Wat een briljant idee! Het mandje zat keurig klem tussen de duwstang dus ik heb de boel netjes vol kunnen laden zonder complete stellingen af te breken omdat ik gruwelijk onhandig benquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:31 schreef bixister het volgende:
je kind bedelven onder de boodschappen.![]()
ik zette er een mandje bovenop, dat kon net een beetje leunen tussen de rand en de duwstang. ik kon dus niet teveel boodschappen tegelijk meenemen in die tijd.
Mja... als het op de verpakking staat dat het kan, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet mag denk ik dan. Ieder zijn eigen keuzes hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Als het een vriendin is zou ik het juist zeggen (vreemde mensen durf ik nietmietje dat ik ben)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef jellyrose het volgende:
Beetje off-topic, maar heb je al foto's van jullie nieuwe stulpje Davinia?![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vraagt natuurlijk wel om een foto'tje he, Lishe!![]()
sub]
Niet dat ik weet, eigenlijkquote:
Je hebt helemaal gelijk Stiemie, ik heb het gelijk gedaan! Hij heet Stijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:55 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Sjak, Leuk dat je mee komt posten maar dan moet je natuurlijk wel even je onderste tekstregel aanpassen zodat ik snel zie hoe je kleine mannetje heetEn een foto mag altijd natuurlijk
![]()
Wees blij, die krengen zijn vlijmscherp.. Chris houd er wel van om in je vinger te happen, maar dat is nu niet zo fijn meer.. En tandenknarsen is ook al zo'n lekker geluidjequote:Op vrijdag 18 april 2008 20:55 schreef Stiemie het volgende:
Waarom hebben wij hier nog steeds zo'n tandeloos monster?
wat heerlijk sjakquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:36 schreef sjak het volgende:
Hallo allemaal, we mogen hier weer mee posten![]()
Ik heb nog niet echt ingelezen maar ga dat binnenkort wel doen!
Nu alleen even trots spuien.
Het gaat hartstikke goed met onze kleine man. Hij slaapt heerlijk en veel en ziet er zeer tevreden uit. Hij moet wel even wennen aan de voedingen, spuugt nog wat uit, heeft last van zijn darmen en is ietsjes teveel afgevallen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat allemaal wel goed komt. Morgen moet hij nog een keer gewogen worden en wat vaker in het zonnetje zodat hij er wat minder chinees uit gaat zien. Gelukkig wordt het dit weekend mooi weer. Hij wordt steeds vaker wat wakker en heeft nu al zulke mooie oogjes.ben vliefd
Nouja, voordat ze dat mogen wat wij eten moeten ze toch echt wachten, dat kan zelfs jij wel volhoudenquote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik begin het hier ook aan Sasha te merken. Hij is af en toe zeer geinteresseerd in wat wij in onze mond steken. Daar gaat mijn voornemen met 'ach, het is nog zo'n klein wurm, die heeft nog genoeg aan de fles voorlopig'.Ik ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden.
Mwoah, tegenwoordig is het allemaal zo slecht nog niet, wat ik achter mijn kiezen schuif.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, voordat ze dat mogen wat wij eten moeten ze toch echt wachten, dat kan zelfs jij wel volhouden
ah lief!quote:Op zondag 20 april 2008 23:19 schreef Memmel het volgende:Anna kan sinds vandaag kusjes geven.
op de neus bedoel je!quote:Als ik zeg 'Anna, kusje?' dan gaat haar mond open en neemt ze mijn neus in haar mond. Ik ga haar morgen leren dat ze echt niet iedereen vol op de mond hoeft te nemen....
Yara heeft eigenlijk nog vrijwel geen last gehad van krampjes dus wat dat betreft maak ik me ook niet zo veel zorgen, ik was eigenlijk meer naar Bfree aan het kijken vanwege dit bericht:quote:Op zondag 20 april 2008 18:36 schreef Kersjes het volgende:
Tearsong, ik heb ook Bfree flessen gebruikt en die bevielen goed!
Of het de claim echt waarmaakt wat betreft "anti-kramp" kan ik je echter niet vertellen, Devin heeft sowieso veel last gehad van krampjes de eerste paar maanden. De Bfree of Avent - flessen maakten bij ons niet zoveel verschil in dat opzicht.
Maar het is fijn om te weten dat ze goed bevielen! Denk dat ik ze dan maar ga bestellen.quote:OTTAWA - Als eerste land ter wereld overweegt Canada bepaalde kunststof zuigflessen te verbieden omdat zij een chemische stof bevatten die schadelijk kan zijn voor baby's. De omstreden flessen van polycarbonaat bevatten bisphenol A.
Volgens minister Tony Clement van Volksgezondheid kan bisphenol A de ontwikkeling van kinderen belemmeren. Een te grote blootstelling op jonge leeftijd zou later kunnen leiden tot gedragsproblemen en neurologische symptomen. Hoewel uit onderzoek blijkt dat de blootstelling aan bisphenol beneden de kritische grens ligt, zegt Clement het zekere voor het onzekere te willen nemen.
(ANP)
Ik heb dus precies hetzelfde als jij. Ik vind hem eigenlijk nog zo klein en hij doet het prima op de fles, dus waarom zou ik er iets bij moeten/willen geven.quote:Op maandag 21 april 2008 07:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier nog maar 1x ongesteld geweest maar binnenkort komt de 2de keer er weer aan.
Het was heviger dan normaal. Het voelde ook alsof de tampon minder vast zat dan normaal maar wie weet komt dat nog goed.
Maarten kan ook al echt turen als wij wat eten.
Ik wilde met 4 maand beginnen maar ik heb van alles gelezen op internet enz en wacht nu gewoon tot 6 maand. 1 van de redenen dat ik wilde beginnen is dankzij mijn eigen ongeduld en het lijkt mij zo leuk....en dat is gewoon een belachelijke reden om te beginnen vind ik.
Maarten doet het nog goed met alleen z'n flessen en zodra ik merk dat hij echt meer wil dan zien we wel verder.
Het lijkt mij onwijs leuk groente/fruit hapjes te geven maar ik geniet er nog van dat hij nog baby is en het gaat eigenlijk allemaal al zo snel.
Hij is nu bijna 4 maand en hij mag dan 4 flessen maar ik en hij vinden 5 nog steeds fijn en ik geniet ervan dat hij bij mij ligt en dan z'n fles krijgt.
Ik kom er alleen niet uit wat nou beter is om te beginnen: fruit of groente?
Ik wil zelf z'n hapjes gaan maken als het zover is en ben mij wat aan het inlezen een beetje maar de 1 zegt fruit beter en de ander groente....ik weet het dus ook niet meer nu
Levensechte pokkiesquote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef Deepfreeze het volgende:
K_P. Echte pokkies? Mooi optijd.. Hopelijk krijgen de meiden het niet nog een keer.. Dan kan geloof ik wel gebeuren als je voor het jaar waterpokken krijgt.. In ieder geval veel plezier met havermout badjes etc..
quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat worden flensjes op een bedje van havermout vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |