Ik kan normaal Nederlandsquote:Op woensdag 9 april 2008 16:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een zachte G hebt en niet normaal Nederlands kan praten, ja dan mag je er wonen
JEEJ EEN 17 JARIGE KNUL DIE EEN JAARTJE KOMT BALLEN BIJ ONSquote:Op woensdag 9 april 2008 20:56 schreef cultheld het volgende:
Nacer Barazite gaat waarschijnlijk een seizoen naar Ajax.
LIEVER DAT DAN EEN 40-JARIGE SPANJOOL DIE OP DE BANK OF TRIBUNE ZIT.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JEEJ EEN 17 JARIGE KNUL DIE EEN JAARTJE KOMT BALLEN BIJ ONS
Klopt, maar in beide gevallen schiet je niet veel ermee op.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
LIEVER DAT DAN EEN 40-JARIGE SPANJOOL DIE OP DE BANK OF TRIBUNE ZIT.
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:26 schreef Radegast het volgende:
Djourou een jaartje huren als vervanger van Heitinga zou ik trouwens wel toejuichen.
Er zal toch concurrentie moeten komen voor die positie?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.
Wilde geruchten en van Geel zit er nog he.....quote:Op donderdag 10 april 2008 08:08 schreef Breach het volgende:
Als die berichten op de vorige pagina, over Koevermans en Bouma, nou waar zijn he. Dan zijn we dus niks opgeschoten met van Basten. Waarom oude (ex-)PSVers halen. Ga gewoon eens scouten naar fatsoenlijke spelers en niet die half om half spelers![]()
Koef en Bouma kosten niets?quote:Bovendien zwerft er ergens nog 30 miljoen aan transfergeld rond, benut dat dan ook eens
Ja jeugd inpassen dat moet gebeuren!quote:Op donderdag 10 april 2008 01:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef DANILXL het volgende:
van basten moet zich maar eens bezig houden met bondscoach zijn
ik zit toch ook niet tijdens mijn werktijd werk voor een andere baas te doen
Bouma is toch transfervrij?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wilde geruchten en van Geel zit er nog he.....
[..]
Koef en Bouma kosten niets?
Al die breedte aankopen... Gewoon kwaliteitsaankopen doen en voor de rest de jeugd.quote:[b]Op donderdag 10 april 2008 09:49 schreef Breach
Als ie transfervrij is mag ie voor mij komen voor de breedte, maar dat zal ie zelf niet willen
Vertonghen is de jeugd.. En hij zou gratis zijn... We blijven wel Joden hequote:Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Al die breedte aankopen... Gewoon kwaliteitsaankopen doen en voor de rest de jeugd.
Colin ook (zonder goed)quote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef denthemen het volgende:
Bouma speelt wel gewoon (goed) in de premier league hé
Norwich City ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die kwam uit het Championship, toch?
Das een beste goal idd.quote:
Ik had de doelpunten tegen De Graafschap nog niet meegenomenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef Remote het volgende:
[..]
Huntelaar
2877 minuten
32 doelpunten
89,9 minuten per goal
Koevermans
1218 minuten
13 doelpunten
93,7 minuten per goal
Verklaar je nader? Statistieken zijn lichtelijk verouderd maar voor het gemiddelde maakt dat niet zo veel uit.
De 2 seizoenen dat Colin er zat, speelden ze een divisie lager.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
Die hebben ook Premier League gespeeld dacht ik
Ach, als ik Bojan wekelijks uit zie blinken bij Barcelona... Die werd ook aan Ajax gelinkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:06 schreef JohnnyH het volgende:
Maar serieus, een 17 jarig talentje hier een jaar stallen schieten we natuurlijk helemaal niets mee op. Hopelijk zet van Basten niet al zijn geld op dit soort samenwerkingsverbanden en huurt hij alleen spelers die echt een toevoeging zijn voor het team (iemand als Alex dus) en geen bankverwarmers die de eigen jeugd in de weg zitten.
Dat wel, maar toen speelde Colin nog bij NAC Bredaquote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
Die hebben ook Premier League gespeeld dacht ik
Van der Vaart speelde als 17-jarige al de sterren van de hemel en was ontzettend belangrijk, toen al. Echte talenten kunnen het best aan, al lijkt het mij wel lastig voor een jonge speler om in het buitenland een goede indruk achter te laten. Andere taal, andere omgeving, 17 jaar...quote:Op donderdag 10 april 2008 08:06 schreef JohnnyH het volgende:
Maar serieus, een 17 jarig talentje hier een jaar stallen schieten we natuurlijk helemaal niets mee op. Hopelijk zet van Basten niet al zijn geld op dit soort samenwerkingsverbanden en huurt hij alleen spelers die echt een toevoeging zijn voor het team (iemand als Alex dus) en geen bankverwarmers die de eigen jeugd in de weg zitten.
Bojan, Giovani en Walcott zijn inderdaad spelers die ook op hun 17de al het verschil kunnen maken in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, als ik Bojan wekelijks uit zie blinken bij Barcelona... Die werd ook aan Ajax gelinkt.
Zulke spelers mogen echt wel komen.
Ze speelden zelfs ooit nog tegen NAC in de UEFA-cup toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar toen speelde Colin nog bij NAC Breda.
Ik hoop dan ook dat het om die categorie gaat. Niet om de categorie 'Colinnetjes van Arsenal'.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bojan, Giovani en Walcott zijn inderdaad spelers die ook op hun 17de al het verschil kunnen maken in de Eredivisie.
Nee, denk dat je in de war bent met Vitesse. Die speelden iets van 15 jaar terug tegen Norwich in de UEFA Cupquote:Op donderdag 10 april 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze speelden zelfs ooit nog tegen NAC in de UEFA-cup toch?
Maar toen voetbalde Colin wsl in de D'jes ofzo.
Die statistieken zijn ook niet te vergelijken. Als je elke wedstrijd 90 min. speelt of je doet elke wedstrijd de laatste 20 min. mee scheelt dat wel veel. Aangezien er in de laatste 20 min. het meeste gescoord wordt.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had de doelpunten tegen De Graafschap nog niet meegenomen. In ieder geval scoort Koevermans gewoon redelijk in verhouding met wat hij speelt, best belangrijke goals ook nog. Bij Ajax hoef ik hem in ieder geval niet; ik wil combinatievoetbal zien en dat kan niet met zo'n type spits (met Huntelaar trouwens ook niet optimaal).
True, is ook zo, maar Koevermans afspiegelen als een flutspits gaat ook te ver. Hij is zeker nuttig, geen topper in mijn ogen, maar ook niet dramatisch.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:37 schreef toma het volgende:
[..]
Die statistieken zijn ook niet te vergelijken. Als je elke wedstrijd 90 min. speelt of je doet elke wedstrijd de laatste 20 min. mee scheelt dat wel veel. Aangezien er in de laatste 20 min. het meeste gescoord wordt.
Kijk eens aan. Dat is helemaal goed nieuws. Wat mij betreft is hij welkom.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sterker nog, Bouma heeft een aflopend contract. Als Ajax echt doortastend is dan kan hij transfervrij opgehaald worden (tenzij er een 1-zijdige optie in het contract is opgenomen).
quote:Colin: "Alles wordt volgend seizoen anders bij Ajax"
Voetbal - Jurgen Colin ziet het nieuwe seizoen bij Ajax met vertrouwen tegemoet. De verdediger werd afgelopen zomer op verzoek van de toenmalige trainer Henk ten Cate binnengehaald, maar onder zijn opvolger, Adrie Koster, komt hij nauwelijks aan spelen toe. Ondanks dat werd zijn contract met één jaar verlengd.
Colin had zijn twijfels bij de reden van de contractverlenging, maar uit een gesprek is gebleken dat de Marco van Basten, volgend seizoen trainer van Ajax, hem graag wil behouden voor de club. De Utrechter is daardoor gerustgesteld. “Ik heb een moeilijk jaar achter de rug, maar volgend seizoen wordt alles anders. Ik krijg eindelijk te maken met een trainer die vertrouwen in me heeft”, aldus de opgeluchte Colin in AD/Sportwereld.
De 27-jarige rechtsback mocht van Van Basten en zijn technische staf bij Ajax blijven, vanwege zijn goede spel bij PSV en NAC Breda, waar hij in de eerste jaren van zijn carrière speelde. In 2005 koos hij voor het avontuur door te vertrekken naar Norwich City. Twee seizoenen later keerde hij terug naar Nederland om aan de slag te gaan bij Ajax. Deze voetbaljaargang kwam hij alleen pas twaalf maal in actie.
Vitesse inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, denk dat je in de war bent met Vitesse. Die speelden iets van 15 jaar terug tegen Norwich in de UEFA Cup.
quote:
Misschien ziet Van Basten wel een linksbuiten in hem.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook lachen.
Hoe naief kan je zijn?.
Er roept nog iemand "spelen!"quote:
quote:Als nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax is Uri Coronel straks bevoegd directieleden aan te stellen en te ontslaan.
De_Ananas,quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef kevin6188 het volgende:
Tahamata is trouwens weg als jeugdtrainer, hij gaat naar Aachen.
quote:Tahamata blijft bij Ajax
In tegenstelling tot eerdere berichten blijft Simon Tahamata gewoon bij Ajax. Vandaag verscheen er een bericht dat Tahamata naar Alemannia Aachen zou vertrekken, maar dit wordt door de betrokken ontkend.
De oud-speler van onder andere Ajax en Standard Luik heeft zijn aflopende contract bij Ajax, evenals vrijwel alle andere jeugdtrainers, met een paar jaar verlengd.
Hmm, ok. Stond op VRT Teletekst en ook in het AD.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kun je hem vangen met een pokeball
Hij moet eerst aan Nederland wennen. En zou hij dan voor Huntelaar moeten spelen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, als ik Bojan wekelijks uit zie blinken bij Barcelona... Die werd ook aan Ajax gelinkt.
Zulke spelers mogen echt wel komen.
Hij heeft het toch niet over dat Bojan moest komen, maar dat zulke spelers interessant zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij moet eerst aan Nederland wennen. En zou hij dan voor Huntelaar moeten spelen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
Van Basten trouwens op stage bij ons
Bergkamp ja.quote:Bergkamp keert terug bij Ajax en ziet dan wel verder
10/04/2008 11:35
Dennis Bergkamp keert terug naar zijn oude liefde Ajax. De oud-international gaat in het kader van zijn trainerscursus stage lopen in Amsterdam.
Bergkamp schreef zich inmiddels in voor de verkorte cursus coach betaald voetbal – speciaal voor oud-topspelers – van de KNVB en mag daaraan deelnemen als hij slaagt voor het toelatingsexamen.
Rob Jansen, zaakwaarnemer van Bergkamp, spreekt tegenover VI.nl de berichten tegen dat het aanmelden voor de cursus gelijk staat aan de ambitie om trainer te worden. 'Blijkbaar is een inschrijving al voldoende om die conclusie te trekken. Dennis gaat de cursus doen, op stage bij Ajax en dan ziet hij wel weer verder.
Kom op man, je bent al 15.. Bijna 16.quote:
nee, een agressieve pik in je ava is alles?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op man, je bent al 15.. Bijna 16.
Je mag je inmiddels wel gaan interesseren in vrouwen meisjes en je fascinatie voor Pikachu is dan wel een beetje gay.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op man, je bent al 15.. Bijna 16.
Je mag je inmiddels wel gaan interesseren in vrouwen meisjes en je fascinatie voor Pikachu is dan wel een beetje gay.
Het gaat meer om het berichtje er achter.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:02 schreef toma het volgende:
[..]
nee, een agressieve pik in je ava is alles?
en trots dat ik er op benquote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dan WIske met dr pijpbekkie.
Jij doet net alsof nederland een soort vreemd arabisch land is ver ver weg, maar ook hier zijn gewoon dezelfde regels voor het voetbal en Bojan zou hier gewoon voetballen zoals hij dat kan, en taalprobleem? Silva, Perez, Gabri, Suarez, Luque, Urzaiz en Davids spreken allemaal spaans.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij moet eerst aan Nederland wennen. En zou hij dan voor Huntelaar moeten spelen?
Hij zou dan wel echt onder hoede van één van zulke spelers genomen moeten worden, want vergeet niet dat hij 17 is. Dan heb je dus nog 0,0 levenservaring en is het toch moeilijk om je in een vreemd land thuis te voelen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij doet net alsof nederland een soort vreemd arabisch land is ver ver weg, maar ook hier zijn gewoon dezelfde regels voor het voetbal en Bojan zou hier gewoon voetballen zoals hij dat kan, en taalprobleem? Silva, Perez, Gabri, Suarez, Luque, Urzaiz en Davids spreken allemaal spaans.
Is het buitenlandse programma ook al bekend?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees net dat Ajax, net als in 2004 in de voorbereiding, naar Rijssen komt tegen Excelsior'31 te oefenen. Laat ik maar even kijken dan.
Ik geloof niet dat het team en de club hem zomaar alles laten uitzoeken, hij wordt gewoon goed begeleid zoals alle spanjaarden.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij zou dan wel echt onder hoede van één van zulke spelers genomen moeten worden, want vergeet niet dat hij 17 is. Dan heb je dus nog 0,0 levenservaring en is het toch moeilijk om je in een vreemd land thuis te voelen.
Manier van voetballen, en hij zou dan in Amsterdam gaan wonen. Vergeet niet dat ie 17 is, dan zijn de meeste Nederlanders niet verder dan hun stadsgrenzen geweest. Een paar maanden wennen zal er vast wel inzitten, en op een jaar is dat veel.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij doet net alsof nederland een soort vreemd arabisch land is ver ver weg, maar ook hier zijn gewoon dezelfde regels voor het voetbal en Bojan zou hier gewoon voetballen zoals hij dat kan, en taalprobleem? Silva, Perez, Gabri, Suarez, Luque, Urzaiz en Davids spreken allemaal spaans.
Dat ie 17 is zou vast en zeker betekenen dat hij in een gastgezin komt, 1 probleem opgelost. En als hij komt wordt hij niet direct voor de leeuwen gegooid aangezien we aanvallende opties genoeg hebben om hem rustig te laten komen. Maar dit is een nonsens discussie aangezien hij nooit meer komt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Manier van voetballen, en hij zou dan in Amsterdam gaan wonen. Vergeet niet dat ie 17 is, dan zijn de meeste Nederlanders niet verder dan hun stadsgrenzen geweest. Een paar maanden wennen zal er vast wel inzitten, en op een jaar is dat veel.
Alle spelers, en dan vooral aanvallers, moeten eerst wennen als ze in Nederland zijn
Maar voor Bojan kan je ook ieder ander talent van 17 neerzetten dus het is wel relevantquote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat ie 17 is zou vast en zeker betekenen dat hij in een gastgezin komt, 1 probleem opgelost. En als hij komt wordt hij niet direct voor de leeuwen gegooid aangezien we aanvallende opties genoeg hebben om hem rustig te laten komen. Maar dit is een nonsens discussie aangezien hij nooit meer komt.
Lijkt mij ook niet heel onwaarschijnlijk dat spelers zelfs 2 seizoenen gehuurd worden. Zeker niet op zo'n leeftijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar voor Bojan kan je ook ieder ander talent van 17 neerzetten dus het is wel relevant
Je moet hem natuurlijk rustig brengen maar als je dat doet is wel het jaar alwer voorbij
Ergo; huren voor een jaar is te kort.
quote:ArenA en Ajax gaan praten over kunstgras
Amsterdam ArenA-directeur Henk Markerink zal binnenkort gaan praten met Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, om te bespreken of kunstgras in het stadion een optie is.
Het gesprek volgt op de uitspraken van de nieuwe coach Marco van Basten, die tijdens zijn officiële presentatie liet weten dat er wellicht voortaan op kunstgras gespeeld zal moeten worden vanwege de slechte staat van het veld in de ArenA.
Uiteindelijk bepaalt Ajax welke grasmat er in het stadion komt te liggen. "We hebben met alle trainers van Ajax gepraat, en iedereen had een andere mening. Louis van Gaal en Co Adriaanse zagen er wel wat in, maar Ruud Krol en Jan Wouters waren bijvoorbeeld fel tegen", aldus Markerink in Ajax Life.
"We moeten een beleidsplan maken voor de komende jaren. Kunstgras is wat mij betreft zeker bespreekbaar", stelt de stadiondirecteur.
Weet wat je roept vriendquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou het echt niet aan kunnen zien Ajax op kunstgras, dan nog liever 3 jaar op een rij van Feyenoord verliezen maar geen kunstgras.
[..]
He gappie!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou het echt niet aan kunnen zien Ajax op kunstgras, dan nog liever 3 jaar op een rij van Feyenoord verliezen maar geen kunstgras.
[..]
quote:Tahamata blijft gewoon bij Ajax
Simon Tahamata heeft met Ajax overeenstemming bereikt om zijn aflopende verbintenis als jeugdtrainer met vier jaar te verlengen. Eerder kwam het nieuws naar buiten dat de voormalig topvoetballer zijn carrière bij het Duitse Alemannia Aachen zou voortzetten.
"Ik heb geen idee hoe dat de wereld is ingekomen," zegt Tahamata tegenover ELF Voetbal. "Ik las het op diverse websites en was er zelf behoorlijk verbaasd over. Het is namelijk echt complete onzin. Er is totaal geen sprake van dat ik naar het buitenland ga."
De oud-international peinst er niet over om weg te gaan uit Amsterdam. "Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin. Het is geweldig werken bij Ajax. Er loopt veel talent rond, waar ik nog lang niet klaar mee ben. Ook Wim Jonk, met wie ik een goed duo vorm, staat op het punt zijn contract te verlengen. Overigens kan ik het met alle collega's binnen Ajax goed vinden. Het is gewoon een prachtige club."
Wilt mag ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima.
Maar dan nog is het "doe er mee wat je wil". Onregelmatig werkwoord enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |