abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57912976
Ik heb een uur of twee voor bij mij de ween begonnen voetzonereflextherapie gehad
(Dat ze toen gelijk maar gestript hebben zal er wel meer mee te maken hebben gehad helaas)
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:32:07 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57913096
Nee joh, dat heeft er denk ik niets mee te maken gehad
(Tis inmiddels een uur of 7 geleden dat ik bij de masseur was, mag ik nog hopen?)

[ Bericht 0% gewijzigd door sjak op 08-04-2008 19:06:38 ]
Lekker douchen!
pi_57914104
Hopen mag altijd Mmmm, misschien dat ik over eem week of twee ook voor zo'n behandeling ga, al maakt het voor de bevalling niets uit is het nog lekker, toch
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:09:12 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_57916001
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:24 schreef Basimah het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij mijn schoonloeder !!!!
Ondanks dat ik nog in het andere topic ben helaas moest ik gewoon even reageren op je. De mijne is net zoals de jouwe. Ze trekt ook overal haar eigen plan op word je gek van
Ze heeft jaren geleden al het idee opgevat dat ze de geboorte van haar eerste kleinkind gaat filmen niet dat ze ooit heeft gevraagd wat ik wil, of wat mijn wil.
Ik beval in het ziekenhuis, en al moet godzilla persoonlijk voor die deur gaan liggen ze komt er gewoon niet bij
het klinkt eerder als mijn moeder
Mijn vriend heeft al gezegd dat als het zover is hij zelfs in staat is om de telefoonkabels door te knippen om te voorkomen dat mijn moeder vroegtijdig op de stoep staat
En ik kan hem geen ongelijk geven
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:17:35 #205
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57917512
Ik heb een nieuw buurjongetje!!!
hij heet Pim en alles is goed

jeeeeej leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 20:50:57 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57918383
Wat ook misschien kan helpen is de hulp inschakelen van een sms-tussenpersoon? Ik hield de familie op de hoogte tijdens Karins bevallingen en zorgde er ook voor dat eerst Bram zijn nieuwe broertje kon zien, terwijl ik de dringende ouders en schoonouders beneden in het ziekenhuis tegenhield
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57919272
Het erge is dat in zo n situatie niets helpt. De telefoon niet beantwoorden betekent dat ze langskomt omdat ze zorgen maakt en wel beantwoorden betekent dat ze dan ook echt alles wil weten.
Je kan het ook nooit goed doen
pi_57919565
Ik bid alleen maar dat ik beval op een dag dat mijn vriendin haar 'kinderloze' dagen heeft (co-ouderschap) zodat ze op de mijne kan passen of dat ik nog tijd en gelegenheid heb om ze weg te brengen naar andere vrienden van ons (die zelf geen auto hebben). Maar dat wordt kritiek, denk ik, want mijn eerste was er binnen 3 uur, de tweede binnen 2 uur en ik moet ook nog op tijd in het ziekenhuis zien te komen.
Bekentenis: ik heb zelfs al meerdere keren gedacht dat ik helemaal geen zin heb om de 1e dag wie dan ook te bellen dat de kleine er is! Ik zou het liefst eerst een dagje alleen met ons gezinnetje willen genieten... Maar dat kan je niet maken he?! Toch...?

Ik ben vandaag officieel 33 weken EN ik ben het vandaag officieel helemaal ZAT! Mijn buik zakt verder en verder, het buikvelletje doet net zo'n pijn als mijn rug, slaap steeds slechter, een wandelingetje van 100 meter naar de supermarkt nekt me al, heb om de haverklap harde buiken en kan om 11 uur smorgens mijn kinderen het bed wel inkijken zodat ik zelf ook maffen kan! BAH! Sowwww... da's eruit!
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:41:07 #209
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57919736
Misschien is dit een raar idee hoor, maar waren zeggen jullie zulk soort dingen niet gewoon op een subtiele manier en als dat niet werkt een niet subtiele manier? Je de hele tijd ergeren is toch ook geen optie, het is wel de oma van je kind toch? En zoiets moet toch bespreekbaar zijn?

Nou heb ik makkelijk praten hoor, zowel mijn schoonmoeder als moeder zijn schatten, maar de moeder van mijn ex was afschuwelijk. Dat ging ook nooit goed en daar waren we het dan ook beiden over eens, omdat het ook werd gezegd. Soms op een subtiele manier, soms op een minder subtiele manier.

Ik snap dat je geen oorlog wil, maar hey, jij bent zwanger, het is jullie kindje en zij zijn zelf ook ooit zwanger geweest! Gooi dat er eens tussen.

Maar nogmaals, ik bof heel erg.

Mammietje ik leef met je mee en ik heb geeneens kinderen.
Ik slaap kut, moet elk uur naar de wc, lopen en opstaan doen zeer, omdraaien in bed is een crime, mijn buik is waar Leeloo is super beweeglijk, ik heb constant bloed en bloed heet en de hele godsganze dag honger en gigantische onredelijke idiote trek in ijs. *zucht*

Maar het is nog steeds goed te doen, nou goed, ik heb het er maar mee te doen he! Morgen voor controle en ik heb zo het gevoel dat de baby nu met het hoofdje omlaag ligt, dus vingers gekruisd.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:47:12 #210
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_57919893
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:35 schreef Mammietje het volgende:
Ik bid alleen maar dat ik beval op een dag dat mijn vriendin haar 'kinderloze' dagen heeft (co-ouderschap) zodat ze op de mijne kan passen of dat ik nog tijd en gelegenheid heb om ze weg te brengen naar andere vrienden van ons (die zelf geen auto hebben). Maar dat wordt kritiek, denk ik, want mijn eerste was er binnen 3 uur, de tweede binnen 2 uur en ik moet ook nog op tijd in het ziekenhuis zien te komen.
Bekentenis: ik heb zelfs al meerdere keren gedacht dat ik helemaal geen zin heb om de 1e dag wie dan ook te bellen dat de kleine er is! Ik zou het liefst eerst een dagje alleen met ons gezinnetje willen genieten... Maar dat kan je niet maken he?! Toch...?

Ik ben vandaag officieel 33 weken EN ik ben het vandaag officieel helemaal ZAT! Mijn buik zakt verder en verder, het buikvelletje doet net zo'n pijn als mijn rug, slaap steeds slechter, een wandelingetje van 100 meter naar de supermarkt nekt me al, heb om de haverklap harde buiken en kan om 11 uur smorgens mijn kinderen het bed wel inkijken zodat ik zelf ook maffen kan! BAH! Sowwww... da's eruit!
En waarom zou je dat niet kunnen doen? Ik geloof dat Isa Hoes en Antony Kamerling zelfs een week lang geen bezoek wilden ontvangen toen hun jongste is geboren. Zodat ze de eerste week aan elkaar konden wennen en de kleine ook bij kon komen van de stress van de bevalling.

Volg je gevoel hierin [samen met je man en kinderen]! Er is vast wel een manier te bedenken dat de familie/vrienden alvast een preview kunnen krijgen, door via de e-mail een fotootje te versturen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:49:37 #211
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57919961
Opa's en Oma's niet laten komen kun je niet maken, vind ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:54:36 #212
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57920102
Even nuanceren . Opa's en Oma's dus. Dat je de rest een poosje laat wachten lijkt me helemaal goed, als jij dat graag wilt, maar mijn ervaring is toch wel dat ook de grootouders redelijk gestressed zijn of alles wel goed gaat, is gegaan, en je bent, lijkt me, ook heel benieuwd naar het kind van je kind...

Wij hebben indertijd bezoek ook erg afgehouden, toen we nog in het ziekenhuis lagen. Mijn moeder is nog wel 's nachts naar nr twee komen kijken (en naar mij, vond ze veel belangrijker, geloof ik), met Freek waren ze er een paar uur na de geboorte.
pi_57920633
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:35 schreef Mammietje het volgende:

[
Dat kun je wel degelijk maken! Het is jouw bevalling en jouw gezin, dus doe wat jou het beste lijkt. Ikzelf hoef ook echt geen kraambezoek de eerste paar dagen, een week of wat later plannen we een feestje waarop iedereen welkom is, zijn we in 1 klap van alles af
Die eerste dagen heb je echt wel iets beters te doen dan gastvrouw spelen...
Opa's en oma's moeten je maar gewoon geloven als je ze zegt dat alles goed/minder goed is gegaan en dat je nu even tijd voor elkaar neemt.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:13:54 #214
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57920682
Maar schaar je daar de grootouders dan ook onder FoN?
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:15:06 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_57920721
Tja, ik kan me nog herinneren dat ik liever ook eerst alle rust wilde hebben, maar ik was eigenlijk heel blij dat bepaalde mensen meteen in het ziekenhuis kwamen (en niet zo lang bleven), want dat leverde thuis meer rust op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:16:02 #216
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57920756
Ja, of je hebt mijn schoonmoeder die bij het verlossende belletje gelijk in de auto sprong. Zat ik daar, nog geen 10 minuten daarvoor weer bij elkaar genaaid, onder de groene aangekoekte rommel en bloed want ik mocht nog niet eens douchen . hoor ik háár daar op de gang, terwijl we zouden bellen als ik weer aanspreekbaar was .

Zelfs mijn eigen moeder heeft keurig gewacht totdat ik zelf belde dat ik weer schoon was . Als er ooit nog één komt, worden zij niet gebeld totdat ik er klaar voor ben, aangezien er iets mis is met hun oren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:19:29 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57920880
Dat vraag ik me ook af Leah. Ik vind toch dat grootouders en ooms en tantes (dus mijn eigen zus bijvoorbeeld) er wel bij horen hoor, niet hele dagen, maar wel zo snel mogelijk om even te komen kijken.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:19:40 #218
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57920893
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:12 schreef FoN het volgende:

[..]

Opa's en oma's moeten je maar gewoon geloven als je ze zegt dat alles goed/minder goed is gegaan en dat je nu even tijd voor elkaar neemt.
Ik heb het al eens eerder gepost, maar moet je je voorstellen dat jouw kind net een kind gekregen heeft. Zou je het dan helemaal prima vinden als je pas na een dag of wat even langs mocht komen?
Ik heb een heel andere band met mijn schoonouders als met mijn ouders, maar ze waren echt heel welkom om de nieuwe baby te bekijken, ondanks dat ik nogal in de kreukels lag en de baby's op de couveuse afdeling.
Kon me dat nl zo goed voorstellen!
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:19:42 #219
14746 k_i_m
pi_57920896
Er is ook een foto gemaakt dat ze naast mijn bed staan. Iedereen die die foto ziet zegt dat ik er zo lekker vrolijk bijzit, of ik het naar mijn zin had, NOT .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:22:07 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_57920983
wat ik vooral not done vond was dat er foto's gemaakt werden die vervolgens zonder overleg of keuring vooraf naar familie werden gemaild.

Maarja, dat schijnt normaal te zijn in bepaalde families
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57920999
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ja, of je hebt mijn schoonmoeder die bij het verlossende belletje gelijk in de auto sprong. Zat ik daar, nog geen 10 minuten daarvoor weer bij elkaar genaaid, onder de groene aangekoekte rommel en bloed want ik mocht nog niet eens douchen . hoor ik háár daar op de gang, terwijl we zouden bellen als ik weer aanspreekbaar was .

Zelfs mijn eigen moeder heeft keurig gewacht totdat ik zelf belde dat ik weer schoon was . Als er ooit nog één komt, worden zij niet gebeld totdat ik er klaar voor ben, aangezien er iets mis is met hun oren .
dan had ze dat 'verlossende belletje' dus gewoon nog niet moeten krijgen.

hier kwamen ze ook zo snel mogelijk, ik vond 't heerlijk. ik weet niet eens meer of ik al wel of niet gedouched was.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:22:46 #222
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57921007
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vraag ik me ook af Leah. Ik vind toch dat grootouders en ooms en tantes (dus mijn eigen zus bijvoorbeeld) er wel bij horen hoor, niet hele dagen, maar wel zo snel mogelijk om even te komen kijken.
Mijn broer was er bij Freek ook een paar uur na de geboorte, en nu hebben we ook wel zo'n band dat als ik hem vriendelijk verzocht had om op te rotten, dat ook geen enkel probleem had opgeleverd .
Bij nr twee waren broer en schoonzus er toen we thuis kwamen, maar toen woonden ze ook verder weg.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:24:51 #223
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57921063
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:22 schreef Troel het volgende:
wat ik vooral not done vond was dat er foto's gemaakt werden die vervolgens zonder overleg of keuring vooraf naar familie werden gemaild.

Dat vind ik dan ook weer niet kunnen. Ze hebben niet te pronken met jouw versgebaarde kind .
En idd, wij hebben hier ook gewacht met bellen tot iedereen weer een beetje bij de mensen was.
pi_57921069
mijn broer nog sneller! niet na Freeks geboorte natuurlijk. maar na die van Anna. ik weet 't nu weer: hij hield zelfs even Anna in de gaten toen ik ging douchen. G was toen mijn ouders & Piet aan 't halen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:27:46 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57921178
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:22 schreef bixister het volgende:

[..]

dan had ze dat 'verlossende belletje' dus gewoon nog niet moeten krijgen.

hier kwamen ze ook zo snel mogelijk, ik vond 't heerlijk. ik weet niet eens meer of ik al wel of niet gedouched was.
Ja, sommige mensen zijn nou eenmaal door het dolle van enthousiasme. Ik vind eigenlijk dat je ze dat niet kwalijk kan nemen. Ondanks dat je anders had afgesproken of wat dan ook.

Het is eig. ook niet snel goed natuurlijk, als ze maar matig geinteresseerd zouden zijn zou dat geloof ik ook niet goed zijn.

Ik wilde al heel snel gaan bellen en toen zei de verpleging zelf 'wacht nog maar heel even tot we hier de boel wat opgelapt hebben.
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:27:52 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57921188
Zullen we dit eens in een nieuw topic gooien mensen, en hier even weghalen? Ik vind het wel interessant om te lezen allemaal, en hoe je het nu anders zou willen evt.

Oke, je bent bevallen.... en dan?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:29:38 #227
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57921300
Goed idee!

Wie opent hem? Ik ben niet ingelogd .
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:29:52 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57921308
Already done
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:30:30 #229
14746 k_i_m
pi_57921339
-knip-
In my life
Why do I smile
pi_57921693
okee, -knip-

[ Bericht 51% gewijzigd door Mammietje op 08-04-2008 22:45:56 ]
pi_57922674
Lol, allemaal knipjes, wordt een hoop hechtingen
De kleine heeft hier meerdere keren per dag de hik, zo'n maf gevoel
pi_57923475
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:07 schreef FoN het volgende:
Lol, allemaal knipjes, wordt een hoop hechtingen
De kleine heeft hier meerdere keren per dag de hik, zo'n maf gevoel
Dat is dan weer het voordeel van een spoedcurretage, hechten voel je niets van!
Grappig he, dat hikken?!
  woensdag 9 april 2008 @ 06:14:50 #233
54772 Silmarwen
pi_57926661
Weinig drinken 's avonds was een puik plan! Ik moest er alleen om 2 uur 's nachts uit en 5 uur 's ochtends en voel me zowaar aardig wat uitgerust.
pi_57926698
KLinkt positief Sil!
Ik moet er tegenwoordig ook 's nachts uit, maar ik hup er uit, er weer in en tuk weer verder. Helemaal geen last van.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:25:54 #235
54772 Silmarwen
pi_57927916
quote:
Op woensdag 9 april 2008 06:38 schreef freecell het volgende:
KLinkt positief Sil!
Ik moet er tegenwoordig ook 's nachts uit, maar ik hup er uit, er weer in en tuk weer verder. Helemaal geen last van.
dat had ik dus ook. Maar na 4 of 5 keer eruit en die pijn mijn schaambeen ging het wat moeilijker.
pi_57928049
ook al drink ik savonds bijna niks meer...t lijkt niet te helpen, moet er standaard minimaal 2 x uit
helaas hebben we alleen beneden een wc, dus steeds trap op en af....maargoed, ik ben nu nog redelijk mobiel, zal straks wel een stuk vervelender worden
pi_57928214
Hier was het met de laatste loodjes heel erg met eruit gaan 's nachts.
Draaien deed onwijs pijn en ik moest er wel 10x of meer uit.
Blijkbaar drukte hij zo op mijn blaas dat een klein beetje vocht al genoeg was om te moeten plassen.
Heel blij dat de wc boven was maar zelfs dat maakte mij niet meer blij op het laatst
Succes meiden!!
  woensdag 9 april 2008 @ 10:25:35 #238
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57928994
Herkenbaar Ardenlyn, het was vannacht "maar" 6x. Auw
Verder weer niets te melden hier hoor!
Lekker douchen!
pi_57929444
Ik moest een paar weken geleden er 's nachts ook 2 keer ofzo uit.
En nu weer helemaal niet meer, terwijl ik toch gewoon 's avonds drink (niet te veel, maar toch).
Misschien komt het omdat mijn baarmoeder nu naar boven aan het groeien is en m'n blaas weer iets meer plaats heeft?
Maar zelfs zonder plassen zijn mijn nachten van 9 uur slaap dikwijls nog te kort .
  woensdag 9 april 2008 @ 11:00:14 #240
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57929784
zelfs als ik savonds niks meer drink moet ik er minimaal 2 keer uit en ook enkel toillet beneden..... en het wordt zwaarder, zoals ik al las is het draaien hier bij mij ook een hel aan het worden.. mijn schaambot doet ook steeds pijn bij het opstaan... maar gaat gelukkig steeds voorbij... slapen doe ik haast niet meer... moest zelfs grapje over maken tegen ventje.. ben me al aan het klaarmaken als het zover is.. voor de nachtvoedingen enzovoort... Intussen gisteren glucosetest gehad.. mijn arm ziet blauw van het prikken... maar zal gerust zijn als alles in orde blijkt...
Verschiet er zelf soms van dat ik al 27 weken ben... en het grappige vind ik dat ik 5 jaar geleden hoogzwanger rondliep... en een week later Luna in mijn armen heb gesloten... wat vliegen die jaren toch...
pi_57930278
Gisteren weer een echo gehad, en het was super!!

Beebje was druk aan het springen
Het zag er zo mooi uit, ben helemaal verliefd!!
We hebben gezien dat het hartje klopte, maar helaas lukte het haar niet om het hartje te laten horen omdat de kleine zo druk was.

Hier de echo's bij elkaar:

en hier de echo's nog even apart:

ow en de datum mag naar 28 oktober en dit is de link van de banner
http://bd.lilypie.com/agKsp2.png
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 9 april 2008 @ 11:27:44 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57930475
Mooie echo CM!
  woensdag 9 april 2008 @ 11:31:00 #243
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57930562
mooie echo's crazymoon...
pi_57932195
Lief he als ze zo springerig zijn
pi_57932529
ja dit hadden we nog niet eerder gezien! met Sarah hadden we alleen een echo met 7weken gehad en daarna pas na 30 weken. Dus dit was echt geweldig. Mijn vriend en ik keken onze ogen uit
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_57933058
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:56 schreef CrazyMoon het volgende:
ja dit hadden we nog niet eerder gezien! met Sarah hadden we alleen een echo met 7weken gehad en daarna pas na 30 weken. Dus dit was echt geweldig. Mijn vriend en ik keken onze ogen uit
Mooi echo's CrazyMoon! Leuk om te zien, aangezien we maar een dag schelen (ik ben 27 okt uitgerekend) ik was namelijk heel erg benieuwd hoe groot het dan ongeveer is...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_57933112
Duidelijke echo ook! Leuk om te zien is dat hè?
pi_57933583
Ik merk wel dat ik nu tegen het einde begin te lopen, val heel moeilijk in slaap, en ben rond 7/8 klaarwakker. Gelukkig geeft de nesteldrang een beetje energie, anders moest ik er om 12 uur weer in denk ik
  woensdag 9 april 2008 @ 14:02:39 #249
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_57934017
Mammietje en Silmarwen, jullie verhalen zijn heel herkenbaar. Ik ben 36 weken en het ook spuugzat. Hier ook waardeloos slapen, ik kijk Robin zijn bed in (maar die trekt zijn eigen plan en wil liever niet slapen), de hele dag door krampjes en steken, lopen/zitten/staan doet allemaal zeer, mijn buik zit in de weg. Als ik weer eens gewoon een nacht door kon slapen, zelfs met 2 plasbeurten, zou ik me al weer wat meer mens voelen. Overigens van nesteldrang geen spoor te bekennen hier

Crazymoon, mooie echo
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_57934042
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:45 schreef FoN het volgende:
Ik merk wel dat ik nu tegen het einde begin te lopen, val heel moeilijk in slaap, en ben rond 7/8 klaarwakker. Gelukkig geeft de nesteldrang een beetje energie, anders moest ik er om 12 uur weer in denk ik

Ik loop dan wat minder tegen het eind, maar was vanochtend weer fijn om 5 uur klaarwakker
En beeb besloot ook maar meteen wakker te worden toen en aan een sessie ochtendgymnastiek te beginnen, van links, naar rechts, en goed hard door die buik heen en weer swingen! En dan begint m'n maag ook nog te knorren, dus om 6 uur bakje brinta gemaakt.
In slaap komen kan afentoe ook aardig problematisch zijn.

Crazymoon, mooie echo!!!

Ohwja; wij hebben gisteren eindelijk een uitgebreid boekwerk binnen gekregen over de aankomende huisrenovatie.
Ik ga denk dan maar een paar weken bij m'n ouders bivakkeren zowieso met de kleine (planning is sept/okt dat ze hier beginnen). 10 dagen geen gebruik van de douche/badkamer kunnen maken, tijdelijk geen gebruik van toilet en keuken kunnen maken, en echt het hele huis komt open te liggen, ze kunnen net zo goed een heel nieuw huis neerzetten met wat ze allemaal gaan doen Leuk met een pasgeboren beeb in huis
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')