abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 11:31:12 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58039682
Oh memmel, je hart breekt!!

edit: Mijn aktie van gister is al bijna niet meer terug te zien. Alleen 2 rode vlekjes bij haar oog.. Ik voelde me echt zo schuldig. Ik had haar meteen geknuffeld.. Zo erg..

Ik zit er trouwens over te denken om veel minder vaak naar het CB te gaan. Jen wordt thuis ook elke maand nagekeken door een arts van het onderzoek waar we aan meedoen. Om nu elke 2 a 3 weken Jen te laten nakijken vind ik gewoon teveel. Daar komt bij dat de eerste keer bij het CB mij zwaar tegen viel, we moesten lang wachten, de mevrouw van het wegen vond ik een hork. Ik denk dat ik bij het CB aangeef dat ik 1x in de 2 a 3 maanden zat vind. (Vinden jullie dat onverstandig??)

[ Bericht 92% gewijzigd door Ticootje op 14-04-2008 11:37:40 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58040029
ticootje in het begin ga je veel naar het cb maar hoe ouder ze word hoe minder je moet.
maar misschien even overleggen op het cb kan geen kwaad. tja naar het cb gaan is ook niet mijn favoriete bezigheid.
filet amarian mag je gewoon met de bv hebben hoor, ik heb het bij beide kinders gewoon gegeten.

memmel wat goed van je dat je toch doorgelopen bent. ik denk dat ik het niet gered zou hebben.
mama van 3 kids!
pi_58040111
Ticootje,
Ik zou als ik jou was gewoon eens overleggen of je niet alleen naar de verpl.kundige consulten kunt?
(en vaccinatie-tijdstippen uiteraard?)
Wel fijn misschien als er iemand juist naar de ontwikkeling kijkt, en niet alleen het lichamelijke deel?
  maandag 14 april 2008 @ 11:55:01 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_58040196
elke 2 a 3 weken???? Ruben is nu 3 maanden en is 2 keer geweest. Als hij 4 maand is hoeft hij pas weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 april 2008 @ 12:07:33 #155
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58040427
och memmel,
wat sneu he je moeder hart breekt.
weet je ik werk nu 10 jaar in de kinderopvang en ik heb heel wat huilende kinderen en ouders gehad. Vreselijk zielig maar super goed dat je bent doorgelopen het klinkt hard maar als je het gaat rekken word het voor je meisje heel verwarrend.

En echt het is zo over er zijn maar zo weinig kinderen die er in blijven hangen.
Maar toen mijn meisje bij de psz zo te keer ging geloof me ik stond aan de andere kant en begreep al die moeders nog beter opeens ik wilde haar mee terug nemen maar ben ook doorgelopen snik het deed vreselijk pijn en voelde heel onnatuurlijk maar moesten we allebei even door heen.
Als je wilt weten hoe het gaat kan je altijd even bellen.

Kom net terug van de huisarts een slijmbeursontsteking in mijn knie gaat over met rust ja dus dat gaat wat moeilijk met 2 kinderen en 2 dagen werken in de kinderopvang. Kreeg voorzichtig het voorstel om te stoppen met de bv zodat ik zwaardere pijnstillers kon nemen. Heb vriendelijk maar duidelijk gemeld dat ik daar niet eens over hoefde na te denken. Kan weken tot maanden duren maar goed ik stop daarvoor niet met de bv is ie nou helemaal raar zeg pfff.
pi_58041388
Saint, pijnstillers lossen het probleem toch ook niet echt op? alleen het symptoom.. Meestal is het rust inderdaad, of een nare prik in het gewricht.. In ieder geval veel beterschap!!

Ticootje, in het begin moet je elke maand, maar dat wordt steeds minder.. Ik geloof dat het schema zoiets was:
2 maand, 3 maand, 4 maand, 6 maand, 7,5 maand, 9 maand, 11 maand, 14 maand, 18 maand, 24 maand, 36 maand en net voordat ze 4 worden.
Maar misschien kun je inderdaad tot die tijd wel eens een keertje overslaan? 2,3,4 maanden krijg je een prik (maar Jennifer niet dus?) en werd er aardig op de ontwikkeling gelet. Die 6 maand was handig omdat je dan serieus met bijvoeden begint, die van 7,5 was voor ons niet zo nuttig.

Nog even een vraagje: zijn jullie bekend met slechte adem bij tandjes krijgen?
Chris had vorige keer zo'n week voordat hij zijn 3e tandje kreeg een rare geur in zijn mond hangen. Kan het moeilijk omschrijven, maar een beetje zuur/bitter. En nu komt die geur weer opzetten. Zie nog geen tandje, maar hij begint ook weer te kwijlen. Dus verdenk hem wel dat we over een week of 2 weer een tandje erbij hebben. Maar herkent iemand dat ook? Of zou het iets anders kunnen zijn?
  maandag 14 april 2008 @ 14:09:58 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58042644
Misschien heeft hij keelpijn DF? Dan wil het ook wel eens gaan ruiken toch?
pi_58042734
Daar had ik ook al aan gedacht, maar hij hoest misschien 1 keer per dag, en heeft zonet ook een hele boterham weggewerkt. Dat zou toch lastig gaan bij keelpijn? En hij lijkt geen last te hebben, geen koorts ofzo..
  maandag 14 april 2008 @ 14:19:01 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58042819
Voor de entingen hoef ik inderdaad niet naar het CB. Ja de 6 maanden is wel belangrijk, met borstvoeding afbouwen en ander eten. Maar tot die 6 maanden zie ik nu het nut er niet van in. Ik ga het gewoon overleggen.
pi_58045211
Chris is lief

Ik kreeg vanmiddag een hapje koekje van hem!
Eergisteren al met een stukje kokos, dat stopte hij bij _FlasH_ in zijn mond. En vanmiddag dus dat koekje in mijn mond, tot 2 keer toe! En als ik dan een deed alsof ik een hapje nam (klein kruimeltje) ging hij er ook nog bij lachen
En hij geeft soms ook speeltjes aan, dan zeg ik dankjewel, en geef het weer terug met alsjeblieft, en dat is ook een leuk spelletje
pi_58045530
wat leuk Deepfreeze,
ilse is hier nu ook begonnen met dingen 'delen' !
vooral lepeltje aan mij aanbieden vindt ze leuk
  maandag 14 april 2008 @ 18:49:55 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58047664
Foto van Jennifer haar doop

pi_58049720
He ticootje, is dat je stiefdochter? Zal voor haar ook wel wennen geweest zijn nu Jennifer er is?
  maandag 14 april 2008 @ 20:43:42 #164
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58051013
Ticootje
Leuk dat we nu ook weten hoe jij eruitziet! Op de een of andere manier had ik me jou met heel donker haar voorgesteld.

Chris, Ilse en Devin gaan gelijk op wat het delen betreft. Vanochtend kreeg ik van Devin een speen in mijn geduwd
Hij had er nog een in zijn hand, en toen ik de speen uit mijn mond haalde stopte hij de andere er bij mij in. En zo gingen we nog een paar keer door, hij werd helemaal aangemoedigd door het gelach van mijn man en mij, hij glunderde er helemaal van
.... met gevoel voor drama....
  maandag 14 april 2008 @ 22:05:59 #165
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58054034
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:49 schreef Ticootje het volgende:
Foto van Jennifer haar doop

[ afbeelding ]
heb je niet nog een duidelijkere van . de jurk . ??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 14 april 2008 @ 22:10:06 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_58054178
Ruben is de hele dag bezig geweest met zitten Als hij tegen je benen hangt, dan gaat hij net zolang voorover leunen totdat hij zit en dan blijft ie (weliswaar in elkaargedoken) toch zo'n 10 seconden zitten. Waarom kan een kind al wel zolang stabiel blijven, maar heeft ie een hekel aan op zijn buik liggen en zijn hoofd optillen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 april 2008 @ 22:24:01 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58054691
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

heb je niet nog een duidelijkere van . de jurk . ??
Maar misschien past ze de jurk nog, dus misschien doe ik m zondag nog eens aan. Dan maak ik een foto.
  maandag 14 april 2008 @ 22:36:18 #168
14746 k_i_m
pi_58055121
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar misschien past ze de jurk nog, dus misschien doe ik m zondag nog eens aan. Dan maak ik een foto.
Misschien? . Groeit ze zo hard?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:34:54 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58060801
Ticootje leuk om te zien hoe jullie er allemaal uitzien

En hier wordt ook druk gedeeld. Linde snapt het delen alleen nog niet helemaal. Ze geeft dan bv een stukje van haar cracker aan ons, maar o wee als je het aanpakt en er een hapje van neemt Delen oke, maar dan wel zo dat je er niks van neemt/pakt want dan is het schrikken geblazen.

Gisteravond was het even vrij rollen voor Linde Helaas voor de kat want Linde stippelde haar rol-route zo uit dat ze steeds de kat achterna ging. Die besloot op een gegeven moment maar op de bank te gaan zitten zodat ze er niet meer bij kon. Dat resulteerde natuurlijk weer in Kan iemand me vertellen dat dit een sprongetje is? Of heb ik gewoon een ontzettend eigenwijs dametje door mijn huis rollen?
pi_58061079
geen sprongetje hoor... maar wel dè manier waarop ze van zichzelf sneller méér moet kunnen !
Net zo lang tot ze wel alles kan bereiken wat ze wil

ilse heeft leuke manier nu van bewust van A naar B gaan!
Zó leuk om haar echt ergens heen te zien willen gaan!
soort van kruipen

leuke piepstem zet ik daar op
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:03:23 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58061268
Oh Ilse wat ga je al hard vooruit En echt recht op haar doel af. Leuk hoor om te zien!

Linde kan alleen nog maar rollen en achteruit Volgens mij wil ze dan wel heel erg graag heel snel meer kunnen want zodra iets niet gaat zoals mevrouwtje wil, is het brullen. Ze snapt nu trouwens ook heel goed wat je bedoelt als je "nee" zegt. Meestal gaat ze daarna namelijk ook brullen. Jaja mensen gezelligheid troef momenteel in huize Stiemie
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:30:06 #172
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58062860
Wat leuk Ilse ! Wat knap!

Gisteren liep ik met Floortje in de draagdoek door het winkelcentrum, een oud mannetje sprak me aan:
"Goh, leuk kereltje heb je daar" (aai over haar wang...)
ik: "Ja he? Maar het is een meisje..." (róze sokjes!)
hij: "Oh......... En hoe heet hij, uh zij?"
ik: "Floortje"
hij: "Hoe? Floooortjuh? Wat is dat voor een buitenlandse naam?"

..........
pi_58062947
whahahaha
hou je lach dan maar eens in !
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:37:40 #174
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58062997
Joh al heb je je dochter een roze broek, jas en schoenen aangetrokken en ligt ze in een roze voetenzak in de kinderwagen dan vragen ze nog: Is het een jongetje of een meisje?

En Linde is bij oudere mensen vaak Linda. Ik laat het dan maar gewoon zo. Ik neem aan dat ik de oma's die bij AH in de kassarij staan niet al te vaak tegenkom
pi_58063166
Ilse, wat ga je lekker vooruit.. Handig ook zo'n gladde vloer!
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:54:18 #176
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58063373
Goed zo Ilse! Gaat nog best hard zo
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef marit1978 het volgende:
leuke piepstem zet ik daar op
Hehe.. ik heb altijd gezegd dat ik nooit zo tegen m'n kinderen zou gaan praten, maar ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op (maar ik doe in ieder geval nooit koelekoeleoeleboele.. alleen maar o..oe..o.., dat is veul minder erg! )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58063621
hihi Jellyrose... van het kieleboelebiele weet ik me ook wel te weerhouden gelukkig
(makkelijk zat eigenlijk)

oh..en haar boventand lijkt nu dan echt door !
verklaart weer een hoop
pi_58064330
De kassadame keek gisteren heel raar naar me toen ik whawha terug zei, als reactie op een whawha van Chris
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:40:11 #179
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58064558
De kassadame kijkt ook altijd heel raar naar mij wanneer Anna op de pinautomaat ramt of vanuit haar zitje de lopende band leeg trekt. Maarja ik heb ook maar twee handen en zo snel als ik 'm vollaad, trekt zij 'm leeg!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58064863
Ik hoorde laatst achter me "agossie wat zielig dat zo'n babietje nu al in het karretje moet omdat moeder te lui is om met de kinderwagen boodchappen te doen"

hallo!!! kind is ruim 9 maanden en vind het geweldig in het winkelwagentje... ok dat hij af en toe opzij valt omdat hij nog wel wat klein is en dan probeert alles te zien en te pakken... tsja kleinigheidje...

De meest gekke reacties krijg ik nog als ik zingend met Pepijn in de draagdoek over straat loop hihi. Dan zie je van achteren eigenlijk niets en hebben mensen echt zoiets van "huh die is gek "
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:56:35 #181
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58064965
Mwa niet alleen met een draagdoek hoor. Ik stond laatst ergens met Linde te wachten op een lift om naar boven te kunnen en toen kletste ik wat tegen haar. Vroeg een mevrouw aan me tegen wie ik het had...

Alsof ik niks tegen haar kan zeggen zolang ze niks terug kan zeggen
pi_58065042
Alsof je je wekelijkse boodschappen in je kinderwagen kunt krijgen..
Ik zag bij de Gamma vorige week zelfs van die babyschelpjes op de winkelwagens zitten. Konden kinderen tot 9 kilo in (volgens de sticker). Dat vond ik nogal opvallend voor zo'n mannenwinkel..
pi_58065665
p_iglet..dat is echt een vreselijk domme opmerking !
wow, dat zou me echt kwaad maken
Ik zou me omdraaien en eens vriendelijk vragen wat er nou zo slecht aan is
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:27:03 #184
14746 k_i_m
pi_58066714
Over boodschappen doen gesproken. Ik ging gisteren voor het eerst ( . ) alleen boodschappen doen met de kinderwagen. Maar als je een kinderwagen bij je hebt, kan je geen karretje meer duwen. En met een mandje is gruwelijk onhandig als je zware dingen nodig hebt, of gewoon in het passeren van mensen (of ik ram de kinderwagen tegen een stelling, of ik blijf met mijn mandje erachter hangen . )

Je kan wel wat onderop de wagen leggen, maar dat is duidelijk ook niet de oplossing. Hoe doen jullie dat??
In my life
Why do I smile
pi_58066780
je kind bedelven onder de boodschappen.

ik zette er een mandje bovenop, dat kon net een beetje leunen tussen de rand en de duwstang. ik kon dus niet teveel boodschappen tegelijk meenemen in die tijd.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:35:43 #186
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58066881
Yep Precies zoals Bixister zegt

Helaas lukt dat zonder wandelwagen dus niet meer en dan is het dus lekker onhandig door de winkel manouvreren Bij een AH bij ons in de buurt hebben ze ook mandjes met wieltjes die je voort kunt trekken, lijkt ideaal maar je wordt met een kinderwagen erbij een soort optocht in je uppie
pi_58066969
Zorgen dat je alle zware dingen in huis haalt, als je lief thuis is om op de kleine te passen

Ik neem altijd een mandje mee. Dat is ongeveer net zo groot als het mandje onderin de kinderwagen. ls het mandje te vol wordt, moet ik ophouden met shoppen
Maar soms leg in wel eens een pak melk ofzo bij Chris in de wagen. Met de reiswieg legde ik het aan het voeteneind. Nu met de wandelwagen meestal boven op de zonnekap. Maar ik probeer het meestal wel te voorkomen.. Gewoon lekker elke dag even een stukje wandelen is ook wel gezond voor me
Hier in de super hebben ze nu ook mandjes op wielen (ala boodschappentas op wielen). Maar die is ook groter. En moet ik ook nog een tas met boodschappen mee naar huis gaan sjouwen..
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:11:25 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58067479
Kind in de draagzak waardoor je beide handen vrij hebt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:26:10 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58067741
Wij hebben idd ook mandjes op wielen en mandje vol is stoppen anders krijg ik het idd niet onderin de bak en eindigt er nog wel eens wat bij Sasha aan zijn voeteneind.

Gewoon elke dag dus voor je trutteboodschapjes gaan dus k_i_m
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:52:04 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58068155
ik heb een boodschappentas met lange hengsels over de duwstang hangen, waar ook nog een hoop in past
mandje onderin van de enkele wagen is anders echt te klein.

verder de ik elke dag idd wel wat boodschappen; al is het maar om een doel te hebben met wandelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:00:24 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58068309
Albert.nl laten komen
Dat deed ik echt eens in de zoveel tijd. Zware en onhandige spullen met Albert (flessen, kattenbakgrit, wc papier) en de rest lopend met de kinderwagen. Of manlief met een lijstje op pad sturen, maar dan hebben we meestal een hotline want hij kan dit niet vinden, zus hebben ze niet, zo heeft ie nog nooooooit van gehoord, enz enz.

Maar nu dus Anna in het karretje zelf, boodschappen in de tassen, tassen naar de auto en dan rennend over de keien met Anna in de wagen terug. Dat vindt ze super en doet ze huhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhuh, en dan gaat haar stem natuurlijk trillen vanwege de keitjes onder de wagen. Dan giert ze het uit. Wagentje parkeren, muntje eruit et voila....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:11:10 #192
14746 k_i_m
pi_58068483
Ik ga eigenlijk elke dag al boodschappen doen, het stukje van de AH naar huis is niet zo erg. Ik liep alleen zo te klooien met wagen én mandje, want met 2 pakken melk in mijn mandje ben ik al uit evenwicht Ik had me dan ook niet bedacht dat je het mandje op de wagenbak kon zetten .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:34:28 #193
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58068877
Ik doe gewoon grote boodschappen met karretje. Zet Saartje in de maxi-cosi bovenop het wagentje, in het zitje zogezegd. Ik laat het karretje geen seconde los dus dat het onveilig is geloof ik niet zo. En als ik met de kinderwagen ben neem ik steeds kleine beetjes mee.
Saartje
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:56:50 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58070351
De wekelijkse boodschappen doen wij altijd samen. Ik de kinderwagen, hij de boodschappenkar. Tussendoor is de buikdrager ideaal.

Jen is vandaag een partij moeilijk aan het doen met de borstvoeding. Ze weet volgens mij zelf niet wat ze wil. Sabbelen of drinken. Met als resultaat een mooie zuigzoen op mn tepelhof net boven mn tepel.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:30:32 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_58074859
Hier of met het sleepmandje en de kinderwagen, of met de maxicosi bovenop de winkelwagen. Erin past helaas net niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58076792
wij hebben verschillende boodschappen opties...

• lopend naar de supermarkt met Pepijn in draagdoek, boodschappen in rugzak of evt in tas in de hand.
  • lopend naar de supermarkt met Pepijn in de kinderwagen, boodschappen in rugzak of mandje van wagen, evt kleine tas met lichte spulletjes aan de hand.
  • op de fiets naar de supermarkt, met pepijn in de bak, boodschappen in de bakfiets, Pepijn in het winkelwagentje (bij veel boodschappen alleen mogelijk bij de Jumbo, daar kan ik met het wagentje tot naast de fiets komen)
  • papa zorgt voor Pepijn, mama doet boodschappen

meestal is het optie 1 bij ff naar de dichtstbijzijnde supermarkt, en optie 3 als ik meerdere winkels af moet of grotere boodschappen ga doen.
  • pi_58077402
    Hier ook meerder boodschappenopties, maar dan ook regelmatig met twee kinderen.

- Lopend met Gwen in de draagdoek, Merlijn in de wandelwagen, meestal met trekmandje omdat Merlijn slecht in zin heeft die dag , iets extra meenemen is dan geen optie.
    - Lopend met Gwen in de wandelwagen, Merlijn op het kiddyboard, nemen een klein boodschappenwagentje in de winkel mee en heb een rugzak bij voor de extra teveel aan boodschappen.
    - Lopend alleen met Gwen in de wandelwagen gaat een rugzak mee
    - Auto alleen met Gwen, of haar in de draagdoek bij veel boodschappen of gewoon de maxicosi in het karretje bij weinig boodschappen.
    - Auto met beide kinders, durf ik alleen Gwen in de maxicosi in de winkelwagen en Merlijn achter het kleine karretje aan.
    - In het weekend fijn met zijn allle boodschappen doen, of twee winkelwagentjes, Gwen in de maxi cosi of in één winkelwagentje en Gwen in de draagdoek. Merlijn zit in het winkelwagentje.
    - Alleen boodschappen doen doe ik niet vaak en met Merlijn is het eigenlijk geen probleem Te voet is rugzak wel standaard ding om spullen kwijt te kunnen.

Heb eigenlijk af en toe best een hekel eraan, boodschappen doen. Alhoewel we nu bij de plus een koffiehoek hebben waar we even gaan zitten met de bende als we er zijn. Merlijn kan dan lekker een koekje eten en ik een krantje lezen.
    pi_58081376
    Ticootje, leuke foto van jullie samen...Had me je ook met bruin haar voorgesteld (Priscilla ook trouwens)

En bewegelijke kleintjes! Goed zo!

Enne jompel jompel! We hebben twee goede nachten achter de rug! De ene keer van 22u tot 2u en dan door tot 7u15. En vandaag van 21u30 tot iets voor 2u en dan weer door tot 6u15!
    Da’s maar 1 keertje opstaan, zou er een trend gezet zijn?

Ze is gisteren 3 uurtjes gaan wennen bij de onthaalmoeder. Toen ik haar weer ging oppikken was ze heel hard aan het wenen… nu ja, was te verwachten want ze had nauwelijks geslapen over de middag (35min) en ze was dus doodop en dan nog al die kindjes rond haar (zaten 4 kleintjes plus de twee kleuters van de onthaalmoeder zelf)
    Al bij al vond de onthaalmoeder het wel meegevallen, toen Liande nog niet zo moe was had ze gewoon wat gespeeld. En kijken naar hoe andere kindjes eten was ook wel boeiend, alleen zelf fruit eten, dan krijg je echt een snoet van 'haal dat vergif nu uit mijn mond'
    pi_58081969
    Gwen gaat volgende week woensdag wennen op het KDV. Omdat ze in dezelfde groep gaat wennen als Merlijn nog zit was het het beste op de dag dat Merlijn aan het oefenen is bij de volgende groep. Vanaf 1 Mei is Merlijn weg en gaat Gwen draaien bij de Twinkels. Haar schriftje heb ik vandaag gekregen. Gisteren heeft ze nog uitgebreid gelachen naar haar zorgleidster, zo leuk omdat ik haar ondertussen ook al goed ken door Merlijn. Het komt nu wel dichtbij.
    pi_58086805
    Vandaag naar het CB geweest. Maarten ziet er heel goed uit volgens hun en heeft een mooi postuur.
    Vonden wij zelf ook maarja altijd leuk als anderen het ook zeggen
    Hadden het ook over op de buik leggen en ik zei dat ik dat weinig deed omdat hij het echt niets aan vind. Heel soms doe ik het en dan vind hij het wel ok maar elke dag niet.
    Ze zei dat het voor hem leuker word als hij het beter kan dus maw meer oefenen.
    Ze legde hem op de buik en hij deed het prima.
    Ik vind het wel prima hoor zo. Ik stimuleer hem heus wel en het komt ook heus wel goed.
    Word altijd wat kriegel van dat soort dingen maar volgens mij zijn er veel meer ouders die het niet elke dag doen en daar is het ook goed gekomen.

Maar alles is goed
    Ook prikjes gehad ohhh dan breekt mijn hart hoor gatverrrrdamme!!
    Ook hoop ik nu niet dat zijn diarree van een tijdje terug en overgeven te maken heeft met de prikjes toen.
    Ze zei al als het weer gebeurde dan moesten wij even bellen.
    Ben nu dus beetje zenuwachtig maar het zal vast wel goedkomen.
    Hij ligt nu rustig in de box met een kleedje over zich heen.

Volgende afspraak is eind mei en dan moet hij de 4 maand afspraak maar is dan al 5 maand. Heb maar even gevraagd of dat erg is maar volgens haar niet en als we willen kunnen we ook naar de inloopspreekuur maardan heb je kans dat het heel druk is.
    Zolang het niet erg is dan wachten wij gewoon tot eind mei.

Hij is nu bijna 67(66.7) cm en 8100gr.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2008 13:13:05 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')