Voortboordurend op de post uit het Z&G topic. Vraag aan degenen waarbij opa's, oma's, tantes en ooms zsm kwamen kijken:
Zijn jullie dan ook op een christelijke tijd om het zo te zeggen bevallen?
Noah is vrijdagavond kwart over 9 geboren, tussen de gebroken vliezen en geboorte zat 24 uur, en heb ik de hele nacht niet geslapen. Hoewel ik hyper was na al die stofjes die vrijkomen, was ik echt doodop. Ik heb mijn ouders wel meteen gebeld (MIcha had ze al eerder gebeld, toen ik nog laaaaang bezig was), maar ze zijn de volgende dag 'pas' langs gekomen. De ouders van Micha waren er zelfs pas zondag. Zondag mocht ik ook naar huis, Noah nog niet, en schoonouders waren zelfs verontwaardigd dat ik niet mee ging naar het ziekenhuis, terwijl ik echt doodop was van de bevalling, 3× bezoek op zaterdag en tussendoor nog proberen Noah uit de tiet te laten drinken en kolven om de productie überhaupt op gang te brengen. Dáár was ik dus weer verontwaardig over, dat zij alles weer om hun lieten draaien

De volgende keer wil ik niet dat mijn en micha's ouders het al weten terwijl ik nog bezig ben. Ik had er vantevoren niet echt over nagedacht, Micha en ik hadden het er ook niet over gehad, en het liep gewoon zo. Tijdens de bevalling had ik echt wel wat anders aan m'n hoofd dan me daar druk om te maken en vond het dus ook helemaal niet erg. Maar achteraf, als ik die verhalen van m'n moeder hoor, vind ik het heel rot dat zij zich zolang zorgen hebben gemaakt omdat het allemaal langer duurde dan we allemaal zo naïef hadden gedacht, en Micha ze maar heel af en toe op de hoogte bracht.
Ik weet ook nog dat ik na de bevalling in mn uppie lag te wachten om gewassen te worden ofzow, weet niet meer precies. Ze waren nog met Noah bezig in een andere kamer, en Micha was bij hem. En toen kwam en verpleegster of iets zeggen dat een nicht mij had gebeld. Naar het ziekenhuis dus. Ik vond het toen wel grappig eigenlijk (heerlijk die natuurlijke drugs

). En het is echt een leuke vrouw, maar ik heb amper contact met haar, en dat verloopt eigenlijk altijd van mijn moeder. Niet iemand wie je als één van de eersten op de hoogte brengt dus. Mijn moeder zal dat wel verteld hebben. Ik vind het niet echt erg, maar is wel ook weer iets wat een volgende keer echt liever niet hoeft.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.