quote:Op woensdag 9 april 2008 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Dit past er ook wel tussen
Hulpeloos meisje in benarde positie bruut verkracht
Ohhhnee joquote:
Een linkje naar failblog.wordpress.com (ofzo) is nog veel handigerquote:Op woensdag 9 april 2008 22:00 schreef retuow82 het volgende:
handig voor sommige mensen die hem niet kennen toch?
geef m dan gelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Een linkje naar failblog.wordpress.com (ofzo) is nog veel handiger
quote:
Briljant!quote:
zal dat beest t snappen?quote:
kankeruser ben jijquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef Koenholio het volgende:
Wehehehe ik ben dronken.... FAIL
LOLquote:
Jouw reactie is grappigquote:
Whehe, dat bierglasquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:37 schreef Aufruhr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed rijtje! vooral die limo is echtquote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef SimtekF1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De limo!, lollerquote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef SimtekF1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet het niet zeker, maar volgens mij schiet hij een raket, waardoor zn vijand door de rook ziet waar hij zit en hem vervolgens door zn kop knalt, alsdit het geval is, is het net COD4, damn wat maken ze die echte wereld toch realistisch tegenwoordig, net als in de games!quote:
Nee hij zit op straat waarna hij in zijn buik wordt geraakt en dan half gaat liggen en dan door zijn kop wordt geschoten... het beste stuk zie je niet. Dat zon maat van hem zo in het beeld van de camera komt en dan zo Gammelegammelegammele roept helemaal in paniek enz dat zijn maat dood isquote:Op woensdag 16 april 2008 21:01 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar volgens mij schiet hij een raket, waardoor zn vijand door de rook ziet waar hij zit en hem vervolgens door zn kop knalt, alsdit het geval is, is het net COD4, damn wat maken ze die echte wereld toch realistisch tegenwoordig, net als in de games!
en schouder en buik en...quote:
Het komt door mijn avator he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |