en terecht, levensgevaarlijk, ging nergens over vorig jaarquote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Daarom dus zonder de enige echte.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Tisser gebeurd?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
Soms haat ik ons werk echt zo.
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.quote:
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Dammm... ja ik vind dat echt een vreselijke uitspraak.. hij zou zelf eens de straat op moeten gaan...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Maar ja, we zijn maar verwende kereltjes![]()
Vond 't wel prachtig. Ondanks de gevaren was dat toch het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kasseiquote:
De rest is van zelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:sjimz
[..]
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kassei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |