Aha. Ik word juist nóg geestiger van drankquote:Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
De kwantiteit van de grappen gaat dan boven de kwaliteit.
Ik drink niet zo vaak, gelukkig.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha. Ik word juist nóg geestiger van drank![]()
Dat is hier helemaal geen regel, hoor. Iedereen die zich geroepen voelt mag een plaatje posten.quote:Waar blijft je plaatje, of ben je daar te dronken voor
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is hier helemaal geen regel, hoor. Iedereen die zich geroepen voelt mag een plaatje posten.
Ben je altijd zo dominant?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt 't geraden, dus tikkie jij bent 'm!
![]()
Dat is chantagequote:Zal ik dan toch maar terug naar de AKQ gaan?![]()
Neuhquote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je altijd zo dominant?
quote:Dat is chantage
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
't is wat hier ..open je een topic en dan zijn de ego's te groot om een plaatje te plaatsen ...
Wáát?? Een groot ego?? Moi???? Mijn bescheidenheid is van een ongekende wereldse grootsheidquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
't is wat hier ..open je een topic en dan zijn de ego's te groot om een plaatje te plaatsen ...
Schwartzkopfquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh![]()
[..]
![]()
Is het Norman Schwarzkopf?
excuses danquote:Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wáát?? Een groot ego?? Moi???? Mijn bescheidenheid is van een ongekende wereldse grootsheid
Vast niet. Hij heeft iets verkeerd opgevat, maar ik weet niet wat.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ja lelijk hè? Ik hou er niet van, niet bij mannen in ieder geval. Ik reken erop dat wyccie dit raadt, ze is in da house.
Ik ben trots op mijn grijze haren maar ik werd dan ook al op m'n vijftiende grijs.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ja lelijk hè? Ik hou er niet van, verven, niet bij mannen in ieder geval.
Dat neem ik voor kennisgeving aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben trots op mijn grijze haren maar ik werd dan ook al op m'n vijftiende grijs.
Nu is 't alleen nog de vraag of het waar is of nietquote:Op donderdag 10 april 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat neem ik voor kennisgeving aan.
quote:
Daar twijfel ik aan, dus postte ik wat ik postte.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is 't alleen nog de vraag of het waar is of niet![]()
Ik heb nog een Von Trier-anekdote, wil je 'm horen (lezen)?quote:dat zei Lars von Trier ooit eens na één van zijn toen zeldzame televisie-interviews terwijl hij ietwat satanisch in de camera van de interviewer keek
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Cool, hè. Zo'n antwoord in hintvorm.![]()
Gene Simmons.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nog een Von Trier-anekdote, wil je 'm horen (lezen)?
Lang wel, zwart niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik had altijd gedacht dat jij lang zwart haar had, Scrut. Zoals Brusselmans.
Neehee, ik ben Yvon Jaspers. Ik mag Brusselmans overigens wel, hij is echt een klootzak.quote:Jij bént Brusselmans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |