
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:15 schreef tinoz het volgende:
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
Je ontwijkt me vraag .
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:22:11 #95
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59190092
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Ben je homo dan?
lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:32:00 #96
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59190327
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Ben je homo dan?
Ik wel
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59190374
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:22 schreef tinoz het volgende:

[..]

lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
Mag ik een Ja of Nee?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:37:45 #98
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59190446
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:34 schreef Cahir het volgende:

[..]

Mag ik een Ja of Nee?
nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:43:03 #99
71919 wonderer
pi_59190553
Een echte keus is het natuurlijk niet als je beschimpt, bespuugd en geslagen wordt...
pi_59190581
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:37 schreef tinoz het volgende:

[..]

nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
Bi?

Enige manier om erachter te komen is het te doen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')