@ Reinhilde:Haha...wie is er hier nou nieuwsgierig?!
Goed. We hebben dus een Predictortest gekocht (stom, las pas achteraf dat die dus helemaal niet gevoelig schijnen te zijn

, klopt dat?) en we zouden vandaag testen. Maar ik kreeg vanmiddag licht buikpijn, beetje raar gevoel. Niet echt menstruatiepijn, maar iets anders. Dus, tampontest gedaan (haha, je leert vanalles hier op dit forum). Was er helemaal van overtuigd dat ik gewoon ongesteld geworden was vanmiddag, dus was erg verbaasd dat het niet zo was.
Dus toch maar getest. Controlestreep was er vrij snel, andere streep was er niet binnen vijf minuten. Maar ik keek een minuut of 10 daarna nog een keer en toen was er wel een hele lichte streep.(met nadruk op licht). Dus test weggelegd en me er bij neergelegd dat het er niet in zit deze maand. Totdat ik de gebruiksaanwijzing nog eens las: als er binnen een half uur een streep te zien is, hoe licht ook, dan is de test toch positief.
Goed. Daar snap ik dan dus niets van. Waarom moet je dan binnen 5 minuten aflezen? Mijn verstand zeg: hcg gehalte gewoon te laag, dus duurt het langer en die testen zijn niet gevoelig en zeker niet 1 dag voor NOD. Maar mijn gevoel zegt dat het echt niet gelukt is, stom he. We zien het wel. De buikpijn is er nog steeds en ik ga mezelf nu niet gek maken. Ik wacht braaf tot een dag of twee na NOD en dan zien we nog wel een keertje.