Tnx.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef skyrebel het volgende:
hoop dat iemand in een stuk cruesli is gestikt
pak wel wat cruesliquote:
Lust je toch nietquote:
eet het toch gewoonquote:
ik hoop dat je erin stiktquote:
Wordt nog gezellig vanavondquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik hoop dat je erin stiktIk eet lekker een biefstukje
echt welquote:
dan kom ik er nu aanquote:
Owww veel succes. (voel me nou 'n beetje schuldig dat ik zat te zeiken over verkouden zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 17:29 schreef Fredo55 het volgende:
Zenuwachtig, vriendin kan elk moment de uitslag krijgen van het ziekenhuis.
Vorige week had ze 41 graden koorts.
Er zit iets afwijkends in haar bloed..
Dankje, de uitslag is bekend.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Owww veel succes. (voel me nou 'n beetje schuldig dat ik zat te zeiken over verkouden zijn)
hmmm succes en beterschap voor d'rquote:Op woensdag 9 april 2008 19:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dankje, de uitslag is bekend.
smsje:
''Leuk. Anders heb je ff infectie in je bloed+pfeiffer.
Verklaard trouwens heel wat.![]()
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 07:53 schreef candygirl het volgende:
[quote]Op donderdag 10 april 2008 07:39 schreef zwartedoos het volgende:
[/quote
wat?
OT : goed , niet goed geslapen maar niks nieuws
vandaag de grote dag, na vanavond zal mijn leven zo anders zijn............................als ik de staatsloterij win...........![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
jij ook alquote:
nee ik doe jou na,waaromquote:
soms snap ik het gewoon niet zo, snapper zal wel kapot zijnquote:
je werk?of mijquote:Op donderdag 10 april 2008 08:51 schreef skyrebel het volgende:
[..]
soms snap ik het gewoon niet zo, snapper zal wel kapot zijn
mijn werk is simpel, jij daarentegen.....quote:
wat heb ik nu weer gedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 08:54 schreef skyrebel het volgende:
[..]
mijn werk is simpel, jij daarentegen.....
Niets. Laat verder maar, zit mezelf gewoon weer gek te makenquote:
niet, die ga ik winnenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En oja, ik ga de staatsloterij winnen vanavond
da's best vervelend jaquote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef zwartedoos het volgende:
Brrrrrrr vergeten dat t water vandaag afgesloten werd
ja nogalquote:
tot half 4quote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
voor hoe lang dan?
dan is half 4 best langquote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tot half 4en kan nu dus niet douchen tanden poetsen etc
kon nu wel iets erop zeggen als grap maar ben bang dat je boos word danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tot half 4en kan nu dus niet douchen tanden poetsen etc
dat ik op de sportschool kan douchen zekerquote:Op donderdag 10 april 2008 12:02 schreef candygirl het volgende:
[..]
kon nu wel iets erop zeggen als grap maar ben bang dat je boos word dan![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat ik op de sportschool kan douchen zeker
ik ga niet ongedouched en zonder mn tanden te kunnen poetsen naar buitenquote:
Dat zal nu toch gelukt moeten zijn.quote:
niet dusquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat zal nu toch gelukt moeten zijn.
Beterschapquote:Op donderdag 10 april 2008 18:53 schreef Miam het volgende:
Ziek naar huis gegaan..gelukkig niet veel gemist op school.
wou eigelijk morgen naar de kapperik voel me best naar..
quote:
hmmm balen!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
OT: en nu kan ik dus niet in slaap vallen......denk dat dit een hele lange nacht wordt....
slecht nieuws van vorig week en 2 weken terug is nu dus bevestigd....ben nu dus lichtelijk in paniek zeg maar...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm balen!
weet niet wat er aan de hand is maar is er iets waarmee we je kunnen helpen, gedachten verzetten ofzo?
oei paniek is niet best, probeer in ieder geval je hoofd niet goed te denkenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
slecht nieuws van vorig week en 2 weken terug is nu dus bevestigd....ben nu dus lichtelijk in paniek zeg maar.....dus gedachten verzetten zal nie zo makkelijk gaan...
![]()
Thnx...!!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oei paniek is niet best, probeer in ieder geval je hoofd niet goed te denken
is makkelijker gezegd dan gedaan....
Warme melk met anijs?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:33 schreef kaatjejannie het volgende:
ik ga slapelo nacht nr 5 in, benieuwd hoeveel nog
je kunt het wellicht iig proberen...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
zou dat mijn gedachten stoppen?
Nee, ik heb een bewerkelijk kapsel wat ik niet kan laten groeien.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BeterschapEn gewoon laten groeien dat haar!
pijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:16 schreef zwartedoos het volgende:
Klote. Pijn en blij dat ik volgende week naar de dokter kan. En verdrietig dat iemand me niet gewoon vraagt wat er is.
wat is er dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:16 schreef zwartedoos het volgende:
Klote. Pijn en blij dat ik volgende week naar de dokter kan. En verdrietig dat iemand me niet gewoon vraagt wat er is.
Wij hadden niks,quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tsss, ik had maar 1 euro met de staatsloterij![]()
Verder voel ik me prima.. drukke dag voor de boeg weer!
ja da's waar, bijna weekend!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:15 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wij hadden niks,
OT het duurdeeffe voor ik sliep, maar wat ik geslapen heb was wel goed, Nu me door een dag werken ploeteren en dan WEEKEND
Heb mijn eerste weekend echt vrij sinds eind februari.. ik ga genietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's waar, bijna weekend!
ben benieuwd hoe het met heavenstar is
da's dan wel lekker ja! geniet ze alvastquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:47 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Heb mijn eerste weekend echt vrij sinds eind februari.. ik ga genieten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:16 schreef zwartedoos het volgende:
En verdrietig dat iemand me niet gewoon vraagt wat er is.
Hou daar onmiddelijk mee op!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef Litpho het volgende:
Ik ben weer meesterlijk mezelf een hoekje in aan het schilderen.
Dat was dus een misverstand he..van voor t smssen.quote:
ik 10quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tsss, ik had maar 1 euro met de staatsloterij![]()
Verder voel ik me prima.. drukke dag voor de boeg weer!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef skyrebel het volgende:
Bijna weekend enhad prijs in de loterij
dus
goed lezenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dacht dat jij niet aan zo'n onzin meedeed?
OT:
de helft is geregeld nu de rest nog
ahzo, ja nou jahoequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
goed lezenjij (
) had prijs
![]()
ot: ok
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
goed lezenjij (
) had prijs
![]()
ot: ok
jup, helemaal kort. bruin met blond. staat keileuk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooo!
toch niet kort he?![]()
Skândequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef Miam het volgende:
[..]
jup, helemaal kort. bruin met blond. staat keileuk.
Ik voel me uitermate kut. ik heb zooo'n keelpijn
Ik weet niet over wat voor situatie je 't hebt (misschien heb ik wel iets gemistquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:31 schreef heavenstar het volgende:
mja...kan beter natuurlijk maar kan ook erger.....net gesprek gehad op mijn werk, gelukkg hebben ze wel begrip voor de situatie....
Ja. Alhoewel "onmiddelijk" niet helemaal kloptequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hou daar onmiddelijk mee op!![]()
Helpt dat?![]()
Nah ja, uiteindelijk heeft 't toch geholpen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel "onmiddelijk" niet helemaal klopte.
mogguh! nou ja beter nachtquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:18 schreef heavenstar het volgende:
net thuis van het stappen.......misschien zo toch even mijn bed in.....
quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh! nou ja beter nacht
hoe is ie....
veels tge vroeg wakker, zware week gehad beetje rustig aan doen, die krampaanvallen zijn toch wel vermoeiend en vooral zeer pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:43 schreef heavenstar het volgende:
[..]
..mja gaat wel op zich...
..gister onverwachts vrienden voor de deur, die vonden dat ik eruit moest....
![]()
Na het stappen veel gepraat/gelachen en gehuild met z'n alle. Soms moet je over een slechte situatie kunnen lachen.......ben iig erg blij om ze in de burt te hebben...
![]()
![]()
en nu dus nog wakker , maar tis eigenlijk veel te mooi weer om te gaan slapen...![]()
en met jou...??
ja das ook minder...quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veels tge vroeg wakker, zware week gehad beetje rustig aan doen, die krampaanvallen zijn toch wel vermoeiend en vooral zeer pijnlijk.
fijn zulke vrienden! en lachen ook om slechte situaties kan best een opluchting zijn!
Jij ook al keelpijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:52 schreef Miam het volgende:
keeeeeeelpijnwel blij met m`n nieuwe tennisracket
dat vind ik fijn om te lezenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:35 schreef heavenstar het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef TommyGun het volgende:
Eenzaam
What else is new, alleen het niks te doen hebben verergert het![]()
[/quote]*knuffel geeft....*
OT: ik voel me nu echt goed....![]()
ik probeer zo veel mogelijk te genieten....quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik fijn om te lezen
ik ben kapot teveel gedaan vandaag
eenzaam voelen is niks aan trouwens
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:35 schreef heavenstar het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef TommyGun het volgende:
Eenzaam
What else is new, alleen het niks te doen hebben verergert het![]()
quote:*knuffel geeft....*
OT: ik voel me nu echt goed....![]()
quote:
ow....quote:Op zondag 13 april 2008 00:05 schreef Houniet het volgende:
Mja het is dan ook niet echt iets voor dit topic.
Ik haat enthousiasme.quote:Op zondag 13 april 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
Op het gevaar af enthousiast over te komen: woohoo.
succes dan maarquote:Op zondag 13 april 2008 08:40 schreef Miesjel het volgende:
Nog steeds niet happy.. maar het zou met een telefoontje, smsje of mailtje ineens helemaal anders kunnen zijn... Ik wacht op bericht.
Dank je.quote:Op zondag 13 april 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes dan maar
hier redelijk, op zich aardig geslapen
update:quote:Op zondag 13 april 2008 10:56 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zit mezelf vooral gek te maken. Ik loop er zo maar eens uit. Ipod op de kop en zonder bestemming de deur achter me dicht trekken.
feleciteerd have a nice dayquote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Miam het volgende:
Mohh wel goed..ik heb m`n huisje helemaal schoongemaakt en opgeruimd dus ik ben een
tevreden mens. morgen jarig
wat doe jij allemaal 's nachtsquote:Op maandag 14 april 2008 09:12 schreef skyrebel het volgende:
Goed ookal ben ik redelijk moe
quote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal 's nachtsslapen moet je
jong-Heerenveen-jong-AZ?quote:Op maandag 14 april 2008 16:12 schreef Miam het volgende:
bedankt voor de felicitaties iedereen!
Ik voel me nog niet echt jarig omdat ik de hele dag gewerkt heb.
Ook laat mijn cadeau -laptop- op zich wachten omdat mijn pa z`n afspraken niet nakomt.
Maar straks naar voetbal dus mischien maakt dat alles een beetje goed. al ben ik wel enorm
teleurgesteld. maar och.
Dat was de bedoeling ja, maar m`n zusje is haar kaartjes kwijt. dus dat feest gaat ook aan m`n neusquote:
same here. Ow en dan wil ik er meteen een portie verstand bij kopen of pilletjes die bepaalde soorten gevoelens uit kunnen schakelen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit niet lekker in mn vel. Stom velNieuwe kopen
sterktequote:Op maandag 14 april 2008 18:23 schreef coltje87 het volgende:
Zenuwachtig, vanavond zie ik m´nvoor het eerst doordeweeks, en nuchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |