Ow ja klopt ook....quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tussen morgenstond en goud in de mond was de bedoeling toch?
heb je al een extra kratje bier voor tong80 in huis gehaald?
*Kuch* 7....quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja klopt ook....
Trouwens als je van de andere kant komt, komt moet je na het park rechtsaf.
We hebben genoeg bier, als 6 kratjes voldoende zijn
Ja, precies, ik dacht al.... Ik kom altijd van die andere kant.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens als je van de andere kant komt, komt moet je na het park rechtsaf.
Voor tong80 alléén moet dat genoeg zijn. Anders halen we nog wel wat halve liters bij een tankstation onderweg.quote:We hebben genoeg bier, als 6 kratjes voldoende zijn
Geen dank.quote:
Mooi! Maar dat gearceerde... ik ben een beetje nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens goed nieuws, wyccie. Ik kreeg een pm uit doorgaans betrouwbare bron dat broer is gesignaleerd IRL. Nu is het nog de vraag waarom hij niet meer hier post.
Die optie heb ik uitgezet. Ik heb niet genoeg tijd om al mijn fans te beantwoorden, vandaar.quote:Ik wilde jou pm'en, maar dat schijnt niet te kunnen
Jammer.quote:Op maandag 14 april 2008 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Oh sorry, ik arceerde dat omdat het zo'n cliché is, geen andere reden.
Het ís Robert Redfordquote:Op maandag 14 april 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt een beetje op Robert Redford met een vleugje Owen Wilson.
Dat valt wel mee, toch? Ik denk dat hij het niet erg vindt dat wij hem missen.quote:Op maandag 14 april 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
dan staat dat zo opdringerig.
James Herriot? Of was dat een Brit?quote:Op maandag 14 april 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Het ís Robert RedfordIn de film naar het boek van de man op het plaatje. Of een miniserie, dat kan ook.
Niet helemaal. Ik zit te denken aan Mia Farrow en Faye Dunaway, maar die ogen lijken niet.quote:Op maandag 14 april 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
En de dame herken je toch ook?
We moesten op de terugweg al drie keer bij een tankstation stoppenquote:Op zondag 13 april 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
Die zal vannacht vast wel drie extra pispauzes hebben.
quote:Hij wordt gezien als een van de grootste Amerikaanse schrijvers uit de 20e eeuw. Hij was de woordvoerder voor de Verloren Generatie, Amerikanen die geboren waren in de laatste 10 jaar van de 19e eeuw, en die volwassen werden tijdens de Eerste Wereldoorlog. Hij schreef vijf boeken en een groot aantal korte verhalen met thema's als jeugd, depressie en leeftijd.
Jij kletst uit je nekquote:Op maandag 14 april 2008 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
We moesten op de terugweg al drie keer bij een tankstation stoppen
Het is Mia Farrowquote:Op maandag 14 april 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Niet helemaal. Ik zit te denken aan Mia Farrow en Faye Dunaway, maar die ogen lijken niet.
tong heeft een soort pleinvrees, dus hij was sowieso niet mee.quote:Op maandag 14 april 2008 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, jij had ook mee kunnen rijden.
Dus dit slaat nergens opquote:Op zondag 13 april 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
Was trouwens blij dat ik nog 3 extra kratten gehaald had. We hebben het daarmee net gered. Jezus wat kan die Tong zuipen zeg!
Daarom heb ik 'm voor de deur opgehaald en thuisgebracht.quote:Op maandag 14 april 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong heeft een soort pleinvrees, dus hij was sowieso niet mee.
Dat laatste geloof ik dan weer wél.quote:Op maandag 14 april 2008 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom heb ik 'm voor de deur opgehaald en thuisgebracht.
Kaartlezen is trouwens niet tong80's grootste kwaliteit
quote:Op maandag 14 april 2008 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom heb ik 'm voor de deur opgehaald en thuisgebracht.
Kaartlezen is trouwens niet tong80's grootste kwaliteit
Daar was ik goed in. Had het uitgespeeld op de Nintendo toen ik jonger was.quote:Op maandag 14 april 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nog een hint: Zelda.
quote:Op maandag 14 april 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik goed in. Had het uitgespeeld op de Nintendo toen ik jonger was.
Hoera!quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ben aan het nadenken.
F. Scott Fitzgerald of niet? Volgens mij klopt er iets niet aan die naam....
Lukt me niet om het dik uit te spreken. Ik gooi er een gek accent door.quote:Op maandag 14 april 2008 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het bekt gewoon lekker. Dikke vette L-en
Je moet zo zingen als Chef het in Southpark zou doenquote:Op maandag 14 april 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lukt me niet om het dik uit te spreken. Ik gooi er een gek accent door.
quote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik kan geen onherkenbare foto van Mariah Carey vinden, haar gezicht is nauwelijks veranderd.
Jammer voor jullie.
Dan gok ik op Yvon Keeley.quote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik kan geen onherkenbare foto van Mariah Carey vinden, haar gezicht is nauwelijks veranderd.
Jammer voor jullie.
Close.quote:Op maandag 14 april 2008 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan gok ik op Yvon Keeley.
Ja.quote:Op maandag 14 april 2008 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Corneille?
Nee hoor, ik zie zo dat het Mimi is.quote:Hier is een onherkenbare Mariah:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |