Nou, het "probleem" is dat ik dat niet weet. Aangezien 25 februari de spiraal is verwijderd. Toen pagen dagen erna ongesteld geworden.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:46 schreef Noli. het volgende:Vicky wat ontzettend K*T!
[ afbeelding ]
Ingrid wanneer is/was je NOD?
Gooi er een testje tegen aan dan!! Of ben je erg bang dat je erg teleurgesteld zal zijn als blijkt dat je niet zwanger bent?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nou, het "probleem" is dat ik dat niet weet. Aangezien 25 februari de spiraal is verwijderd. Toen pagen dagen erna ongesteld geworden.
En 17 maart laatste keer ongesteld geworden.
Nopequote:Op vrijdag 25 april 2008 00:28 schreef Mammamia het volgende:
Syrena en Fruppel: Een huismerk test (healthypharm.b.v.). 2 streepjes: in controle venster, 1 in test venster. Ga morgenochtend weer testen (nu eerst slapen, had feestje, er even niet aan hoeven denken). Maar hebben jullie bij een negatieve test later (na een paar uur, een dag...) wel eens 2 streepjes gehad?
En Fruppel, wel heel spannend voor jou nu, hoor!!! Zou me niet in kunnen houden... (wat testen betreft...)
Goed. Tot zover de theoriequote:Op woensdag 9 april 2008 22:38 schreef mefke79 het volgende:
Afgelopen en komende maand zijn hier nog no-go maanden, maar daarna mogen we weer. Ik vind het ergens ook helemaal niets hoor, om nu niets te doen, al kies ik er zelf voor. Manlief (jaha, geen vriend meer, maar man!) vindt het maar niets, die twee maanden. Ach, nog 1 cyclus vol houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |