Chris ook lekker diertjes gezien vandaag, leuk is dat he Deepfreeze?
Wij zijn vanmiddag naar de geitenboerderij in het Amsterdamse Bos geweest. Als je goed luisterde in Groningen kon je volgens mij nog steeds mijn kleine superenthousiaste krijserd horen
Hij heeft het zo enorm naar zijn zin gehad, al kruipend tussen de baby-geitjes. Alleen een beetje jammer dat hij nog niet zo goed (zachtjes) kan aaien en de arme diertjes op een gegeven moment steeds ging knijpen en aan hun oren of staart wilde trekken
Hij heeft ook koeien en een kalfje geaaid, uitbundig naar de kippen gegild en is zelfs op de schommel geweest!
Volgende week weer? Als het aan mij ligt zeker, zo zal hij ook steeds voorzichtiger om leren gaan met de dieren. Hoop ik althans....
Tearsong, ik heb ook Bfree flessen gebruikt en die bevielen goed!
Of het de claim echt waarmaakt wat betreft "anti-kramp" kan ik je echter niet vertellen, Devin heeft sowieso veel last gehad van krampjes de eerste paar maanden. De Bfree of Avent - flessen maakten bij ons niet zoveel verschil in dat opzicht.
Lena, lekker snackend in de buggy
Devin z'n niet willen eten begint nu echt serieuze vormen aan te nemen. Dinsdag naar het CB en ik kan me haast niet voorstellen dat hij veel is aangekomen. Hij is zo actief en beweeglijk, geen idee waar hij het op doet want echt veel brandstof krijgt hij niet binnen.
Als hij al eten in zijn mond krijgt/stopt dan slikt hij het 8 van de 10 keer niet door, of hij stopt met eten na 5 hapjes ofzo
Echt om moedeloos van te worden soms, ik ben dan ook zo blij dat hij nog wel bv krijgt. Daarvan krijgt hij als ik er ben zoveel als hij wil, maar op dagen dat ik werk doet hij het zonder en zelfs
dan eet hij niet meer dan "normaal"... Dinsdag maar even met de CB-arts overleggen, die gaat ons waarschijnlijk soweiso doorverwijzen naar de kinderarts.
.... met gevoel voor drama....