True, is ook zo, maar Koevermans afspiegelen als een flutspits gaat ook te ver. Hij is zeker nuttig, geen topper in mijn ogen, maar ook niet dramatisch.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:37 schreef toma het volgende:
[..]
Die statistieken zijn ook niet te vergelijken. Als je elke wedstrijd 90 min. speelt of je doet elke wedstrijd de laatste 20 min. mee scheelt dat wel veel. Aangezien er in de laatste 20 min. het meeste gescoord wordt.
Kijk eens aan. Dat is helemaal goed nieuws. Wat mij betreft is hij welkom.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sterker nog, Bouma heeft een aflopend contract. Als Ajax echt doortastend is dan kan hij transfervrij opgehaald worden (tenzij er een 1-zijdige optie in het contract is opgenomen).
quote:Colin: "Alles wordt volgend seizoen anders bij Ajax"
Voetbal - Jurgen Colin ziet het nieuwe seizoen bij Ajax met vertrouwen tegemoet. De verdediger werd afgelopen zomer op verzoek van de toenmalige trainer Henk ten Cate binnengehaald, maar onder zijn opvolger, Adrie Koster, komt hij nauwelijks aan spelen toe. Ondanks dat werd zijn contract met één jaar verlengd.
Colin had zijn twijfels bij de reden van de contractverlenging, maar uit een gesprek is gebleken dat de Marco van Basten, volgend seizoen trainer van Ajax, hem graag wil behouden voor de club. De Utrechter is daardoor gerustgesteld. “Ik heb een moeilijk jaar achter de rug, maar volgend seizoen wordt alles anders. Ik krijg eindelijk te maken met een trainer die vertrouwen in me heeft”, aldus de opgeluchte Colin in AD/Sportwereld.
De 27-jarige rechtsback mocht van Van Basten en zijn technische staf bij Ajax blijven, vanwege zijn goede spel bij PSV en NAC Breda, waar hij in de eerste jaren van zijn carrière speelde. In 2005 koos hij voor het avontuur door te vertrekken naar Norwich City. Twee seizoenen later keerde hij terug naar Nederland om aan de slag te gaan bij Ajax. Deze voetbaljaargang kwam hij alleen pas twaalf maal in actie.
Vitesse inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, denk dat je in de war bent met Vitesse. Die speelden iets van 15 jaar terug tegen Norwich in de UEFA Cup.
quote:
Misschien ziet Van Basten wel een linksbuiten in hem.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook lachen.
Hoe naief kan je zijn?.
Er roept nog iemand "spelen!"quote:
quote:Als nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax is Uri Coronel straks bevoegd directieleden aan te stellen en te ontslaan.
De_Ananas,quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef kevin6188 het volgende:
Tahamata is trouwens weg als jeugdtrainer, hij gaat naar Aachen.
quote:Tahamata blijft bij Ajax
In tegenstelling tot eerdere berichten blijft Simon Tahamata gewoon bij Ajax. Vandaag verscheen er een bericht dat Tahamata naar Alemannia Aachen zou vertrekken, maar dit wordt door de betrokken ontkend.
De oud-speler van onder andere Ajax en Standard Luik heeft zijn aflopende contract bij Ajax, evenals vrijwel alle andere jeugdtrainers, met een paar jaar verlengd.
Hmm, ok. Stond op VRT Teletekst en ook in het AD.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |