Iemand een goeie titel voor #359?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef jna het volgende:
Ja zo kan ik het nieuwe linkje niet posten als jullie hem al volposten
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef jna het volgende:
Ja zo kan ik het nieuwe linkje niet posten als jullie hem al volposten
Gewoon ff bij Nieuwe topics kijkenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef makkie88 het volgende:
ja idd, irritand, moest ik hem helemaal opzoeken
Juistquote:
Slap Chelulquote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef makkie88 het volgende:
waar staat SC voor eigenlijk?
Goed hequote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jullie spammen veel te hard!
Nee dan komen we niet in de top 10quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed he
Misschien wordt het tijd voor een IRC-kanaal
De studenten van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed he
Misschien wordt het tijd voor een IRC-kanaal
UberTTquote:
Welke spam? Het is allemaal zinnigquote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, beter eens minder spam en meer zinnige posts...
Bierquote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, beter eens minder spam en meer zinnige posts...
Nee ik ben een hippe emilequote:Op woensdag 9 april 2008 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
UberTT
Wat een hippie ben je ook![]()
quote:
Heb je een puntquote:Op woensdag 9 april 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik ben een hippe emileHippies gebruik drugs en zijn vegetarisch. Ik eet vlees en rook en drink niet
Ik zag pas in de music maker een gitaar staan die gemaakt was van een oud houten whiskyvatquote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ben er weer, even met collega's een discussie over gitaren en versterkers
Er in ieder geval niet om vragenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens ik wil ook in de TT. Wat moet ik er voor doen
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik ben een hippe emileHippies gebruik drugs en zijn vegetarisch. Ik eet vlees en rook en drink niet
Posten!!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag pas in de music maker een gitaar staan die gemaakt was van een oud houten whiskyvat
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Er in ieder geval niet om vragen
Discussiequote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ben er weer, even met collega's een discussie over gitaren en versterkers
Naja, discussie... gewoon praatje. En iedereen weet het altijd beter dan de restquote:
Nóg niet!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of je moet een leuke dame zijn, maar dat ben je ook niet
Dan word het een ander verhaal. Maar je weet waar de wiki zit, dus ga ja gang.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik bedoelde trouwens de Startpost niet de Topictitel...
Al een afspraak bij de dokter?quote:
sorry. Ik ben een selectieve lezerquote:
Begrijpend lezen is ook een vak apart inderdaadquote:
De dokter? Gewoon een achterkamertje in de beautysalonquote:Op woensdag 9 april 2008 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al een afspraak bij de dokter?
Treffendquote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb je een punt
Een Yippie dan? Love and positiviteit! Yippie!!
Pff. Ik word veel knapper dan Kelly.quote:
Ben weer goed wakker nuquote:
Dankje.quote:
Leg uitquote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef plukkert het volgende:
[..]
Puur syntactisch gezien staat er ook dat je wel rookt
Ach iedereen zijn ding. Als je je een vrouw voelt. Waarom zou je dan man blijven, right?quote:
Ja maar Kelly'squote:Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ach iedereen zijn ding. Als je je een vrouw voelt. Waarom zou je dan man blijven, right?
Damn!!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.manne.com/eng/se.htm
http://www.whiskygrotto.c(...)-single-malt-guitar/
Leg uit....quote:
Je kan 't lezen als drie aparte zinnen:quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dankje.
Wil je met me daten als ik 'compleet' ben?
Dikke gitaarquote:
Supervet!!quote:
Het is omdat ik zwart ben he!quote:
google reads your mindquote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef plukkert het volgende:
Waarom krijg ik in dit topic trouwens ads over boedmooie poolse vrouwen?
Wees blij, ik kreeg ze over naaktstrand de groene sterquote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef plukkert het volgende:
Dat zijn ook allemaal Kelly'squote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef plukkert het volgende:
"Kijk ik ben een meisje. En blond. Dus dom. Vroeger was ik een jongetje. En nu moet ik extra dom doen om geloofwaardig een meisje gevonden te worden"quote:
Vetquote:Op woensdag 9 april 2008 11:40 schreef jna het volgende:
Er zijn ook wel verhalen bekend van gitaren die van oude kerkbanken zijn gemaakt
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Wees blij, ik kreeg ze over naaktstrand de groene ster
Volgens mij was altijd ontzettend dom. Enige wat ik jammer vind is dat mensen als Jensen de de campingkijkers haar een platform geven om haar stupiditeiten tentoon te spreiden.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
"Kijk ik ben een meisje. En blond. Dus dom. Vroeger was ik een jongetje. En nu moet ik extra dom doen om geloofwaardig een meisje gevonden te worden"En die stem
"He has used a range of guitars, most often the "Red Special," which he designed with his father, Harold May, and built with wood from a 19th century fireplace."quote:Op woensdag 9 april 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vet
Zo heeft Brain May de eerste Red Special zelf van een oude [keuken]tafel [volgens mij?] gebouwd.
Vandaar Kelly'squote:Op woensdag 9 april 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij was altijd ontzettend dom. Enige wat ik jammer vind is dat mensen als Jensen de de campingkijkers haar een platform geven om haar stupiditeiten tentoon te spreiden.
Maar je hebt gelijk. Ze is zo dom als het achtereind van een varken
Ook goedquote:Op woensdag 9 april 2008 11:50 schreef jna het volgende:
[..]
"He has used a range of guitars, most often the "Red Special," which he designed with his father, Harold May, and built with wood from a 19th century fireplace."
Je moet ook meedoen!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
Nu hou ik het al bijna niet meer bij!!!
Jensenquote:
Oefenen dudequote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
Ik denk dat jequote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
Ja oefening baart kunst. Kijk maar naar mij. Ik zit niet meer op verkeerde pagina's.quote:
Lunchen.. Moet nog half uur wachtenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat jebedoelt
Maar het gaat lekker nu
Zo ff lunchen en over 20 minuten weg
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja oefening baart kunst. Kijk maar naar mij. Ik zit niet meer op verkeerde pagina's.
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat jebedoelt
Maar het gaat lekker nu
Zo ff lunchen en over 20 minuten weg
Heb je het aantal posts per pagina op 300 gezet?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja oefening baart kunst. Kijk maar naar mij. Ik zit niet meer op verkeerde pagina's.
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt nu zeker 301 posts per pagina ingesteldquote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ja, plezierquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je het aantal posts per pagina op 300 gezet?
Moet? Je bepaalt zelf toch wel wanneer je luncht hoop ik...quote:
Niet eens, ik let gewoon beter opquote:Op woensdag 9 april 2008 11:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Je hebt nu zeker 301 posts per pagina ingesteld
Wij lunchen met z'n allen = gezelligquote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moet? Je bepaalt zelf toch wel wanneer je luncht hoop ik...
Kom er bij kom er bij.. (is dat nou ook geen liedje van de Kleine Zeemeermin? ofzo..quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef jna het volgende:
Als we trouwens zo doorgaan bestaat de top 10 morgen alleen uit Stage SC'ers
Sounds like a planquote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef jna het volgende:
Die maken zo goed schoonquote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef makkie88 het volgende:
zullen we een interesant onderwerp nemen.....
ik stel wel wat voor:
Microfiber schoonmaakdoekjes![]()
![]()
Doe dat nou eens een keer als ik de hele dag aanwezig benquote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef jna het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef makkie88 het volgende:
ik stel wel wat voor:
![]()
Ook zeer geschikt voor gitarenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef makkie88 het volgende:
ik stel wel wat voor:
![]()
Gezellig? Dat kennen wij hier nietquote:
Zoals iemand op de radio eens zei: Alles kan kapotquote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef makkie88 het volgende:
ja, ze zijn handig en maken goed schoon,
waar kopen jullie ze??..
ik begin:
ik koop ze het lieste bij de wibra, kosten geen reed, ze zijn wel na 20 keer wassen kapot, mar dat gaan ze allemaal
Bij mijn meeloopstage zat ik bij een andere Business Unit van het zelfde bedrijf. Daar was het leuk. Nu zit ik met een groep oma's en opa's die allemaal enigzins contactgestoord zijn.... Gelukkig is er nog een afstudeerder die gezellig isquote:Op woensdag 9 april 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier is het gezellig per afdeling, terwijl we een prachtige kantine hebben
We zijn maar met zn zevenenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier is het gezellig per afdeling, terwijl we een prachtige kantine hebben
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
Voedertijd, tot over een half uurtje
Geen idee.. ben ik niet helemaal in thuisquote:Op woensdag 9 april 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kom er bij kom er bij.. (is dat nou ook geen liedje van de Kleine Zeemeermin? ofzo..)
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:03 schreef plukkert het volgende:
Hier wordt altijd met z'n allen geluncht maar dat resulteert meestal in een paar pijnlijke stiltes aan de lunchtafelZit iedereen te kijken naar de laatste die nog met z'n brood bezig is zodat ze zsm weer weg kunnen
Ik kan er de lol meestal wel van inzien
Verzin er alvast een goeie titel voorquote:Op woensdag 9 april 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er vandoor
Als ik vanavond thuis kom verwacht ik deel 361 wel
Succes
lunch hequote:Op woensdag 9 april 2008 12:14 schreef makkie88 het volgende:
er is al 4 minuten niet meer gereageerd
ik heb nu trouewns een microfiber doekje van NEOVO, speciaal om je beeldscherm stofvrij te maken..
ik heb mn ontbijtje net achter de kiezen dus ik wacht nog even met mn lunch...!quote:
Nou ik ga het tafereeltje maar weer eens aanzienquote:Op woensdag 9 april 2008 12:03 schreef plukkert het volgende:
Hier wordt altijd met z'n allen geluncht maar dat resulteert meestal in een paar pijnlijke stiltes aan de lunchtafelZit iedereen te kijken naar de laatste die nog met z'n brood bezig is zodat ze zsm weer weg kunnen
Ik kan er de lol meestal wel van inzien
Hoeveel zijn het er eigenlijk?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
DHL Track&Trace werkt niet voor mijn usb-sticks
je had toch al gebak op?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook. Nog 10 minuten, misschien iets minder
Daar moet ook nog wat voor hoor, 2S of 3P ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
300 usb-sticks en dit is het nummer dat ik kreeg: 19607499
Eetzequote:
Dan zal je ook de eerste zijn die in Stage SC gaat bijlezenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het gaat mij ook iets te snel hier hoor.. gisteren zat ik achter mijn bureau, maar nu ben ik telkens weg en om dan 5 pagina's te gaan bijlezen gaat me wat te ver
Gelukkig ben ik niet zo gekquote:Op woensdag 9 april 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan zal je ook de eerste zijn die in Stage SC gaat bijlezen
idd, je vraagt gewoon of iemand je kan bijpratenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik deed dat anders ook wel soms, meestal als ik even koffie had gehaald en er twee pagina's bij waren... anders was het niet te doen...!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die goeie oude tijdquote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik deed dat anders ook wel soms, meestal als ik even koffie had gehaald en er twee pagina's bij waren... anders was het niet te doen...!
iedereen is lunchen en rond 1 uur terug, Yesse heeft wat problemen met haar track and trace code en voorderest gebeurde er vrij weinigquote:
wheheh dat zou ik ook wel willen weten...!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die goeie oude tijd.
Ik vraag me toch af, wie de all time spammer van de Stage SC is.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Spamcooooo en Spamzkieeeee denk ik![]()
Helden van weleer
Ik vraag me ook eigenlijk af hoe veel ik er eigenlijk post heb gemaakt.. beter gezegd, hoe erg ik mijn stage ontwijkend gedrag heb vertoondquote:Op woensdag 9 april 2008 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheh dat zou ik ook wel willen weten...!
Maarja, hun waren voordat ik er bij kwam ook al even los...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]jij kwam anders ook heeeeuuulll ver!
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vraag me ook eigenlijk af hoe veel ik er eigenlijk post heb gemaakt.. beter gezegd, hoe erg ik mijn stage ontwijkend gedrag heb vertoond
Eigenlijk zouden we daar wel even achter moet komen he...!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maarja, hun waren voordat ik er bij kwam ook al even los...
Alleen ben ik hier nooit weer weg gegaan
Is dat niet ergens te achterhalen?
Bier!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Meerendeel hier vindt bier smerig.
Anderen zijn alcoholist
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Meerendeel hier vindt bier smerig.
Anderen zijn alcoholist
Af en toe moet YouTube ook worden bijgehoudenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm het is rustig, 3 (4?) posts achter elkaar...
Heerlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:57 schreef jna het volgende:
Kwartet!
dat kon ik op mn stage niet kijken...!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe moet YouTube ook worden bijgehouden
Ik moet voor m'n stage zelfs dingen op youtube zettenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
dat kon ik op mn stage niet kijken...!
Ik ben zelfs tegen alcoholisten! klootjesvolk is het!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ik kan ook niet YouTuben
Maar ben heul geen alcoholist![]()
Ik kon echt heeul weinig op mn stage...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet voor m'n stage zelfs dingen op youtube zettenIk kan dus altijd kijken
ik moet eigenlijk ook programeren maar dan gewoon Php & sql...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
En reageer niet meer zo heel snel, druk aan het programmeren
Voor de liefhebber: C
Java hierquote:Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
En reageer niet meer zo heel snel, druk aan het programmeren
Voor de liefhebber: C
Mooizoquote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Houniet het volgende:
Tentamen ging aardig, alleen de vragen over cholesterol ging ik op nat.
Ik kan het laten staan, maar zo nu en dan is voor mij eerder regelmatig tot systematisch....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
Check Makkie
En Kuno, zo nu en dan wat drinken [of wat meer] maakt je niet meteen alcoholist. Jij kan het tenminste nog laten staan
Nouja we zitten op 2/3 he..quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat was een lange lunch
En het topic is weer bijna vol
Een beetje overdrijven mag bestquote:
Ik vind dat altijd zo vervelend van stage. Je kunt je eigen dingen bijna niet meer voor elkaar krijgen omdat je altijd op kantoor bentquote:Op woensdag 9 april 2008 13:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb beetje een baaldag.. nog 1001 dingen te doen (niet op stage, gewoon prive), maar geen tijd
Dat doe ik dan ook.quote:
Zo gaat het de rest van je leven als je fulltime werkt ook hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vervelend van stage. Je kunt je eigen dingen bijna niet meer voor elkaar krijgen omdat je altijd op kantoor bent
Niet alleen stage is dat toch? Neem aan dat je dat ook hebt als je gewoon werktquote:Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vervelend van stage. Je kunt je eigen dingen bijna niet meer voor elkaar krijgen omdat je altijd op kantoor bent
Bijbaantje doe ik alleen in het weekend en icm school valt dat goed te doenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Niet alleen stage is dat toch? Neem aan dat je dat ook hebt als je gewoon werkt
En dan vooral als je zaterdag jarig bent is het irritantquote:Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hier is het meer dat het een glaasje wodka of 2-3 is geworden...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ken het, deed het in Denemarken ook, iedere avond zowat wel een paar biertjes... maar het was ook zo gezellig
Zelfde toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier is het meer dat het een glaasje wodka of 2-3 is geworden...
Wow!quote:
Whehe, goede verdelingquote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gratis dingen zijn altijd goed.
Ik de pen, de baas de blauwe enveloppen
Ja maar dat blijf je toch niet doen als je later groot bent?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bijbaantje doe ik alleen in het weekend en icm school valt dat goed te doen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dat blijf je toch niet doen als je later groot bent?
Amen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Neuh maar ik wil wel iig een dag per week gewoon voor mezelf. 32 uur werken is zat
Er is vast weer wat mis met de USB sticksquote:Op woensdag 9 april 2008 13:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Missen jullie Yesse ook zo?
Heb ik al gevonden bij mij afstudeerbedrijfquote:Op woensdag 9 april 2008 13:29 schreef plukkert het volgende:
[..]
Amen.
Nou nog een baan vinden waar ze 't dara ook mee eens zijn
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gratis dingen zijn altijd goed.
Ik de pen, de baas de blauwe enveloppen
Maar, maar wij zijn toch veel belangrijker dan haar ubs-sticksquote:Op woensdag 9 april 2008 13:30 schreef plukkert het volgende:
[..]
Er is vast weer wat mis met de USB sticks
Dude, echt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Missen jullie Yesse ook zo?
Denk om je hartquote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar, maar wij zijn toch veel belangrijker dan haar ubs-sticks
nee..quote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar, maar wij zijn toch veel belangrijker dan haar ubs-sticks
Ik ga gewoon llkr door tot het eind van mijn afstudeerstage (2 maanden).quote:
Go for it, playaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga gewoon llkr door tot het eind van mijn afstudeerstage (2 maanden).
Ben jij soms portier in je vrije tijd?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
Of tot we je laten bannen wegens irritant gedrag, users lastigvallen en onzedelijke opmerkingen jegens een vrouwelijke user.
Your call
Bring it on, bitchquote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
Of tot we je laten bannen wegens irritant gedrag, users lastigvallen en onzedelijke opmerkingen jegens een vrouwelijke user.
Your call
ah... duidelijke constateringquote:Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef jna het volgende:
Geen wolkje te zien buiten en ik zit hier binnen
The fight for Yessequote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
krijgen we nu kemphanengedrag?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef jna het volgende:
Geen wolkje te zien buiten en ik zit hier binnen
Mijn rambo smiley pwnd hemquote:
Ik heb alle luxaflex naar beneden gedaan omdat ik niet wil zien hoe goed het weer is buitenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
JaIk kan het raam hier niet eens openzetten
Geen zin hebben... maar wel willen...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef makkie88 het volgende:
ik wil wat gaan doen, maar kep geen zin, en ik wil wel, maar ben te moe
Yippie? Wie is Yippie?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, kan me ook wel voorstellen dat onze Yippie dat enigzins vervelend vind...
Ik doe mijn best maar het gaat zo snelquote:
Het is hier ook te duf voor worden zo zonder raam dat open kanquote:Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
JaIk kan het raam hier niet eens openzetten
Dude, echt.quote:
Dude, ik weet gewoon niet wie het is. Dat kan toch?quote:
Ow ik snap emquote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Als je eens beter oplet kon het zijn dat je wist dat het om Yesse ging
Die clip is ook zo tofquote:
Siebrenquote:
Jou toon bevalt me geenszins!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef nicomart het volgende:
ik ben blij dat ik toonaangevend ben..
quote:
BLS is coolquote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Dean, oude Waldpiek!
Fatboy Slim mag ik ook altijd wel horen. Luister nu naar het Alcohol Fueled Brewtality album van Zakk Wylde's Black Label Society!
nee maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik die zo ga leren. En dat bevalt me zeer zekerquote:
Stiekem Gedanst van Toontje Lager dan maar?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zal ik dan een toontje lager zingen?
doe dan maar Als ik 'n meisje wasquote:Op woensdag 9 april 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stiekem Gedanst van Toontje Lager dan maar?
Down is een band waarin oa Philip Anselmo zit. Philip was de zanger van Pantera. Het is wel enigszins anders, maar wel een beetje hetzelfde straatje.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
nee maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik die zo ga leren. En dat bevalt me zeer zeker
Waarvoor ga je trainen en doe je die voor het voetbalteam ook even!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:32 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn trainingsschema werken.
Pantera is wel cool. Ik ga vanavond even zoeken. Zit nu op stage...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Down is een band waarin oa Philip Anselmo zit. Philip was de zanger van Pantera. Het is wel enigszins anders, maar wel een beetje hetzelfde straatje.
Down - Stone the Crow
Ja.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef makkie88 het volgende:
hij gaat zo weer dicht denkik?
Ben zaterdag even bij Down geweest. Bezoekje Melkweg, was echt de moeite waard!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:47 schreef Deansensitized het volgende:
Down!
Corrosion Of Conformity is ook wel vet, is van de gitarist van Down, Pepper Keenan.
I already said thatquote:
Yippiequote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
De usb-sticks zijn al de deur uitKwamen met de lunch binnen. Ze waren goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |