Aha. Ik word juist nóg geestiger van drankquote:Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
De kwantiteit van de grappen gaat dan boven de kwaliteit.
Ik drink niet zo vaak, gelukkig.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha. Ik word juist nóg geestiger van drank![]()
Dat is hier helemaal geen regel, hoor. Iedereen die zich geroepen voelt mag een plaatje posten.quote:Waar blijft je plaatje, of ben je daar te dronken voor
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is hier helemaal geen regel, hoor. Iedereen die zich geroepen voelt mag een plaatje posten.
Ben je altijd zo dominant?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt 't geraden, dus tikkie jij bent 'm!
![]()
Dat is chantagequote:Zal ik dan toch maar terug naar de AKQ gaan?![]()
Neuhquote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je altijd zo dominant?
quote:Dat is chantage
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
't is wat hier ..open je een topic en dan zijn de ego's te groot om een plaatje te plaatsen ...
Wáát?? Een groot ego?? Moi???? Mijn bescheidenheid is van een ongekende wereldse grootsheidquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
't is wat hier ..open je een topic en dan zijn de ego's te groot om een plaatje te plaatsen ...
Schwartzkopfquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh![]()
[..]
![]()
Is het Norman Schwarzkopf?
excuses danquote:Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wáát?? Een groot ego?? Moi???? Mijn bescheidenheid is van een ongekende wereldse grootsheid
Vast niet. Hij heeft iets verkeerd opgevat, maar ik weet niet wat.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ja lelijk hè? Ik hou er niet van, niet bij mannen in ieder geval. Ik reken erop dat wyccie dit raadt, ze is in da house.
Ik ben trots op mijn grijze haren maar ik werd dan ook al op m'n vijftiende grijs.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ja lelijk hè? Ik hou er niet van, verven, niet bij mannen in ieder geval.
Dat neem ik voor kennisgeving aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben trots op mijn grijze haren maar ik werd dan ook al op m'n vijftiende grijs.
Nu is 't alleen nog de vraag of het waar is of nietquote:Op donderdag 10 april 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat neem ik voor kennisgeving aan.
quote:
Daar twijfel ik aan, dus postte ik wat ik postte.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is 't alleen nog de vraag of het waar is of niet![]()
Ik heb nog een Von Trier-anekdote, wil je 'm horen (lezen)?quote:dat zei Lars von Trier ooit eens na één van zijn toen zeldzame televisie-interviews terwijl hij ietwat satanisch in de camera van de interviewer keek
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Cool, hè. Zo'n antwoord in hintvorm.![]()
Gene Simmons.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nog een Von Trier-anekdote, wil je 'm horen (lezen)?
Lang wel, zwart niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik had altijd gedacht dat jij lang zwart haar had, Scrut. Zoals Brusselmans.
Neehee, ik ben Yvon Jaspers. Ik mag Brusselmans overigens wel, hij is echt een klootzak.quote:Jij bént Brusselmans.
Ja graag, hij is een heldquote:Op donderdag 10 april 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nog een Von Trier-anekdote, wil je 'm horen (lezen)?
Aha, net als Mohamed Fayed. Die heeft 'Al' er ook zelf bij verzonnen.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Von Trier is een man naar mijn hart.Hij heet trouwens gewoon Lars Trier, dat "Von" heeft hij er zelf bij bedacht, dat vond hij wel chique.
Zo zijn er tienduizenden Afghanen die Khan (De Grote) aan hun naam toegevoegd hebben.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha, net als Mohamed Fayed. Die heeft 'Al' er ook zelf bij verzonnen.
Heb je dan nooit naar Dames in de dop gekeken?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zich chiquer voordoen dan ze zijn.
Ik ben een boerenlul en proud of itquote:Op donderdag 10 april 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zich chiquer voordoen dan ze zijn.
Nee. Zijn dat die ordinaire types die dan etiquetteles krijgen en zo?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan nooit naar Dames in de dop gekeken?
Goed zo. Geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een boerenlul en proud of it
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Zijn dat die ordinaire types die dan etiquetteles krijgen en zo?
Kijk jij daarnaar??
Nee, ik ben echt van de chiquere programma'squote:Op donderdag 10 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ja.
Heb er ooit 1 halve aflevering van meegekregen. Leek me ook wel wat voor jou.
Mijn vaders was geen boer maar zijn vader en zijn voorouders waren allemaal boeren. Mijn moeders familie waren anarchisten, schoolmeesters en kunstenaars.quote:
Zonder boeren hadden we niks te eten.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vaders was geen boer maar zijn vader en zijn voorouders waren allemaal boeren. Mijn moeders familie waren anarchisten, schoolmeesters en kunstenaars.
Oeh, een duister familiegeheim.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Aan mijn vaders kant zitten een paar generaties terug allemaal 'werkmannen'. Mijn tante had dat uitgeplozen. Tot op de dag van vandaag heb ik geen flauw idee wat dat zijnHet interesseert me eigenlijk ook niet.
Ik vind dat wél interessant, ken je wel iets over jezelf leren. ja, ja.... midlife-crisis al achter de rugquote:Op donderdag 10 april 2008 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het interesseert me eigenlijk ook niet.
Maakt dat je opeens anders dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat wél interessant, ken je wel iets over jezelf leren. ja, ja.... midlife-crisis al achter de rug
Het zegt iets over je afkomst, dat is alles. Het zegt niets over hoe de zaken er nu voorstaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat wél interessant, ken je wel iets over jezelf leren. ja, ja.... midlife-crisis al achter de rug
Dat eerste en dat wat Wa zegt.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat? Dat ik iets geleerd heb? Of dat ik m'n m-l achter de rug heb?
Moah, weet ik niet. Het zegt iets over wie ik ben en hoe ik mogelijk genetisch gedispositioneerd ben. Niet dat ik ontevreden met mezelf ben, overigens.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zegt iets over je afkomst, dat is alles. Het zegt niets over hoe de zaken er nu voorstaan.
In mijn geval denk ik wel dat dat van invloed is op mijn, wat raar verlopende, leven.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat mijn ouders DNA of die van mijn voorouders er ook maar iets mee te maken hebben.
Scrutinizer is jaoers,quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik begrijp mezelf al. Heel goed zelfs
Niet dus.quote:Dus waarom heb ik daarbij familieconnecties van pakweg tachtig jaar geleden nodig?
Maar volgens mij is jouw leven heel anders dan jouw broers leven. Wel zelfde DNA?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn geval denk ik wel dat dat van invloed is op mijn, wat raar verlopende, leven.
Nee, mijn broers worstelen of hebben geworsteld met dezelfde problemen die ik gekend heb.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar volgens mij is jouw leven heel anders dan jouw broers leven. Wel zelfde DNA?
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef wyccie het volgende:
Voel ik weer zo'n duister familiegeheim opkomen?
Ik heb niet gezopen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Wickedangelwe zijn hier niet altijd zo zwaar op de hand hoor........ alleen als we gezopen hebbe,
Toe maar wyccie, het is jouw beurt voor een plaatje volgens de, nieuwe, regels.
Ja, jij had het wel op tijd gelezen en ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé wyccie, wist je trouwens dat ik weet in welke branche Wickedangel werkzaam is?
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, jij had het wel op tijd gelezen en ik niet.
Breezer?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is duidelijk een Nederlander.
ik drink voor het eerst sinds maanden, een wijvendrankje ook nog
Ja, wrijf het er lekker even in.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was.
Bijna net zo erg volgens mij. Prosecco, op m'n werk gekregen.quote:
Engelsman dus.quote:Nee, niet bepaald een Nederlander.
[..]
Je kent me toch?quote:Ja, wrijf het er lekker even in.
Klinkt bijna als Prosciutto. Dat is vlees. lekker mannelijk. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna net zo erg volgens mij. Prosecco, op m'n werk gekregen.
Eigenlijk wel, maar toch weer niet.quote:Engelsman dus.
Oef, gelukkig maar. Ik was al bang homo te worden, of erger nog: een vrouwquote:Op donderdag 10 april 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt bijna als Prsociutto. Dat is vlees. lekker mannelijk. Maak je geen zorgen.![]()
Schot?quote:[..]
Eignelijk wel, maar toch weer niet.
Moet je maar niet zoveel zuipen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:55 schreef wyccie het volgende:
Quote me pas als ik mijn fouten heb verbeterd.
Welsh?quote:Ook geen Schot, wel Brits, maar anders Brits.
Ik ga alle thee er nu ook weer uitplassen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je maar niet zoveel zuipen.
Nee, blijf niet zo op dat eiland hangen. Je moet naar Afrika.quote:Welsh?
I know, I know.quote:
Trusten wycciequote:En nu ga ik maar naar bed. Veel te laat al. Het wordt nooit meer wat met mij.![]()
Weltrusten
een archeoloog denk ik ....slaap wel allenquote:Op donderdag 10 april 2008 02:02 schreef qonmann het volgende:
een archeoloog denk ik ....slaap wel allen
Woohoo!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef qonmann het volgende:
Ik vermoed zelfs dat het Leakey (ik ben slecht in spelling) is ,
want hij is degene bij wie Jane Goodall is begonnen.
En nu maar hopen dat er iets van klopt want anders is het wel een onzinverhaal, nouja we zien het wel
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef tong80 het volgende:
Ok dan begint het leven pas. Tot je veertigste denk je er niet over na. Maar na ga je 40ste ga je aftellen
Tussen morgenstond en goud in de mond!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe laat verwacht je ons morgen?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Z en tong80 goed kunnen zingen kunnen ze meerijden. M'n autoradio is stuk.
Dan moet jij maar drummen op het dashboard. Je mag sowieso voorin, met je spleenheup is de achterbank te moeilijk bereikbaar.quote:
Mooi dat je zo meedenktquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet jij maar drummen op het dashboard. Je mag sowieso voorin, met je spleenheup is de achterbank te moeilijk bereikbaar.
Het is voor het park linksaf en dan op de hoek. Je ziet het vanzel, te herkennen aan de oranje bloempotten en kaarsen voor het raam.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben het huisnummer vergeten maar ik neem aan dat er iets zilvergrijs met een rode strik op de oprit zal staan?
Tussen morgenstond en goud in de mond was de bedoeling toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
heb je al een extra kratje bier voor tong80 in huis gehaald?
Ow ja klopt ook....quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tussen morgenstond en goud in de mond was de bedoeling toch?
heb je al een extra kratje bier voor tong80 in huis gehaald?
*Kuch* 7....quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja klopt ook....
Trouwens als je van de andere kant komt, komt moet je na het park rechtsaf.
We hebben genoeg bier, als 6 kratjes voldoende zijn
Ja, precies, ik dacht al.... Ik kom altijd van die andere kant.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens als je van de andere kant komt, komt moet je na het park rechtsaf.
Voor tong80 alléén moet dat genoeg zijn. Anders halen we nog wel wat halve liters bij een tankstation onderweg.quote:We hebben genoeg bier, als 6 kratjes voldoende zijn
Geen dank.quote:
Mooi! Maar dat gearceerde... ik ben een beetje nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens goed nieuws, wyccie. Ik kreeg een pm uit doorgaans betrouwbare bron dat broer is gesignaleerd IRL. Nu is het nog de vraag waarom hij niet meer hier post.
Die optie heb ik uitgezet. Ik heb niet genoeg tijd om al mijn fans te beantwoorden, vandaar.quote:Ik wilde jou pm'en, maar dat schijnt niet te kunnen
Jammer.quote:Op maandag 14 april 2008 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Oh sorry, ik arceerde dat omdat het zo'n cliché is, geen andere reden.
Het ís Robert Redfordquote:Op maandag 14 april 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt een beetje op Robert Redford met een vleugje Owen Wilson.
Dat valt wel mee, toch? Ik denk dat hij het niet erg vindt dat wij hem missen.quote:Op maandag 14 april 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
dan staat dat zo opdringerig.
James Herriot? Of was dat een Brit?quote:Op maandag 14 april 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Het ís Robert RedfordIn de film naar het boek van de man op het plaatje. Of een miniserie, dat kan ook.
Niet helemaal. Ik zit te denken aan Mia Farrow en Faye Dunaway, maar die ogen lijken niet.quote:Op maandag 14 april 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
En de dame herken je toch ook?
We moesten op de terugweg al drie keer bij een tankstation stoppenquote:Op zondag 13 april 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
Die zal vannacht vast wel drie extra pispauzes hebben.
quote:Hij wordt gezien als een van de grootste Amerikaanse schrijvers uit de 20e eeuw. Hij was de woordvoerder voor de Verloren Generatie, Amerikanen die geboren waren in de laatste 10 jaar van de 19e eeuw, en die volwassen werden tijdens de Eerste Wereldoorlog. Hij schreef vijf boeken en een groot aantal korte verhalen met thema's als jeugd, depressie en leeftijd.
Jij kletst uit je nekquote:Op maandag 14 april 2008 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
We moesten op de terugweg al drie keer bij een tankstation stoppen
Het is Mia Farrowquote:Op maandag 14 april 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Niet helemaal. Ik zit te denken aan Mia Farrow en Faye Dunaway, maar die ogen lijken niet.
tong heeft een soort pleinvrees, dus hij was sowieso niet mee.quote:Op maandag 14 april 2008 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, jij had ook mee kunnen rijden.
Dus dit slaat nergens opquote:Op zondag 13 april 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
Was trouwens blij dat ik nog 3 extra kratten gehaald had. We hebben het daarmee net gered. Jezus wat kan die Tong zuipen zeg!
Daarom heb ik 'm voor de deur opgehaald en thuisgebracht.quote:Op maandag 14 april 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong heeft een soort pleinvrees, dus hij was sowieso niet mee.
Dat laatste geloof ik dan weer wél.quote:Op maandag 14 april 2008 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom heb ik 'm voor de deur opgehaald en thuisgebracht.
Kaartlezen is trouwens niet tong80's grootste kwaliteit
quote:Op maandag 14 april 2008 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom heb ik 'm voor de deur opgehaald en thuisgebracht.
Kaartlezen is trouwens niet tong80's grootste kwaliteit
Daar was ik goed in. Had het uitgespeeld op de Nintendo toen ik jonger was.quote:Op maandag 14 april 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nog een hint: Zelda.
quote:Op maandag 14 april 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik goed in. Had het uitgespeeld op de Nintendo toen ik jonger was.
Hoera!quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ben aan het nadenken.
F. Scott Fitzgerald of niet? Volgens mij klopt er iets niet aan die naam....
Lukt me niet om het dik uit te spreken. Ik gooi er een gek accent door.quote:Op maandag 14 april 2008 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het bekt gewoon lekker. Dikke vette L-en
Je moet zo zingen als Chef het in Southpark zou doenquote:Op maandag 14 april 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lukt me niet om het dik uit te spreken. Ik gooi er een gek accent door.
quote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik kan geen onherkenbare foto van Mariah Carey vinden, haar gezicht is nauwelijks veranderd.
Jammer voor jullie.
Dan gok ik op Yvon Keeley.quote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik kan geen onherkenbare foto van Mariah Carey vinden, haar gezicht is nauwelijks veranderd.
Jammer voor jullie.
Close.quote:Op maandag 14 april 2008 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan gok ik op Yvon Keeley.
Ja.quote:Op maandag 14 april 2008 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Corneille?
Nee hoor, ik zie zo dat het Mimi is.quote:Hier is een onherkenbare Mariah:
[ afbeelding ]
Sommige mensen veranderen nooit.quote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Jammer voor jullie.
Als Tokay je zou horen werd je gelijk naar de badkamer getuurd om je mond te spoelen met groene zeep.quote:
OMFG, is dat Lyndie??? Wéér een plaatje herkend!quote:
Bij mijn weten heb ik Tokay hier nog nooit getroffen. Bovendien laat ik me nergens naartoe sturenquote:Op maandag 14 april 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
Als Tokay je zou horen werd je gelijk naar de badkamer getuurd om je mond te spoelen met groene zeep.![]()
Maar Tokay komt hier nog maar 1 keer per week.
Dat is geen schande, want het kutwijf lijkt precies op een vent.quote:
Lynndiequote:Op maandag 14 april 2008 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMFG, is dat Lyndie??? Wéér een plaatje herkend!
Je gaat me toch niet vertellen dat je een fan van haar bent? Want dan zijn we wel uitgepraat.quote:
Natuurlijk nietquote:Op maandag 14 april 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een fan van haar bent? Want dan zijn we wel uitgepraat.
Pfff, gelukkig.quote:Op maandag 14 april 2008 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Natuurlijk nietIk reageer altijd zo als iemand m'n plaatje raadt.
Dat snap ik wel. Ik heb vakantievrienden die mijn inbox zowat vol spammen met 'grapjes' die duidelijk een Wilders/Verdonk-voorkeur voorradenquote:Op maandag 14 april 2008 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet al nauwelijks wat ik aan moet met collega's die durven toe te geven dat ze op Wilders stemmen of dat ze Verdonk een leuke vrouw vinden.
Vrijdagochtend, voor de vrijdagpoes. mrauwquote:Op maandag 14 april 2008 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Bij mijn weten heb ik Tokay hier nog nooit getroffen. Bovendien laat ik me nergens naartoe sturen
Ik word altijd diep achterdochtig van mensen die dat beweren.quote:
Waarom?quote:Op maandag 14 april 2008 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word altijd diep achterdochtig van mensen die dat beweren.
Hebben we het nu over die jonge acteur?quote:Op maandag 14 april 2008 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het is een harstikke mooie man, vooral in de musical waarin hij speelt. Het is een Nederlandse musical maar oorspronkelijk niet. Hij is al 40 jaar oud die musical.
Ik ken mijn grenzen nietquote:Op maandag 14 april 2008 20:29 schreef peaceman het volgende:
Hey tong, heb je nog een kater gehad van al dat bier?
quote:
Van Dale:quote:Op maandag 14 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en qua hint: de man op het plaatje is een held.
Tokayquote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef Tokay het volgende:
De held van Wickedangel heet Oskar Schindler.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef Tokay het volgende:
De held van Wickedangel heet Oskar Schindler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |