Gaat het nu wel door?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:21 schreef Disana het volgende:
Lol, beetje voorbarige TT. Je kunt hem laten veranderen?
Zat ik ook al aan te denken, dat ie er geen zin in had. Huub doet alles voor tv maken en nu opeens niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
Ik heb het idee dat Huub helemaal geen zin heeft in dat etentje.
Huub vindt Jaap ineens heel erg vies. Hij loopt met een pop zijn lul af te vegen aan het haar van de pop. Gek eigenlijk dat hij dat in het verleden toen Jaap Terror Jaap was, hij helemaal krom lag van het lachen.
Als je zelf de lul bent, is het ineens toch niet meer zo heel erg leuk.
Gewoon even kort vertellen dat Huub het etentje had afgelast maar dat Jaap hem toen terzijde nam en beloofde niet te terroriserenquote:
je KAN zelf natuurlijk ook een zoekopdracht geven .quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Heb je een linkje van dat filmpje?![]()
Ik heb het nog niet gezien.
Wat een mooie TVP.quote:
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik van hem vind, in het begin vond ik hem irritanter dan nu.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
Die interne gay heeft het weer over stinkkutten....wanneer zout die pisnicht eens op, ben hem meer dan zat.
Dat zou ik wel wat vindenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
Jaap laat zich niet meer intimideren door Huub als hij dreigt de samenwerking op te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |