Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.quote:Het klimaat waarin homo's leven wordt steeds harder
Ja dat zit ik nogsteeds, ik kan daar niet echt over mijn problemen praten , ze zijn me zat omdat ik te vaak kom praten...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:55 schreef Flashwin het volgende:
gast..zit je nog steeds in die psychiatrische inrichting?
ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdamquote:Op donderdag 10 april 2008 02:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.
zeer simpel , ik wil de privacy aan banden leggen , maar dan publiekelijk... er is al geen privacy meer heb ik mij laten vertellen maar voor het gross is dat nog niet bekend . Ik wil dat voor bepaalde sites , met bijvoorbeeld meer dan 100 mensen ( bezoekers ) per dag een minimum van systeem vereiste komt waaornder een geldig post adres en telefoon nummer , girorekening nummer en identificatie plicht .quote:Op donderdag 10 april 2008 02:18 schreef Flashwin het volgende:
Vertel eens wat meer over je concept om homofobie onmogelijk en vervolgbaar te maken...
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
zeer simpel , ik wil de privacy aan banden leggen , maar dan publiekelijk... er is al geen privacy meer heb ik mij laten vertellen maar voor het gross is dat nog niet bekend . Ik wil dat voor bepaalde sites , met bijvoorbeeld meer dan 100 mensen ( bezoekers ) per dag een minimum van systeem vereiste komt waaornder een geldig post adres en telefoon nummer , girorekening nummer en identificatie plicht .
verder zullen ze met profielen moeten werken waarbij het mogelijk is voor anderen om commentaar te leveren zonder tussenkomst van een operator , wel anoniem en gecontroleerd op "serieusheid" .
mensen zullen bijvoorbeeld met verschillende kleur codes kunnen gaan werken waardoor men kan zien hoelang iemand al actief is op een chatsite en daar kunnen ze hun vertrouwen op afstemmen , nieuwlingen moeten zich eerst bewijzen en veteranen zijn vertrouwd en eervol.
voorlopig ben ik moe gestreden ik voel me neit erkent , ik heb veel meer van dit soort ideeën maar nu zit ik even met mezelf in de knoopquote:Op donderdag 10 april 2008 02:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!
figuresquote:Op donderdag 10 april 2008 02:59 schreef tinoz het volgende:
[..]
maar nu zit ik even met mezelf in de knoop
Dat ligt inderdaad aan jou (helaas). Acceptatie holt achteruit.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.
nee rond deze tijd zou ik afgelsoten zijn voor de sameleving omdat ik hoor te slapen volgens het beleid van de GGZ, en wat is beter dan oproepen tot verzet tegen anti - anders geaarden ?quote:Op donderdag 10 april 2008 02:40 schreef hierissieweer het volgende:
Je gelooft te veel in het systeem...
Maar heb je niets beters te doen?
1tje danquote:Op donderdag 10 april 2008 02:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!
Mja, als je het niet probeert, als niemand het probeert, gebeurt er ook niks.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:44 schreef BlueMage het volgende:je kan de wereld toch niet veranderen
Het is toch veel lekkerder leven in een maatschappij waar niet iedereen elkaar veroordeelt voor vanalles? Waar komt dat toch vandaan?quote:
Niemand zal iets merken van de dingen die jij wil veranderen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 04:34 schreef tinoz het volgende:
En Nederland en Europa ondertussen lekker onverschillig naar de klote laten gaan?
Pak een pilletje.quote:Op donderdag 10 april 2008 06:30 schreef tinoz het volgende:
ik ga even liggen , ik maak me iets te druk denk ik
Opgelost.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:
ga maar eens niet naar TMF dan
Homofobie is, zoals de naam al zegt, een fobie. En ja, het is dus een geestelijke aandoening.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:12 schreef Re het volgende:
een interessant vraagstuk wat meer geschikt is voor sociologie en maatschappij
Worden we intoleranter tov homofilie, wat is de invloed van de mulciculturele samenleving hierop of is het een algemene trend als reactie op de overtolerantie die het vorige decennium overheerste?
en daarnaast: is homofobie een ziekte?
Moslims waarschijnlijk, die hebben voor alles wat wordt verboden in de koran een fobie.quote:de westerse maatschappij
alsjeblieft, als je serieus denkt dat daar slimme mensen komen, think again!!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:
[..]
ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdam
Mja ik bedoelde ook eigenlijk dat zijn oplossing zo vergezocht is dat 't toch niet gaat baten. Geloof me ik weet héél goed hoe 't is om steeds belachelijk gemaakt te worden en voor zondig aangezien te worden vanwege je sexuele voorkeuren. Het is zeker waar dat mensen te weinig proberen en er te weinig idealisten over zijn maar aan de andere kant al die mensen die overlopen van goede idealen draaien naar verloop van tijd helemaal door. (*cough cough* zoals ts bijv *cough cough*quote:Op donderdag 10 april 2008 04:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, als je het niet probeert, als niemand het probeert, gebeurt er ook niks.
Zijn "oplossing" is een beetje vergezocht, maar het probleem bestaat wel degelijk. Het is gewoon niet leuk om als ziek, een afwijking, zondig of gewoon smerig te worden aangezien EN zo te worden genoemd, recht in je gezicht, achter je rug om of via andere, indirecte, wegen, omdat je jongens nu eenmaal leuker vindt dat meisjes...
Dat is de oosterse maatschappij joh.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Moslims waarschijnlijk, die hebben voor alles wat wordt verboden in de koran een fobie.
gast, TMF , je gaat toch niet geloven dat de 10 jarige kut pubertjes op een chatkanaal serieus genomen moeten worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:
[..]
ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdam
Offtopic: LDquote:Op donderdag 10 april 2008 12:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
gast, TMF , je gaat toch niet geloven dat de 10 jarige kut pubertjes op een chatkanaal serieus genomen moeten worden.
En een concept schrijven harstikke mooi. Als je je nu eens bezig zou houden met het oplossen van je eigen problemen en als die helemaal weg zijn je eens bezig hield met andere problemen.
Maar da's toch schijntolerantie? "Het mag wel, als we het maar niet zien". Daar heb je geen flikker (:')) aan. En waarom zou een pontificale zoen op de dam weerstand oproepen? Dan IS die intolerantie er toch al? Je wordt niet intolerant van geconfronteerd worden waar je in beginsel geen problemen mee hebt. Dat ben je al, en die "provocaties" kun je dan mooi als excuus gebruiken om die intolerantie te vergoeilijken.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Jerruh het volgende:
Het is aan de ene kant een beetje tweezijdig. Ik vind homofobie zelf een beetje triest, aangezien dat gaat om he tniet accepteren hoe een ander is. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn en ik vind dat we wel eens ons best mogen doen voor een maatschappij waarin dit ook werkelijk kan! (en dan op alle gebieden).
aan de andere kant, en dat is hoe ik er zelf over denk, is er een reactie vanuit de homowereld dat homseksualiteit steeds minder wordt toegestaan. enerzijds hun goed recht, maar er zijn ook homo's die homoseksualiteit zien als een levensstijl, het allesomvattende in hun leven. even ter vergelijking: ik als homo zijnde zie het feit dat ik op mannen val als een klein deel van mijn persoonlijkheid. mijn muzieksmaak, kledingsmaak, fysieke uitstraling en bewegingen, uitgaansgedrag en omgang met vrienden heeft daar in feite vrij weinig tot niks mee te maken. ik ga niet van madonna of britney houden modat ik homo ben en ik ga niet als een wijf dansen omdat dat twintig jaar geleden bij wijze van spreken in soho werd gedaan.
veel homos binden homoseksualiteit aan alles wat ze doen: homo uitgaan, zich apart voelen als homo en het zo breed mogelijk uitdragen. Een soort van constante confrontatie naar de buitenwereld om te laten zien dat ze homo zijn en omdat ze er trots op zijn dat ze het kunnen zijn. Nogmaals: niks mis mee, alleen door die confrontatie en de bijna gedwongen acceptatiedrang zorgt wel ervoor dat sommige mensen geen zin hebben om maar te accepteren dat ze homo zijn. Het gaat er eigenlijk niet om dat homoseksualiteit wordt geaccepteerd maar dat een persoon wordt geaccepteerd zoals ie is en dat het feit dat je op mannen valt daar een deeltje van kan zijn. Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.
ik spreek mezelf nu wel een beetje tegen want ook die mensen moet je kunnen accepteren zoals zij zijn, maar ik kan wel begrijpen als er mensen zijn die de opgedrongenheid van zon acceptatie niet echt geweldig vinden. 9maar dat is dan weer een ander iets dan echte homofobie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |