quote:Op woensdag 9 april 2008 18:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit de cap van de dag vind![]()
![]()
Ze antwoorde wat onhandig, maar volgens mij bedoelde ze dat ze wel een relatie zouden hebben; maar nog niet zouden gaan trouwen (in de buitenwereld)quote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Smash-it het volgende:
Als C moet kiezen tussen trouwen en het spel winnen, kiest ze voor het spel.
Als C Huub buiten tegen zou komen, zou ze niet met hem trouwen.
Die Claire..
Of ik ben misschien nog bezig met de OP ffs.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Niets over de hilarische zangles?
Dat zat er aan te komen.... zeker ook omdat Jaap mee moet van het hokje als modelquote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef Smash-it het volgende:
Jaap deed zijn terrorhoed op toen hij de auto instapte. En hij gniffelde. IK BEN BENIEUWD!
interview met clair is nu op de radioquote:
tnxquote:Op woensdag 9 april 2008 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
interview met clair is nu op de radio
Ná 22 mei Rooie, gaan wij niet meemakenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef rooie3 het volgende:
Lees het alweer Huub moet dus nog meer gepest gaan worden,dus gaan we Lieke vragen.Prima idee weer.Wanneer zijn die rat en zijn pruikie aan de beurt.
Ze heeft weer het juiste slipje aangetrokken zie ik?quote:
Je ziet het op de cap niet, maar je kon er aardig doorheen kijken.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft weer het juiste slipje aangetrokken zie ik?
Grootmeester Pimp Brian verteld haar even welke moves ze moet doen.
Wat is het ook een multitalent.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft weer het juiste slipje aangetrokken zie ik?
Grootmeester Pimp Brian verteld haar even welke moves ze moet doen.
Ik kan er doorheen kijken hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet het op de cap niet, maar je kon er aardig doorheen kijken.
voor de OP.
"Ha, ha, ha, ha, staying alive"quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef chufi het volgende:
THX voor de OP Dementor
[ afbeelding ]
Geeft Breien nu ook al paaldansles?
Tis dat?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian heeft ook al verstand van paaldansen?![]()
Amanda kan haar hoofd niet bewegen op de manier van Brian, ze heeft geen last van twiches.
Zit wel een rode string onder.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet het op de cap niet, maar je kon er aardig doorheen kijken.
voor de OP.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
Ik heb er ook maar even wat classic filmpjes ingegooid
Als Lieke meedoet he, Lieke keurde de terror toch niet goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef rooie3 het volgende:
Lees het alweer Huub moet dus nog meer gepest gaan worden,dus gaan we Lieke vragen.Prima idee weer.Wanneer zijn die rat en zijn pruikie aan de beurt.
Een tic, zoals Brian heeft als hij geen pammetjes geslikt heeft of teveel pammetjes.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh trekjes in het gezicht bijvoorbeeld omdat hij zoveel pammetjes in neemt.
Volgens haarzelfquote:Op woensdag 9 april 2008 18:29 schreef Varen het volgende:
Amanda is al veel beter geworden dan eerst zegt ze.
Goedemiddag! aiaiai, ik zie toch echt de punanivorm.quote:
Ik zie een stinkende mossel, waar nooit een washand overheen gaatquote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Goedemiddag! aiaiai, ik zie toch echt de punanivorm.
Baal ik echt van.Als ik had geweten dat die rat en die pruik een aparte status hadden gekregen,was ik allang gekapt met kijken.Vind het echt niet normaal dat die twee elke keer zo wegkomen en vooral de laatste weken ook nog.Amanda jankt al bij een beetje kritiek en Brian slaat al op tilt bij een spetter water.En die moeten in de finale.Is het zelfde als ze een sprinter pas de laatste kilometers in een wedstrijd er in zetten,terwijl de andere zware bergen over moeten.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ná 22 mei Rooie, gaan wij niet meemaken
Ik denk dat je kunt wachten totdat je een ons weegt.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Of hoeveel geld kan ze hij daar mee verdienen.
Precies, ze zijn als "hazen" gebruikt...zéker Huubquote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Baal ik echt van.Als ik had geweten dat die rat en die pruik een aparte status hadden gekregen,was ik allang gekapt met kijken.Vind het echt niet normaal dat die twee elke keer zo wegkomen en vooral de laatste weken ook nog.Amanda jankt al bij een beetje kritiek en Brian slaat al op tilt bij een spetter water.En die moeten in de finale.Is het zelfde als ze een sprinter pas de laatste kilometers in een wedstrijd er in zetten,terwijl de andere zware bergen over moeten.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
Dames kleden jullie je maar beneden om niemand ziet het.
Als Deborah hem een leuk bedrag geeft onder het mom van 800.000 kijkcijfers halen doet hij dat wel.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Huub gaat echt niet vreemd, want hoeveel kan hij nog winnen een paar ton?
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Huub gaat echt niet vreemd, want hoeveel kan hij nog winnen een paar ton?
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Brian weer heerlijk gesnoept van de pammetjes, hij is mijlenver weg en slist nog erger dan normaal.
Dat durft ze niet eens in zijn gezicht. Zelfs als ze hoort dat hij 'hoeren' zegt, fluistert ze er pas achteraf over, tegen Amandaquote:Op woensdag 9 april 2008 18:42 schreef avonne het volgende:
ik geloof nooit dat Lieke terug komt om Huub te dissen.
Wel om Brian de oren te wassen
maar niet als schoonmaakster
dan hoeft Sjon niet zo te zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt je naam beter rechts in het midden van je caps zetten.
Just to be sure.
En dan zegt hij ijskoud dat hij iets in het Papaimantio zei, lafbek.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef Scandalous het volgende:
Dat durft ze niet eens in zijn gezicht. Zelfs als ze hoort dat hij 'hoeren' zegt, fluistert ze er pas achteraf over, tegen Amanda
Wat heeft Amanda toch een rotdag vandaag, alles zit tegen.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:53 schreef Varen het volgende:
De dames geven een paalsdanshow en Amanda vindt de paal glad en alles moeilijk.
A: Mijn haar zit niet meer, het moet gewassen worden
Een hele grote kaart van haar moeder geschreven door achter.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Hè, wat zit het ons prinsesje toch allemaal tegen vandaag. Hopelijk krijgt ze vandaag een cadeautje van achter, als pleister op al die open wonden.
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik geloof echt wel dat het knap is en een skill en niet iedereen het kan, maar ik vind het eigenlijk gewoon een hoer in een paal. Benen wijd, hoerenlaarzen aan en maar met je haar zwiepen.
Ik denk vanavond een film op bed.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Hè, wat zit het ons prinsesje toch allemaal tegen vandaag. Hopelijk krijgt ze vandaag een cadeautje van achter, als pleister op al die open wonden.
Ja, hij is wel de grootste lafbek van allemaalquote:Op woensdag 9 april 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan zegt hij ijskoud dat hij iets in het Papaimantio zei, lafbek.
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?quote:
En dat komt imo vooral door die hoerige kledij die deze dames dragen. Fitness poledancing of hoe het ook mag heten, is meer een sport. Dit is gewoon teaseren andere stijl.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.
Heeft ze dan nog niet met haar blote tieten gelopen vandaag.Ja een dag zonder een shot op die nepdingen,kan natuurlijk niet.De heren achter willen ook hun pleziertje weer.quote:
Sylvia deed een sportieve variant van het paaldansen. Zij had gewoon een lange broek aan en dat was best leuk om eens te zien. Dit is voor slettebakkenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.
Ik zie geen andere reden waarom wie die hoerige vertoning voorgeschoteld krijgen terwijl we ook van deze mooie gesprekken kunnen volgen.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Lobasca het volgende:
Om mannelijke streamers te trekken? Nou, die trekken zich maar lekker zelf, die wanhopigen
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten* tettert BQ met de stem van Amanda*.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
Juich maar niet te vroegquote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij allen het in deze COS met elkaar eens zijn.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij allen het in deze COS met elkaar eens zijn.
Shit, ik luister naar die hoerenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie geen anderen reden waarom wie die hoerige vertoning voorgeschoteld krijgen terwijl we ook van deze mooie gesprekken kunnen volgen.
Ik seg ik houwwerfanquote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |