Hier ook meerder boodschappenopties, maar dan ook regelmatig met twee kinderen.

- Lopend met Gwen in de draagdoek, Merlijn in de wandelwagen, meestal met trekmandje omdat Merlijn slecht in zin heeft die dag

, iets extra meenemen is dan geen optie.
- Lopend met Gwen in de wandelwagen, Merlijn op het kiddyboard, nemen een klein boodschappenwagentje in de winkel mee en heb een rugzak bij voor de extra teveel aan boodschappen.
- Lopend alleen met Gwen in de wandelwagen gaat een rugzak mee
- Auto alleen met Gwen, of haar in de draagdoek bij veel boodschappen of gewoon de maxicosi in het karretje bij weinig boodschappen.
- Auto met beide kinders, durf ik alleen Gwen in de maxicosi in de winkelwagen en Merlijn achter het kleine karretje aan.
- In het weekend fijn met zijn allle boodschappen doen, of twee winkelwagentjes, Gwen in de maxi cosi of in één winkelwagentje en Gwen in de draagdoek. Merlijn zit in het winkelwagentje.
- Alleen boodschappen doen doe ik niet vaak en met Merlijn is het eigenlijk geen probleem Te voet is rugzak wel standaard ding om spullen kwijt te kunnen.
Heb eigenlijk af en toe best een hekel eraan, boodschappen doen. Alhoewel we nu bij de plus een koffiehoek hebben waar we even gaan zitten met de bende als we er zijn. Merlijn kan dan lekker een koekje eten en ik een krantje lezen.