Gaat het nu wel door?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:21 schreef Disana het volgende:
Lol, beetje voorbarige TT. Je kunt hem laten veranderen?
Zat ik ook al aan te denken, dat ie er geen zin in had. Huub doet alles voor tv maken en nu opeens niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
Ik heb het idee dat Huub helemaal geen zin heeft in dat etentje.
Huub vindt Jaap ineens heel erg vies. Hij loopt met een pop zijn lul af te vegen aan het haar van de pop. Gek eigenlijk dat hij dat in het verleden toen Jaap Terror Jaap was, hij helemaal krom lag van het lachen.
Als je zelf de lul bent, is het ineens toch niet meer zo heel erg leuk.
Gewoon even kort vertellen dat Huub het etentje had afgelast maar dat Jaap hem toen terzijde nam en beloofde niet te terroriserenquote:
je KAN zelf natuurlijk ook een zoekopdracht geven .quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Heb je een linkje van dat filmpje?![]()
Ik heb het nog niet gezien.
Wat een mooie TVP.quote:
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik van hem vind, in het begin vond ik hem irritanter dan nu.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
Die interne gay heeft het weer over stinkkutten....wanneer zout die pisnicht eens op, ben hem meer dan zat.
Dat zou ik wel wat vindenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
Jaap laat zich niet meer intimideren door Huub als hij dreigt de samenwerking op te zeggen.
Hij wringt zich in allerlei bochten om niets te hoeven doen. Erg grappig om te zien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef akveor het volgende:
Die Brian is werkelijk niet om aan te horen.
Het is werkelijk belachelijk dat Huub deze concessie heeft gedaan. Iedereen lacht hem nu uit en de dreiging is er nog steeds. De ondertrouw is belangrijker dan het spel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft het over toekomstige etentjes van hem en Amanda, dat ie geen garantie heeft dat die niet verstiert worden. Over hoeveel etentjes gaat dit? Het is bijna afgelopen.
Ja Huub heeft weinig actiesquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
Rat: Wij zijn benieuwd hoe Huub gaat reageren als jij het komt verpesten.
Want Huub heeft weinig acties.
Je moet die sok om je lul doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig om te zien, tenenkrommend om aan te horen, lafbek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Hij wringt zich in allerlei bochten om niets te hoeven doen. Erg grappig om te zien.
Hoe dan ? Ik kan zijn bloed inmiddels wel drinken ! Too much !quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik van hem vind, in het begin vond ik hem irritanter dan nu.
Volgende week is Brian jarig en Amanda heeft ook een etentje geregeld.Compleet met dansers enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft het over toekomstige etentjes van hem en Amanda, dat ie geen garantie heeft dat die niet verstiert worden. Over hoeveel etentjes gaat dit? Het is bijna afgelopen.
Jij hebt echt een mega bord voor je kop.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef coldstar het volgende:
Maar zo trouwen zou ik ook niet. Het is toch allemaal een grote poppenkast.
Als het toch een echt betrouwbaar en gelukkig huwelijk zou zijn. Dan moet die villa toch helemaal versierd zijn en zouden nu toch beide ouders aanwezig moeten zijn en met z'n alle aan een leuk eetenje moeten zitten.
Dus kan je beter scrollenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt echt een mega bord voor je kop.
Het zijn H en C niet B en A.
Maar goed schijnbaar wil dat niet tot je door dringen of je bent gewoon aan het trollen.
Dus niet,lijkt niet op Jorisquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:48 schreef rooie3 het volgende:
Komt Joris.
Wie heeft dan verdorie dat verhaal de wereld in geholpen dat Joris kwam,zit de hele week al op deze avond te wachtenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoopte dat het Joris was, maar het is Stan, hij komt spelen
We zijn mooi weer blij gemaakt met een zieke kipquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wie heeft dan verdorie dat verhaal de wereld in geholpen dat Joris kwam,zit de hele week al op deze avond te wachten
Probeer er overheen te scrollen, dat scheelt je dat misselijkmakende gevoel dat je nu krijgt van dat soort lijpe postenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt echt een mega bord voor je kop.
Het zijn H en C niet B en A.
Maar goed schijnbaar wil dat niet tot je door dringen of je bent gewoon aan het trollen.
Jaap en Huub zouden toch samen na de kooi gaan optreden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef rooie3 het volgende:
Denken jullie dat Jaap zijn eigen met deze acties in de kijker speelt,met extra boekingen enzo.
Daarom doet Jaap dit,maar volgens mij werkt het juist tegen Jaap.
Ik denk dat Jaap die rat aan het uittesten is of die zelf ook wat durft te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef rooie3 het volgende:
Denken jullie dat Jaap zijn eigen met deze acties in de kijker speelt,met extra boekingen enzo.
Daarom doet Jaap dit,maar volgens mij werkt het juist tegen Jaap.
Ja ook,maar Jaap wil ook zelf boekingen en denkt met deze acties die te krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap en Huub zouden toch samen na de kooi gaan optreden?
Ja drie camaera's en RTL boulevard was er ook nog....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Het zit Jaap dwars dat er vandaag 3 camera's mee waren, dan moeten ze het wel erg serieus nemen allemaal en is hij dus bang dat Huub hem er terug uit stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |