Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik geloof echt wel dat het knap is en een skill en niet iedereen het kan, maar ik vind het eigenlijk gewoon een hoer in een paal. Benen wijd, hoerenlaarzen aan en maar met je haar zwiepen.
Ik denk vanavond een film op bed.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Hè, wat zit het ons prinsesje toch allemaal tegen vandaag. Hopelijk krijgt ze vandaag een cadeautje van achter, als pleister op al die open wonden.
Ja, hij is wel de grootste lafbek van allemaalquote:Op woensdag 9 april 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan zegt hij ijskoud dat hij iets in het Papaimantio zei, lafbek.
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?quote:
En dat komt imo vooral door die hoerige kledij die deze dames dragen. Fitness poledancing of hoe het ook mag heten, is meer een sport. Dit is gewoon teaseren andere stijl.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.
Heeft ze dan nog niet met haar blote tieten gelopen vandaag.Ja een dag zonder een shot op die nepdingen,kan natuurlijk niet.De heren achter willen ook hun pleziertje weer.quote:
Sylvia deed een sportieve variant van het paaldansen. Zij had gewoon een lange broek aan en dat was best leuk om eens te zien. Dit is voor slettebakkenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.
Ik zie geen andere reden waarom wie die hoerige vertoning voorgeschoteld krijgen terwijl we ook van deze mooie gesprekken kunnen volgen.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Lobasca het volgende:
Om mannelijke streamers te trekken? Nou, die trekken zich maar lekker zelf, die wanhopigen
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten* tettert BQ met de stem van Amanda*.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
Juich maar niet te vroegquote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij allen het in deze COS met elkaar eens zijn.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij allen het in deze COS met elkaar eens zijn.
Shit, ik luister naar die hoerenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie geen anderen reden waarom wie die hoerige vertoning voorgeschoteld krijgen terwijl we ook van deze mooie gesprekken kunnen volgen.
Ik seg ik houwwerfanquote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |